بهترین تبلت‌های نمایشگاه CES 2021

فقط دو شرکت لنوو و تی‌سی‌ال تبلت‌های خود را معرفی کردند

0

در حالی‌که گوشی‌های تاشونده قابلیت تبدیل شدن به تبلت را دارند ولی هنوز به جریان اصلی بازار تبدیل نشدند و کاربران ترجیح می‌دهند یک تبلت واقعی از بازار بخرند.

بسیاری از شرکت‌های مطرح در بازار، ترجیح دادند تبلت‌های خود را در نمایشگاه CES 2021 معرفی نکنند و به ماه‌های آینده واگذار کردند. انتظار داشتیم تبلت‌های بیشتری در این نمایشگاه ببینیم ولی این‌طور نشد و تقریبا می‌توان گفت فقط دو شرکت لنوو و TCL تبلت‌های رده بالا و قابل اعتنایی معرفی کردند.

با هم نگاهی به سه تبلت برتر و قابل توجه نمایشگاه CES 2021 بیندازیم:

Lenovo Tab P11

تبلت Chromebook Duet در زمان عرضه مورد توجه قرار گرفت و اکنون لنوو تصمیم گرفته است همین تبلت را با سیستم‌عامل اندروید عرضه کند. تبلت جدید Lenovo Tab P11 بیشتر برای افرادی مناسب است که می‌خواهند بهره‌وری بیشتری داشته ولی هزینه زیادی نپردازند.

این تبلت دارای یک نمایشگر ۱۱ اینچی با دقت تصویر ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل است و می‌تواند یک گزینه عالی برای تماشای بازی و فیلم باشد. روی آن پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۶۶۲ نشسته و با ۶ گیگابایت رم عرضه می‌شود که برای اکثر کاربردهای کافی است.

لنوو می‌گوید باتری این تبلت برای ۱۵ ساعت دوام می‌آورد. لنوو یک قلم نوری و صفحه‌کلید اختصاصی برای این تبلت عرضه کرده که مشتری در صورت نیاز می‌تواند خریداری و انعطاف‌پذیری بیشتری داشته باشد و بهره‌وری خود را افزایش دهد.

تبلت لنوو Tab P11 با قیمت بسیار مناسب ۲۳۰ دلار از اواخر همین ماه وارد بازار می‌شود.

TCL NXTPaper

تبلت NXTPaper یک محصول نوآورانه و جدید از TCL است. این تبلت ۸.۸ اینچی از فناوری نمایشگرهای e-ink بهره برده و تمرکز آن روی کاهش خستگی چشم است. این فناوری یک تجربه تمام رنگی و نرخ تازه‌سازی تصویر ۳۰ هرتزی به دست می‌دهد و در مقایسه با دیگر محصولات e-ink یا e-paper پیشرفت‌های چشمگیری دارد.

بدون نور پس‌زمینه کار می‌کند تا مصرف انرژی را کاهش دهد. تبلتی نازک و سبک است و مطالعه طولانی مدت روی آن باعث خستگی و آزار چشم نمی‌شود. برای مطالعه می‌توانید از نور محیط اتاق استفاده کنید.

البته، این فناوری با چند نکته منفی هم همراه است. رزولوشن این تبلت ۱۲۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است که برای یک تبلت ۸.۸ اینچی زیاد نیست. در طول روز و زیر نور زیاد می‌توانی به راحتی متن‌ها را دیده و مطالعه کنید ولی در نور کم یا هنگام شب هیچ نوری منعکس نمی‌شود و حتما باید چراغ خواب پر نوری روشن کنید. تی‌سی‌ال می‌گوید این تبلت با چراغ خواب گیره‌ای عرضه می‌شود تا این کاستی کمی برطرف گردد.

روی این تبلت سیستم‌عامل اندروید ۱۰ نصب شده و باتری آن ظرفیتی ۵ هزار میلی‌آمپرساعتی دارد. مجهز به تراشه MT8768e مدیاتک با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است.

این تبلت در ماه آوریل و با قیمت ۳۴۹ دلار در بازارهای مختلفی از جمله اروپا، شمال آفرقا، خاورمیانه، آسیای شرقی و غیره به فروش می‌رسد.

TCL Tab 10S

تبلت TCL Tab 10S از تبلت‌های سنتی ۱۰ اینچ سبک‌تر است. صفحه‌نمایش ۱۰.۱ اینچی IPS LCD با پردازنده هشت هسته‌ای و باتری ۸ هزار میلی‌آمپرساعتی از مشخصات جالب توجه این تبلت هستند. این محصول با کانکتور POGO برای تجهیزات جانبی و قلم نوری T-Pen شرکت تی‌سی‌ال عرضه می‌شود.

تبلت Tab 10S با پردازنده MT8768 مدیاتک و ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی یا ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود. روی آن اندروید ۱۰ نصب شده و یک دوربین اصلی و یک دوربین سلفی در دو سوی پنل خود دارد.

قیمت این تبلت در بازارهای مختلف ۱۹۹ دلار است و برای افرادی مناسب است که به یک تبلت با اندازه بزرگ برای کارهای روزانه با قیمت پایین نیاز دارند.

 


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

250 فیلم برتر imdb به همراه معرفی و خلاصه و بررسی آنها + 23 فیلمی که حیف بود در این فهرست نباشند

مسلم است که آرای IMDB به خصوص از دید فیلم‌بین‌های حرفه‌ای فقط چیزی نسبی برای پی بردن به محبوبیت نسبی فیلم‌ها هستند. چه بسیارند فیلم‌هایی که نمره بالای 7 دارند، اما ارزش واقعی‌شان خیلی کمتر است و چه بسیارند فیلم‌هایی که آدم درمی‌ماند چرا…

مجموعه‌ای از تصاویر هراس‌آور، عجیب با به اصطلاح نفرین‌شده!

برای قسمتی از شگفتی یا ترس خودمان از پیرامون یا عکس‌ها نمی‌شود توضیح صریح ارائه کرد. احتمالا منشا این ترس‌ها به تدریج در سیناپس‌های مغزی ما از هزاران سال پیش یه یادگار گذاشته شده.آدم فکر می‌کند اگر قرار باشد برنامه هوش مصنوعی ایجاد شود…

سلبریتی‌ها از کودکی تا پیری در این ویدئوهای جالب – از ویل اسمیت تا کیانو ریوز

چطور می‌شود که ما پیر می‌شویم. این تغییر بسیار تدریجی رخ می‌دهد، اما قطعی است. با کارهایی می‌شود کندش کرد اما مسلما نمی‌توان به کی جلوی آن را گرفت.پیری یک فرآیند زیستی پیچیده است که در موجودات زنده از جمله انسان اتفاق می‌افتد. در حالی…

خانه‌هایی با طراحی عجیب که باید در مورد فلسفه وجودی‌شان فکر کرد!

سلیقه است دیگر. وقتی که کسی پول کافی داشته باشد و تنها حرف و سلیقه خودش برایش مهم باشد و اعتمایی به مد روز و حرف مردم نکند، ممکن است خانه‌اش را عجیب و غریب طراحی کند.البته گاهی این کاربری‌های متفاوت هستند که باعث ایجاد این خانه‌های عجیب…

با این تصاویر کارت پستال خیلی قدیمی در دهه ۱۹۰۰ آمریکایی‌ها، تصور خود از ۱۰۰ سال بعد را نشان داده…

مجموعه‌ای جذاب از کارت پستال‌های عجیب و غریب و در عین حال جذاب از استیون آر. شوک، دیدگاه‌هایی را ارائه می‌دهد که در دهه ۱۹۰۰ تصور شده است و نشان می‌دهند که چگونه شهر‌ها، شهرک‌ها و دهکده‌ها در سراسر ایالات متحده ممکن است طی ۱۰۰ سال آینده…

خرابی چون‌ که از حد بگذرد آباد می‌گردد! – گالری عکس‌های قبل و بعد این مکان‌های زشت یا مخروبه

تماشای مراحل ساخت هنرهای دستی یا دکوراسیون داخلی و خارجی منزل برای بسیاری جالب و لذت‌بخش است. حتی اگر فعلا یارای تجمل باز اقتصادی خرید و بهسازی و نوسازی منزل نداشته باشند یا عملا در کار هنری نباشند.دست‌کم ایده‌ای در ذهنشان می‌ماند که از…
منبع digitaltrends
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.