اسکای‌ نیوز از سیستم تشخیص چهره برای شناسایی افراد معروف و اعضای خانواده سلطنتی در عروسی پرنس هری استفاده می‌کند

0

مراسم ازدواج رسمی پرنس هری و مگان مارکل در اواخر همین ماه میلادی (۱۹ می) برگزار می‌شود. بسیاری از شبکه‌های تلویزیونی این جشن عروسی را به طور زنده و کامل پوشش خبری می‌دهند.

اما بینندگان شبکه تلویزیونی اسکای نیوز این امکان را خواهند داشت تا با سیستم تشخیص تصویر، افراد خانواده سلطنتی و همین‌طور چهره‌های معروف حاضر در این جشن را از میان صدها میهمان خارجی شناسایی کنند.

این شبکه تلویزیونی انگلیس اعلام کرده برای پخش زنده مراسم ازدواج پرنس هری با چندین استارتاپ فناوری و سرویس AWS آمازون همکاری خواهد کرد.

در نتیجه این همکاری، همین‌طور که میهمان‌ها وارد کلیسای سنت جورج در شهر وینزر می‌شوند؛ چهره‌شان توسط نرم‌افزار شناسایی تصویر آمازون مورد بررسی قرار گرفته و در صورت تایید، اطلاعات‌شان در پس‌زمینه صفحه‌نمایش درج خواهد شد.

بینندگان این مراسم ازدواج از اسکای نیوز می‌توانند نام افراد شناسایی شده را به صورت زیرنویس در تلویزیون خود تماشا کنند. البته، بینندگان برای دسترسی به اطلاعات بیشتر درباره این افراد می‌توانند از اپلیکیشن SKY این شبکه تلویزیونی استفاده کنند. این سرویس به نام Who’s Who Live شناخته می‌شود.

عالی است اما با اجازه چه کسی؟

اسکای نیوز می‌گوید این قابلیت برای اولین بار در دنیا قرار است در یک مراسم عروسی سلطنتی استفاده شود. این قابلیت اجازه می‌دهد بینندگان، اطلاعات و بینش بیشتری درباره افراد دعوت شده پیدا کنند.

این روش جدیدی از ارایه محتوا روی استریم ویدیویی است و در صورت موفقیت می‌تواند به رویدادهای بزرگ دیگر دنیا مانند مراسم اسکار گسترش پیدا کند. مردم علاقه دارند درباره هنرمندانی که روی فرش قرمز پا می‌گذارند، اطلاعات بیشتری کسب کنند و در همان لحظه نام هنرمند و فیلم کاندیدش را ببینند.

در کنار مزایای استفاده از فناوری تشخیص چهره در مراسم ازدواج سلطنتی، سوالات و ابهاماتی هم در بحث حریم خصوصی میهمان‌ها مطرح شده است.

آیا اسکای نیوز از میهمان‌ها بابت شناسایی چهره‌شان و ارایه نام و اطلاعات‌شان به بیننده‌ها اجازه گرفته است؟ این شبکه تلویزیونی اطلاعات خود را از کجا جمع‌آوری کرده است و چگونه به چهره و دیگر مشخصات همه افرادی که دعوت شدند، دسترسی دارد؟

شناسایی افراد بسیار معروف یا اعضای درجه یک خانواده سلطنتی انگلیس برای بسیاری از فیلم‌بردارها از جمله خبرنگاران سلطنتی آسان خواهد بود ولی باید دید هوش مصنوعی چگونه می‌خواهد این افراد و البته افراد معروف دیگر را در لباس‌ها و چهره‌هایی متفاوت همرا با کلاه شناسایی کند. این چالشی است که باید هوش مصنوعی تا دو هفته دیگر انجامش دهد و پیروز شود.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس این درخت‌های عجیب در دوره جنگ جهانی دوم اصلا ویرایش نشده‌اند!

این عکس شگفت‌انگیز جنگ جهانی دوم ممکن است عکس ویرایش شده یا فیک به نظر برسد. اما واقعا این طور نیست.در این عکس سورئال، که بخشی از آرشیو عکاسی نیرو‌های دفاع فنلاند است، یک ماشین ارتش فنلاند در امتداد جاده‌ای در چند مایلی مرز با اتحاد…

منتخبی از تصاویر تاریخی کمتر دیده شده

با اینکه دسترسی به مستندهای خوب این روزها خیلی زیاد شده و به سبب وجود اینترنت (یا شبحی از اینترنت!) ما عکس تاریخی بسیار زیاد می‌بینیم (و می‌توانیم حدس بزنیم که که کئام عکس‌های معاصر روزی تبدیل به عکس تاریخی خواهند شد)، اما باز هم حجم…

کارخانه متروکی در پرتغال با ماشین‌های کلاسیک قدیمی در آن کشف شد و سوژه عکاسی شد

متروک بودن هم زیبایی خاص خودش را دارد. خانه و هتل و امارت متروک انگار یک تونل زمان است. یک موزه خاک گرفته دست نخورده.اما این بار کارخانه‌ای با ده‌ها ماشین کلاسیک رها شده در پرتغال با کوشش عکاسان سوژه شده.«داخل این ساختمان صنعتی دو…

مجموعه‌ای از «توتورو»های دست‌ساز در ستایش نماد استودیو جیبلی

تعدادی «توتورو»ی شکم گرد نمادین در انیمه My Neighbor Totoro از استودیو جیبلی به عنوان بخشی از مجموعه وسیعی از مجموعه‌ جدید کلکسیونی است که به احترام این شرکت رویاساز ساخته شده.این مجموعه که توسط تیم‌هایی از صنعتگران همکار ناکاگاوا…

نقشه واقعی جهان: این نقشه‌های هوشمندانه، اندازه واقعی کشورهای روی کره زمین را نشان می‌دهند

وقتی به نقشه جهان نگاه می کنید، منطقی است که فرض کنید گرینلند و آفریقا از نظر اندازه مشابه هستند. اما در واقعیت، قاره آفریقا 14 برابر وسعت خشکی یخی شمال است.با احتساب تعدادی از جزایر فراساحلی، مساحت کل گرینلند 2.16 میلیون کیلومتر مربع…

تصور واقعیت دگرگون به کمک میدجرنی – گالری عکس

تاریخ دگرگون یک ژانر جذاب است که به بررسی چگونگی تغییر مسیر تاریخ در صورت رخ دادن برخی رویداد‌های کلیدی به گونه‌ای متفاوت می‌پردازد.یک تغییر جزئی یا یک واگرایی عمده می‌تواند تخیل ما را به کار بیندازد تا آینده‌ای کاملا متفاوت که الان جزو…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.