بازگشت دوباره Touch ID به آیفون با فناوری فوق پیشرفته برای تمام صفحه‌نمایش!

0

به نظر می‌رسد هر ساله مهم‌ترین نشت‌های اطلاعاتی درباره آیفون‌های بعدی از درون خود شرکت اپل بیرون می‌آیند.

در حالی‌که گزارش‌های بازار و آمار خود شرکت اپل نشان می‌دهند فروش آیفون‌های فعلی کاهش یافته است؛ اپل می‌خواهد آیفون‌های رادیکال‌تری معرفی کند.

سایت اپل اینسایدر تصاویری از ثبت اختراع جدید آیفون و اپل را منتشر کرده که خبر از بازگشت دوباره Touch ID می‌دهند اما با فناوری بسیار پیشرفته و متفاوت با گذشته!

این ثبت اختراع با نام «Acoustic pulse coding for imaging of input devices» یک سیستم Touch ID زیر صفحه‌نمایش را نشان می‌دهد که کاربر هر نقطه‌ای از نمایشگر را فشار دهد؛ اثر انگشت او دریافت و ثبت می‌شود.

سایت اپل اینسایدر توضیح می‌دهد این فناوری از آرایه‌ای از مبدل‌های صوتی زیر صفحه‌نمایش تشکیل شده است که می‌تواند ورودی لمسی را به سیگنال ضربه‌ای و رمزشده تبدیل کند. با نظارت بر بازتاب سیگنال‌های کد شده می‌توان به اطلاعاتی رسید که تصویر ورودی را ترسیم می‌کنند.

این فناوری بسیار آشنا به نظر می‌رسد چون قبلا شرکت کوالکام مشابه‌اش را برای نگاشت سه بعدی اثر انگشت با استفاده از ارتعاش‌های صفحه‌نمایش معرفی کرده است.

این فناوری التراسونیکی کوالکام دو برابر سریع‌تر از فناوری‌های حسگر اثر انگشتی قبلی در دستگاه‌های همراه است و می‌تواند امنیت به مراتب بیشتری هم فراهم کند.

قرار است این فناوری در گوشی سامسونگ گلکسی اس ۱۰ برای اولین بار به طور رسمی رونمایی و در معرض استفاده مردم قرار گیرد.

چالش‌هایی که باید رفع شوند

اما بزرگ‌ترین تفاوت فناوری کوالکام و سامسونگ با ثبت‌اختراع اپل در میدان اسکن اثر انگشت است. کوالکام منطقه خاصی را برای دریافت اثر انگشت مشخص می‌کند ولی ظاهرا اپل می‌خواهد از هر نقطه‌ای در نمایشگر اثر انگشت کاربر را اسکن کند.

این رویایی بزرگ است و می‌تواند آیفونی ایده‌آل باشد ولی اپل برای دستیابی به آن چالش‌های بزرگی دارد.

صفحه‌نمایش‌ها دارای دقت فیزیکی بالایی نیستند و کارایی پایین‌تری نسبت به سنسورهای اثر انگشت سنتی بروز می‌دهند. افزون بر این، اپل باید الگوریتم‌های پیشرفته‌ای طراحی کند تا هر لمس تصادفی صفحه‌نمایش را یک درخواست اسکن اثر انگشت شناسایی نکنند.

هنوز هیچ‌گونه اطلاعات یا توضیحات تکمیلی درباره سیستم Touch ID زیر صفحه‌نمایش آیفون منتشر نشده است و احتمالا هم چیز دندان‌گیری به دست نمی‌آوریم تا مراسم رونمایی از آیفون‌های ۲۰۱۹!

اما اگر اپل واقعا توانسته باشد این فناوری را پیاده‌سازی کند؛ علاوه بر اینکه در جایگاه بالاتری نسبت به کوالکام و سامسونگ قرار می‌گیرد؛ امنیت دوگانه و بهتری برای کاربران iOS فراهم می‌شود و می‌تواند دوباره فروش گوشی‌هایش را به کانال اصلی برگرداند.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

گالری عکس: طراحی‌های داخلی و خارجی افتضاح و عجیب که با کمی قدرت شبیه‌سازی مغزی رخ نمی‌دادند!

چیزی که من اسمش را می‌گذارم شبیه‌سازی مغزی واقعا چیز لازمی در زندگی و کار است. یعنی اینکه بتوانید قبل از جابجایی و ساختن اجسام در ذهن تجسمش کنید و بعد حین کاربری‌های مختلف تصورش کنید و پیش‌بینی کنید که کجای کار می‌لنگد.فکر کنم از زمان…

این هنرمند با خلاقیت‌های خوب خیابان‌های پر از کسالت و یکنواختی را زیبا کرده و یک لحظه لبخند بر لب…

خیابان‌های پر از سر و صدا و چهره‌های خمو، خیابان‌هایی با تزئینات و پیام‌های فوق‌العاده تکراری، خیابان‌هایی که زحمت با شادی‌های اندک مردم شریک می‌شوند و مردم را یک آن با هم می‌کنند. این است توصیف شاید بدبینانه خیابان‌های ما.ما واقعیت این…

روجلدهای قدیمی مجله‌های کیهان بچه‌ها

کیهان بچه‌ها مجله‌ای بود که در دوران کودکی می‌خریدیم. برای من کیهان بچه‌ها بوی نان می‌دهد! چون پدرم همیشه بعد از رفتن نانوایی؛ نان‌ها را لای مجله می‌گذاشت و وقتی به خانه می‌آمد من دوان دوان می‌رفتم و مجله را از او می‌گرفتم.منابع…

حومه‌نشینی چرا شکل می‌گیرد و چه مشکلاتی ایجاد می‌کند؟ + گالری عکس‌هایی از زشتی‌های این پدیده

مناطق حومه شهر، جوامع مسکونی هستند که در حومه مناطق بزرگتر شهری قرار دارند. آن‌ها ویژگی‌های متمایزی دارند که آن‌ها را ازمحیط روستایی و شهری متمایز می‌کند. شکل‌گیری حومه‌ها و مشکلاتی که با آن‌ها مواجه هستند را می‌توان به عوامل متعددی نسبت…

سخت است باور کنیم که این عکس‌ توهم‌برانگیز، واقعا عکس است و نقاشی نیست – چرا علیرغم هوش مصنوعی…

اخیراً توجه زیادی به جهان‌های فانتزی ایجاد شده در هنر هوش مصنوعی شده است. با این وجود عکاسی هنوز قدرت و تازگی خاص خودش را دارد و می‌تواند جادو کند و صحنه‌های فانتزی خیره‌کننده ایجاد کند.برخی از عکس‌های تارین گلدمن -عکاس آفریقای جنوبی-…

مجموعه عکس‌های پرتره زیبا هیلاری گولد از افراد مسن سندرم داون، پیش‌فرض‌های ذهنی ما را به چالش می‌کشد

یک مجموعه عکس با معنا و زیبا گرفته شده توسط هیلاری گولد، با عنوان «من اینجا هستم» این تصور نادرست مردم را به چالش می کشد که افراد مبتلا به سندرم داون تا سنین پیری نمی‌توانند زندگی گنند.برای مثال هیلاری گولد، عکس پرتره جوآن، زنی 84 ساله…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5