خرید راحت، ارزان و مطمئن از بزرگترین فروشگاه آنلاین دنیا، آمازون

0

رپورتاژ

قاعدتاً مطمئن‌ترین راه برای کسب اطمینان از اصالت کالا با یک برند خاص، خرید مستقیم از خود آن کمپانی‌ست اما متاسفانه امکان خرید مستقیم از آن برای ما، ایرانی‌ها وجود ندارد. چون علاوه بر محدودیت استفاده از کارت‌های بانکی بین‌المللی، اکثر فروشگاه‌های آنلاین دنیا به ایران ارسال کالا انجام نمی‌دهند. خبر خوب اما این است که تقریباً تمامی برندهای معروف و معتبر جهان، محصولات خود را از طریق سایت آمازون به فروش می‌رسانند. آمازون یک کمپانی آمریکایی و بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان است که نمایندگی‌های بسیاری در نقاط مختلف جهان نیز دارد و بیش از 500 میلیون محصول در آن به فروش می­رسد!!!

ایگرد، راه‌حل دستیابی به برندهای جهانی

شاید تا چند وقت پیش خرید از سایت‌های خارجی و به‌ویژه آمازون آمریکا یک رویا به نظر می‌رسید. استفاده از راه‌های غیرمستقیم خرید از آمازون علاوه بر داشتن هزینه‌های گزاف، ضمانتی برای دریافت درست کالا نیز نداشتند. اما حالا ایگرد  تمامی مشکلات سفارش و خرید از آمازون را  برطرف کرده است. فقط کافیست محصول مورد نظر خود را در آمازون پیدا کنید سپس لینک محصول را کپی کرده و در قسمت مربوطه در سایت EGERD وارد کنید تا قیمت نهایی آن را تحویل درب منزل‌تان ببینید!!! فرآیند خرید به همین سادگی‌ست و پرداخت هزینه‌های دلاری آن کاملا به صورت ریالی انجام می‌شود

خرید از آمازون با ایگرد، راحت‌تر از تصور!

روش کار با سایت ایگرد بسیار آسان است. قبل از هر چیز در سایت ایگرد یک حساب کاربری ایجاد کنید. برای این‌کار روی آدمک گوشه سمت راست سایت کلیک کنید و اطلاعات‌تان را وارد نمایید. بعد از آن کافیست محصول یا برند مورد نظرتان را در سایت آمازون جست و جو و انتخاب کنید، بعد با کپی کردن لینک محصول و قرار دادن آن در قسمت مشاهده محصول سایت ایگرد می‌توانید قیمت نهایی آن را به ریال ببینید و به راحتی سفارش‌تان را ثبت کنید. برای دیدن جزئیات بیشتر در مورد نحوه کار با سایت ایگرد می‌توانید این ویدیو رو مشاهده فرمایید.

چه محصولاتی رو از آمازون

خریداری کنیم؟

به طور کلی تیم egerd با بررسی که بر روی محصولات موجود در سایت آمازون انجام داده خرید سه دسته محصول زیر را از سایت آمازون پیشنهاد می­کند:

  1. برندهایی که در ایران موجود نیستند و شما به دنبال تهیه آن هستید
  2. محصولاتی که اصل بودن آن­ها برای شما مهم است و مشابه تقلبی بسیاری در بازار دارند که به عنوان محصول ارجینال فروخته می­شوند. (مانند عینک، ساعت)
  3. کالاهایی که تخفیف بسیار مناسبی در آمازون خورده اند.

در این صورت خرید از آمازون می تواند بهترین گزینه برای خرید محصول مورد نظر شما باشد. برای اطلاع رسانی بیشتر از زمان تخفیف های سایت آمازون می­توانید سری به وبلاگ ایگرد بزنید.

همچنین ویژگی منحصر بفرد سایت ایگرد، اعلام هزینه نهایی آن در هنگام خرید کالاست، بدین صورت که در صورت نوسان قیمت ارز و موارد دیگر، مشتری پس از خرید هیچ گونه هزینه­ی اضافی دیگر پرداخت نخواهد کرد و ایگرد موظف است خرید مشتری را با همان قیمت اعلام شده انجام دهد.

با ایگرد پشتیبانی شوید!

ویژگی برجسته‌ی دیگر سایت ایگرد، پشتیبانی فوق‌العاده‌ی آن است که در هر شرایطی متعهد به پاسخگویی و جلب رضایت مشتریانش است. علاوه بر پشتیبانی کامل تلفنی و تلگرامی، می‌توانید با کلیک روی تصویر آدمک در سمت پایین و راست سایت، با پشتیبانان آنلاین ایگرد صحبت کنید و هر سوالی در مورد سفارشتان داشتید مطرح نمایید.

همچنین ایگرد تمامی سفارشات خود را به صورت پیش‌فرض گارانتی می‌کند و برای این امر هیچ هزینه‌ی اضافی از مشتریانش دریافت نمی­کند.

در نهایت به هر دلیلی اگر سفارش شما در هر مرحله‌ای دچار مشکلی شود یا به شکل سالم و همانطور که سفارش داده‌اید به دستتان نرسد، ایگرد متعهد به ثبت سفارش مجدد یا عودت تمام وجه پرداختی شماست.

منبع : ویرلن

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5