خرید انواع لوازم جانبی تزئینی خودرو و موتورسیکلت

0

رپورتاژ

همیشه محدودیت‌هایی برای انتخاب رنگ بدنه خودرو یا کلاه سیکلت و مدل آن وجود دارد؛ اما این محدودیت را می‌توانیم با انتخاب بهترین تجهیزات ایمنی و تزئینی انواع وسایل نقلیه مثل روکش صندلی، سیستم صوتی با کیفیت یا خرید کلاه کاسکت حرفه‌ای جبران کنیم. شما به امکانات فابریک ایمنی و تزئینی خودرو یا موتور خود وفادار هستید یا این تغییر و ایجاد تنوع دلچسب را در محیط وسیله نقلیه خود ترجیح می‌دهید؟

بعد از خرید خودرو از دو جهت می‌توانیم امکانات ماشین را تعویض و یا جایگزین کنیم: تجهیزات ایمنی و امکانات رفاهی تزئینی. شاید در خودروها بتوانیم از هر دو جهت مانور مناسبی داشته باشیم؛ اما در موتور سیکلت‌ها خرید تجهیزات ایمنی قطعا مهم‌تر از پرداختن به جنبه‌های زیبایی است.

آشنایی با انواع و اقسام لوازم تزئینی خودرو

هزار و یک امکانات جانبی در بازار وجود دارد که اگر نقدینگی کافی داشته باشید قطعا برای خرید و نصب آن‌ها روی خودرو با کمبود وقت مواجه می‌شوید. اما خرید روکش صندلی مهم‌ترین اقدامی است که بعد از خرید و دریافت ماشین باید انجام دهید. روکش صندلی بیش از هر فاکتور دیگری نظر دیگران را جلب می‌کند. از طرف دیگر با نصب روکش صندلی می‌توانید پارچه دلگیر و فابریک برخی از مدل‌های داخلی را مطابق با سلیقه خودتان بپوشانید!

روکش صندلی بر اساس نوع خودرو

یکی از مواردی که باید به آن توجه کنید انتخاب روکش متناسب با خودر است. مثلا با خرید بهترین روکش صندلی پراید شاید نمی‌توانید بگویید بهترین گزینه برای بقیه خودروها مثل سمند و … نیز خریداری کرده‌اید. صندلی هر خودرو مختصات ظاهری متفاوتی با بقیه خودروها دارد و روکش صندلی مختص خودش را می‌طلبد.

روکش صندلی چرمی یا پارچه‌ای؟

به جز کیفیت دوخت و ضخامت، نوع روکش و جنس آن مهم‌ترین فاکتوری است که در خرید روکش و قبل از نونوار کردن صندلی‌ها باید بدانید. چرم از گذشته تا به حال زیبایی و جذابیت بیش‌تری برای مصرف کنندگان داشته است. با این حال مصرف کنندگان همواره از مشکلاتی مثل حفظ و انتشار گرما در فصل تابستان یا پوسته شدن بدنه چرم شکایت داشته‌اند.

انتخاب رنگ مناسب برای روکش خودرو

رویکرد هر کسی برای خرید روکش صندلی ماشین متفاوت است. برخی از افراد تمایل دارند رنگ روکش با رنگ بدنه همخوانی داشته باشد؛ با این حال ممکن است هزینه‌های بیش‌تری را برای ست کردن رنگ‌ها متحمل شوید و در عین حال برخی از رنگ‌ها پردردسر هستند! مثلا روکش‌های رنگ روشن خیلی زود لک می‌شوند و خراش و پوسیدگی در آن‌ها مشهود است.

اما بهترین راه برای انتخاب رنگ روکش صندلی توجه به رنگ اتاق ماشین، داشبورد و تریم درها خواهد بود. در عین حال می‌توانید رنگ متضاد با تمام بخش‌های خودرو انتخاب کنید تا چشمگیرتر باشد.

انواع تجهیزات ایمنی موتورسواری

عینک، ژاکت و از همه مهم‌تر کلاه کاسکت از تجهیزات امنیتی و البته تا حدی تزئینی برای موتور سیکلت‌ها هستند. سرعت موتور سیکلت بر اساس مدل آن به سبب طراحی خاصی که دارد فراتر از حد انتظار بالا می‌رود؛ ضمن این که در موتور سیکلت هیچ پوشش امنیتی و جدار جانبی برای جلوگیری از ورود ضربه وجود ندارد. به همین دلیل شدیدترین تصادفات رانندگی با انواع موتور سیکلت رخ می‌دهد.

خرید کلاه کاسکت برای زندگی

انواع کلاه کاسکت بر اساس سبک طراحی، اندازه، نحوه قرار گرفتن روی سر و کیفیت بدنه می‌توانند از ورود ضربه جلوگیری کنند. کلاه کاسکت صامن قطعی سلامتی نیست؛ اما تا حد زیادی از وقوع ضایعات نخاعی مغزی جبران ناپذیر جلوگیری می‌کند. کلاه کاسکت‌هایی که در بازار وجود دارند در مدل‌های مختلف کامل، نیمه و سه چهارم تولید می‌شوند.

اگر به موتورسواری علاقمند هستید ممکن است استفاده از کلاه‌های نیمه یا سه چهارم را به خاطر راحتی بیش‌تر ترجیح دهید. اما از نظر ایمنی هیچ چیز به اندازه کلاه کاسکت‌های کامل نمی‌تواند کل فک و صورت شما را پوشش دهد.

کدام کلاه کاسکت برای موتور سواری بهتر است؟

مدل‌های کلاه موتور سیکلت در بازار آنقدر متنوع هستند که گاهی فراموش می‌کنیم هدف ما برای استفاده از این کلاه چه چیزی بوده است!

کلاه کاسکت بر اساس وزن، زاویه دید، سایز و نوع مواد و متریالی که در آن به کار برده شده طبقه بندی و قیمت گذاری می‌شوند. اگرچه ظاهر کلاه کاسکت برای یک موتور سواری حرفه‌ای اهمیت دارد اما قبل از هر چیز باید به ترکیب تمام این فاکتورها برای ارتقا ضریب ایمنی حین رانندگی دقت کرد.

وزن کلاه کاسکت مهم‌ترین چیزی است که باعث می‌شود از استفاده از آن دلسرد شوید. به همین دلیل بهترین برندهای دنیا کلاه‌های خود را با وزن کم‌تر از یک کیلوگرم تولید می‌کنند تا راننده حس آزادی و سبکی در طول سفر و مسیر خود داشته باشد. از دیدگاه برخی از مصرف کنندگان وزن مهم‌ترین فاکتور در انتخاب کلاه موتور سیکلت است؛ اما عجله نکنید!

در خرید کلاه کاسکت مثل لباس عمل کنید!

کلاه کاسکت‌ها بر اساس سایز به صورت لارج، ایکس لارج، مدیوم و … عرضه می‌شوند. توصیه می‌شود کلاه کاسکت را کاملا فیت و کمی تنگ انتخاب کنید؛ چون به مرور زمان بافت‌های داخلی و زیره‌ها فشرده می‌شوند و ممکن است کلاه گشادی سرتان برود!

خرید انواع عینک موتور سواری

استفاده از عینک موتور سواری به اندازه کلاه کاسکت اهمیت ایمنی ندارد؛ اما استفاده از آن برای موتور سواران حرفه‌ای یک مانع قوی جهت ورود گرد و غبار و اشعه مضر خورشید است. ضمن این که عینک از جمله تجهیزات جانبی تزئینی است که می‌توانید در کنار کاربردهای امنیتی از آن استفاده کنید.

اکثر عینک‌های موتورسواری از لنزهای پلاریزه و رنگی تولید می‌شوند. این لنزها نه تنها ضد تابش، بلکه ضد آب هستند و بنابراین موتور سواری در هوای برفی و بارانی را ایمن و لذت بخش‌تر می‌کنند. از طرف دیگر بین بدنه عینک موتورسواری و لنز یک فوم منعطف قرار دارد. بنابراین هیچ کدام از عینک‌های آفتابی جایگزین عینک‌های مخصوص موتورسواری نمی‌شوند.

چرا ایمنی؟

امکانات ایمنی و تزئینی فابریک خودروهای سطح متوسط و موتور سیکلت‌ها آنقدر ایده آل نیست که تمام مصرف کنندگان را راضی نگه دارند. خرید انواع روکش صندلی، دور فرمان و دنده، کفی و تجهیزات صوتی تنها بخشی از امکانات رفاهی تزئینی خودرو هستند که می‌توانید به صورت جداگانه خریداری کنید.

از طرفی اگر اهل موتور سواری هستید باید بیش از هر چیز به امنیت خود و دیگران با استفاده از کلاه کاسکت و عینک موتور سواری بپردازید. طبق آمار رسمی 40 درصد از آسیب‌های رانندگی مربوط به ناحیه بالاتنه است و خرید کلاه کاسکت مناسب ریسک حوادث را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

اگر به دنبال خرید لوازم جانبی خودرو با آگاهی کامل هستید می‌توانید راهنمای خرید لیست ابزار را دنبال کنید. در لیست ابزار راهنمای خرید انواع تجهیزات جانبی خودرو از بهترین مدل‌های بازار دستچین شده‌اند و برای هر کدام به صورت حرفه ای نقد و بررسی انجام شده است.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

فهرست فیلم های برتر سال ۲۰۲۲ با استفاده از امتیازبندی جوایز اصلی اهدا شده در جشنواره های مطرح

فهرست فیلم های برتر سال ۲۰۲۲ با استفاده از اطلاعات زیر تدوین شده است:۱-جوایز اصلی اهدا شده در جشنواره های مطرحی چون کن، ونیز، برلین، ساندنس و...۲- جوایز انجمن های منتقدانی چون نیویورک، لس آنجلس، واشنگتن دی.سی و...۳-فهرست فیلم…

چگونه از نشخوار فکری یعنی زیاد فکر کردن به چیزی تنش‌زا، رهایی پیدا کنیم؟

بعضی‌ها درگیر یک نوع نشخوار فکری می‌شوند. مثلا خاطرات بد گذشته، از دوران کودکی یا رابطه بد با شریک زندگی سابقشان را مرتب ناخواسته به هر بهانه‌ای مرور می‌کنند یا در مورد یک کار جزئی که می‌دانند انجام دادنش سخت نیست و از عهده‌اش برمی‌آیند،…

مردان خوش‌لباس و خوش‌تیپ سال‌ها و دهه‌های آینده احتمالا چه لباس و آرایش موی سر و صورتی خواهند داشت

پیشبینی مد بسیار دشوار است. در داستان‌های علمی تخیلی گاهی چیزهایی در مورد آنها می‌خوانیم. مثلا سرهای تراشیده شده‌ای که جواهرات بر فرق سر دوخته شده‌اند یا خالکوبی‌ها.اما با توجه به تغییرات اقلیمی و درگیری‌ها و وسایل فناورانه‌ای که در حال…

کاریکاتورهای و تصاویر ساده، مفرح و تفکربرانگیز لوکاس لویتان

لوکاس لویتان هنرمند برزیلی، ساکن مادرید است. او بیشتر برای پروژه‌اش به نام «هجوم عکس» مشهور شده، در این پروژه او نقاشی‌هایی را به عکس‌های اینستاگرام افراد اضافه می‌کند و داستان‌های پنهان را به روشی خلاقانه آشکار می‌کند.کارهای او جذاب و…

سازه‌های و کارهای مهندسی کارا، زیبا و شگفت‌آور از سراسر دنیا

ساختن سازه مهندسی مسلما فقط به معنی ساختن چیزی کارا نیست. بلکه باید زیبایی سازه و تباین آن با محیط اطراف و ابعاد انسانی و فرهنگی آن در نظر گرفته شود. در ضمن امکان توسعه آن در آینده مد نظر قرار گیرد و همچنین چه بهتر که دوست‌دار محیط زیست…

خرابی چون‌ که از حد بگذرد آباد می‌گردد! – گالری عکس‌های قبل و بعد این مکان‌های زشت یا مخروبه

تماشای مراحل ساخت هنرهای دستی یا دکوراسیون داخلی و خارجی منزل برای بسیاری جالب و لذت‌بخش است. حتی اگر فعلا یارای تجمل باز اقتصادی خرید و بهسازی و نوسازی منزل نداشته باشند یا عملا در کار هنری نباشند.دست‌کم ایده‌ای در ذهنشان می‌ماند که از…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.