اسپیکر قابل حملی که دقیقا برای خود شما طراحی شده است

0

رپورتاژ

با پیشرفت مداوم تکنولوژی هرروز ابزار جدیدی برای بهبود کیفیت زندگی بشر به بازار عرضه می‌شود و تجهیزات مختلف خیلی زود جای خودشان را در زندگی روزمره افراد پیدا می‌کنند.

زمانی گوشی‌های هوشمند معرفی شدند و طولی نکشید که به ابزاری مهم در زندگی روزمره‌ی ما تبدیل شدند. امروزه بعید است کسی یک روز خود را بدون استفاده از گوشی‌های هوشمند بگذراند. گوشی هوشمند به یک ابزار ضروری در سبک زندگی جدید تبدیل شدند، اپلیکیشن‌های مختلف عرضه شدند که انجام کارهای مختلف را با استفاده از این ابزار راحت‌تر می‌کردند. از ورزشکاران تا مهندسان و مدیران و … همه می‌توانستند کارهای تخصصی خودشان را راحت‌تر با استفاده از گوشی هوشمند انجام بدهند.

در چنین شرایطی استفاده از گوشی‌های هوشمند شد و روشن نگه داشتن آن در تمام طول روز ضروری‌تر از قبل،  اما محدودیت ظرفیت باتری‌ها مشکل آفرین شد. این‌جا بود که پاوربانک‌ها به بازار عرضه شدند. حالا زمان معرفی محصول دیگری فرا رسیده است که زندگی را مخصوصا برای علاقه‌مندان به موسیقی دلچسب تر می‌کند. اسپیکر‌های قابل حمل.

 ابزاری تخصصی برای لذت بردن از موسیقی

همان طور که عکاسی با دوربین عکاسی حرفه‌ای تجربه‌ای بسیار متفاوت از عکاسی با دوربین گوشی‌ موبایل است، گوش دادن به موسیقی هم با استفاده از اسپیکر‌های حرفه‌ای بسیار لذت بخش‌تر از شنیدن موسیقی از اسپیکر موبایل و لپ‌تاپ است. تعجبی هم ندارد. اسپیکرهای موبایل و لپ تاپ به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به اندازه‌ی کافی کوچک و کم مصرف باشند تا داخل دستگاه و در کنار قطعات دیگر قرار بگیرند و کیفیت آن‌ها فقط به اندازه‌ای است که نیاز کاربر را رفع کنند. ضمن این که معمولا کاربران این دستگاه‌ها در فاصله‌ی نزدیکی از دستگاه قرار می‌گیرند و در نتیجه نیازی نیست که این دستگاه‌ها بتوانند صدای بلند و با کیفیتی تولید کنند.

اگر علاقه مند به موسیقی باشید می‌دانید که شنیدن موسیقی خوب تنها به شرطی لذت بخش است که آن را با کیفیت خوب و صدای شفاف بشنوید. اسپیکر‌های قابل حمل به شما این امکان را می‌دهند که بدون محدودیت در هر جایی که بخواهید با کیفیت عالی به موسیقی گوش بدهید. اگر برای ورزش‌ کردن به پارک یا طبیعت می‌روید، و یا اگر همراه با دوستان‌ و خانواده به پیک نیک بروید و یا در طبیعت کمپ بزنید، یا هرجای دیگر که باشید می‌توانید با استفاده‌ از این اسپیکرها با صدایی بلند و شفاف همراه با دوستان‌تان به موسیقی گوش بدهید.

این اسپیکر قابل حمل دقیقا برای خود شما ساخته شده است

اسپیکر‌های قابل حمل مدتی است که بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌اند. به همین دلیل تولید کنندگان این ابزار آن‌ها را با ویژگی‌ها و طراحی‌های مختلفی روانه‌ی بازار کرده‌اند که هر کدام به طور خاص برای یک نوع کاربری ایده‌آل است. تکنولوژی تولید اسپیکر‌ها اکنون به اوج خود رسیده است و اسپیکرهای تولید شده توسط برندهای مطرح همگی از کیفیت صدای بسیار خوبی برخوردارند. در نتیجه برای انتخاب یک اسپیکر همراه به ویژگی‌هایی فراتر از کیفیت صدای خروجی باید دقت کنید.

چیزی که در انتخاب یک اسپیکر قابل حمل مهم است این است که شما کجا و به چه صورت می‌خواهید از آن استفاده کنید. در خانه و محل کار یا در حال دویدن، پیاده روی یا کوه نوردی و طبیعت گردی و یا در کمپ و در دل طبیعت؟

اسپیکر voombox travel که ساخته‌ی شرکت Divoom از برترین تولید کننده‌های اسپیکر است مخصوص آن‌ها که در سفر یا درحال ورزش و طبیعت گردی می‌خواهند از موسیقی با کیفیت لذت ببرند طراحی شده است. وجود یک قلاب در بالای اسپیکر این امکان را فراهم می‌کند که آن را به کیف یا شلوار وصل کنید. صدای بلند و با کیفیت به همراه باس قوی، این اسپیکر را برای گوش دادن به موسیقی‌های پر شور و هیجان انگیز در هنگام ورزش کردن به انتخابی عالی تبدیل کرده است. برخورداری این اسپیکر از استاندارد IP44 باعث ‌می‌شود که در برابر شرایط جوی مانند بارش باران مقاوم باشد، در نتیجه حتی در هوای بارانی می‌توانید با خیال راحت آن را به کیف خود وصل کنید و از قدم زدن و شنیدن موسیقی لذت ببرید.

همچنین یک میکروفون داخلی در این اسپیکر تعبیه شده است تا امکان پاسخ دادن به تماس‌های تلفنی با استفاده از آن وجود داشته باشد. به این صورت برای برقراری تماس نیازی نیست تا گوشی موبایل را از جیب یا داخل کیف خود خارج کنید. این قابلیت مخصوصا در زمان کوهنوردی می‌تواند خیلی مفید واقع شود.

اتصال به این اسپیکر قابل حمل از طریق بلوتوث نسخه‌ی ۴ انجام می‌شود و باتری به کار گرفته شده در آن امکان گوش دادن به موسیقی تا ۶ ساعت به طور بی وقفه را برای شما فراهم می‌کند.

اسپیکر قابل حمل Divoom voombox travel

اسپیکر قابل حمل voombox outdoor محصول دیگری از کمپانی Divoom است که به طور ویژه برای گوش دادن به موسیقی در محیط بیرون از خانه و در دل طبیعت طراحی شده است. به طور مثال زمانی که با خانواده یا دوستان‌تان به پیک نیک بروید و یا در طبیعت کمپ بزنید با استفاده از این اسپیکر قابل حمل می‌توانید دسته جمعی به موسیقی گوش بدهید و یا حتی جشن بگیرید.

اسپیکر قابل حمل divoom outdoor از صدای بلند و با کیفیتی برخوردار است و در برابر شرایط جوی مانند باران مقاوم است. همچنین به واسطه‌ی وجود یک میکروفون داخلی امکان پاسخگویی به تماس تلفنی از طریق آن نیز وجود دارد. همچنین باتری قدرتمند به کار رفته در آن امکان گوش دادن به موسیقی به مدت ۱۲ ساعت به طور بی‌وقفه را فراهم می‌کند. چه چیزی بیش از این می‌تواند یک تجربه‌ی کمپینگ را لذت بخش‌تر بکند؟

اسپیکر قابل حمل voombox outdoor

اما اسپیکر Timebox mini بسیار فراتر از یک اسپیکر قابل حمل است. وجود ۱۲۱ پیکسل LED در جلوی این اسپیکر یک صفحه نمایش فانتزی را در جلوی آن شکل داده است که قابلیت‌های جالبی را برای این اسپیکر قابل حمل فراهم آورده است. می‌توانید شکل روی صفحه نمایش را خودتان طراحی کنید، و یا از آن برای نمایش ساعت استفاده کنید. همچنین اگر روی گوشی هوشمندتان نوتیفیکیشن جدیدی آمده باشد به کمک این صفحه نمایش از آن با خبر می‌شوید.

اسپیکر قابل حمل timebox mini

برای اتصال به این اسپیکر قابل حمل هم از بلوتوث نسخه‌ی ۴ استفاده می‌شود و باتری آن امکان پخش موسیقی مداوم به مدت ۱۰ ساعت را دارد. میکروفون به کار رفته در این اسپیکر امکان ضبط صدا برای ایجاد یادداشت‌های صوتی را فراهم می‌کند. می‌توانید از آن برای یادآوری موضوعی برای خودتان و یا برای ضبط پیام برای دیگران استفاده کنید.

استفاده از LEDهای اسپیکر قابل حمل timebox mini برای ایجاد نور مناسب

از این‌ها گذشته اسپیکر قابل حمل timebox mini در زمان خواب نیز به کمک شما می‌آید. مجموعه‌ای از موسیقی‌های آرامش بخش به همراه تغییر تدریجی رنگ نور LED ها به شما کمک می‌کند تا سریع‌تر به خواب بروید.

انواع دیگری از اسپیکرهای قابل حمل با قیمت‌های مختلف و کاربری‌های گوناگون را می‌توانید در فروشگاه اینترنتی شهر فافا مشاهده کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.