اپل به گزارش‌های خمیدگی آیپد پروهای جدید واکنش نشان داد: قوی‌تر از نسل‌های قبلی است و تعویض نمی‌شود

0

برخی از خریداران آیپد پروهای جدید در هفته‌های اخیر گزارش دادند این دستگاه در همان باکس و جعبه خود اندکی خمیدگی دارد یا بدنه آن خمیده شده است.

در حقیقت، این کاربران بدون اینکه شروع به استفاده از این دستگاه کنند؛ احساس می‌کنند بدنه‌ای صاف و تخت ندارد و قوس پیدا کرده است. برخی از کاربران هم پس از مدتی متوجه خمیدگی در بدنه آیپد پرو شدند.

آزمایش‌های مقاومت هم نشان می‌دهد آیپد پروهای جدید در برابر فشار و خمیدگی نامقاوم و ضعیف‌تر از نسل‌های پیشین هستند.

حالا، اپل به این گزارش‌ها واکنش نشان داده است و ضمن اینکه اعتقاد دارد این نسل از آیپدهای بسیار مقاوم‌تر از مدل‌های پیشین هستند؛ تاکید می‌کند هیچ برنامه‌ای برای تعویض آیپد پروهای خم شده ندارد.

دن ریکسیو، معاون بخش سخت‌افزار اپل می‌گوید آیپد پروهای جدید با رعایت و گذراندن تمام استانداردهای کیفیت طراحی با دقت بالای اپل در مراحل تولید ساخته شده است و سطح کیفی بالاتری نسبت به آیپد پروهای قبلی دارد.

وی می‌گوید آیپد پروهای جدید مشخصات تخت بودن ۴۰۰ میکرون را دارند که به معنای قوی‌تر بودن نسبت به مدل‌های قبلی است. این سطح از کیفیت را غالب مردم احساس نخواهند کرد.

امکان ندارد خم شوند

اپل می‌گوید اساسا بدنه آیپد پروها ممکن است زیر یک میلی‌متر خمیدگی داشته باشند که هیچ مشکلی در عملکرد این دستگاه‌ها ایجاد نمی‌کند. افزون بر این، هرگونه تغییر جزیی در بدنه آیپد پرو روی عمر این محصول یا کیفیت آن تاثیرگذار نیست.

از صبحت‌های اپل این‌طور برداشت می‌شود که بعید است بدنه آیپد پروهای ۲۰۱۸ حتی اندکی به اندازه یک میلی‌متر و بیشتر قوس یا خمیدگی داشته باشد.

پاسخی که به نظر می‌رسد نمی‌تواند خریداران ناراضی این محصول را متقاعد کند چون آن‌ها با انتشار عکس‌ها و فیلم‌های آیپد پروهای خم شده، نشان دادند که اتفاق افتاده است.

البته، قرار است اپل در آینده‌ای نزدیک یک بیانیه رسمی درباره این موضوع بدهد. دن ریکسیو به کاربران پیشنهاد داده به جای شکایت کردن، مشکلات خود را به واحدهای فنی اپل گزارش کنند تا شاید سرنخ‌هایی از یک عیب به دست بیاید.

اپل می‌گوید اگر یک آیپد پرو از جعبه بیرون آمده و پیش از استفاده خمیدگی داشته باشد و بشود ثابت کرد؛ حاضر به تعویض آن با یک آیپد پرو جدید تخت است.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

ژاک شارل: کسی که اولین بالون هیدروژنی تاریخ را به پرواز درآورد

در 4 ژوئن 1783، برادران مون‌گلفیه اولین بار یک بالون هوای گرم را در جنوب فرانسه به نمایش گذاشتند. این بالون که از گونی محکمی پوشیده شده با کاغذ ساخته شده بود و تا نزدیک به 2 کیلومتر بالا رفت و به مدت 10 دقیقه در هوا باقی ماند.خبر موفقیت…

سخت است باور کنیم که این عکس‌ توهم‌برانگیز، واقعا عکس است و نقاشی نیست – چرا علیرغم هوش مصنوعی…

اخیراً توجه زیادی به جهان‌های فانتزی ایجاد شده در هنر هوش مصنوعی شده است. با این وجود عکاسی هنوز قدرت و تازگی خاص خودش را دارد و می‌تواند جادو کند و صحنه‌های فانتزی خیره‌کننده ایجاد کند.برخی از عکس‌های تارین گلدمن -عکاس آفریقای جنوبی-…

زندگینامه «هرژه» و مروری بر مجموعه کتاب‌های «ماجراهای تن تن»

امروز مصادف است با نخستین بخش از رشته ماجراهای تن‌تن و میلو نوشته هرژه . به همین خاطر این پست را به صورت مشروح اختصاص می‌دهیم به این نوستالژی دوران کودکی‌مان: «نیروهای ویلهلم دوم قیصر آلمان وارد بلژیک شده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند.» این را زنانی…

کلاژهای کاغذی زیبای مینیمال از شخصیت‌های سینمایی مشهور

اینکه بتوانی به صورت خلاصه و مختصر و مفید با هنر خودت، مفهومی را برسانی، هر بسیار جالبی است. حالا تصور کنید که با برش چند کاغذ رنگی و کنار هم نهادت انها، یغنی کلاژ کاغذی بشود، شخصیت‌های مهم سینمایی را بازسازی کرد.این کاری است که مارگارت…

همکاران سمی چه بلایی می‌توانند سرتان بیاورند + گالری عکس

همکاران شما ممکن است زیاد آدم‌های بدی به نظر نرسند و جلوه خارجی‌شان خیلی محبوب و موجه هم باشد. اما باید کسی مدتی نزدیک آنها کار کرده باشد تا بداند که چه بلایی سر زندگی و آسایش شما می‌توانند بیاورند. هیچ وسیله‌ای را نباید به آنها قرض داد و…

قسمت دیگری از عکس‌های تاریخی کمتر دیده شده‌اند و نگرش جدیدی نسبت به تاریخ در ما ایجاد می‌کنند

عکس‌های تاریخی بسیار هستند. برخی از آنها از فرط تکرارِ دیگر روتین می‌شوند و نکته جدیدی به ما نمی‌افزایند. متاسفانه برخی از آنها در بایگانی‌های فراموش می‌شوندو کسی متوجه نکته‌شان نمی‌شود و به تدریج نابود می‌شوند و برخی هم کمتر از بقیه بها…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.