سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ با پشتیبانی از قلم S، صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی و دوربین سلفی زیر نمایشگر معرفی شد

پرچم‌دار تاشوی جدید سامسونگ دارای فناوری‌های جدید جذابی است

0

سامسونگ از نسل بعدی پرچم‌دار تاشوی خود به نام Galaxy Z Fold 3 رونمایی کرد تا در کنار گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ ۳ شاهد جدیدترین گوشی‌های تاشوی سامسونگ در بازار باشیم.

گلکسی زد فولد ۳ از صفحه‌نمایش جدید ۱۲۰ هرتزی داخلی و بیرونی سود می‌برد؛ پشتیبانی از قلم نوری S سامسونگ به آن افزوده شده است و برخی از قابلیت‌های ذاتی محصولات سری نوت سامسونگ را در خود دارد.

مهم‌ترین پیامی که سامسونگ درباره گوشی تاشوی پرچم‌دار خود نسبت به مدل قبلی می‌دهد؛ استحکام و مقاومت بیشتر است.

سامسونگ تغییرات طراحی زیادی وارد نسل چهارم گوشی‌های زد فولد خود کرده است تا این گوشی ۱۸۰۰ دلاری دوام و ماندگاری بیشتری برای آینده داشته باشد و کمی از نگرانی کاربران بکاهد. از نظر ظاهری کاملا مشابه با زد فولد ۲ است ولی می‌توان برخی بهبودها را مشاهده کرد.

روکش محافظ صفحه‌نمایش ۸۰ درصد قوی‌تر شده است. سامسونگ از روکش شیشه‌ای Gorilla Glass Victus برای بهبود محافظت از صفحه‌نمایش در برابر افتادن و ضربه و خراش استفاده کرده است. لولای زد فولد ۳ از جنس آلومینیومی است و ۱۰ درصد قوی‌تر شده است. کل دستگاه از استاندارد ضد آب IPX8 بهره برده و می‌توانید تا ۳۰ دقیقه گوشی را با خود درون آب ببرید؛ بدون اینکه هیچ آسیبی ببیند.

سامسونگ می‌گوید لولای جدید گلکسی زد فولد ۳ تا ۲۰۰ هزار بار باز و بسته شدن را تاب می‌آورد و اگر روزانه ۱۰۰ بار گوشی را باز و بسته کنید؛ یعنی تا ۵ سال این لولا خراب نخواهد شد.

گوشی تاشوی زد فولد ۳ هم مانند زد فلیپ ۳ از پردازنده مرکزی قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸ سود برده و دارای ۱۲ گیگابایت رم به همراه ذخیره‌سازی‌های ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت است.

سه دوربین پشتی تقریبا مشابه زد فولد ۲ روی آن سوار شده است: دوربین واید f/1.8، دوربین والتراواید f/2.0 و دوربین تله‌فوتو f/2.4 که همگی ۱۲ مگاپیکسلی هستند. لنز تله‌فوتو مجهز به لرزشگیر شده است و در زیر صفحه‌نمایش خارجی نیز یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی کار گذاشته است تا زد فولد ۲ اولین گوشی تاشو با دوربین سلفی زیر نمایشگر باشد.

به همین خاطر، صفحه‌نمایش این گوشی هیچ‌گونه برش و حرفه‌ای ندارد. سامسونگ یک دوربین ۴ مگاپیکلسی دیگر هم زیر پیکسل‌های صفحه‌نمایش داخلی کار گذاشته است که بیشتر برای چت‌های ویدئویی است. سامسونگ می‌گوید این دوربین بیشتر برای تماس‌های ویدئویی در نرم‌افزار زوم یا سایر ویدئو کنفرانس‌ها مناسب است.

قلم S روی صفحه‌نمایش ۷.۶ اینچی اصلی زد فولد ۳ کار می‌کند. سامسونگ برای این گوشی تاشو یک قلم ویژه Fold Edition با همه ویژگی‌های قلم S عرضه می‌کند و البته می‌توان از قلم S که گران‌تر هم هست؛ استفاده کرد. هر دو قلم جداگانه فروخته می‌شوند.

هر دو قلم دارای یک نوک جمع‌شونده خاص هستند تا فشار و نیروی زیاد کاربر روی صفحه‌نمایش را محدود کنند. شاید محافظ صفحه‌نمایش نزدیک به ۸۰ درصد قوی‌تر شده باشد ولی هنوز در برابر فشار زیاد شکننده است و شیشه فوق نازکی در آن استفاده شده است. ویژگی دیگر این قلم‌ها، نوک پلاستیکی تا باز هم فشار کمتری به نمایشگر وارد شود.

نمایشگر خارجی زد فولد ۳ ابعاد ۶.۲ اینچ با رزولوشن ۲۲۶۸ در ۸۳۲ پیکسل را دارا است ولی نمایشگر داخلی ۶.۷ اینچی با رزولوشن  ۲۲۰۸×۱۷۶۸ پیکسل بود که در حالت باز و گسترده قابل استفاده است و از نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتزی سود می‌برد.

باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپرساعت، وای‌فای ۶، شبکه‌های موبایل 5G، بلوتوث ۵، چیپ‌ست NFC و اندروید ۱۱ از دیگر مشخصات این گوشی تاشو هستند.

پیش‌فروش گوشی Galaxy Z Fold 3 از امروز آغاز می‌شود و در سه رنگ مشکی، سبز و نقره‌ای آغاز می‌شود و فروش رسمی در بازار از ۲۷ آگوست است. قیمت شروع این گوشی ۱۸۰۰ دلار است.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس‌هایی از زیباترین کتابخانه‌های دنیا

کتابخانه‌ها باید مظهر فرهنگ و هنر هر کشوری باشند. ساختمان ایمن و بزرگ، منظره تالار کتابخوانی، نوع چینش کتاب‌ها و تحویل آنها به کتابخوان‌ها، داشتن اینترنت آزاد و پرسرعت، حفاظت از نسخه‌های خطی و اسناد باارزش، آزاد بودن کتابخانه در حد امکان…

محصولات رادیواکتیوی که در قرن بیستم در قالب کالاهای مصرفی عادی به مردم فروخته می‌شدند

پیش از درک خطراتی که قرار گرفتن در معرض تابش‌های رادیواکتیو برای انسان به همراه دارد، مردم و حتی دانشمندان می‌پنداشتند که مواد رادیواکتیو ترکیبات جالبی برای درخشان و نورانی کردن اشیا هستند. در ادامه چند مورد از عجیب‌ترین کاربردهای مواد…

جستجو برای جیمز باند بعدی – طرفداران جیمز باند یکی از این 11 نفر را جیمز باند بعدی می‌دانند

جیمز باند یک شخصیت خیالی است که توسط نویسنده بریتانیایی یان فلمینگ خلق شده. باند یک مامور سرویس مخفی بریتانیایی ظریف و پیچیده است که با کد 007 نیز شناخته می‌شود. او اولین حضور خود را در رمان «کازینو رویال» فلمینگ در سال 1953 انجام داد و از…

کلاژهای کاغذی زیبای مینیمال از شخصیت‌های سینمایی مشهور

اینکه بتوانی به صورت خلاصه و مختصر و مفید با هنر خودت، مفهومی را برسانی، هر بسیار جالبی است. حالا تصور کنید که با برش چند کاغذ رنگی و کنار هم نهادت انها، یغنی کلاژ کاغذی بشود، شخصیت‌های مهم سینمایی را بازسازی کرد.این کاری است که مارگارت…

صخره‌های عجیب فنلاندی موسوم به کوماکیوی – هزاران سال تعادل و مبارزه با جاذبه

کوماکیوی Kummakivi یک کلمه فنلاندی است که در انگلیسی به معنی "سنگ عجیب" است. این کلمه اغلب برای توصیف نوعی تشکیل سنگ که شکلی عجیب یا غیرعادی دارد استفاده می‌شود. این نوع سنگ‌ها در سرتاسر فنلاند یافت می‌شوند و به دلیل ظاهر منحصر به فردشان…

عکس های رنگی مردم «عادی» در دوران استالین که توسط یک دیپلمات آمریکایی که به دلیل جاسوسی اخراج شد،…

زندگی مردم عادی چیزی است که آنچنان که باید و شاید ثبت نمی‌شود. مورخی را تصور کنید که پنج دهه بعد بخواهد در مورد تاریخ الان ایران تحقیق کند. او احتمالا انبوهی از روزنامه‌های و مجلات و کتاب‌ها و مصاحبه‌های شفاهی و آمارها یا اطلاعات سایت‌ها را…
منبع theverge
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.