چگونه با کامپیوتر بدون نصب اپلیکیشن ثالث، در اینستاگرام پست منتشر کنیم؟

2

شبکه اجتماعی اینستاگرام برای تشویق کاربران به استفاده از دستگاه‌های موبایل؛ امکان آپلود عکس و پست را در نسخه تحت وب خود غیرفعال کرده است.

این محدودیت بسیاری از کاربران، به‌ویژه کسب‌وکارها، مدیران وب‌سایت‌ها و طراحان را آزار می‌دهد. چون باید مدام یک عکس و متن را میان کامپیوتر دسکتاپ یا لپ‌تاپ، دستگاه موبایل و تبلت جابه‌جا کنند تا بتوانند یک پست روی اینستاگرام منتشر شود.

در سال‌های اخیر، چندین اپلیکیشن ثالث مانند Bluestacks و Deskgram منتشر شده که با نصب روی ویندوز یا مک، قابلیت انتشار پست به حساب کاربری اینستاگرام در نسخه دسکتاپ و تحت وب فراهم می‌شود.

اما این اپلیکیشن‌ها هم محدودیت‌ها و مشکلات خاص خودشان را دارند و غالبا کاربران پس از مدتی، آن‌ها را پاک کرده و دوباره ترجیح می‌دهند از اپلیکیشن موبایل اینستاگرام برای انتشار پست‌ها استفاده کنند.

حالا، می‌خواهیم روش انتشار پست روی اینستاگرام با کامپیوتر رومیزی یا لپ‌تاپ را بدون نیاز به نصب اپلیکیشن ثالث یا طی کردن مراحل و تنظیمات پیچیده به شما آموزش دهیم.

این روش را خودمان بارها آزمایش کردیم و اگرچه باز هم محدودیت‌هایی در انتشار پست ایجاد می‌کند و امکان استفاده از تمام قابلیت‌های اپلیکیشن موبایل اینستاگرام برای پست‌گذاری نیست ولی روشی ساده برای کسب‌وکارها و مدیران سایت‌ها ایجاد می‌کند تا سریع‌تر صفحات خود را به‌روزرسانی کنند.

این روش مبتنی بر وب و مرورگر گوگل کروم است. البته؛ با کمی تفاوت در مرورگر سافاری هم قابل پیاده‌سازی است.

آموزش انتشار پست در ویندوز و مک

۱- در مرورگر کروم، یک برگه جدید باز کنید و وارد سایت اینستاگرام شوید. بعد، با استفاده از نام حساب کاربری و رمزعبور وارد صفحه اینستاگرام شخصی خودتان شوید.

۲- در ویندوز، با فشردن کلیدهای ctrl+shift+c یا کلیک روی آیکون سه نقطه در سمت راست نوار آدرس کروم و باز هم کلیک روی گزینه Developer Tools، ابزار توسعه را ظاهر کنید. در مک می‌توان روی منوی view و بعد Developer کلیک کردن تا گزینه Developer Tools مشاهده شود:

۳- حالا باید ابزار Developer Tools را در سمت راست پنجره کامپیوتر یا لپ‌تاپ مشاهده کنید. در این مرحله باید روی آیکون سمت چپ گزینه Elements کلیک کنید. این آیکون شبیه به یک گوشی موبایل است:

۴- متوجه می‌شوید که سایت اینستاگرام حالت و اندازه موبایل به خود می‌گیرد. از نوار بالای سایت اینستاگرام در همان ابزار Developer Tools می‌توانید اندازه صفحه را تغییر دهید:

۵- حالا اگر به پایین سایت اینستاگرام دقت کنید؛ گزینه افزودن پست ظاهر شده است. روی آیکون + کلیک کنید:

۶- عکس مورد نظرتان را از روی کامپیوتر انتخاب کرده و آپلود کنید:

۷- در مرحله بعدی می‌توانید از فیلترهای معمول اینستاگرام برای افکت‌دهی به عکس استفاده کنید:

۸- کپشن عکس و پست‌تان را نوشته و روی گزینه Share کلیک کنید تا اولین پست خود را با یک کامپیوتر روی اینستاگرام منتشر کرده باشید:

در مرورگر وب سافاری باید مسیر Safari > Preferences > Advanced را رفته و گزینه Show Develop menu in menu bar را فعال کنید. پس از آن کار ساده و شبیه به مرورگر گوگل کروم است.

همان‌طور که گفتیم این روش ساده با محدودیت‌هایی روبرو است. مثلا نمی‌توانید استوری روی اینستاگرام بگذارید یا چندین عکس برای یک پست آپلود کنید ولی باز هم بهتر از برخی اپلیکیشن‌های ثالث یا سوییچ دایم میان کامپیوتر و موبایل است.

اگر از این ترفند برای انتشار پست‌های اینستاگرام استفاده کردید؛ حتما تجربه خودتان را با ما در میان بگذارید!

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

هنرمندی با این تصاویر جالب پیش چشم ما مجسم کرده که اگر 10 بنای تاریخی و اسطوره‌ای معروف، سالم و…

یکی از جالب‌ترین چیز‌ها در مورد مطالعه تاریخ، یادگیری چیز‌های شگفت‌انگیزی است که نیاکان ما ایجاد کرده‌اند. اما برخی از یادگارهای آنها از بین رفته‌اند و فقط ویرانه‌های آنها باقی هستند و در مواردی همین ویرانه‌ها هم نیستند و فقط توصیف‌های متنی…

مهندسان بامزه با اختراعات و ابداعات عجیب و غریب و کارا ! گالری عکس

بسیار پیش می‌آید که برای انجام کاری تنها دو راه داریم، یا خرید یک محصول گران و استفاده از آدم‌های کاربلد برای راه‌اندازییا اینکه خودمان با یک سری ابتکار و به صورت به اصطلاح زمخت ولی کارراه‌انداز، تقریبا بدون هزینه کار را انجام بدهیم.…

250 فیلم برتر imdb به همراه معرفی و خلاصه و بررسی آنها + 23 فیلمی که حیف بود در این فهرست نباشند

مسلم است که آرای IMDB به خصوص از دید فیلم‌بین‌های حرفه‌ای فقط چیزی نسبی برای پی بردن به محبوبیت نسبی فیلم‌ها هستند. چه بسیارند فیلم‌هایی که نمره بالای 7 دارند، اما ارزش واقعی‌شان خیلی کمتر است و چه بسیارند فیلم‌هایی که آدم درمی‌ماند چرا…

آیا واقعا سرم حقیقت وجود دارد؟ چطور کار می‌کند؟

انسان‌ها از زمان امپراتوری روم می‌دانستند که ما در حالی که تحت تأثیر چیزی باشیم، صادقانه‌تر و راحت‌تر سخن میٰ‌گوییم. این همان جایی است که ایده  اصطلاح «سرم حقیقت» از آن سرچشمه می‌گیرد.سرم حقیقت به تعدادی از داروهای تغییر دهنده ذهن اشاره…

ایده‌های خوب و خلاقانه برای دکوراسیون و منظره‌سازی فضای بیرونی خانه‌های و مجتمع‌های مسکونی و اداری

آیا تا به حال به دنبال الهام گرفتن برای دکوراسیون و منظره‌سازی فضاهای بیرونی منزل خود بوده‌اید. آیا دوست داشته‌اید بتوانید به نوعی طبیعت را در فضاهای کوچک حیاط آپارتمان یا خانه ییلاقی خود ادغام کنید.در این صورت مجموعه این پست می‌تواند…

زره نمادین فلزی پیچیده‌ برای گربه‌ها و موش‌ها – کار یک هنرمند باذوق!

دشمنی بین گربه‌ها و موش‌ها به قدمت تاریخ است. اگر قرار بود آنها مثل آدمیان در برابر هم صف‌آرایی کنند چه چیزهایی برای این نبرد می‌ساختند؟کار یک هنرمند کانادایی تقریباً در همین سمت و سو است. جف دی بوئر با الهام از فرهنگ‌های باستانی و…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /
2 نظرات
  1. پیمان می گوید

    سلام
    من تا مرحله انتخاب نوع موبایل هم می روم ولی با هیچ گزینه + در صفحه دیده نمی شود !
    با توجه به اینکه این اکانت تازه باز شده آیا ممکن است که بخاطر اینکه می خواهم برای اولین بار عکس بگذارم این چنین شود ؟
    با تشکر

  2. بردیا می گوید

    من با کروم امتحان کردم. اصلا اون گزینه های پایین نیومده.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.