بهترین اپلیکیشن‌های سال ۲۰۱۹ که باید روی هر آیپدی نصب شده باشند

0

بازار اپلیکیشن‌های iOS بسیار گسترده و بزرگ است. سخت است بخواهیم همه اپ‌هایی که در یک سال برای آیپد یا آیفون عرضه شدند را پیدا و ارزیابی کنیم تا بهترین‌ اپلیکیشن‌ها انتخاب شوند.

گاهی اوقات شرکت‌های بزرگ، نرم‌افزارهای خود را بی‌سروصدا عرضه می‌کنند و شما از آن‌ها اطلاع ندارید. هنوز اپ‌های ناشناخته زیادی در پلتفرم iOS وجود دارد.

سایت iMore سراغ اپ‌های بسیار کاربردی و جذاب ولی کمتر شناخته شده آیپد در سال ۲۰۱۹ رفته است و فهرستی از بهترین‌های آن‌ها را به کاربران پیشنهاد می‌دهد. iMore اعتقاد دارد این اپ‌ها برای هر دستگاه آیپد ضروری هستند و کاربران باید آن‌ها را نصب کرده باشند.

در ادامه، برخی از اپ‌های پیشنهادی سایت iMore برای دستگاه‌های آیپد در سال ۲۰۱۹ را مرور می‌کنیم:

Drafts

لینک دانلود (رایگان)

یک اپلیکیشن پیش‌نویس سریع است. همیشه آماده است شما یادداشت‌های خود را سریعا وارد آیپد کرده و بعد در بخش‌ها یا اپ‌های مختلف استفاده کنید. شما می‌توانید یادداشت‌های خود را در پیام‌رسان‌ها، سرویس‌های ایمیل، تقویم و ده‌ها و اپ و سرویس دیگر استفاده یا برای مطالعه در آینده روی آیپد ذخیره کنید.

Yoink

لینک دانلود (۶ دلار)

نرم‌افزار Yoink برای هر دستگاه iOS و به‌ویژه برای آیپدها ضروری است. این اپلیکیشن یک مکان برای وارد کردن و ذخیره هر چیزی است تا در آینده در نرم‌افزارهای مختلف مورد استفاده قرار گیرد. یک جمله، یک متن، یک عکس، یک آدرس وب، شکلک، فایل و فیلم یا هر چیزی که بتوانید تصور کنید؛ در Yoink قابل ذخیره و استفاده در آینده است. به راحتی می‌توانید میان برگه‌ها یا اسلایدها حرکت کنید و با کشیدن و رها کردن، چیزی را برداشته و در جای دیگری استفاده کنید.

Astropad Standard

لینک دانلود (۳۰ دلار)

شاید آرزو داشته باشید یک تبلت Wacom بخرید ولی فعلا آیپد داشته باشد. نرم‌افزار Astropad می‌تواند یک شبه آیپد شما را به یک تبلت شبیه Wacom برای سیستم مک تبدیل کند تا بتوانید هر چیزی را روی آیپد کشیده و وارد نرم‌افزارهای طراحی دسکتاپی مانند فتوشاپ، لایت‌روم، کرل پرینتر، افنیتی، ایلاستریتر و غیره کنید. آیپد هم به طور بی‌سیم و هم از طریق USB به سیستم مک متصل می‌شود.

Pixelmator Photo

 لینک دانلود (۵ دلار)
با استفاده از اپ Pixelmator Photo می‌توانید ویرایش‌های حرفه‌ای روی عکس‌ها در آیپد انجام دهید. صفحه‌نمایش بزرگ آیپد بهترین انتخاب برای ویرایش عکس است و Pixelmator Photo هم یک نرم‌افزار حرفه‌ای برای ویرایشگرها است. از فیلترها پشتیبانی می‌کند و دارای ویژگی‌های نرم‌افزارهای ویرایش عکس دسکتاپ است. از هوش مصنوعی و فرمت تصویری RAW هم پشتیبانی می‌کند تا تصاویر به طور خودکار بهبود داده شوند.

Bear

لینک دانلود (پرداخت درون اپی)

اگر نویسنده هستید و در روز متن‌های طولانی زیادی می‌نویسید؛ پس حتما به نرم‌افزار Bear نیاز پیدا خواهید کرد. می‌تواند نوشته‌های شما را دسته‌بندی کند و روی عبارت‌ها و متن تمرکز دارد تا بتوانید از طریق هشتک‌ها دنبال چیزی بگردید. می‌توانید به نوشته‌های خود عکس و نقاشی اضافه کنید یا به طور مستقیم روی اپل واچ و سیری ببرید.

PCalc

 لینک دانلود (۱۰ دلار)
PCalc یکی از قدرتمندترین و پیشرفته‌ترین ماشین حساب‌های iOS است. این ماشین حساب ویژگی‌های بسیار زیادی دارد که شما را از خرید یک ماشین حساب فیزیکی بی‌نیاز می‌کند. صفحه‌نمایش چند خطی، انواع مودها و پوسته‌ها برای صفحه‌کلید، طرح‌بندی مختلف دکمه‌ها، چندین undo و  redo برای اصلاح محاسبات و پشتیبانی از زبان‌های باینری، هگزادسیمال و اکتال.

Libby

 لینک دانلود (رایگان)

اگر به خواندن کتاب‌های الکترونیکی و صوتی علاقه دارید و دنبال منبعی برای دریافت رایگان‌ها آن‌ها می‌گردید؛ اپلیکیشن Libby را نصب کنید. در این اپ به هزاران کتاب الکترونیکی، مجله دیجیتالی، کتاب صوتی، کتاب‌های داستان مصور و محتواهای دیگر دسترسی دارید.

Autodesk Sketchbook

 لینک دانلود (رایگان)
این اپلیکیشن اتودسک کاملا رایگان است و یکی از بهترین ابزارهای طراحی برای آیپد محسوب می‌شود. این اپ از انواع قلم‌ها، براش‌ها و طرح‌های مفهومی برای تکمیل یک نقاشی یا طراحی هنری سود می‌برد. کافی است قلم اپل را به دست گرفته و با این نرم‌افزار شروع به طراحی کنید تا متوجه قابلیت‌های بسیار جالبش شوید.

Linea Sketch

لینک دانلود (۵ دلار)

اگر کار کردن با نرم‌افزار رایگان Autodesk Sketchbook برایتان سخت است؛ می‌توانید از نرم‌افزار Linea Sketch برای طراحی‌ها و نقاشی‌های خود استفاده کنید. این نرم‌افزار بیشتر روی طرح‌های شما تمرکز دارد و از ابزارهای زیادی همراه خودش نیست. مطمئن باشید با این نرم‌افزار، تجربه طراحی دل‌پذیری را خواهید داشت.

Paprika Recipe Manager

لینک دانلود (۵ دلار)

Paprika یک برنامه آموزش آشپزی است ولی درون خودش یک مرورگر وب دارد که کمک می‌کند شما موضوع‌ها و دستورالعمل‌های مختلفی را در وب جست‌وجو کرده و در همان اپ مشاهده کنید. یک افزونه سافاری هم دارد که اجازه می‌دهد مطالبی را به طور مستقیم از سافاری در Paprika ذخیره کنید. فهرست پیشنهادی غذا و منوهای مختلف برای روزها یا ماه‌های سال دارد. مواد مورد نیاز را به طور جداگانه برای شما فهرست‌بندی می‌کند تا بتوانید آن‌ها را سفارش دهید و با سرویس آی‌کلاود هم سازگار و هماهنگ می‌شود تا بتوانید دستورهای غذایی را روی دستگاه‌های مختلف iOS داشته باشید.

Launch Center Pro

لینک دانلود (پرداخت درون برنامه‌ای)

اگر به دنبال راحت‌تر کردن کارها و زندگی هستید؛ حتما نرم‌افزار Launch Center Pro را نصب کنید. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد کلیدهای میانبری برای اجرای نرم‌افزارهای دلخواه و یک سری عملیات‌های طولانی بسازید. مثلا می‌توانید برای باز کردن دوربین در اینستاگرام یک میانبر بسازید تا با لمس آن ظاهر شود.

Documents by Readdle

لینک دانلود (رایگان)

اگر بخواهید از آیپد به عنوان کامپیوتر دوم استفاده کنید؛ نیاز به مرکزی برای نگه‌داری اسناد و فایل‌ها دارید. با اپ Documents می‌توانید تمام سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری خود مانند دراپ‌باکس، گوگل درایو، آی‌کلاود و غیره را در یک اپلیکیشن مدیریت کنید. همین‌طور به راحتی سراغ فایل‌های محلی بروید و اسناد را سریعا باز کرده و بخوانید یا برخی ویرایش‌ها انجام دهید.

Soulver

لینک دانلود (۳ دلار)

نوع دیگری ماشین حساب است که بیشتر برای یادداشت‌های محاسباتی کاربرد دارد. تصور کنید یک دفترچه حسابداری دیجیتالی دارید تا در چندین خط بتوانید حساب و کتاب‌های خود را یادداشت و ذخیره کنید. در کنار محاسبات می‌توانید توضیحاتی بنویسید یا یک واحد پولی را به معادل دیگری تبدیل کنید. می‌توانید به محاسبات قبلی خود یادداشت‌های جدیدی اضافه کرده تا تاریخچه تمام محاسبات یک پروژه را داشته باشید.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عجیب ولی واقعی: چشم‌های این زن در این عکس آبی نیست! + ویدئو

در یک خطای دیداری بسیار جالب که به تازگی دین جکسون در تیک تاک منتشر شده، چهره عادی زنی را می‌بینیم که برخلاف ظاهر امر، چشمان او آبی نیست و در واقع حاکستری است.دین جکسون در زمینه ایجاد خطاهای دیداری، یک حرفه‌ای محسوب می‌شود. ویدئوی او در…

کودکی که از کتابخانه عمومی شهر می‌خواستند بیرون بیندازندش، اما فضانورد شد!

دو برادر به نام‌ها رونالد (چپ) و کارل مک نیر (راست) با 10 ماه اختلاف در جنوب جدا شده به دنیا آمدند. این دو در دوران کودکی تا بزرگسالی جدایی‌ناپذیر بودند.در سال 1959، رونالد مک نیر 9 ساله به یک کتابخانه عمومی در لیک سیتی در کارولینای…

چرا هنگامی که می‌خواهند عکسی از ما بگیرند، ناخودآگاه سرمان را کج می‌کنیم؟

وقتی در فیس بوک، اینستاگرام یا سایر سایت‌های رسانه اجتماعی پر از عکس هستیم، احتمالاً متوجه یک روند در زبان بدن کاربران خواهیم شد. هنگام عکس گرفتن و مواجهه با دوربین، برخی افراد به طور خودکار سر خود را به یک طرف خم می‌کنند. به نظر می‌رسد که…

سازه‌های و کارهای مهندسی کارا، زیبا و شگفت‌آور از سراسر دنیا

ساختن سازه مهندسی مسلما فقط به معنی ساختن چیزی کارا نیست. بلکه باید زیبایی سازه و تباین آن با محیط اطراف و ابعاد انسانی و فرهنگی آن در نظر گرفته شود. در ضمن امکان توسعه آن در آینده مد نظر قرار گیرد و همچنین چه بهتر که دوست‌دار محیط زیست…

داستان گنبد بتنی در جزایر مارشال که پر از زباله‌های مرگبار هسته‌ای است

یک گنبد بتنی یا اصطلاحا Runit Dome بین سال‌های 1977 و 1980 به منظور مهار زباله‌های رادیواکتیو حاصل از آزمایش‌های هسته‌ای جنگ سرد آمریکا ساخته شد. اما شروع به ترک خوردن کرده است.جزایر مارشال یک کشور جزیره‌ای زیبا است که در اقیانوس آرام…

وقتی هم عاشق کارت باشی و هم خلاق، نتیجه‌اش می‌شود این عکس‌هایی که می‌بینید

تا حالا عاشق شده‌اید؟ همه چیز دنیا را زیبا می‌بینید، احساس گرما و سرمای زیاد در تابستان یا زمستان نمی‌کنید و مشتقل از زمان، در زمان سیر می‌کنید.حالا اگر این عشق به کارتان باشد و از خلاقیت بهره خوبی برده باشید، نتایج کارتان زیبا می‌شود.…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.