۱۰ نرم‌افزار رایگان و برتر برش فایل‌های ویدئویی MKV

1

اگر یک فایل MKV دارید که باید کوتاه‌هر شود یا اندازه و حجم آن تغییر کند؛ به ابزارهای ویرایشگر MKV نیاز دارید.

این ابزارها می‌توانند به طور دستی فیلم‌ها را برش داده و به قطعات کوچک‌تر تبدیل یا بخش‌های غیرضروری یک فایل MKV را حذف کنند.

اما همه ویرایشگرهای MKV نتایج خوبی به بار نمی‌آورند و برخی از آن‌ها باعث کاهش کیفیت فیلم خواهند شد. ویرایشگرهای حرفه‌ای و معروف MKV نیز پولی هستند و شما باید هزینه زیادی برای خرید و تهیه آن‌ها بپردازید.

خوش‌بختانه، در اینترنت می‌تواند ویرایشگرهای رایگانی برای فایل‌های MKV پیدا کرد که کیفیت فیلم را حفظ کرده و امکانات قابل توجهی دارند. در ادامه می‌خواهیم ۱۰ ویرایشگر رایگان برتر MKV را به شما معرفی کنیم:

SolveigMM AVI Trimmer + MKV

یک برنامه رایگان برای کار با فرمت‌های فایلی AVI و MKV و جداسازی قطعات ویدیویی از یکدیگر. این برنامه قابل اعتماد است چون کیفیت فیلم‌ها را در بالاترین سطح نگه می‌دارد ولی رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد و همه کارها قابل کنترل هستند.

در کمتر از چند دقیقه می‌توانید ویدیوهای خود را برش زده و از فیلم مادر جدا کنید. افزون بر این، می‌توانید ویدیوهای جدا شده را به طور مستقیم با استفاده از این نرم‌افزاری روی یوتیوب آپلود کنید. (لینک دانلود)

Avidemux

برنامه رایگانی برای ویرایش فرمت‌های ویدیویی MPG ،MP4 ،FLV ،AVI ،OGM و MKV است.نه تنها برش و قطعه کردن فایل‌ها، بلکه ترکیب و ادغام فایل‌های ویدیویی را نیز انجام می‌دهد. با کشیدن و رها کردن می‌توانید با فایل‌های ویدیویی و صوتی کار کنید.

رابط کاربری آن به قدری ساده است که شما فقط با چند کلیک می‌توانید فایل‌های ویدیویی خود را ویرایش کنید. بسیاری از کاربران وب Avidemux را به بهترین نرم‌افزارهای ویرایش ویدیوی جهان ترجیح می‌دهند. (لینک دانلود)

Filmora MKV Cutter

نرم‌افزار Filmora MKV بهترین ابزار برای تکه کردن یک فیلم بزرگ MKV است به کلیپ‌های کوچک‌تر است. رابط کاربری آن چندان پیچیده نیست و کاربران تازه‌کار و حرفه‌ای هر دو می‌توانند از آن استفاده کنند.

می‌توانید فایل‌های خود را به هر اندازه، کیفیت و طولی مدت زمانی که نیاز دارید برش دهید و حتی پارامترهای کیفیتی مختلفی را برای ساخت کلیپ جدید تنظیم کنید.

نرم‌افزار Filmora MKV فقط از فرمت ویدیویی MKV پشتیبانی نمی‌کند؛ بلکه طیف وسیعی از فرمت‌های ویدیویی توسط این ابزار پشتیبانی می‌شوند. (لینک دانلود)

Free Video Cutter Joiner

این ابزار به شما کمک می‌کند بخش‌هایی از ویدیوهای MKV (و برخی دیگر از فرمت‌ها) را بریده و بچسبانید. به طور اختصاصی برای جداسازی کلیپ‌های ویدیویی از فایل‌های بزرگ یا چسباندن چند فایل ویدیویی به یکدیگر طراحی شده است.

تنظیمات این ابزار کمک می‌کند دقیقه به اندازه مورد نظرتان در ویدیوها برسید. این نرم‌افزار مجموعه‌ای از پارامترهای خروجی را براساس مشخصات ورودی فایل ویدیویی شناسایی و پیکربندی می‌کند تا به بالاترین کیفیت برسید.

سرعت ویرایش ویدیوهای این نرم‌افزار مطلوب بوده و رابط کاربری آن هم به اندازه لازم ساده است. (لینک دانلود)

VSDC Free Video Editor

اگر دنبال نرم‌افزاری برای کار روی فایل‌های ویدیویی با فرمت‌های مختلف هستید؛ VSDC Free Video Editor می‌تواند رضایت شما را جلب کند.

این برنامه علاوه بر اینکه از فرمت فایلی MKV پشتیبانی می‌کند؛ امکان کار با فرمت‌های دیگری مانند MPG ،DAT ،AVI ،MOV ،FLV ،MP4 ،WMV و DIVX را هم دارد.

می‌توانید فایل‌های ویدیویی مختلفی را سریعا برش داده یا از مبدل ویدیوی آن استفاده کنید. یکی از نرم‌افزارهایی است که می‌تواند جایگزین اپلیکیشن‌های رده بالای ویرایش ویدیو شود. (لینک دانلود)

GilliSoft Video Editor

برخلاف دیگر نرم‌افزارهای برش ویدیو، GilliSoft Video Editor حرفه‌ای‌تر است. ویژگی‌ها و امکانات بیشتر و پیچیده‌تری دارد ولی کاربران حرفه‌ای می‌توانند به سادگی با آن کار کنند.

این برنامه اجازه می‌دهد دقیق‌تر و با کیفیت بهتری، ویدیوها را به تکه‌های کوچک‌تر تقسیم کرده و برخی تنظیمات را روی آن‌ها اعمال کنید. افزون بر این، می‌توانید این فایل‌ها را به طور مستقیم روی فیسبوک، یوتیوب و دیگر شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

کنترل کاملی روی ویرایش ویدیوها خواهید داشت و می‌توانید صدا، زمان و پیش‌نمایش را دستکاری کنید. (لینک دانلود)

SolveigMM Video Splitter

این ابزار می‌تواند روی دامنه وسیعی از فرمت فایل‌های ویدیویی مانند M2TS ،MPEG ،AVI ،FLV ،WebM و MKV عملیات‌های برش و جداسازی را انجام دهد.

علاوه بر تکه تکه کردن یک فایل بزرگ ویدیویی به کلیپ‌های کوچک‌تر، امکان چسباندن ویدیوهای کوچک برای ساخت یک فایل بزرگ نیز مهیا است.

تشخیص خودکار صدا و تصویر برای برش بدون افت کیفیت از دیگر ویژگی‌های این ابزار محسوب می‌شود. (لینک دانلود)

Boilsoft Video Splitter

این برنامه اجازه می‌دهد فرمت‌ MKV را به فرمت AVI تبدیل کنید و زیرنویس‌های ویدیویی را در نسخه نهایی داشته باشید.

افزون بر این، با فرمت‌های MP4 و AVI نیز سازگار است. تبدیل MKV به AVI با زیرنویس توسط یک رابط کاربری ساده و یک صفحه‌نمایش انجام می‌شود. به هر حال، باید کدک‌های CCCP را برای بهبود کارایی و افزایش سرعت تبدیل فرمت‌ها نصب کنید. (لینک دانلود)

Moo0 Video Cutter

به شما اجازه می‌دهد بهترین ویدیوها و فیلم‌ها را در چندین فرمت فایلی داشته باشید؛ بدون اینکه کیفیت فیلم‌ها از دست برود.

یکی از ویژگی‌های Moo0 Video Cutter حفظ امنیت فایل‌ها در برابر ویروس‌ها، نرم‌افزارهای جاسوسی و نرم‌افزارهای مخرب است. از فرمت فایل‌های MP4 ،OGG ،TP ،OGV ،MOV ،WEBM ،AVI ،FLV و MKV نیز پشتیبانی می‌کند. (لینک دانلود)

Cute Video Cutter

یک ابزار نسبتا حرفه‌ای دیگر برای تکه تکه کردن فیلم‌ها یا حذف بخش‌های غیرضروری ویدیوها.

از فرمت‌های ویدیویی رایج پشتیبانی می‌کند و با سرعت بالایی عملیات ویرایش ویدیوها را انجام می‌دهد تا با تاخیر روبرو نباشید. کافی است شروع و پایان یک قطعه فیلم را مشخص کنید تا سریعا عملیات ویرایش آغاز شود. (لینک دانلود)

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس‌هایی از زیباترین کتابخانه‌های دنیا

کتابخانه‌ها باید مظهر فرهنگ و هنر هر کشوری باشند. ساختمان ایمن و بزرگ، منظره تالار کتابخوانی، نوع چینش کتاب‌ها و تحویل آنها به کتابخوان‌ها، داشتن اینترنت آزاد و پرسرعت، حفاظت از نسخه‌های خطی و اسناد باارزش، آزاد بودن کتابخانه در حد امکان…

سازه‌های و کارهای مهندسی کارا، زیبا و شگفت‌آور از سراسر دنیا

ساختن سازه مهندسی مسلما فقط به معنی ساختن چیزی کارا نیست. بلکه باید زیبایی سازه و تباین آن با محیط اطراف و ابعاد انسانی و فرهنگی آن در نظر گرفته شود. در ضمن امکان توسعه آن در آینده مد نظر قرار گیرد و همچنین چه بهتر که دوست‌دار محیط زیست…

برآورد میزان موفقیت قرارهای عاشقانه زوج‌ها با هوش مصنوعی و اندازه‌‌گیری میزان همسانی پاسخ‌های سیستم…

در حین یک قرار آشنایی پاسخ‌های فیزیولوژیکی دو نفر حین گفتگو و دیدار با هم هماهنگ می‌شود، این پدیده‌ای است که از آن با نام همسانی فیزیولوژیکی یاد می‌شود.درجه این همگامی با تعامل در مکالمه و کیفیت همکاری همبستگی دارد و بنابراین می‌تواند…

عکس‌های قدیمی از یخ‌فروش‌های آمریکایی

یخ‌فروش‌ها در دوران قدیم اهمیت زیادی داشتند. قبل از رواج یخچال‌های مدرن، زندگی بدون آنها مختل می‌شد.عکس‌های این نوشته نگاهی اجمالی به دوران گذشته می‌اندازند، زمانی که صدای یخ‌فروش‌ها و شکستن بلوک‌های یخی در خیابان‌ها طنین‌انداز می‌شد.…

نمونه‌هایی از وندالیسم – البته در شکل نسبتا خفیف آن

وندالیسم به عمل عمدی ایجاد خسارت، تخریب یا اسیب زدن به اموال، اغلب بدون هیچ دلیل یا توجیه قانونی اشاره دارد. این کار شامل اعمالی مانند رسم گرافیتی، برچسب زدن، خراشیدن، شکستن یا نقاشی روی سطوح، از جمله ساختمان‌ها، وسایل نقلیه، فضا‌های عمومی…

مهم نیست این تابستان چقدر گرم است، برهنه نخوابید! مشکلات سلامتی بی‌لباس خوابیدن

بر اساس تحقیقات یک شرکت فروش تشک آنلاین به نام Casper حدود ۲۸.۵ درصد از آمریکایی‌های گفته‌اند که هر شب، هفتگی، ماهانه یا هر چند وقت یکبار برهنه می‌خوابند. اما ۷۱.۵ درصد دیگر گفتند که همیشه با لباس می‌خوابند.واضح است که برهنه خوابیدن…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. وحید جنت می گوید

    مطلب بسیار مفیدی بود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5