4 مدل کفش اسپرت دانشجویی

0

رپورتاژ

وارد شهریور ماه که می‌شویم بازار خرید کفش و لباس دانشجویی و مدرسه داغ می‌شود. بسیاری از دختران و پسران علاقه دارند کفش‌های راحت و شیکی به پا کنند که عمر طولانی و کیفیت بالایی داشته باشد تا بتوانند مدت زیادی با آن کفش‌ها در مسیر مدرسه یا دانشگاه یا بین کلاس‌ها راه بروند. پیش از خرید کفش، بهتر است بدانید مدل کفش اسپرت دانشجویی دخترانه و پسرانه بسیار متنوع است که در این مقاله به این موضوع می‌پردازیم تا خرید کفش دانشجویی ماندگار و به‌صرفه‌ای داشته باشید.

در ایران به کفش‌های غیر رسمی و کژوال، کفش اسپرت می‌گویند. کفش اسپرت بسیار راحت و مناسب استایل دانشجویی است. معمولا این مدل کفش‌ را با لباس‌های نیمه رسمی و کژوال دانشجویی به تن می‌کنند. هر سال کفش اسپرت دخترانه و پسرانه در طرح‌ها و رنگ‌های متفاوت طراحی می‌شود و مورد استقبال دانشجویان و دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

1. کفش اسپرت کانورس آل استار (Converse):

کفش اسپرت کانورس آل استار جزء کفش‌هایی است که هیچ‌گاه قدیمی نمی‌شود. ابتدا این مدل کفش را بسکتبالیست‌ها به پا می‌کردند، چرا که کفش بسیار راحت و انعطاف‌پذیری است. کفش کانورس آل استار یک کفش خاطره‌انگیز است که اکثر مردم در دوران مدرسه به پا می‌کنند و ساعات بسیاری در مسیر خانه و مدرسه و سر کلاس با این کفش خاطره دارند.

این مدل کفش اسپرت تنها مناسب دانش‌آموزان نیست، از این رو دانشجویان و کسانی که می‌خواهند یک کفش راحت و انعطاف‌پذیر داشته باشند و ساعت‌ها پیاده‌روی کنند، از این انتخاب پشیمان نمی‌شوند. اکنون زمان آن است که به فکر خرید کانورس آل استار باشید و راحتی را به پاهایتان هدیه کنید.

کفش اسپرت کانورس مناسب دختران و پسران جوان است و اگر ساعت‌ها این کفش اسپرت را سر کلاس درس به پا کنید، پایتان خسته نمی‌شوید. این کفش را می‌توانید با شلوار جین مام استایل و جوراب رنگی سِت کنید و یک استایل دانشجویی اسپرت و جذاب داشته باشید.

2. کفش کالج اسپرت (Boat Shoes):

کفش کالج که در دنیا به نام Boat shoes شناخته شده است، طرفداران بسیاری در استایل دانشجویی به‌خصوص در میان آقایان دارد. این مدل کفش دانشجویی اسپرت از سال 1930 وارد صنعت فشن شد و از همان زمان خانم‌ها و آقایان این کفش را با استایل غیررسمی و کژوال به پا می‌کردند. معمولا جنس کفش کالج از چرم و جیر است که با بیشتر لباس‌ها همخوانی دارد.

کفش اسپرت کالج مناسب فصل تابستان و اوایل پاییز است. در واقع همان زمانی که هوا آفتابی است و باران نمی‌بارد و شما به تازگی وارد دانشگاه شده‌اید! شلوار لوله تفنگی پارچه‌ای و جین ترکیب جذابی با این مدل کفش دانشجویی پسرانه و دخترانه است. علاوه بر این خانم‌ها می‌توانند در استایل دانشجوی خود یک مانتوی بلند دانشجویی را با یک کفش اسپرت کالج سِت کنند.

اگر از دسته افرادی هستید که به سِت کیف و کفش دانشجویی علامند هستند، می‌توانید یک کیف چرم یا جیر را با کفش اسپرت دانشجویی خود ترکیب کنید. همچنین استفاده از اکسسوری همچون عینک آفتابی، جذابیت استایل دانشجویی‌تان را چندین برابر می‌کند.

3.کفش اسپرت اسنیکرز ((Sneakers:

کفش اسپرت به همان شکل قدیمی و ورزشی رواج ندارد و هر کسی می‌تواند در مکان‌های غیرورزشی مانند دانشگاه و مدرسه کفش اسپرت به پا کند. همیشه کفش اسپرت دانشجویی میان دختران و پسران مرسوم خواهد بود و در صنعت فشن ماندگار می‌ماند.

کفش اسپرت اسنیکرز دانشجویی به دلیل زیبایی، تنوع و راحتی، اعتماد به‌نفس‌تان را بالا می‌برد و شما می‌توانید با لباس‌های کژوال و غیررسمی‌ یک استایل راحت و شیک دانشجویی داشته باشید.

کفش اسپرت اسنیکرز تنها مخصوص دانشجویان نیست و دانش‌آموزان می‌توانند در مدرسه این کفش راحت را در کلاس و حتی زنگ ورزش به پا کنند. در واقع این کفش مناسب هر خانم و آقایی در هر سنی است که می‌خواهند استایل دانشجویی یا مدرسه‌ای جذابی داشته باشند.

اگر از کفش اسپرت اسنیکرز سفید یا مشکی استفاده می‌کنید، لباس‌ یا مانتوهای رنگی انتخاب مناسب‌تری است. چرا که رنگ‌های یکنواخت و خنثی استایل شما را تکراری می‌کند و جلوه استایلتان از میان خواهد رفت. اما استفاده از یک لباس یا مانتوی دانشجویی رنگی، استایل‌تان را متمایز و خاص‌تر از دیگران می‌کند، چرا که اکثر دانشجویان تمایل به پوشیدن لباس تیره دارند.

اگر می‌خواهید با کفش اسپرت دانشجویی یک استایل چشمگیر داشته باشید، شلوار راسته، مام استایل و شلوار جین بهترین ترکیب با این مدل کفش اسپرت دخترانه و پسرانه است.

به نظر می‌رسد انتخاب اکسسوری مناسب با کفش اسنیکرز کمی دشوار است، با این حال دستبند و عینک آفتابی رنگی، مشکی گرد یا کلاسیک ترکیب مناسبی با استایل اسپرت دانشجویی هستند.

سال‌های گذشته کفش اسپرت اسنیکرز را با کوله‌پشتی یا یک کیف اسپرت سِت می‌کردند. اما شما می‌توانید در استایل کژوال این روزها هر لباسی که با آن راحت هستید را به تن کنید. از این جهت خانم‌ها می‌توانند در استایل دانشجویی خود با خرید کیف زنانه چرم یا جیر استایل خود را تغییر دهند و هیچ‌گونه محدودیتی در انتخاب و ترکیب استایل وجود نخواهد داشت.

4. کفش راحتی اسپرت (Slip on Shoe):

کفش راحتی اسپرت دانشجویی که در دنیا به نام کفش slip-on شناخته شده، یک کفش کژوال مناسب پیاده‌روی یا استایل دانشجویی است. این مدل کفش اسپرت راحتی دخترانه و پسرانه را می‌توانید با هر مدل مانتوی دانشجویی یا پیراهن مردانه سِت کنید.

هنگامی که این مدل کفش اسپرت وارد بازار شد، تنها اسکیت سوارها به خاطر راحتی، این کفش را به پا می‌کردند. این روزها کفش راحتی slip-on ، یکی از کفش‌های مورد علاقه دانشجویان است. این کفش علاوه بر راحتی، مدل، رنگ و استایل‌های گوناگونی دارد. اگر خرید کفش اسپرت راحتی دانشجویی را در لیست خود قرار دهید، نه تنها پشیمان نمی‌شوید، بلکه به یکی از کفش‌های مورد علاقه و بسیار راحت شما تبدیل خواهد شد.

اگر دوست دارید با کفش راحتی slip-on یک استایل دانشجویی شیک داشته باشید، می‌توانید این مدل کفش را با شلوار جین مام استایل یا شلوار لوله‌ تفنگی یا جذب سِت کنید. اکسسوری‌های رنگی نیز ایده بسیار جذابی هستند تا کفش شما جلوه ساده‌ و تکراری نداشته باشد. همچنین می‌توانید با پیشرفت روزافزون تکنولوژی در بین مردم در خانه بنشینید و با تلفن همراه خود یک پیراهن مردانه یا خرید اینترنتی مانتو را در برنامه خود قرار دهید تا یک استایل جذاب داشته باشید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.