مرسدس بنز با این خودروی الکتریکی مفهومی کل دنیا را شوکه و صنعت خودروسازی را دگرگون کرد (گالری عکس)

0

اگرچه خودروی مفهومی جدید مرسدس بنز، همه را به یاد خودروی تاریخی و بسیار قدیمی این شرکت می‌اندازد ولی کاملا یک خودروی الکتریکی مدرن و انقلابی است که می‌تواند صنعت خودروسازی را دگرگون کند.

این خودرو با نام Vision Mercedes Simplex اواخر هفته گذشته میلادی در نمایشگاه Motor Show فرانکفورت ۲۰۱۹ رونمایی شد. خودرویی که یک بازطراحی و مدرن‌سازی شده خودروی مسابقه‌ای معروف 35 PS همین شرکت در سال ۱۹۰۱ است.

یک پیام و هدف مرسدس بنز از طراحی این خودرو می‌تواند این باشد که به همه یادآوری کند چه شرکتی پیشگام صنعت خودروسازی بوده است.

مرسدس بنز در کنار چندین خودروی الکتریکی مفهومی با طراحی رایج و معمول (از جمله خودروی مفهومی Vision EQS که باز هفته پیش معرفی شد)؛ ترجیح داده یک خودروی کاملا متفاوت و الهام‌گرفته از نسخه اصلی بسازد.

طبیعی است که شاهد جایگزین شدن رادیاتوری با طراحی مدرن و زیبا به رنگ رُز گلد به جای رادیاتور قدیمی خودروهای دهه ۱۹۰۰ باشیم یا اینکه تصویری شبیه به صفحه‌نمایش لمسی جایگزین داشبوردهای مشبک قدیمی شود تا هرچه بیشتر تفاوت‌های یک طراحی دیجیتالی نمایان شوند.

کابین داخلی خودروی «ویژن مرسدس سیمپلکس» طراحی کاملا مینیمالیستی دارد تا رویایی‌ترین حالت را برای راننده بسازد و واقعا به شعار «ساده برای رانندگی) وفادار باشد. درون این کابین فقط چند نمایشگر کوچک تعبیه شده است که به گفته خود شرکت مرسدس بنز برای نمایش یک سری اطلاعات مربوط به رانندگی هستند.

هم‌زیستی جسمی بین تاریخ و آینده

خودروی الکتریکی مفهومی جدید شرکت آلمانی می‌تواند سرعتی ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت داشته باشد و فقط گنجایش دو سرنشین را دارد. سیستم چرخ‌ها و قوای محرکه این خودرو بسیار مدرن و احتمالا برقی هستند تا در عین سادگی بتوانند بدنه خودرو را به پیش برانند.

در این خودرو از درب ورودی یا شیشه جلو خبری نیست و فقط یک سری لامپ‌های باریک به‌صورت افقی در قسمت عقب جاسازی شده‌ است و کیفی چرمی به‌جای صندوق عقب، انتهای خودرو را تزیین می‌کند.

بعید است واقعا مرسدس بنز چنین خودرویی را روانه خیابان‌ها و جاده‌ها کند. شاید با یک پیش‌ثبت‌نام چند نمونه برای خریداران خاص بزند و تولید انبوه نداشته باشد. مشخص است مرسدس بنز با طراحی و نمایش این خودرو بیشتر در پی اهداف برندسازی و برقراری ارتباط میان گذشته و آینده است.

«گوردون وگنر»، مدیر ارشد طراحی مرسدس بنز، معتقد است: «فقط برندی در مقیاس مرسدس بنز قدرت دارد و می‌تواند هم‌زیستی جسمی بین تاریخ و آینده را به‌همراه داشته باشد.»

بهتر است بیشتر از اینکه دنبال مشخصات فنی این خودرو باشیم؛ تصاویری از طراحی بسیار زیبای آن ببینیم:

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

مجموعه عکس‌های چیزهای عجیب و ترسناکی که مو بر تن راست می‌کنند

چرا گاهی دوست داریم داستان‌ها یا فیلم‌های ترسناک را ببینیم؟ خود آزاری؟!در این پست که تعدادی عکس نستا ترسناک (بیشتر عحیب) خواهید دید، می‌خواهم نخست کمی در این مورد حرف بزنم.دلایل لذت بردن افراد از وحشت می‌تواند از فردی به فرد دیگر…

10 عکس بسیار زیبا از درخت – انتخاب شده از عکاسان خلاق

درخت‌ها زندگی‌بخش زمین و مایه زیبایی آن هستند. انسان‌ها هزاران سال است که آنها بهره می‌برند و تا توانسته‌اند پهنه زمین برخوردار از زیبایی‌شان را کمتر و کمتر کرده‌اند. درختان متنوع با شکل و آرایش متفاوت ریشه، تنه، شاخه‌ها و برگ‌ها، چشم‌نواز…

هنرمندی با این تصاویر جالب پیش چشم ما مجسم کرده که اگر 10 بنای تاریخی و اسطوره‌ای معروف، سالم و…

یکی از جالب‌ترین چیز‌ها در مورد مطالعه تاریخ، یادگیری چیز‌های شگفت‌انگیزی است که نیاکان ما ایجاد کرده‌اند. اما برخی از یادگارهای آنها از بین رفته‌اند و فقط ویرانه‌های آنها باقی هستند و در مواردی همین ویرانه‌ها هم نیستند و فقط توصیف‌های متنی…

عجیب ولی واقعی: چشم‌های این زن در این عکس آبی نیست! + ویدئو

در یک خطای دیداری بسیار جالب که به تازگی دین جکسون در تیک تاک منتشر شده، چهره عادی زنی را می‌بینیم که برخلاف ظاهر امر، چشمان او آبی نیست و در واقع حاکستری است.دین جکسون در زمینه ایجاد خطاهای دیداری، یک حرفه‌ای محسوب می‌شود. ویدئوی او در…

این عکس پرنده واقعا فتوشاپی نیست و ترکیبی هم نیست و در یک جلسه گرفته شده است!

این عکس شگفت‌انگیز از یک پرنده در حال شگفت‌زده کردن کاربران در اینترنت است و مغز مردم از پردازش آنچه در عکس می‌بینند، ناتوان شده است!اگرچه این یک عکس ویرایش نشده و ترکیبی هم نیست و به صورت روتین با یک بار شات و نوردهی گرفته شده است.…

این هنرمند با استفاده از هوش مصنوعی جمعی از ثروتمندترین آدم‌های جهان را در قالب آدم‌های فقیر تصور…

هنرمند هندی از هوش مصنوعی برای تولید تصاویری از ثروتمندترین و شناخته شده‌ترین افراد جهان - از بیل گیتس گرفته تا دونالد ترامپ - استفاده می‌کند تا تصور کند که اگر فقیر بودند چه شکلی می‌شدند.اگر آنها لباس‌های ژنده پوش پوشیده و در یک محله…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5