اپل در رویداد ماه مارس از سرویس ویدیوی رقیب نتفلیکس رونمایی می‌کند

0

براساس گزارش جدید سایت بلومبرگ، اپل در رویداد ۲۵ مارس خود از یک سرویس اشتراک ویدیوی جدید رونمایی می‌کند.

دیروز هم سایت BuzzFeed News گزارش داد کوپرتینو مدت‌ها است مشغول آماده‌سازی یک سرویس ویدیویی است و در رویداد مارس خود به طور رسمی معرفی می‌شود.

این گزارش‌ها نشان می‌دهند این موضوع جدی‌تر از یک شایعه است و باید در ۲۵ مارس منتظر رونمایی از یک سرویس ویدیویی جدید از اپل با حضور بزرگان و ستاره‌های هالیوودی باشیم.

پیش‌تر، اپل گزارش داده بود که برخی از این ستاره‌ها از جمله «جنیفر آنیستون»، «ریس ویتروسپون»، «جنیفر گارنر» و «جی جی آبرامز» را به رویداد ۲۵ مارس دعوت کرده است.

گفته می‌شود تمام این اسامی بالا به محتوای تولید شده توسط اپل برای سرویس اشتراک ویدیوی جدید این شرکت مرتبط هستند و احتمالا در برخی فیلم‌ها بازی کردند.

تا کنون، اپل محتوای ویدیویی تولید شده خودش را روی نتفلیکس و آمازون عرضه می‌کرد ولی اینک می‌خواهد پلتفرم سرویس ویدیوی اختصاصی خودش را داشته باشد؛ یعنی رقیب جدیدی برای سرویس‌های ویدیویی قدیمی از جمله نتفلیکس!

بلومبرگ در گزارش خود گفته است این سرویس ویدیویی در تابستان امسال عرضه می‌شود اما رویترز گزارش داده این سرویس از ابتدای ماه آوریل در دسترس کاربران خواهد بود.

بلومبرگ اعتقاد دارد اپل این سرویس را برای مدت چند هفته به طور آزمایشی در اختیار رسانه‌ها و برخی کاربران بررسی‌کننده قرار می‌دهد و بعد انتشار عمومی خواهد داشت.

سایت BuzzFeed هم گزارش داده در رویداد ۲۵ مارس شاهد معرفی محصول سخت‌افزاری مانند iPad mini نخواهیم بود؛ بلکه بیشتر یک جشنواره و دورهمی هالیوودی با حضور ستاره‌های مطرح جهانی است.

سرویسی فراتر از پلتفرم iOS

اگر گزارش‌ها درباره این سرویس ویدیویی اپل درست باشند؛ کاربران می‌توانند برخی از کانال‌های ویدیویی مانند Starz را در این سرویس مشترک شوند.

آمازون چنین ایده‌ای را با سرویس Amazon Prime Video Channels خود پیاده‌سازی کرده است و Roku هم اخیرا برخی کانال‌ها را عضوگیری می‌کند تا کاربران در Roku Channel مشاهده کنند.

بعید است اپل روی سرویس ویدیوی خود برای شبکه‌هایی مانند Netflix و Hulu یا HBO و CNBC نیز اشتراک بگیرد چون گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد این سرویس‌ها از وضعیت حق پخش اپل ناراضی هستند.

اپل نزدیک به ۵۰ درصد حق اشتراک را به این سرویس‌ها پرداخت می‌کند و این عامل باعث نارضایتی و کناره‌گیری آن‌ها از همکاری با اپل شده است.

رویترز می‌گوید شبکه HBO در حال تعامل و گفت‌وگو با اپل است تا به عنوان بخشی از راه‌انداز این سرویس باشد.

احتمالا سرویس ویدیویی جدید اپل چیزی شبیه به اپلیکیشن TV این شرکت باشد که به طور پیش‌فرض روی آیفون، آیپد، آیپاد تاچ و اپل تی‌وی نصب می‌شود.

قطعا اپل در درازمدت این سرویس را به دستگاه‌های ثالث هم می‌کشاند و مثلا کاربران گوشی‌های سامسونگ هم می‌توانند از این اپلیکیشن و سرویس استفاده کنند.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

موجودات شگفت انگیزی که اکنون منقرض شده‌اند: بقایای باورنکردنی آنها از گذشته‌های طولانی

مادر طبیعت هرگز دست از شگفت زده کردن ما بر نمی‌دارد و در طول میلیون‌ها سال موجودات باورنکردنی، از ظریف گرفته تا خشن زایش کرده است.وقتی تاریخ جانداران را مرور می‌کنیم، حشرات به اندازه یک انسان، خزندگان با ابعاد بزرگ، و جوندگان با شاخ …

اگر این سلبریتی‌ها به همان سبک و سیاق و بزرگسالی کوچک می‌شدند

البته سلبریتی‌ها مسلما عکس‌های اصلی دوران کودکی دارند. هر چند در مورد برخی ممکن است این عکس‌های کودکی اندک یا کم‌کیفیت باشند.اما تصور کنید برای بازتاب دادن وجود همان عوالم بزرگسالانه در دنیای کودکی یا همان اجزای مهم چهره، چهره بزرگسالان…

نوستالژی: سیر در لوازم التحریر قدیمی

لوازم التحریر زمان کودکی ما نه کیفیت لازم را داشتند (به جز استثنائاتی) و نه تنوع کافی را. خوبی‌اش این بود که ما اصلا نمی‌دانستیم که لوازم التحریر با کیفیت عالی‌تری هم وجود دارد و فاصله فقیر و غنی در مدارس آنقدرها هم زیاد نبود. یعنی تقریبا…

مجموعه باور نکردنی از عکس‌های تاریخی که توسط عکاسان آنها امضا و حاشیه‌نویسی شده

عکس بالا عکس اتاق موقعیت اضطراری است که توسط جو بایدن امضا شده است . لحظات پرتنش عملیات نپتون نیزه را نشان می‌دهد که نیرو‌های دریایی ایالات متحده به محوطه اسامه بن لادن یورش بردند. امضا کرد: ایمان را حفظ کن!مجموعه‌ای از عکس‌هایی که…

جشن ۷۵۰ سالگی برلین در آلمان شرقی و رژه رایانه‌های قابل حمل

در سال ۱۹۸۷، برلین ۷۵۰مین سالگرد تأسیس خود را جشن گرفت و شهر پر از هیجان بود. دولت کمونیستی آلمان شرقی، که در آن زمان بر نیمه شرقی شهر حکومت می‌کرد، می‌خواست این مناسبت را با رژه بزرگی که دستاورد‌های کشور را به نمایش می‌گذاشت، جشن بگیرد.…

آیا ماری آنتوانت واقعاً گفته بود مردمی که در قطحی نان هستند، کیک بخورند؟! حقیقت درباره یکی از…

این یکی از بدنام‌کننده‌ترین داستان‌های تاریخ است: روایت این است که ملکه ماری آنتوانت وقتی شنید که دهقانان فرانسوی آنقدر فقیر شده‌اند که توانایی خرید نان ندارند، پاسخ داد: "بگذارید کیک بخورند." این افسانه برای قرن‌ها نقل شده است و به این…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.