ردیت با پیشی گرفتن از فیسبوک، سومین سایت پربازدید ایالات متحده شد

0

براساس رتبه‌بندی الکسا، سیستم تجزیه و تحلیل ترافیک سایت‌های آمازون، در ایالات متحده مردم بیشتر از فیسبوک از سایت ردیت بازدید می‌کنند.

البته، همه می‌دانیم که سیستم رتبه‌بندی سایت‌ الکسا چندان دقیق نیست و نمی‌تواند به طور کامل بازدید سایت‌ها را مشخص کند ولی جالب است که سایتی مانند ردیت توانسته پربازدیدتر از فیسبوک شود.

به گفته الکسا، سایت گوگل پربازدیدترین سایت جهان به شمار می‌رود و پس از آن شبکه اجتماعی یوتیوب در رتبه دوم پربازدیدترین سایت ایالات متحده قرار دارد. سایت‌های ردیت و فیسبوک هم در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

ردیت یک شبکه اجتماعی و جامعه بزرگی از کاربران است که درباره اخبار روز دنیا تبادل‌نظر می‌کنند. در انجمن‌های ردیت هر خبر مهم یا شایعه‌ای منتشر و مورد توجه قرار می‌گیرد. بسیاری از مشخصات و عکس‌های محصولات لو رفته پیش از انتشار، در انجمن‌های ردیت سر درمی‌آورند.

رکوردی بی‌نظیر

به طور متوسط، کاربران ردیت هر روز نزدیک به ۱۵ دقیقه و ۱۰ ثانیه در این سایت حضور دارند که یک مدت زمان بسیار بالا نسبت به دیگر رقبا است. کاربران در گوگل تنها ۷ دقیقه و ۱۶ ثانیه به طور روزانه حضور دارند.

مدت زمان حضور در یوتیوب هم به طور متوسط ۸ دقیقه و ۳۱ ثانیه است. فیسبوک هم زمان بازدید و حضور بالایی دارد. به طور متوسط، هر کاربر ۱۰ دقیقه و ۵۰ ثانیه در این شبکه اجتماعی گردش می‌کنند.

سایت آمازون در رتبه پنجم پربازدیدترین سایت‌های ایالات متحده قرار دارد که مدت زمان حضور ۷ دقیقه و ۳۷ ثانیه برای هر کاربر را ثبت کرده است.

این رتبه‌بندی اصلا خبر خوبی برای فیسبوک نیست. دو روز پیش هم خبری منتشر کردیم که نشان می‌داد نوجوانان و جوانان در حال ترک فیسبوک و استفاده از پلتفرم‌های به‌روزتر و جذاب‌تر دیگری مانند اینستاگرام، یوتیوب، اسنپ‌چت و غیره هستند.

رسوایی کمبریج آنالیتکا در ماه‌های گذشته نیز ضربه بزرگی برای فیسبوک بود و باعث ریزش بیشتر کاربران و از بین رفتن حس اعتماد و اطمینان مردم شد.

البته، فیسبوک چندین پلتفرم در حال رشد و مدرن دارد که هر روز کاربران بیشتری جذب‌شان می‌شوند. برای مثال، محبوبیت اینستاگرام و واتساپ هر روز بیشتر از گذشته می‌شود و این موضوع می‌تواند تا حدودی خیال مارک زاکربرگ را از آینده آسوده کند.

اینکه آیا در درازمدت سایت ردیت می‌تواند بازدیدکننده‌هایش را راضی نگه دارد و این رکورد حضور ۱۵ دقیقه و ۱۰ ثانیه‌ای را ارتقا دهد؛ موضوع مهمی است که باید در آینده دنبال‌اش را بگیریم!

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

آیا چهره‌های مشهور، فرازمینی و بیگانه هستند؟! چرا چنین چیزهایی در شبکه‌های اجتماعی رواج می‌یابد +…

امروز صبح دوست گرانقدری ویدئویی از آنجلینا جولی را از یک صفحه اینستاگرام برای من فرستاد. در این ویدیو که ظاهرا از یک مصاحبه او انتخاب شده بود، روی چشم‌های او زوم می‌شد و این نکته القا می‌شد که چشمان او غیرطبیعی هستند و قرنیه و عنبیه او…

۲۰ برنده عکاسی از طبیعت در سال ۲۰۲۲ در مسابقه عکاسی IPA

جوایز بین المللی عکاسی (IPA) در سال 2022 بار دیگر از مجموعه‌ای خیره کننده از عکس های طبیعت پرده‌برداری کرد که قلب و ذهن بینندگان در سراسر جهان را تسخیر کرده است. این تصاویر برنده استثنایی ما را به قلمروهای مسحورکننده طبیعت منتقل می‌کنند،…

جورج اسپنسر میلت: مرگ دردناک به خاطر فرار از بوسیده شدن!

جورج اسپنسر میلت یک پسر 15 ساله که در ساختمان متروپولیتن لایف نیویورک در سال 1909 کار دفتری می‌کرد. در پانزدهمین سالگرد تولدش، همکاران زنش او را مسخره کردند و تظاهر کردند که در نظر دارند که برای هر سال زندگییک بار او ببوسند. میلت به شوخی از…

اگر این سلبریتی‌ها به همان سبک و سیاق و بزرگسالی کوچک می‌شدند

البته سلبریتی‌ها مسلما عکس‌های اصلی دوران کودکی دارند. هر چند در مورد برخی ممکن است این عکس‌های کودکی اندک یا کم‌کیفیت باشند.اما تصور کنید برای بازتاب دادن وجود همان عوالم بزرگسالانه در دنیای کودکی یا همان اجزای مهم چهره، چهره بزرگسالان…

سلبریتی‌ها از کودکی تا پیری در این ویدئوهای جالب – از ویل اسمیت تا کیانو ریوز

چطور می‌شود که ما پیر می‌شویم. این تغییر بسیار تدریجی رخ می‌دهد، اما قطعی است. با کارهایی می‌شود کندش کرد اما مسلما نمی‌توان به کی جلوی آن را گرفت.پیری یک فرآیند زیستی پیچیده است که در موجودات زنده از جمله انسان اتفاق می‌افتد. در حالی…

تصور کنید اگر این مکان‌های مشهور اصلا ساخته نمی‌شدند، منظره پیرامونی آنها چطور می‌شد؟

ساختمان‌های مشهور و بناهای زیبا یا کاربردی عظیم، شهرتی برای منطقه خود به ارمغان می‌آورند و سیل گردشگران را سرازیر می‌کنند و حتی پایشان به کرات به دنیای ادبیات و سینما هم باز می‌شود و باز بر شهرت مکان می‌افزایند.به همین خاطر است که ساختن…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5