تماشا کنید: آیپد پروهای جدید به راحتی خم می‌شوند

0

ویدیوی جدیدی از زک نلسون (JerryRigEverything) در یوتیوب نشان می‌دهد آخرین محصولات معرفی شده اپل مانند گذشته محکم و مقاوم نیستند.

آیپد پروهای جدید به راحتی خم می‌شوند، قابلیت شکستگی و آسیب‌دیدگی دارند و مستعد خط و خش هستند. قلم استایلوس این تبلت‌ها نیز از جنس پلاستیک بسیار نازک و سبکی است که با چند حرکت خرد شده و تکه تکه می‌شود.

نه تنها این ویدیو و آزمایش‌ مقاومت آیپد پروهای جدید؛ بلکه برخی گزارش‌های کاربران هم نشان می‌دهد این تبلت‌ها سریعا خم می‌شوند. کاربران گزارش دادند با کمی فشار یا قرار گرفتن آیپد در کوله‌پشتی، شاهد آسیب‌دیدگی و خم شدن آن بودند.

حتی برخی کاربران که تعدادشان کم هم نیست؛ گزارش دادند آیپد پروهای جدید در همان جعبه بسته‌بندی خود خم شده و ضربه دیده‌اند. این گزارش‌ها نشان می‌دهد تبلت‌های جدید اپل از مقاومت لازم و ایده‌آل برخوردار نیستند.

آیپد پروهای جدید گجت‌هایی گران‌قیمت هستند و خریداران انتظار دارند از کیفیت ساخت و مقاومت بالایی برخودار باشند.

به‌خصوص اینکه این تبلت‌ها برای جابه‌جایی و حمل‌ونقل طراحی شدند و طبیعی است کاربران آن‌ها را در کوله‌پشتی انداخته و در طول روز با خود حمل کنند و فشارهایی هم بر آن‌ها وارد شود.

مواظب نشستن تصادفی مادربزرگ‌تان روی آی‌پد باشید!

آیپدهای قبلی اپل هم به علت نازکی در تست‌های خمیدگی هیمشه شکست خوردند ولی آیپد پروهای جدید، همان‌طور که در ویدیوها هم نشان داده شده؛ با فشار دو انگشت دست خم شده و کاملا از هم باز می‌شود.

به نظر می‌رسد هم اپل باید سریعا این موضوع را رسیدگی کند و هم کاربران در استفاده از آیپد پروهای ۲۰۱۸ دقت بیشتری داشته باشند.

پیشنهاد می‌شود همان روز اول برای این تبلت‌ها کیس‌هایی مانند Smart Keyboard Folio یا Smart Folio خریداری شود. این کیس‌ها می‌توانند چهار گوشه آیپد پروها را محکم گرفته و از خم شدن یا آسیب‌دیدگی به علت فشار زیاد تا حدودی جلوگیری کنند.

البته، این موضوع مسئولیت اپل در ساخت این محصولات را توجیه نمی‌کند. ویدیوی زک نلسون در یوتیوب نشان می‌دهد آیپد پروهای جدید نه تنها در برابر خمیدگی؛ بلکه در برابر خراشیدگی نمایشگره، ضربه محکم ، کنده شدن درگاه‌ها و کلیدها هم چندان ایده‌آل عمل نمی‌کند.

زک نلسون در انتهای ویدیوی خود می‌گوید «اگر آیپد پرو جدید خریداری کردید؛ مواظب باشید مادربزرگ‌تان سهوی روی آن نشیند!». اگر علاقه دارید؛ می‌توانید ویدیوی تست مقاومت و خمیدگی آیپد پروی جدید اپل را در زیر مشاهده کنید:

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

10 عکس بسیار زیبا از درخت – انتخاب شده از عکاسان خلاق

درخت‌ها زندگی‌بخش زمین و مایه زیبایی آن هستند. انسان‌ها هزاران سال است که آنها بهره می‌برند و تا توانسته‌اند پهنه زمین برخوردار از زیبایی‌شان را کمتر و کمتر کرده‌اند. درختان متنوع با شکل و آرایش متفاوت ریشه، تنه، شاخه‌ها و برگ‌ها، چشم‌نواز…

سرژ ورونوف: پزشکی که بیضه‌های میمون‌ها را به مردها پیوند می‌زد تا آنها را جوان کند!

یکی از پر شورترین ارائه‌ها و سخنرانی‌ها در کنگره بین‌المللی جراحان در لندن در سال 1923 توسط جراح فرانسوی متولد روسیه به نام سرژ ورونوف انجام شد.سه سال پیش‌تر، ورونوف با آزمایش‌های بحث‌برانگیز پیوند غده‌ که به ادعای خودش آدم‌ها را چند…

تاریخچه جذاب تلفن‌های خودرو با مرور عکس‌های قدیمی دهه 1940 تا 1980

ماشین و تلفن، زمانی دو اختراع پیشگامانه بودند. جالب است که این دو تنها یک دهه از یکدیگر جدا بودند. خودرو و تلفن به ترتیب در سال‌های 1885 و 1875 اختراع شده بودند. اما اگر فیلم‌های قدیمی را دیده باشید می‌دانید که خیلی‌ها پیش‌تر از موبایل‌های…

تنهاترین درخت جهان در کجاست؟

در جزیره دورأفتاده کمپبل، واقع در بیش از ۶۰۰ کیلومتری جنوب  نیوزلند، صنوبر منفرد سیتکا روییده که به عنوان تنهاترین درخت روی زمین شناخته شده است.نزدیکترین درخت نزدیک به آن آن بیش از ۲۲۰ کیلومتر دورتر، در جزایر اوکلند است، در حالی که…

بال‌های پرنده نورثروپ: کاوشی در هواپیمای XB-۳۵ افسانه‌ای با عکس‌های کمتر دیده شده

نورتروپ XB-۳۵ گواهی‌ای بر روح پرشهامت نوآوری در صنعت هوانوردی در اوایل دهه ۱۹۴۰ بود.XB-۳۵ که توسط شرکت نورتروپ Northrop با همکاری نیروی هوایی ارتش ایالات متحده توسعه یافت، یک هواپیمای آزمایشی بود که مرز‌های مهندسی هوانوردی را جابجا کرد.…

تصور کنید که در یک دنیای تخیلی، هری پاتر را استودیو جیبلی می‌ساخت

استودیو جیبلی یک استودیوی مشهور انیمیشن‌سازی ژاپنی است که به دلیل سبک هنری متمایز، داستان‌سرایی پر از تخیل و انیمیشن‌های هیجان‌انگیزش مشهور است. استودیو جیبلی که توسط هایائو میازاکی و ایسائو تاکاهاتا تأسیس شد، تعدادی از محبوب‌ترین فیلم‌های…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5