پیام‌رسان Kik به کار خود پایان داد تا بیشتر تمرکز روی اپلیکیشن ارز مجازی Kin باشد

0

تد لیوینگستون، مدیرعامل Kik Interactive به طور رسمی اعلام کرد اپلیکیشن پیام‌رسانی Kik متوقف خواهد شد تا شرکت توسعه‌دهنده آن روی اپلیکیشن ارزهای دیجیتالی Kin تمرکز داشته باشد.

علاوه بر دفع خطر برخی دعاوی حقوقی در کمیسیون اوراق بهادار و بورس(SEC)، تیم توسعه‌دهنده kik می‌خواهد کارمندان خود را از ۱۰۰ نفر به ۱۹ نفر کاهش دهد. بیشتر این کارمندان یک خریدار برای Kin خواهند شد.

لیوینگستون در وبلاگش عنوان کرد به جای فروش اپلیکیشن Kin به خاطر برخی محدودیت‌های مالی و فشارهای SEC، تصمیم گرفتند منابع محدود خود را روی توسعه Kin متمرکز کنند و توسعه Kik را پایان دهند. از سوی دیگر، این تصمیم با افت ۸۵ درصدی ارزش شرکت Kik Interactive روبرو خواهد شد که یک برگ برنده در دادگاه SEC است.

اپلیکیشن Kin دو سال پیش و با جمع‌آوری سرمایه‌ای ۱۰۰ میلیون دلاری از طریق ICO راه‌اندازی شد ولی SEC اعتقاد دارد شرکت Kik Interactive در بحث ICO کارهای غیرقانونی انجام داده است. ظاهرا Kik Interactive اوراق بهادار غیرقانونی به فروش رسانده است و در این ماجرا چندین شرکت با او همکاری کردند.

همین‌طور، کمیسیون اوراق بهادار و بورس ایالات متحده مدعی است مدیران Kik گفتند این پیام‌رسان تا سال ۲۰۱۷ به سوددهی رسیده و از پس هزینه‌های خود برمی‌آید ولی این‌طور نشده و سرمایه جمع کردن برای راه‌اندازی Kin به طور غیر مستقیم کمک به kik بوده است.

افزون بر این‌ها، SEC می‌گوید Kin یک اپلیکیشن رمزنگاری ناامن است و برخی قوانین بازار بورس و سرمایه‌گذاری را نقض کرده است. مدیران Kik ناامن بودن اپ kin را رد کردند.

اهداف توسعه Kin

مدیرعامل Kik می‌گوید SEC از آن‌ها خواسته اپلیکیشن Kin از هیچ‌گونه ارز دیجیتالی استفاده نکند وگرنه باید در دادگاه حاضر شوند و از خود دفاع کنند. آن‌ها ترجیح دادند Kin به راه خود ادامه دهد و برچسب امنیتی روی آن نخورد.

در حال حاضر، اگرچه نرم‌افزار Kin در بسیاری از صرافی‌ها در دسترس نیست ولی بیش از ۲ میلیون کاربر فعال دارد هر ماه حدود ۶۰ هزار هزینه‌کننده فعال در آن کار می‌کنند.

شرکت Kik Interactive کاربران Kin را افزایش دهد و آن‌ها را تشویق به استفاده از ارزهای دیجیتالی کند. به طور ویژه این تیم روی سه هدف تمرکز خواهند کرد که هدف نخست، فعال‌سازی بلاک‌چین Kin برای پشتیبانی از یک میلیارد مصرف‌کننده‌ای است که روزانه چندین تراکنش دارند.

آ‌نها می‌خواهند پروسه تایید در بلاک‌چین Kin را به زیر یک ثانیه برسانند. ساخت کیف پول دیجیتالی برای استفاده و خرید آسان‌تر از Kin و رشد کاربران از دیگر اهداف پیش‌روی تیم توسعه این اپلیکیشن است.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

آیا سیگار الکترونیکی ایمن‌تر و سالم‌تر از سیگار معمولی است؟

در انگلستان، هم‌زمان با مبارزه با سیگار کشیدن جوانان، سیگارهای الکترونیکی به عنوان بخشی از تلاش‌های دولت برای کمک به مردم برای ترک سیگار تبلیغ می‌شوند. ما به اینکه چرا در مورد این دستگاه‌ها دو نظر بسیار متفاوت وجود دارد، نگاهی می‌اندازیم.…

۲۰ برنده عکاسی از طبیعت در سال ۲۰۲۲ در مسابقه عکاسی IPA

جوایز بین المللی عکاسی (IPA) در سال 2022 بار دیگر از مجموعه‌ای خیره کننده از عکس های طبیعت پرده‌برداری کرد که قلب و ذهن بینندگان در سراسر جهان را تسخیر کرده است. این تصاویر برنده استثنایی ما را به قلمروهای مسحورکننده طبیعت منتقل می‌کنند،…

معماری‌هایی که واقعا شایسته تحسین هستند و ستایش هنری ما را برمی‌انگیزند

تناسب اجزا، انحناها، هماهنگی با فرهنگ و شرایط اقلیمی، عظمت، رنگ‌ها یا نشانه‌های قدمتی که ما را به خلسه‌های پر از تخیل می‌برند، هر کدام از اینها ممکن است یک عمارت را شاخص و برجسته کنند.در این پست بناهایی را با هم مرور می‌کنیم که هر یک از…

جستجو برای جیمز باند بعدی – طرفداران جیمز باند یکی از این 11 نفر را جیمز باند بعدی می‌دانند

جیمز باند یک شخصیت خیالی است که توسط نویسنده بریتانیایی یان فلمینگ خلق شده. باند یک مامور سرویس مخفی بریتانیایی ظریف و پیچیده است که با کد 007 نیز شناخته می‌شود. او اولین حضور خود را در رمان «کازینو رویال» فلمینگ در سال 1953 انجام داد و از…

چه می‌شد اگر انیمیشن‌های استودیو جیبلی را کسی با آبرنگ می‌کشید – کاری که لوئیز تریر کرده!

در این نقاشی‌های زیبای لوئیز تریر، طرفداران استودیو جیبلی فورا انیمیشن‌های یه یاد ماندنی را که از آنها الهام گرفته شده، تشخیص خواهند داد.لوئیز تریر، نقاش و مجسمه‌ساز فرانسوی با الهام از شخصیت‌های انیمیشن‌های شناخته شده از استودیو جیبلی،…

گالری عکس: طراحی‌های داخلی و خارجی افتضاح و عجیب که با کمی قدرت شبیه‌سازی مغزی رخ نمی‌دادند!

چیزی که من اسمش را می‌گذارم شبیه‌سازی مغزی واقعا چیز لازمی در زندگی و کار است. یعنی اینکه بتوانید قبل از جابجایی و ساختن اجسام در ذهن تجسمش کنید و بعد حین کاربری‌های مختلف تصورش کنید و پیش‌بینی کنید که کجای کار می‌لنگد.فکر کنم از زمان…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5