پیام‌‌رسان Threads اینستاگرام رونمایی شد: اشتراک‌گذاری سریع موقعیت و وضعیت با دوستان نزدیک به طور خودکار

0

چندی پیش گزارش دادیم اینستاگرام در حال آزمایش یک پیام‌رسان به نام Threads برای دوستان نزدیک است. اکنون، این پیام‌رسان به طور رسمی معرفی شد کاربران بتوانند سریع‌تر با دوستان نزدیک خود چت کرده یا عکس و فیلم تبادل کنند.

در حقیقت، پیام‌رسان Threads روشی بهتر و جایگزین Close Friends در اینستاگرام است. شما در این پیام‌ٰسان به Close Friends اینستاگرام دسترسی دارید و می‌توانید جزئیات بیشتری با آن‌ها در میان بگذارید. از جمله می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن با استفاده از دوربین، عکس‌هایی برای دوستان نزدیک خود بفرستید.

پیام‌ٰسان تردز به طور کامل با اینستاگرام در ارتباط است و به اطلاعات شما روی این شبکه اجتماعی دسترسی دارد. از جمله با دسترسی به موقعیت مکانی یا شتاب‌سنج اینستاگرام، می‌تواند اطلاعاتی از موقعیت مکانی شما در اختیار دوستان نزدیک قرار دهد.

ویژگی‌های Status و Auto Status

این قابلیت در دو ویژگی به نام‌های Status و Auto Status نمود پیدا کرده است که موقعیت و وضعیت کاربران را به طور خودکار با دوستان نزدیک به اشتراک می‌گذارد. کاربر باید به طور دستی برخی ایموجی‌ها را برای موقعیت و وضعیت خود انتخاب کند تا پیام‌رسان تردز از آن‌ها برای نمایش وضعیت کاربر بهره ببرد.

در ویژگی Status دو کاربر می‌توانند با هم شروع به مکالمه کنند ولی پیش از آن موقعیت مکانی کاربر به دیگری نشان داده می‌شود و مشخص است که هریک الان مشغول چه کاری است. این جزئیات کمک می‌کند که تا کاربران در موقعیت‌های بهتر و پایدار با یکدیگر ارتباط‌گیری کرده و مثلا مکالمه داشته باشند.

همان‌طور که مدیر ارتباطی اینستاگرام Threads می‌گوید؛ این پیام‌رسان بیشتر برای ارتباط با دوستان نزدیک در طول روز و آگاهی از موقعیت و وضعیت یکدیگر است. تردز کمک می‌کند تا اگر وقت مکالمات روزانه را ندارید؛ دوستان نزدیک شما هم از این موضوع آگاهی یافته و مزاحم نشوند یا توقع تماس و چت نداشته باشند.

از سوی دیگر پیام‌رسان تردز شما را از دوستان دور و افرادی که ناشناس هستند و به طور تصادفی یا براساس علاقه فالور شما شده‌اند؛ دور نگه می‌دارد و دیگر نیازی نیست برخی رفتارهای محطاتانه داشته باشیم.

ساده و دوستانه

شما می‌توانید در اینستاگرام، فهرست Close Friends را مدیریت و افرادی را اضافه یا حذف کنید بدون اینکه متوجه شوند یا دیگران این فعالیت‌ها را دنبال کنند. همین فهرست Close Friends از سوی پیام‌رسان تردز مورد استفاده می‌گیرد و امکان به‌روزرسانی آن در هر زمانی وجود دارد.

از دیگر ویژگی‌های پیام‌رسان تردز اینستاگرام، انتخاب تم‌های مختلف رنگی و از جمله تم تاریک برای پس‌زمینه است. وقتی بخش Status این پیام‌رسان را باز می‌کنید؛ بالافاصله دوربین فعال شده و می‌توانید برای اعلام وضعیت خود یک عکس یا فیلم گرفته و سریعا برای دوستان نزدیک بفرستید.

در این مرحله، هیچ فیلتر یا ماسک واقعیت افزوده‌ای در نرم‌افزار دوربین گنجانده نشده است تا کاربر بتواند سریعا وضعیت و موقعیت مکانی خود را به دوستان نزدیک گزارش کند. کاربر فقط می‌تواند متن روی عکس قرار داده یا نقاشی‌هایی بکشد و بعد عکس را ارسال کند.

اگر صفحه دوربین کنار زده شود؛ صندوق یا Inbox ظاهر خواهد شد که پیام‌های ارسالی و دریافتی دوستان نزدیک را نشان می‌دهد. Inbox به بخش Direct اینستاگرام شباهت دارد که باز هم امکان به اشتراک‌گذاری عکس، فیلم، فایل گیف و متن را فراهم می‌کند.

فعلا رابط کاربری پیام‌رسان تردز خلوت و ساده است. یک رابط کاربری دوستانه که می‌خواهد سرعت در اشتراک‌گذاری وضعیت و موقعیت با دوستان نزدیک در اولویت باشد.

برای دانلود پیام‌‌رسان Threads در اندروید و iOS به گوگل‌پلی و اپ‌استور مراجعه کنید.

منبع: + و +


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

آیا می‌توانید در این عکس شیر کوهی را در حال تعقیب الک (گوزن شمالی) ببینید؟

یک دوربین خودکار راه‌اندازی شده توسط سرویس حیات وحش ایالات متحده، عکس‌هایی از یک شیر کوهی را در حال تعقیب یک گوزن شمالی ثبت کرد. از این عکس‌ها مشخص است که این شکارچی بسیار دشوار است.پس اگر گوزن بزرگ شکار شده باشد و متوجه خطر نشده باشد،…

25 آزمایش روانشناسی تاثیرگذار و به‌یادماندنی در تاریخ کدام‌ها هستند؟

تأثیرگذارترین آزمایش‌های روانشناختی در تاریخ رشته روانشناسی، یک رشته آزمایش گسترده هستند که هر یک در حیطه حوزه‌های تخصصی کوچکتر شکل گرفته‌اند. هر یک از این حوزه‌های تخصصی در طول سال‌ها با مطالعات و تحقیقات و آزمایش‌های به دقت طراحی شده،…

روجلدهای قدیمی مجله‌های کیهان بچه‌ها

کیهان بچه‌ها مجله‌ای بود که در دوران کودکی می‌خریدیم. برای من کیهان بچه‌ها بوی نان می‌دهد! چون پدرم همیشه بعد از رفتن نانوایی؛ نان‌ها را لای مجله می‌گذاشت و وقتی به خانه می‌آمد من دوان دوان می‌رفتم و مجله را از او می‌گرفتم.منابع…

همکاران سمی چه بلایی می‌توانند سرتان بیاورند + گالری عکس

همکاران شما ممکن است زیاد آدم‌های بدی به نظر نرسند و جلوه خارجی‌شان خیلی محبوب و موجه هم باشد. اما باید کسی مدتی نزدیک آنها کار کرده باشد تا بداند که چه بلایی سر زندگی و آسایش شما می‌توانند بیاورند. هیچ وسیله‌ای را نباید به آنها قرض داد و…

شوخی با درونگراها (نرنجید! خودم یک درونگرا هستم)

در مورد درونگراها بسیار مطلب نوشته‌ام. یک زمانی درونگرایی در جامعه خیلی تابو بود و هنوز هم مقداری است.خود من به عنوان یک درونگرا زمانی از درونگرایی خود شرمنده بودم. اما بعدا متوجه شدم که درونگرایی یک ویژگی شخصی است. درونگراهایی یک طیف…

۸ خودروی جذاب تاریخی که توسط طراحان ایتالیایی بازطراحی و جاودانه شدند

ایتالیا خانه‌های طراحی معروفی دارد. Pininfarina ،Bertone ،Touring ،Giugiaro و Vignale برخی از مهم‌ترین نام‌های طراحی خودرو هستند.در این خانه‌های طراحی، همه‌چیز از جمله خودرو طراحی می‌شود. چه خودروهایی که تجاری و قابل تولید باشند؛ چه…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5