به‌زودی از لیموزین زرهی ۸ تنی ترامپ با فناوری‌های فوق پیشرفته امنیتی رونمایی می‌شود

1

هر رییس‌جمهور ایالات متحده از یک مدل خودروی لیموزین ساخت شرکت کادیلاک استفاده می‌کند و پس از آن به خاطر مسایل امنیتی و فاش نشدن اسرار و فناوری‌هایش، سریعا اسقاط می‌شود.

اما در حالی که بیش از یک سال از ریاست جمهوری دونالد ترامپ گذشته است؛ هنوز دارد از لیموزین باراک اوباما استفاده می‌کند چون سفارش لیموزین زرهی و عجیب و غریب او زمان‌بر بوده و فناوری‌های پیشرفته روز در آن استفاده می‌شود.

اکنون، فاکس‌نیوز گزارش داده بالاخره این لیموزین آماده شده و توسط سرویس امنیتی ایالات متحده آمریکا دریافت شده است تا احتمالا به‌زودی رونمایی و از تابستان مورد استفاده قرار بگیرد. برخی از اعضای هیئت مدیره کادیلاک هم تایید کردند که لیموزین جدید کاخ سفید آماده شده و به خریدارانش تحویل داده شده است.

اطلاعات موثقی درباره این خودرو در دست نیست ولی برخی سایت‌ها گزارش دادند لیموزین جدید ریاست‌ جمهوری امریکا یک مدل از کادیلاک CT6 سفارشی‌سازی شده است. این لیموزین در نوع خودش بی‌نظیر است و شبیه یک خودروی زرهی شده که گفته می‌شود ۸ تن وزن‌اش است.

جنرال موتورز با همکاری سازمان مخفی امریکا برای تحقیق و توسعه  این خودرو ۱۵.۸ میلیون دلار هزینه کرده است. در ۱۲ ماه گذشته، این خودرو در حال طی کردن مراحل تست خود بوده و انواع آزمایش‌ها و شرایط اضطراری روی آن پیاده‌سازی شده است.

تازه‌سازی کادیلاک ریاست جمهوری پس از ۱۰ سال

بدنه و شیشه‌های این خودرو در مقابل قدرتمندترین گلوله‌ها و نارنجک‌ها مقاوم هستند و کل خودرو هم برای مقابله با حملات شیمیایی و میکروبی ایزوله شده است. به علاوه، موشک‌های بالستیک هم روی این خودرو اثر نخواهند گذاشت.

هیچ‌گونه گاز شیمیایی یا تسلیحات بیولوژیک امکان ورود به داخل لیموزین را ندارند و پنجره‌های آن به غیر از پنجره سمت راننده قابل باز شدن نیستند. ظرفیت این خودرو ۷ سرنشین است.

وزن سنگین این خودرو به خاطر استفاده از آلیاژی در کف آن است تا نسبت به هرگونه انفجار بمب در زیر خودرو یا کنار جاده مقاوم باشد. این خودرو هرگز چپ نمی‌کند و تعادل خودش را تحت هر شرایطی حفظ خواهد کرد.

لیموزین جدید زرهی ترامپ به ارتباطات ماهواره‌ای مجهز است و سرنشینان آن می‌توانند در مواقع اضطراری با دیگران تماس برقرار کنند.

گفته می‌شود در ساخت تایرهای این خودرو از الیاف کولار استفاده شده است. الیاف کولار کاربرد فراوانی در تولید جلیقه‌های ضدگلوله دارند. استفاده از این الیاف باعث می‌شود تا تایرها در مقابل حملات و تیراندازی برای پنچری و متوقف کردن خودرو مقاوم باشند.

درهای این خودرو هر کدام  حدود ۲۰ سانتی‌متر ضخامت دارند و وزن هر کدام از آنها به اندازه یک در بوئینگ ۷۴۷ است. از داخل قابل باز شدن نیستند و فقط از بیرون و توسط ماموران سرویس‌های امنیتی و با هماهنگی‌های لازم باز می‌شوند.

باز هم برخی سایت‌ها نوشتند در بخش عقبی این خودرو وسایلی مانند کپسول‌های اکسیژن، وسایل امداد و نجات مانند مقداری خون آماده استفاده از خود دونالد ترامپ به همراه چند اسلحه جاسازی شده است.

مقامات شرکت کادیلاک عنوان کردند این لیموزین به پیشرفت‌ترین فناوری‌های امنیتی و خودروسازی در جهان مجهز شده که آن را به یک نمونه خودروی بی‌مانند تبدیل کرده است.

نظرتان درباره این خودروی لیموزین چیست و دوست داشتید چه امکانات دیگری داشت که تامین نشده است؟

منبع: + و +


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

اگر قرار بود ابرقهرمان‌ها، لباس‌های قرن نوزدهمی می‌پوشیدند

ما عادت کرده‌ایم ابرقهرمان‌ها را در لباس‌های امروز ببینیم و فیلم‌های زیادی هم که بر مبنای کامیک‌بوک‌ها ساخته شده، این تصور را در ذهن ما تشدید کرده‌اند.اما اگر قرار بود همین ابرقهرمان‌ها لباس‌های قرن نوزذهمی می‌پوشیدند، چه می‌شد؟…

عکس‌های تصادفی که از شانس خوب عکاس مانند یک تابلو یا یک عکس خیلی حرفه‌ای شده‌اند

عکاس‌های حرفه‌ای گاهی ماه‌ها وقت صرف می‌کنند تا در زمان و مکان مشخصی حاضر باشند و تجهیزاتشان متناسب با نور و سرعت گذر سوژه و فاصله‌شان مناسب باشد تا یک عکس خوب بگیرند.اما گاهی شانس یا فرصت‌طلبی یا آمادگی ذهنی یک عکاس برای کادربندی مناسب…

بازیگران سریال به‌یادماندنی «آفیس» را در قالب تصویری گیم GTA یا سریال گیم آو ترونز ببینید!

سریال دفتر یا "The Office" یک سریال کمدی تلویزیونی محبوب آمریکایی بود که از سال 2005 تا 2013 پخش شد. این سریال توسط گرگ دانیلز ساخته شد و توسط ریکی جرویز و استفان مرچنت که در اصل نسخه بریتانیایی سریال را ایجاد کرده بودند، توسعه یافت. سریال…

اگر مجموعه ارباب حلقه‌ها را پیکسار بازسازی کند …

مجموعه فیلم ارباب حلقه‌ها به کارگردانی پیتر جکسون و بر اساس رمان فانتزی حماسی نوشته جی. آر. آر. تالکین، دارای شخصیت‌های متنوعی بود. برخی از آنها اینها هستند:فرودو بگینز (با بازی الیجا وود): قهرمان داستان، فرودو، هابیتی است که تبدیل به…

درخت‌هایی که با شیواترین زبان می‌گویند: می‌خواهم زنده بمانم!

درخت‌ها از 370 میلیون سال پیش بر روی کره زمین بوده‌اند و گرچه ما انسان‌ها با همه امکانات خود سعی در از بین بردن آنها داریم، آنها تا جایی که می‌توانند مقاومت می‌کنند.برآورد می‌شود که روی زمین علیرغم همه جفاهایی که ما به طبیعت وارد…

برای جبران خطرات سلامتی ناشی از نشستن در طول روز وجود باید تحرک متناوب انجام بدهید. اما هر چند دقیقه…

برای کاهش اثرات مضر نشستن بر سلامتی، هر نیم ساعت یکبار 5 دقیقه پیاده روی سبک داشته باشید. این یافته کلیدی مطالعه جدیدی است که در مجله Medicine & Science in Sports & Exercise منتشر شده است.محققان نوشته‌اند:«ما از 11 فرد سالم…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. مصطفی می گوید

    حیف این همه پول

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5