تصاویر و مشخصات پرچم‌دارهای هواوی پیش از رونمایی: پی ۳۰ پرو به دوربینی با زوم ۱۰ برابر مجهز شده است

0

تنها چند روز به رونمایی رسمی پرچم‌دارهای ۲۰۱۹ هواوی باقی مانده است ولی سایت WinFuture مشخصات کامل این اسمارت‌فون‌ها را به همراه تصاویر آن‌ها منتشر کرد.

اسمارت‌فون‌های P30 و P30 Pro اولین پرچم‌دارهای هواوی در سال ۲۰۱۹ خواهند بود که به طور مستقیم با اسمارت‌فون‌های خانواده گلکسی S10 سامسونگ مقایسه می‌شوند.

شایعات زیادی درباره این گوشی‌ها شنیدیم و انتظار داریم با چندین قابلیت ویژه رونمایی شوند تا قدرت هواوی در سال جدید میلادی به رخ رقیبان کشیده شود.

به گزارش وب‌سایت WinFuture، اسمارت‌فون هواوی پی ۳۰ پرو به دوربینی با زوم ترکیبی ۱۰ برابر مجهز شده است. قابلیتی که به نظر می‌ٰسد جذاب‌ترین ویژگی این پرچم‌دار باشد و در تیزرهای تبلیغاتی هواوی هم روی آن تاکید شده است.

دوربین هواوی P30 Pro: هیجان‌انگیز و بی‌نظیر

تصاویر نشان می‌دهند گوشی P30 Pro هواوی از دوربینی سه لنزه با چینش عمودی و زیر یکدیگر بهره می‌برد.

طبق آن چیزی که منتشر شده است؛ این دوربین‌ها عبارتند از یک لنز اصلی ۴۰ مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/1.6، یک لنز ۲۰ مگاپیکسلی واید با دهانه دیافراگم f/2.2 و یک لنز ۸ مگاپیکسلی f/3.4 برای زوم بیشتر به همراه حسگر عمقی ToF یا زمان پرواز.

هواوی فاصله کانونی ۱۳۵ میلی‌متری برای دوربین اصلی پی ۳۰ پرو ایجاد کرده است تا زوم اپتیکال ۷ الی ۸ برابری واقعی به دست بیاید. البته، هواوی با استفاده از نرم‌افزار و دیتای سنسور این مقدار زوم را به ۱۰ برابر افزایش داده است.

اگر این اطلاعات درست باشند؛ با یک دوربین پیشرفته و هیجان‌انگیز روبرو هستیم که حرف‌های زیادی برای گفتن در بازار دارد.

گوشی پی ۳۰ پرو از صفحه‌نمایش ۶.۴۷ اینچی اولد سود می‌برد که دارای طراحی ناچ یا همان بریدگی سوراخی در لبه بالایی است. گوشه‌ها نیز به سوی بیرون خمیده می‌شوند ولی سنسور IR برای احرازهویت چهره حذف شده است.

گفته می‌شود دوربین سلفی این گوشی هم ۳۰ مگاپیکسلی است و از قابلیت تشخیص چهره سود می‌برد. به علاوه، هواوی یک سنسور اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش نیز تدارک دیده است تا کاربرانی که نمی‌خواهند از تشخیص چهره استفاده کنند یا آن را ضعیف می‌دانند؛ با سنسور اثر انگشت قفل صفحه‌نمایش را باز کنند.

مشخصات خانواده هواوی پی ۳۰: همانی که انتظار می‌رود

مطابق انتظار، روی پرچم‌دارهای جدید هواوی پردازنده قدرتمند کرین ۹۸۰ می‌نشیند و برای پی ۳۰ پرو ۸ گیگابایت رم و برای پی ۳۰ رم ۶ گیگابایتی نصب می‌شود.

ظرفیت این گوشی‌ها هم احتمالا ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ مگابایتی خواهد بود ولی از اسلات کارت حافظه برای افزایش فضای ذخیره‌سازی خبری نیست.

گزارش سایت WinFuture می‌گوید این گوشی‌ها از مودم 5G بهره نمی‌برند و هواوی پس از این پرچم‌دارها، سراغ عرضه گوشی 5G می‌رود.

از دیگر مشخصات مهم این دو گوشی می‌توان به باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برای P30 Pro و ۳۶۵۰ میلی‌آمپرساعتی برای P30 اشاره کرد.

ظاهرا در پی ۳۰ پرو جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون حذف شده است ولی در پی ۳۰ هنوز وجود دارد. صفحه‌نمایش پی ۳۰ اندازه‌ای ۶.۱ اینچی دارد و باز هم شاهد سنسور اثر انگشت زیر آن هستیم.

استاندارد IP68 در هر دو گوشی رعایت شده است. دوربین اصلی گوشی P30 ضعیف‌تر از دوربین P30 Pro و بدون زوم ۱۰ برابری است که یکی از تفاوت‌های اصلی این دو پرچم‌دار را شکل می‌دهد.

درباره قیمت یا زمان عرضه این گوشی‌ها هنوز خبر معتبر و دقیقی منتشر نشده است و احتمالا باید منتظر بمانیم تا روز رونمایی رسمی از زبان خود مدیران هواوی بشنویم.

گوشی‌های هواوی پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو روز ششم فروردین ماه به طور رسمی معرفی می‌شوند.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

۸ خودروی جذاب تاریخی که توسط طراحان ایتالیایی بازطراحی و جاودانه شدند

ایتالیا خانه‌های طراحی معروفی دارد. Pininfarina ،Bertone ،Touring ،Giugiaro و Vignale برخی از مهم‌ترین نام‌های طراحی خودرو هستند.در این خانه‌های طراحی، همه‌چیز از جمله خودرو طراحی می‌شود. چه خودروهایی که تجاری و قابل تولید باشند؛ چه…

عکس‌هایی از حوادث ناگوار که با کمی «احتیاط» و عقل قابل پیشگیری‌اند

گاهی ما در کارهایمان به اصطلاح از خلاقیت استفاده می‌کنیم یا سعی می‌کنیم کاری را بدون اینکه وسایل لازمش را داشته باشیم با چیزهای بی‌ربط، در زمان کم، تمام کنیم. خب راستش گاهی شانس می‌آوریم و پز می‌دهیم که خلاقیت داشته‌ایم، اما خیلی وقت‌ها…

بال‌های پرنده نورثروپ: کاوشی در هواپیمای XB-۳۵ افسانه‌ای با عکس‌های کمتر دیده شده

نورتروپ XB-۳۵ گواهی‌ای بر روح پرشهامت نوآوری در صنعت هوانوردی در اوایل دهه ۱۹۴۰ بود.XB-۳۵ که توسط شرکت نورتروپ Northrop با همکاری نیروی هوایی ارتش ایالات متحده توسعه یافت، یک هواپیمای آزمایشی بود که مرز‌های مهندسی هوانوردی را جابجا کرد.…

چگونه از نشخوار فکری یعنی زیاد فکر کردن به چیزی تنش‌زا، رهایی پیدا کنیم؟

بعضی‌ها درگیر یک نوع نشخوار فکری می‌شوند. مثلا خاطرات بد گذشته، از دوران کودکی یا رابطه بد با شریک زندگی سابقشان را مرتب ناخواسته به هر بهانه‌ای مرور می‌کنند یا در مورد یک کار جزئی که می‌دانند انجام دادنش سخت نیست و از عهده‌اش برمی‌آیند،…

یادآوری داستان تصویر تولیدشده زنی که در اینترنت وحشت آفرید و تفسیر کنونی آن ماجرا در عصر انفجار…

او در جایی بیرون است و در جهان موازی احتمالا به کمین شما نشسته. تنها کاری که باید انجام دهید تا او را به وجود بیاورید این است که دستور درست را در یک تولید‌کننده تصویر هوش مصنوعی تایپ کنید!مانند یک طلسم دیجیتالی، کلمات شما مانند یک «ورد…

عکس‌هایی که به ما جلوه‌ای عجیب و جالب از دوره ویکتوریایی و ادواردین در انگلیس می‌دهند

دورهٔ ویکتوریا یا دورهٔ ملکه ویکتوریا، که گاهی دورهٔ ویکتوریایی نیز گفته می‌شود، دورهٔ اوج انقلاب صنعتی در بریتانیا و اوج امپراتوری بریتانیا بود.پس از ویلیام چهارم، که خود جانشین جرج چهارم بود، در ۱۸۳۷، ملکه ویکتوریای ۱۸ساله به تخت…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5