چند راهکار ساده برای برنامه‌ریزی سفر‌های جذاب تابستانی

0

رپورتاژ

اگر همیشه علاقه به سفر و تجربه دیدن زندگی مردمانی متفاوت را داشتید در روز های بلند تابستان با فراغ بال می توانید به روسیه و هند حتی آذربایجان سفر  کنید. آژانس مقتدر سیر تور‌های منظمی را برای دیدن‌ سرزمین‌های جذاب و جدید برای شما برنامه‌ریزی کرده است. در اینجا به شرح این تور‌های گردشگری پر‌داخته‌ایم.

سفر به سرزمین رنگارنگ با تور هند

تور هند در این روزها ارزان است. بهترین فرصت برای تماشای این سرزمین زیبا فراهم شده با آژانس مقتدر سیر به دیدن مثلث طلایی هند بروید که شامل شهر‌های دهلی آگرا و جیپور است.
در تمامی تور‌های آژانس یک راهنمای فارسی زبان همراه شماست. در دهلی به دیدن دروازه هند، منار قطب و معبد هندو می‌روید و از دیدن معماری این بناها شگفت زده می‌شوید.
پس از سه شب اقامت در دهلی و گشت در بازار‌ و خرید سوغاتی به آگرا می‌روید، تاج محل زیبا که یادبود و نماد عشق است را می‌بینید. دو شب را در آگرا اقامت می‌کنید و پس از آن به جیپور زیبا وارد می‌شوید اینجا بزرگترین شهر و پایتخت ایالت راجستان است که معمولا آن را به شهر صورتی می‌شناسند و به همراه گشت شهری آژانس مقتدر سیر به دیدن قلعه آمبر و کاخ شهر بروید و عکس یادگاری بگیرید.
البته تور‌های تابستانه شامل سفر به بمبئی و شهر زیبا و ساحلی گوا نیز برنامه‌ریزی می‌شوند و برای گردشگرانی که هتل‌مانی در کنار اقیانوس را ترجیح می دهند بسیار مناسب است.
هتل‌های سفر به هند را سعی کنید چهار ستاره های رده بالا و پنج ستاره رزرو کنید تا از خدمات هتل و سرو غذا لذت ببرید.
توصیه می‌کنیم حتما غذاهای لذیذ هندی با ادویه‌های فراوان را امتحان کنید هر سفری با تجربه غذاهای محلی همان منطقه کامل می‌شود.
تور‌ها به صورت دقیقی با پرواز ماهان و ترنسفر‌های بین شهری و فرودگاهی برای راحتی گردشگران برنامه‌ریزی شده‌اند.
شما می‌توانید با هماهنگی کارشناسان آژانس مقتدر سیر تابان مدارک خود را ارسال کنید. چون کارشناس‌های آژانس، برای تمامی گردشگران اقدام به اخذ ویزای هند می‌کنند.

سفر به سرزمین زیبای آذربایجان با تور باکو

بدون شک رزرو تور باکو در تابستان یکی از سفر‌های به یادماندنی برای تمام خانواده‌ها است. سفر به باکو به قدری ارزان و به صرفه است که جمع‌های دوستانه زیادی برای سفر به این شهر برنامه‌ریزی می‌کنند.
تور‌های باکو با تنوع با هتل‌های مختلفی از حدود ۳ تا ۷ شب برنامه ریزی شده‌اند، هم می‌توانید با پرواز ایران‌ایر به فرودگاه حیدر ایوف برسید و هم می‌توانید تور زمینی سفر به باکو را انتخاب کنید. در سواحل غربی خزر شنا کنید و از سواحل باکو و هتل‌های لوکس این شهر لذت ببرید.
ایچری همان بخش قدیمی باکو با داشتن کاخ شیروان شاه، برج دختر و رستوران‌ها و مغازه‌های سنتی شبیه تکه‌ای بجا مانده از تاریخ است که در میان شهر مدرن امروزی با آسمان‌خراش‌های مدرن و زیبا شما را به گذشته می‌برد.
به بلوار باکو بروید و در کنار دریا قدم بزنید و در کافه‌های زیبا و دنج این ساحل زیبا نوشیدنی میل کنید. برای دیدن و عکاسی از مرکز فرهنگی حیدر علی اف وقت بگذارید این بنا یکی از آثار طراحی زیبای زاها حدید در باکو است.
توصیه می‌کنیم برای لذت بردن بیشتر هتل چهار ستاره با امکانات استخر و سونا رزرو کنید که در این روز‌های گرم تابستانی حسابی خوش باشید. تمام هتل‌های پیشنهادی آژانس با صبحانه برای گردشگران رزرو می‌شوند.

به مرکز خرید پارک بلوار بروید در این مرکز خرید قسمتی به نام هپی لند مخصوص کودکان است که از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب می‌توانند در آن سرگرم باشند. سفر به آذربایجان هم تفریحات ساحلی دارد و هتل‌های جذاب و هم خرید خوبی می‌کنید برای اخذ ویزای باکو و شروع سفر با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید.

سفر به سرزمین تزارها با تور روسیه

 وقتی ویزای روسیه را با کمک کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر دریافت کردین، می‌توانید عازم روسیه کشوری که در برنامه‌ی تمام عاشقان سفر قرار دارد شوید.

در نظر داشته باشید؛ بهترین زمان سفر به روسیه و در امان ماندن از دماهای منفی و سرد همین روزهای تابستانی‌است که مسکو و سنت پترزبورگ پر از گردشگر است.
آژانس مقتدر سیر تابان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌هایی است که مجری تور‌های روسیه است برای تابستان امسال نیز تور‌های متنوع با نرخ‌های گوناگون را برای گردشگران عزیز برنامه‌ریزی کرده است.
تور‌ها به دو صورت به مقصد مسکو و سنت پترزبورگ و همینطور به مقصد شهر زیبای کازان با تور تاتارستان برنا‌مه ریزی کرده است. تمام تور‌ها دارای چندین گشت شهری هستند که دیدنی‌های اصلی شهرها همانند کلیسای سنت باسیل در میدان سرخ مسکو، موزه هرمیتاژ در سنت پترزبورگ و دیگر دیدنی‌های زیبای شهر‌ها را می‌بینید.
در کوچه پس کوچه‌های کازان قدم بزنید و در کافه‌های روسی نتوشیدنی‌های جذاب روسی با مزه‌های خوش‌طعم را امتحان کنید.
هتل‌های روسیه کیفیت خوبی دارند بهتر است هتل‌چهار و پنج ستاره انتخاب کنید تا در اقامت یک هفته‌ای در روسیه از صبحانه‌های روسی هتل‌ها و خدمات و سرویس آنها راضی باشید.
برای دیدن این سرزمین زیبا و کهن برنامه‌ریزی کنید و پس از رزرو بهترین تور روسیه در وب‌سایت مقتدر سیر به دیدن سرزمین مشهور روس‌ها بروید.

 

منبع : ویرلن


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

بال‌های پرنده نورثروپ: کاوشی در هواپیمای XB-۳۵ افسانه‌ای با عکس‌های کمتر دیده شده

نورتروپ XB-۳۵ گواهی‌ای بر روح پرشهامت نوآوری در صنعت هوانوردی در اوایل دهه ۱۹۴۰ بود.XB-۳۵ که توسط شرکت نورتروپ Northrop با همکاری نیروی هوایی ارتش ایالات متحده توسعه یافت، یک هواپیمای آزمایشی بود که مرز‌های مهندسی هوانوردی را جابجا کرد.…

پرتره‌های بیماران از بیمارستان روان‌پزشکی بدنامی در بریتانیا در قرن نوزدهم

‌ این عکس‌ها چهره بیمارانی را نشان میدهد که در بیمارستان سلطنتی بیتلم در لندن - که یکی از بدنام‌ترین بیمارستان روانپزشکی بریتانیا در قرن نوزدهم به شمار می‌رفت- تحت درمان قرار گرفتند.عکاسی به نام هنری هیرینگ از تعداد زیادی از بیماران…

نمونه‌هایی از تغییر دکوراسیون‌های زیبا و اقتصادی

بعضی از تغییر دکوراسیون‌ها بسیار زمان‌بر و پرهزینه هستند، اما برخی هم بسیار اقتصادی و مختصیر و مفید هستند، با این همه تغییر زیادی در روحیه ما و زیبایی خانه‌مان ایجاد می‌کنند.این تغییر دکوراسیون‌ها ممکن است برایتان جالب باشند:…

موجودات شگفت انگیزی که اکنون منقرض شده‌اند: بقایای باورنکردنی آنها از گذشته‌های طولانی

مادر طبیعت هرگز دست از شگفت زده کردن ما بر نمی‌دارد و در طول میلیون‌ها سال موجودات باورنکردنی، از ظریف گرفته تا خشن زایش کرده است.وقتی تاریخ جانداران را مرور می‌کنیم، حشرات به اندازه یک انسان، خزندگان با ابعاد بزرگ، و جوندگان با شاخ …

تصور شاهان صفوی بر اساس شرح متنی جهانگردان و افراد شاخصی که آنها را دیده و توصیف کرده‌اند

در حساب توییتر Cavid Ağa شاهان صفوی را بر اساس نوشته‌های قدیم به دقت و به صورت گرافیکی و چشم‌نوازی تصور شده‌اند.(توضیحات از ویکی پدیا) شاه اسماعیل بنا به نوشته‌های جیووانی ماریا دلی آنجیوللوشاه اسماعیل یکم (۱۷ ژوئیهٔ ۱۴۸۷ – ۲۳ مه…

داستان قهرمانانه خواهران میرابال، فعالان دومینیکنی که به سرنگونی یک دیکتاتور کمک کردند

خواهران میرابال: پاتریا، مینروا و ماریا ترزا که در خانواده‌ای کشاورز از طبقه متوسط به دنیا آمدند، در جمهوری دومینیکن زندگی نسبتاً راحتی داشتند.اما با به قدرت رسیدن رافائل تروخیو، دیکتاتور خشن، در سال ۱۹۳۰، زنجیره‌ای از حوادث به راه…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5