یکی از ناامیدکننده‌ترین اسمارت‌فون‌های اندرویدی به کار خود پایان داد تا با طراحی جدید و از نو وارد بازار می‌شود

0

گوشی Red Hydrogen One یکی از پرسروصداترین اسمارت‌فون‌های اندرویدی در سال‌های اخیر بوده است و با ویژگی‌هایی انتزاعی و ماژولار معرفی شد.

این گوشی پس از چندین بار وعده عرضه ورود به بازار در سال‌های گذشته، نهایتا در اواخر سال گذشته عرضه شد ولی اکنون جیم جندر، بنیانگذار این موسسه اعلام کرد مدل جدیدی از این تلفن همراه در راه است.

جندر با انتشار یک اطلاعیه رسمی در فروم Red گفت گوشی جدید با یک سازنده ODM دیگر و تقریبا از ابتدا طراحی و وارد بازار خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده است: «ما یک تیم طراحی جدید جمع‌آوری کردیم و با همکاری طراحانی در کلاس جهانی دوباره سعی می‌کنیم یک گوشی با طراحی متداول طراحی و ساخته شود. گوشی که فراتر از انتظارات باشد؛ همان‌طور که شما از ما انتظار دارید.»

بنیانگذار Red می‌گوید سازنده ODM مشکل اصلی و اولیه تولید و عرضه گوشی هیدروژن وان بوده است. این مشکلات به گونه‌ای بوده که امکان برطرف کردن آن‌ها وجود نداشته و ناچارا سراغ ODM جدیدی رفتند.

جندر می‌گوید فاکسکان یک ODM فوق‌العاده برای ما بوده است اما در پیاده‌سازی فناوری‌های جدید، ادغام نرم‌افزار با سخت‌افزار و به‌ویژه پردازنده کوالکام، بسته‌بندی و مسایل دیگر به طور قابل توجهی کمتر از انتظار ظاهر شد.

ماژول دوربین جدید در راه است

گوشی رد هیدروژن ۲ از طراحی ماژول دوربین جدیدی سود خواهد برد. این ماژول قرار بود روی گوشی هیدروژن وان به کار گرفته شود ولی اکنون طوری طراحی شده است که برای هر دو گوشی هیدروژن ۱ و ۲ قابل نصب باشد.

قرار نیست ماژول جدید دوربین طراحی شده جایگزین ماژول قبلی گوشی‌ این شرکت شود اما برای گرفتن تصاویر سینمایی بسیار با کیفیت روی یک گوشی ارزان قیمت مناسب است. کاربران به دلخواه خود می‌توانند از ماژول دوربین جدید به جای ماژول دوربین پیش‌فرض استفاده کنند.

خریداران و دارندگان گوشی هیدروژن وان می‌توانند از خدمات و تسهیلات جدیدی برای خرید گوشی هیدروژن ۲ یا استفاده از ماژول‌های جدیدی مانند ماژول دوربین سود ببرند.

گفتنی است رد هیدروژن وان اولین گوشی هولوگرافیک و ماژولار دنبا بود که از دوربین بسیار پیشرفته و مجهز سود می‌برد و ادعای رقابت با آیفون X یا گوگل پیکسل ۳ را داشت. دوربین 4K این گوشی قابلیت‌هایی در اندازه یک دوربین DSLR داشت و امکان استفاده از تجهیزات فیلم‌برداری شرکت رد را می‌داد.

این گوشی گران‌قیمت حدود ۱۶۰۰ دلاری نتوانست نظر کاربران و منتقدان را جلب کند و با اشکالاتی اساسی روبرو بود که نهایتا منجر به کنار گذاشتن کامل آن و شروع طراحی از ابتدا هیدروژن ۲ شده است.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

این هنرمند با خلاقیت‌های خوب خیابان‌های پر از کسالت و یکنواختی را زیبا کرده و یک لحظه لبخند بر لب…

خیابان‌های پر از سر و صدا و چهره‌های خمو، خیابان‌هایی با تزئینات و پیام‌های فوق‌العاده تکراری، خیابان‌هایی که زحمت با شادی‌های اندک مردم شریک می‌شوند و مردم را یک آن با هم می‌کنند. این است توصیف شاید بدبینانه خیابان‌های ما.ما واقعیت این…

اگر نئاتدرتال‌ها بر انسان‌های به اصطلاح خردمند غلبه می‌کردند، شاید اینها ستاره‌های سینماهای آنها…

سوابق فسیلی نشان می‌دهد که نئاندرتال‌ها در حدود 40000 تا 30000 سال پیش از سوابق باستان‌شناسی ناپدید شدند، اگر در برخی مکان‌ها ممکن است تا حدود 28000 سال پیش  زنده مانده باشند.نئاندرتال‌ها گونه‌ای از انسان‌های باستانی بودند که تا زمان…

آیا سیگار الکترونیکی ایمن‌تر و سالم‌تر از سیگار معمولی است؟

در انگلستان، هم‌زمان با مبارزه با سیگار کشیدن جوانان، سیگارهای الکترونیکی به عنوان بخشی از تلاش‌های دولت برای کمک به مردم برای ترک سیگار تبلیغ می‌شوند. ما به اینکه چرا در مورد این دستگاه‌ها دو نظر بسیار متفاوت وجود دارد، نگاهی می‌اندازیم.…

تصاویر و لطایفی در مورد زندگی در اروپای شرقی

اروپای شرقی هنوز سنت‌های خاص خود را دارد و هنوز به اندازه بخش غربی مدرن نشده است و فرهنگ خاص خود را داراست.به همین خاطر ممکن است ما برخی از روندهای آنجا احساس نزدیکی کنیم.به تصاویر زیر بنگرید:آکوامن بعد از 2 هفته در بلغارستان…

خاطره‌بازی‌ با هم‌خوابگاهی‌ها و هم‌خانه‌های کثیف زمان دانشجویی!

الان را نمی‌دانم، اما داشتیم هم‌خوابگاه‌هایی و هم‌اتاقی‌هایی که نظم و بهداشت برایشان اولویت نبود. شاید یک جور لج و لجبازی برای نامرتب بودن و نشان دادن بی‌حالی و غم فلسفی هم در کار بود.ظرف‌های نشسته که دست کم مواد غذایی داخلشان تخلیه…

دستمال‌های پارچه‌ای برای پنهان کردن نقشه فرار در زمان جنگ جهانی دوم

جورجینا کنیوندر جنگ جهانی دوم، نقشه‌های سرّی روی دستمال‌های جیبی چاپ می‌شد تا نیروهای متّفقین در پشت خطوط دشمن بتوانند از آنها استفاده کنند. گرامی داشتن دستمال‌های پارچه‌ای کهنه پدر ‌همسرم شاید به نظر کاری ناخوشایند باشد اما در دل آنها…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.