معرفی اپلیکیشن: بازی پازلی و بوردی کارکاسونه برای مبارزه و آرامش

0

بازی Carcassonne یکی از معروف‌ترین بازی‌های تخته‌ای (board) در iOS است که البته مشابه‌اش در اندروید هم عرضه شده است. یک بازی اعتیادآور و پولی که طرفداران زیادی دارد و شما به سختی می‌توانید از آن دست بکشید.

افرادی که طرفدار بازی‌های مبارزه‌جویانه و انتقامی هستند و روحیه جنگندگی دارند؛ از این بازی استقبال کرده ولی یک بازی آرام و سرگرم‌کننده هم هست. بسیاری از افراد در اولین باری که این بازی را مشاهده می‌کنند؛ منتظر هیچ توضیح و قانونی نمی‌مانند و سراغ چیدن قطعه‌شان می‌روند.

صفحه بازی کارکاسونه شبیه به یک پازل و با تعدادی خانه است. قطعات مربعی شکلی که شهری به نام کارکاسونه در جنوب فرانسه را از نظر بصری ترسیم می‌کنند. شهری قدیمی با کلی برج و بارو که در هر بار بازی باید توسط بازیکنان کنار هم چیده شوند.

هر بازیکن تعدادی آدمک با رنگی خاص دارد. وقتی این آدمک‌ها روی قطعات پازل قرار می‌گیرند؛ شخصیت‌های متفاوتی مانند کشاورز، کشیش، شوالیه، دزد و غیره پیدا کرده و برحسب شغلشان امتیازگیری خواهند کرد.

هر بار که پازل‌ها چیده می‌شوند؛ نتیجه متفاوتی به دست می‌آید. بازیکن‌ها باید با کمک یکدیگر این پازل را تکمیل کنند. هر هر نوبت، یک قطعه پازل را اضافه کرده و آدمک خودش را روی آن قرار می‌دهد و شخصیت مناسب آن را می‌دهد.

وقتی تمام قطعات پازل چیده شده و در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند؛ بازی به اتمام می‌رسد.

بهترین بازی سال آیفون

بازی Carcassonne یکی از معدود بازی‌های بوردگیمینگی است که می‌توان ۲ تا ۵ نفره بازی کرد و به یک اندازه جذاب خواهد بود. بازیکن‌ها باید با همکاری یکدیگر شهری را بسازند. بسیار آرامش‌بخش است ولی به این معنی نیست که روحیه مبارزه و جنگجویی ندارد.

افراد می‌توانند شروع به خرابکاری در برنامه و نقشه دیگران کنند یا از امتیازگیری آن‌ها جلوگیری به عمل بیاورند. در پایان بازی، هر بازیکنی که امتیاز بیشتری کسب کرده باشد؛ برنده خواهد بود. در جریان بازی، تصمیم‌گیری درباره قرار دادن آدمک‌ها و شخصیت دادن به آن‌ها بسیار مهم و استراتژیک است.

بازی کارکاسونه چندین بار به عنوان بهترین بازی سال در آیفون انتخاب شده است و از نظر سایت‌هایی مانند گیزمودو، بهترین بازی بورد از نظر بصری تا کنون برای اسمارت‌فون‌ها است. رسانه‌های دیگر هم تعریف‌های زیادی از این بازی کرده و آن را بسیار هیجان‌انگیز وصف کردند.

نسخه‌های جدید این بازی از قابلیت‌ها و امکانات فراوانی برخوردار هستند. مثلا، می‌توانید پرداخت درون اپی داشته و استراتژی‌ها یا قطعات جدیدی خریداری کنید. قابلیت چت درون برنامه‌ای دارد یا از راهنماهای بسیار خوبی برای یادگیری بازی سود می‌برد.

می‌توانیذ بازی کارکاسونه برای iOS را از روی اپ‌استور اپل و برای اندروید از روی گوگل‌پلی دانلود کنید. همان‌طور که گفتیم، این بازی پرطرفدار پولی است ولی آن‌هایی که بازی کردند می‌گویند ارزش هزینه کردن را دارد.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

داستان قهرمانانه خواهران میرابال، فعالان دومینیکنی که به سرنگونی یک دیکتاتور کمک کردند

خواهران میرابال: پاتریا، مینروا و ماریا ترزا که در خانواده‌ای کشاورز از طبقه متوسط به دنیا آمدند، در جمهوری دومینیکن زندگی نسبتاً راحتی داشتند.اما با به قدرت رسیدن رافائل تروخیو، دیکتاتور خشن، در سال ۱۹۳۰، زنجیره‌ای از حوادث به راه…

مجموعه دیگری از عکس‌های تاریخی کمتر دیده شده را با هم مرور کنیم

هر چقدر عکس‌های تاریخی را با هم مرور کنیم، کم است. همان طور که قبلا هم نوشته بودم احتمالا بیشتر این عکس‌ها اگر در دوره خود در نشریه‌ای منتشر می‌شدند، خیلی عادی به نظر می‌رسیدند، اما حالا بعد از گذشت دهه‌ها یا حدود یک قرن، برای ما عجیب و…

سخت است باور کنیم که این عکس‌ توهم‌برانگیز، واقعا عکس است و نقاشی نیست – چرا علیرغم هوش مصنوعی…

اخیراً توجه زیادی به جهان‌های فانتزی ایجاد شده در هنر هوش مصنوعی شده است. با این وجود عکاسی هنوز قدرت و تازگی خاص خودش را دارد و می‌تواند جادو کند و صحنه‌های فانتزی خیره‌کننده ایجاد کند.برخی از عکس‌های تارین گلدمن -عکاس آفریقای جنوبی-…

عکس‌هایی از طراحی‌های داخلی و خارجی بسیار زیبا و بی‌نظیر

طراحی‌های داخلی و خارجی هم این روزها بسیار تکراری شده‌اند و فاکتورهایی مانند هزینه مواد، هزینه طراح و تخیل او و انتظارات سطح پایین کارفرماها از نظر کاربرد یا زیبایی‌شناسی آنها باعث می‌شوند که شاهد طراحی‌های تقریبا همسان در مجموع باشیم.…

وقتی هم عاشق کارت باشی و هم خلاق، نتیجه‌اش می‌شود این عکس‌هایی که می‌بینید

تا حالا عاشق شده‌اید؟ همه چیز دنیا را زیبا می‌بینید، احساس گرما و سرمای زیاد در تابستان یا زمستان نمی‌کنید و مشتقل از زمان، در زمان سیر می‌کنید.حالا اگر این عشق به کارتان باشد و از خلاقیت بهره خوبی برده باشید، نتایج کارتان زیبا می‌شود.…

عکس‌هایی از ترسناک‌ترین ساختمان‌های دنیا – آلبوم عکس

چرا برخی از ساختمان‌ها و خانه‌ها خیلی ترسناک به نظر می‌رسند. اینها دسته از سکونت‌گاه‌ها طیف گسترده‌ای دارند:- آنهایی که سایه روشن شب ترسناک‌شان می‌کند و هنگام روز یک ساختمان تقریبا عادی هستند.- آنهایی که مدت‌ها متروک مانده‌اند و…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.