ایموپرت و پیشگیری از سرماخوردگی

2

رپورتاژ

اوایل پاییز است و کم کم زندگیمان رنگ و بوی پاییزی به خود می گیرد. در کنار اینکه عاشق پاییز هستیم یا خیلی با سرما میانه خوبی نداریم، باید خودمان را برای ورود به این فصل آماده کنیم. همان طور که گیاهان و گل ها خود را با تغییر فصل سازگار می کنند، ما نیز باید بیشتر با طبیعت همسو شویم و از این تغییر فصل لذت بیشتری ببریم. در کنار زیبایی های این فصل، پاییز فصل باز شدن مدرسه ها، خوردن شلغم، آمپول، لیمو شیرین و در آمدن لباس های گرم از کمد است. خلاصه اینکه پاییز فصل جنب و جوش مدارس و خزان درختان و آغاز سرما است.

بدن ما باید سالم و مقاوم باشد تا بتواند با ویروس ها و عفونت های باکتریال شایع در فصل سرما مقابله کند. در این فصل بدن به ویتامین ها و مواد معدنی کافی برای حفظ سلامت نیاز دارد. اگرچه سرماخوردگی بیماری شایع در فصول سرد سال است، اما به دلیل اینکه سیستم ایمنی بدن را ضعیف می کند و بدن آماده هر نوع بیماری می شود، این فصل خیلی مورد توجه پزشکان است و توصیه های زیادی برای تقویت سیستم ایمنی و جلوگیری از سرماخوردگی و آنفولانزا ارائه می دهند. برای تقویت سیستم ایمنی بدن هم تغذیه مناسب و هم ورزش بسیار موثر است.

عوامل سرماخوردگی

سرماخوردگی موجب التهاب در مخاط بینی و سینوس ها و لوزه ها می گردد. شایع ترین عامل این بیماری ویروس ها هستند که مهم ترین آن ها رینوویروس ها می باشند.

میزان بروز آن در تمامی فصل سال وجود دارد، اما در اوایل پاییز تا اواخر بهار، این میزان افزایش می یابد. به طور کلی کودکان بیشتر از بزرگسالان سرما می خورند و در صورتی که کودکان در مکان های عمومی از جمله مهد کودک یا مدرسه باشند این میزان بیشتر می شود.

سرماخوردگی بیماری است که اگر چه باعث مرگ و میر نمی شود ولی باعث بروز مشکلات زیادی هم چون غیبت از مدرسه و محل کار می شود. از طرفی با انجام اقداماتی به راحتی قابل پیشگیری است. بنابراین در مبارزه با سرماخوردگی، پیشگیری باید هدف اصلی باشد. از آنجا که ویروس های سرماخوردگی پس از ورود به بدن در مخاط دستگاه های تنفسی ایجاد بیماری می کنند به راحتی با ترشحات تنفسی از فردی به فرد دیگر منتقل  می شوند. پس از دست دادن، روبوسی، عطسه و سرفه در مکان های عمومی هم چون مهد کودک و مدارس باعث انتقال آن می شود. پس دست های خود را بشویید، صورتتان رو لمس نکنید، مقدار زیادی مایعات بنوشید، از هوای آزاد استفاده کنید، غذاهای گیاهی مصرف کنید و غر غره با نمک را فراموش نکنید.

بهترین راه درمان سرماخوردگی چیست؟

امروزه داروی گیاهی ایموپرت ساخت شرکت بیونوریکا آلمان، بهترین پیشنهاد برای پیشگیری و درمان سرماخوردگی و التهاب لوزه ها است.

ایموپرت دارویی گیاهی است که موجب تقویت سیستم ایمنی شده و از بازگشت بیماری جلوگیری می کند. ایموپرت هم چنین با کاهش شدت بیماری از عفونی شدن بیماری هم جلوگیری می کند و طول مدت بیماری را کاهش می دهد و با اولین نشانه های سرماخوردگی فعالیت خود را آغاز می کند و علایم سرماخوردگی هم چون گلودرد، سوزش گلو و مشکل در بلع و سرفه را برطرف می کند.

داروی ایموپرت با بیشترین اثربخشی در سرماخوردگی و بدون عوارض، از کودکان 6 سال به بالا و بزرگسالان قابل استفاده است.

هم چنین ایموپرت یک درمان اثرگذار و بدون عارضه برای درمان التهابات لوزه غیرباکتریال در کودکان 6 سال به بالا می باشد.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
2 نظرات
  1. ایران می گوید

    سلام….تججویز این دارو چگونه است؟ برای پیشگیری چطور باید مصرف بشه؟

  2. محسن می گوید

    سلام برای دوران بارداری می توان استفاده کرد؟ متاسفانه خانم من مرتباً سرما میخوره

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5