مشخصات احتمالی گوشی‌های هواوی P50: نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتزی، شارژر ۱۰۰ واتی و زوم اپتیکال ۱۰ برابر

هواوی روز ۷ مرداد ماه به طور رسمی گوشی‌های P50 و P50 Pro و +P50 Pro را رونمایی می‌کند

1

اخیرا، هواوی تایید کرد نسل بعدی پرچم‌دارهای سری P50 در ۲۹ جولای رونمایی می‌شوند. سری P50 شامل سه گوشی P50 و P50 Pro و +P50 Pro می‌شود و آن‌طور که انتظار داریم؛ باید از فناوری‌های تصویربرداری پیشرفته‌ای برخوردار باشند.

امروز اطلاعات جدیدی درباره این گوشی‌ها، پیش از رونمایی رسمی آن‌ها منتشر شده است که احتمالا مشخصات درست و اصلی سری P50 خواهند بود.

براساس این اطلاعات فاش شده، گوشی P50 به یک نمایشگر ۶.۳ اینچی تخت با یک سوراخ ناچ مجهز شده است. پنل OLED ساخته شده توسط شرکت BOE روی آن سوار شده و از ۱۰ رنگ به همراه نرخ تازه‌سازی تصویر ۹۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند.

مدل 5G این گوشی به پردازنده مرکزی کرین 9000E 5G مجهز شده است ولی مدل 4G پی ۵۰ از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ سود می‌برد. باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپرساعت به همراه پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ واتی مشخصات دیگری گوشی P50 هستند.

همچنین می‌دانیم که با زوم اپتیکال سه برابری (3x) روانه بازار خواهد شد و ضخامت آن ۸.۳ میلی‌متری با وزن ۱۸۶ گرم است.

نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتزی، شارژر ۱۰۰ واتی

هواوی P50 Pro دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی BOE OLED و ناچ کوچک سوراخی به همراه لبه‌های خمیده است. این نمایشگر هم از رنگ‌بندی ۱۰ بیتی به همراه نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتزی بهره‌مند است و پردازنده کرین 9000 5G برای مدل فایوجی و پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ برای مدل فورجی روی آن‌ها سوار شده است.

باتری گوشی پی ۵۰ پرو ظرفیتی ۴۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی داشته و شارژ سریع ۶۶ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی دارد. این گوشی با دوربین پشتی مجهز به زوم اپتیکال ۵ برابری ارائه می‌شود و ضخامتی ۸.۵ میلی‌متری دارد.

پرچم‌دار +P50 Pro همان اندازه صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی را دارد ولی دارای دو سوراخ ناچ نمایشگر است از پنل اولد با گوشه‌هایی خمیده بهره می‌برد. نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتزی و پشتیبانی از ۱۰ رنگ، دیگر مشخصات نمایشگر این گوشی است.

همانند دو گوشی پی ۵۰ و پی ۵۰ پرو، این پرچم‌دار فقط در یک مدل 5G به پردازنده مرکزی کرین 9000 5G مجهز شده است و ظاهری خبری از مدل 4G نیست.

باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپری با شارژ سریع ۱۰۰ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات برای این گوشی در نظر گرفته شده است تا متحیرترین شارژ سریع را در میان گوشی‌های هم‌رده دارا باشد.

دوربین گوشی +P50 Pro دارای زوم اپتیکال ۱۰ برابر و فناوری لنز free-form است. همین‌طور، گفته می‌شود از لنزهای کریستال مایع در آن استفاده شده است.

بسیاری از رسانه‌ها تایید کردند این مشخصات مطابق شایعات شنیده شده پیشین است ولی باز ممکن است در روز ۲۹ جولای (۷ مرداد)، هواوی با چند غافل‌گیری، گوشی‌های سری P50 را رونمایی کند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

بیماری‌ها و مشکلات روانی می‌توانند به مانند همین غول‌های تصور شده توسط میدجرنی باشند، اما می‌توان…

تا وقتی کسی مبتلا به یک مشکل روانپزشکی نشده باشد یا آشنا و فامیلی نداشته باشد که مبتلا به شکل جدی آنها باشد، نمی‌داند که چقدر روی کیفیت زندگی تاثیرگذار هستند. کسی که افسردگی ندارد، تعجب می‌کند که مثلا چطور کسی از قدم زدن یا غذای خوب یا…

داستان تکامل اتاق خواب‌ها از دوران انسان‌های اولیه تا اتاق‌ خواب‌های هوشمند + گالری عکس

تکامل اتاق خواب‌ها تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله تغییرات فرهنگی، فناوری و اجتماعی قرار گرفته است. با گذشت زمان، اتاق خواب‌ها از فضا‌های خواب ساده به پناهگاه‌ها و آسایشگاه‌های چند منظوره و شخصی تبدیل شده‌اند.مروزی کوتاه بر تکامل آنها:…

نقشه واقعی جهان: این نقشه‌های هوشمندانه، اندازه واقعی کشورهای روی کره زمین را نشان می‌دهند

وقتی به نقشه جهان نگاه می کنید، منطقی است که فرض کنید گرینلند و آفریقا از نظر اندازه مشابه هستند. اما در واقعیت، قاره آفریقا 14 برابر وسعت خشکی یخی شمال است.با احتساب تعدادی از جزایر فراساحلی، مساحت کل گرینلند 2.16 میلیون کیلومتر مربع…

در مورد این عکس‌ها فقط می‌توانیم بگوییم چیزها به نحو عجیب یا خنده‌داری، سر جای خودشان نیستند!

ما در طول زندگی آدم زیاد دیده‌ایم که سر جای خود نبوده، اما در مورد اشیا، گاهی نبودن آنها در سر جای خودشان یا کاربرد بدیع آنها برای خودش یک طنز و شگفتی می‌شود، در این سری عکس‌های می‌خواهیم تعدادی از این موارد را با هم مرور کنیم:راهی…

عکس های رنگی مردم «عادی» در دوران استالین که توسط یک دیپلمات آمریکایی که به دلیل جاسوسی اخراج شد،…

زندگی مردم عادی چیزی است که آنچنان که باید و شاید ثبت نمی‌شود. مورخی را تصور کنید که پنج دهه بعد بخواهد در مورد تاریخ الان ایران تحقیق کند. او احتمالا انبوهی از روزنامه‌های و مجلات و کتاب‌ها و مصاحبه‌های شفاهی و آمارها یا اطلاعات سایت‌ها را…

محصولات رادیواکتیوی که در قرن بیستم در قالب کالاهای مصرفی عادی به مردم فروخته می‌شدند

پیش از درک خطراتی که قرار گرفتن در معرض تابش‌های رادیواکتیو برای انسان به همراه دارد، مردم و حتی دانشمندان می‌پنداشتند که مواد رادیواکتیو ترکیبات جالبی برای درخشان و نورانی کردن اشیا هستند. در ادامه چند مورد از عجیب‌ترین کاربردهای مواد…
منبع gizmochina
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. بهنام تبریزی می گوید

    هوآوی میت نه چندین ساله استفاده میکنم . سلطان گوشی‌هاست .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5