گلکسی نوت ۹ معرفی شد: صفحه‌نمایش و باتری بزرگ‌تر با قلم S Pen بلوتوث

0

سامسونگ امشب در رویداد Unpacked از فبلت پرچم‌دار جدید خود به طور رسمی رونمایی کرد.

مدت‌ها است که منتظر رسیدن ۱۸ مرداد هستیم تا ببینیم سامسونگ در گلکسی نوت ۹ چه اتفاقاتی را رقم زده است و نسل بعدی گلکسی نوت این شرکت چه فناوری‌ها یا مشخصات هیجان‌انگیزی دارد.

دی جی کو، مدیرعامل سامسونگ ابتدای مراسم معرفی گلکسی نوت ۹ اعلام کرد اسمارت‌فونی ساخته است که مرزهای سرعت و کارایی را شکسته و هیچ‌گاه شما را ناامید نخواهد کرد.

مدیرعامل سامسونگ، گلکسی نوت ۹ را گوشی معرفی کرد که هر وقت و هر کجا نیاز داشته باشید؛ در خدمت شما است.

طراحی نوت ۹ به طور کامل مشابه گلکسی نوت ۸ است و از فریم‌های فلزی سود می‌برد. در اندازه و ضخامت نیز تفاوتی میان این دو گوشی نیست.

صفحه‌نمایش نوت ۹ اندازه‌ای ۶.۴ اینچی دارد تا برای ویدیو و بازی مناسب باشد. سامسونگ می‌گوید دیگر دوران گوشی‌های ۵.۳ اینچی به سر آمده است. این نمایشگر از نوع امولد +Quad HD است.

اتفاق ویژه سامسونگ در مراسم رونمایی نوت ۹، خبر عرضه بازی فورتنایت برای این گوشی و گلکسی اس ۹ سامسونگ بود. سامسونگ مدعی است پردازنده قدرتمند این گوشی با استفاده از فناوری ۱۰ نانومتری می‌تواند هر بازی قدرتمندی را روی موبایل اجرا کند.

پردازنده نوت ۹ مطابق انتظار، اسنپدراگون ۸۴۵ با دو حافظه رم ۶ و ۸ گیگابایت است. البته، سامسونگ می‌گوید در GPU این پردازنده بهبودهایی داده است تا بازی‌هایی مانند فورتنایت به راحتی اجرا شوند. همین‌طور، در سیستم خنک‌سازی این پردازنده بهبودهایی داده شده است.

برای لذت بردن بیشتر از بازی با گلکسی نوت ۹، بلندگوهای استریو AKG استفاده شده است

نوت ۹ در ظرفیت ۱۲۸ و ۵۱۲ گیگابایت عرضه می‌شود تا کاربران براساس نیازهای خود یک مدل را انتخاب کنند. اسلات کارت حافظه هم برای افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی گوشی در دسترس است.

اگر روی مدل ۵۱۲ گیگابایتی نوت ۹ یک کارت حافظه ۵۱۲ گیگابایتی هم نصب کنید؛ اولین گوشی دنیا با ظرفیت ۱ ترابایت خلق می‌شود.

دوربین اصلی نوت ۹ هم دوگانه و بر پایه دوربین گلکسی اس ۹ است که البته با الگوریتم‌های هوش مصنوعی برای پرچم‌دار جدید سامسونگ بهبود داده شده است. مثلا، اگر در قاب دوربین سوژه‌هایی یافت شود که مشکل دارند؛ مانند چشم‌های بسته؛ به کاربر گزارش خواهد داد.

به علاوه، این دوربین می‌تواند براساس سوژه‌ها و صحنه‌ها، برخی تنظیمات هوشمند را اعمال کرده تا تصاویر بدون نیاز به پردازش در آینده؛ برای اشتراک‌گذاری روی شبکه‌های اجتماعی آماده باشند.

این دوربین شامل دو لنز ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.5 یا f/2.4 است. هر دو لنز دارای تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال هستند و در نرم‌افزار آن‌ها بهبودهایی داده شده است.

سامسونگ روی باتری این گوشی کار کرده و یکی از اهداف بزرگ آن بوده است. باتری نوت ۹ بزرگ‌تر از نوت ۸ و ۴ هزار میلی آمپر ساعتی است.

قلم S Pen جدید این فبلت به فناوری بلوتوث مجهز شده است تا به نوعی کنترل از راه دور گلکسی نوت ۹ هم باشد. کاربران با این قلم می‌توانند تصاویر سلفی بگیرند یا ویدیو پخش کنند بدون اینکه سراغ گوشی بروند.

قلم S Pen نیازی به شارژ ندارد و همانند رسم هر ساله، حساسیت نوک آن افزایش یافته است و بهبودهایی دارد تا تجربه کاربری بهتری به کاربران بدهد.

همان‌طور که قبلا هم گزارش داده بودیم؛ سامسونگ در سیستم DeX تغییراتی داده است و دیگر از پد دکس خبری نیست و نوت ۹ به طور مستقیم به مانیتور و تلویزیون متصل می‌شود.

برای تبدیل نوت ۹ به یک ترک‌پد مانیتور، فقط نیاز به یک مبدل USB به HDMI دارید. با دکس جدید چند وظیفه‌گی راحتر می‌شود و

فبلت جدید سامسونگ در چهار رنگ زیبا عرضه خواهد شد. سیستم‌عامل پیش‌فرض آن اندروید ۸.۱ اوریو با رابط کاربری چند ساله اخیر سامسونگ وارد بازار خواهد شد.

قیمت مدل پایه با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت ۹۹۹ دلار خواهد بود ولی مدل ۵۱۲ گیگابایت با رم ۸ گیگابایت قیمتی ۱۲۵۰ دلار دارد. پیش‌ثبت‌نام این گوشی از ۱۰ آگوست آغاز می‌شود و ۲۴ اگوست به طور رسمی وارد بازار می‌شود.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

ژاک شارل: کسی که اولین بالون هیدروژنی تاریخ را به پرواز درآورد

در 4 ژوئن 1783، برادران مون‌گلفیه اولین بار یک بالون هوای گرم را در جنوب فرانسه به نمایش گذاشتند. این بالون که از گونی محکمی پوشیده شده با کاغذ ساخته شده بود و تا نزدیک به 2 کیلومتر بالا رفت و به مدت 10 دقیقه در هوا باقی ماند.خبر موفقیت…

عکس‌های بسیار جالبی از روز‌های اولیه هوانوردی، دهه‌های 1890-1930

در اواخر قرن 19 و اوایل قرن 20، جهان شاهد تغییر ژرفی در فناوری شد. رویاپردازانی مانند برادران رایت، اتو لیلینتال و آلبرتو سانتوس-دومونت که با میل سیری ناپذیر برای تسخیر قلمرو‌های ناشناخته پرواز می‌کوشیدند، با جسارت و عزم تزلزل ناپذیر داستان…

سلاح‌های مخفی و شگفت‌انگیز آلمان نازی در طی جنگ جهانی دوم

در طول جنگ جهانی دوم، آلمان نازی سرمایه گذاری زیادی در تحقیق و توسعه تسلیحات مخفی انجام داد تا بتواند بر دشمنان خود برتری یابد. برخی از برجسته ترین سلاح های مخفی که توسط آلمانی ها ساخته شده اند عبارتند از:موشک V-2: V-2 اولین موشک…

و باز هم قسمت دیگری از عکس‌های کمتر دیده شده تاریخی – گالری عکس

این عکس‌هایی که تحت عنوان عکس‌های کمتردیده شده درج میشوند، باز هم عکس‌های خوش‌شانس تاریخی هستند. لابد صدها برابر آنها عکس وجود دارد که اصلا فیلم آنها برای همیشه گم شده و خراب شده یا در آرشیو مجلات و روزنامه‌ها با تصور بی کیفیت بودن یا در…

اگر گوشی‌های موبایل، دهه‌ها زودتر اختراع می‌شدند

در دوره‌ای پس از همگانی شدن استفاده از گوشی‌های موبایل، تنوع ظاهری آنها بسیار زیاد بود و هیچ گوشی‌ای شبیه گوشی دیگر نبود. اما الان شکل همه گوشی‌ها تقریبا یکی شده است.ما خیلی منتظر گوشی‌های تاشو یا رول‌شونده ماندیم تا این یکنواختی را به…

نقاشی‌هایی که به بالاترین رقم‌ها قیمت‌گذاری و فروخته شده‌اند

در اینجا می خواهیم لیستی از گران‌ترین نقاشی هایی که در بازار حراجی‌ها به فروش رسیده اند را با هم مرور کنیم. البته هر لحظه امکان تغییر این لیست و جایگزینی نقاشی های دیگری وجود دارد ولی در آن صورت هم می توان نقاشی های زیر را جزء گرانترین های…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5