بهترین سایت معرفی پزشکان

0

رپورتاژ

امروزه با گسترش فضای مجازی و فضای وب ،تبلیغات پزشکان شکل دیگری به خود گرفته است و اگر پزشکان  مثل گذشته از تبلیغات به روش سنتی استفاده کنند با توجه به تعداد بالای پزشکان و متخصصین و بزرگ شدن جامعه خیلی سخت می توانند خود را به مردم و جامعه معرفی کرده و بشناسانند. پزشکان نباید برای معرفی خود و تبلیغ مطبشان از یک روش استفاده کنند بهترین روش، روشی است که اصطلاحا جذب مشتری را بالا ببرد.

معرفی پزشک در فضای وب و مزایای آن :

در عصر کنونی بدون تبلیغات اینترنتی تقریبا امکان معرفی پزشک غیر قابل انجام است و تبلیغاتی موثر است که از نظر سرعت و هزینه و کارایی و بالا رفتن مشتری از بقیه روش های سنتی تبلیغات بهتر باشد، مثلا تبلیغات اینترنتی خیلی کم هزینه تر از تبلیغات به روش چاپی است. روش سنتی مثل چاپ در مجلات و روزنامه ها بسیار پر هزینه است. اما با تبلیغ بر روی سایت های پر بازدید و معروف بسیار در این هزینه ها صرفه جویی خواهید کرد.
از طرفی پزشکان به روز ، روش ارتباطی خود با مردم را در حال گسترش و به سمت پیشرفت سوق داده اند و با این روش خود را به جامعه معرفی می کنند. طبق تحقیقات انجام شده نزدیک 72 درصد از مردم اطلاعات پزشکی و پیدا کردن دکتر خوب را از طریق  فضای وب به دست می آورند.
پزشکان وقت کمتری نسبت به مردم عادی دارند و امکان و وقت تبلیغات زمان بر و پر هزینه و دردسر ساز را ندارند و معرفی خود و تخصص یکی از مهمترین دغدغه های پزشکان است در اینجا باید اندیشید و هوشمند بود که بهترین روش معرفی پزشک و تخصصش تبلیغ در سایت است.

اکثر پزشکان بر این باورند که چون شناخته شده هستند نیازی به تبلیغات ندارند ،این روش گویای آن است که کسانی که شما را می شناسند و یا حتی نام شما را شنیده اند بتوانند بهتر شما را پیدا کنند و یا ممکن است بیمارانی سالیان قبل به شما مراجعه کرده باشند و اکنون آدرس شما را فراموش کرده باشند که با مراجعه به سایت آدرس شما را راحت تر پیدا می کنند ، بنابراین این روش یک مزیت به شمار می آید.
نکته دیگر این است که مردم  با مراجعه حضوری به ساختمان های پزشکان هزینه و زمان بسیاری را صرف شناخت و شناسایی پزشکان می کردند اما با روش تبلیغ در سایت ، با در کنار هم بودن و جامع بودن اطلاعات پزشکان به طریقی همان نقش ساختمان پزشکان ایفا می شود و مردم و بازدید کنندگان زمان بیشتر و هزینه کمتری را صرف شناخت پزشکان می کنند.

از مزایای دیگر این روش این است که تعداد مشتریان بیشتر می شود و طبیعتا باعث افزایش درآمد می شود و همین طور یکی دیگر از مزایای این روش، امکان معرفی تخصص ها و بیوگرافی پزشکان است. این بخش کمک می کند بیماران با شما و سایر پزشکان به خوبی آشنا شوند و همچنین برای شما نیز می تواند اعتبار بیشتری ایجاد کند.
بنابراین تبلیغات به این روش نه تنها هیچ محدودیتی ندارد بلکه طیف گسترده تری از مردم قادر به مشاهده آن هستند.

مزایای تبلیغات هدفمند در وب سایت:

مزایای استفاده از تبلیغات هدفمند این است که تبلیغات برای کاربران مفیدتر و معقولتر است و به عنوان یک مزاحمت کمتر در نظر گرفته میشوند. علاوه بر این، به کسب و کار پزشکان اجازه می دهد تبلیغات را تنها به کسانی که احتمالا به خدمات آن ها نیاز دارند معرفی کنند.

امروزه پزشکانی که اقدام به تاسیس مطب و یا کلینیک زیبایی می کنند از جمله دندانپزشکان با شاخه های (رادیولوژی دهان فک وصورت ، ارتودنسی، پرستودنتیکس یا تخصص در پروتز های دندانی، جراحی دهان فک و صورت و…) جراحان پلاستیک با شاخه های(جراحی زیبایی-جراحی سوختگی-جراحی دست-جراحی میکروسکوپیک-و…) چشم پزشکان ،پزشکان پوست و مو و روانپزشک ها و روانشناسان ، پزشکان زنان و زایمان و نازایی و پزشکان ارتوپدی و… نیاز بیشتری برای معرفی خود و تخصصشان و دیده شدن دارند.

بنابراین اگر شما  یک پزشک هستید و می خواهید برای خود و یا مطب تان تبلیغ کنید و اگر دنبال تبلیغات هدفمند هستید وب سایت یک پزشک پیشنهاد می کند که به سایت آسمونی که یک پورتال اطلاع رسانی جامع با دارا بودن بخش های پربازدید سلامت و پزشکی است، فضای خوبی برای معرفی خود ، تخصصتان و مطبتان فراهم آورید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.