ایجاد احساس رضایت در سالمندان

0

رپورتاژ

تهیه شده توسط تیم تابان شهر که در زمینه دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت و ساخت اپلیکیشن فعالیت دارد.


با توجه به افزایش جمعیت سالمند در داخل ایران، نیاز به رفاه و امنیت آن ها روز به روز بیشتر می شود. یکی از این نیاز ها مراقبت از سالمندان است.

از آنجایی که امروزه بیشتر ما درگیر مشغله های کاری هستیم خیلی نمی توانیم برای افراد سالمند خانواده وقت بگذاریم و این مسئله باعث درگیری ذهنی ما می شود.

خیلی از افراد برای رفع این مشکل از پدر یا مادر سالمندشان در منزل خود مراقبت می کنند.اما اکثر افراد سالمند ترجیح می دهند مستقل باشند و همین امر مشکل ساز می شود.چون سالمندان زمانی که فرزندشان از آن ها نگه داری می کند احساس خجالت و معذوریت شدیدی دارند و دائما خود را سرزنش می کنند و همین امر می تواند افسردگی را برای آن ها به همراه داشته باشد.

یکی از راه حل هایی که در ابتدا به ذهن افراد خانواده می رسد خانه سالمندان است. ولی باید بدانید که خانه ی سالمندان نیز خود باعث به وجود آمدن مسائل و مشکلات دیگری می شود.

خانه ی سالمندان باعث ایجاد چه مشکلاتی می شود؟

یکی از مهمترین مشکلاتی که خانه ی سالمندان ممکن است برای افراد سالخورده ایجاد کند افسردگی است.به این دلیل که فرد سالمند از خانواده ی خود دور است.همچنین با توجه به اینکه تعداد افراد سالمند در این مراکز زیاد هستند امکان رسیدگی به آن ها کمتر می شود.تعداد پرستاران در اکثر موارد نسبت به تعداد سالمندان کمتر است و در خیلی از اوقات دیده شده که داروی فرد سالخورده به موقع داده نشد است.اداره کردن خانه ی سالمندان کار دشواری است و اغلب پرستاران در این مراکز آموزش های لازم برای برخورد با سالمند را ندیده اند.

از بهترین را حل های این مسئله در تمامیه دنیا استخدام یک پرستار سالمند است.تا هم خانواده در آرامش کامل باشند و هم سالمند حس رضایت و آرامش داشته باشد.

پرستار سالمند:

پرستاری از سالمند یکی از مشاغل حساس و پر اهمیت در دنیای امروزه به حساب می آید.چراکه افراد سالمند در دوره سالمندی توانایی تجدید قوای کمتری دارند و خیلی بیشتر از دیگر افراد بزرگسال در معرض بیماری های مختلف از جمله آلزایمر و افسردگی قرار می گیرند. با تغییر خلق و خوی افراد در دوران سالمندی آن ها بیشتر از قبل نیازمند به توجه و مراقبت می باشند.پس یک پرستار سالمند باید ویژگی های خاصی داشته باشد.به عنوان مثال صبور بودن و داشتن اطلاعات روانشناسی کامل نسبت به دوره ی سالمندی و خلقیات افراد مسن.

پرستار های سالمند به صورت روزانه،شبانه ویا شبانه روزی کار می کنند و وظایف مختلفی دارند.

وظایف پرستار سالمند:

تهیه ی غذا و در موارد لازم غذا دادن به سالمند

رعایت اصول غذایی و رژیم غذایی سالمند

استحمام و نظافت سالمند

رسیدگی به علایق سالمندان (کتاب خواندن ، حل کردن جدول ، …)

دادن دارو و پیگیری دوره های درمانی

همراه بودن با فرد سالمند در بیرون از منزل

مزیت های استخدام پرستار سالمند:

بودن فرد سالخورده در کنار خانواده و در منزل خود

آسودگی خاطر اعضای خانواده نسبت به پدر یا مادر سالمندشان

مستحکم ماندن کانون خانواده به دلیل حضور در کنار یکدیگر

از بین رفتن حس معذوریت و افسردگی در سالمند

اگر شما هم جزو افرادی هستید که نگران عضو مسن خانواده است،بهترین گزینه برای شما استخدام یک پرستار سالمند قابل اطمینان  می باشد. مرکز پاسیان آوید با داشتن پرستار سالمند با تجربه و متخصص در این زمینه آرامش را برای شما به ارمغان می آورد.شایان ذکر است که مرکز پارسیان آوید سابقه ی 25 سال خدمت در مراکز درمانی و حرفه ای زیر نظر وزارت بهداشت ، درمان را دارد و هم اکنون یکی از بزرگترین مراکز برای ارائه ی خدمات پرستاری در منزل می باشد.از جمله خدمات پرستاری در منزل این مرکز می توان به پرستار کودک، پرستار بیمار

، پرستار سالمند اشاره کرد.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.