فستیوال های معروف کشور ترکیه

0

رپورتاژ

ترکیه مردمانی شاد و پر انرژی دارد که در بیشتر روزهای سال بهانه ای برای جشن گرفتن دارند. فستیوال های کشور ترکیه یکی از جاذبه های فرهنگی و توریستی این شهر هستند که باعث جالب و جذاب شدن این شهر شده است.

جشنواره ی کاپادوکس

شهر کاپادوکیا از شهرهای توریستی و پر جاذبه ترکیه است که دارای مناظری چشم گیر و دیدنی می باشد و از نظر جغرافیایی در مرکز فلات آناتولی قرار گرفته است. کاپادوکیا بیشتر به فستیوال بالن هایش معروف است ولی در این این شهر معروف ترکیه ای جشنواره ای برگزار می شود که به آن کاپادوکس گویند که مورد استقبال بسیاری از مسافران تور ترکیه می باشد.

فستیوال روز جمهوری

از مهم ترین جشنواره ها و فستیوال ها برای ترکیه ای ها جشن ملی می باشد که هم جشنی سراسری در این کشور است و هم یکی از تعطیلات رسمی این کشور می باشد. در این جشن مردم ترکیه در هر شهری که هستند در ر اه پیمایی های سراسری شرکت می کنند و به شادی می پردازند.

جشنواره ی خرید در استانبول

یکی از جالب ترین و کاربردی ترین فستیوال ها در استانبول جشنواره خرید است که در بین فستیوال های کشور ترکیه قرار دارد، این جشنواره ی جالب مخصوصا برای خانم ها از تاریخ 18 مرداد شروع می شود و در صورت استقبال از آن تا دهه ی اول ماه تیر ادامه پیدا می کند. برای شرکت در این فستیوال نه تنها از سراسر ترکیه و علاقه مندان تور استانبول بلکه گردشگران مختلفی هم از کشورهای مختلف به این شهر می آیند تا در کنار جاذبه گردی های خود خرید خوبی هم داشته باشند.

فستیوال مولانا

یکی از مهم ترین فستیوال های کشور ترکیه که هر سال در کشور قونیه برگزار می گردد و افراد مختلفی را از سراسر جهان به سمت خود می کشاند فستیوال مولانا می باشد که در تاریخ 19 تا 27 آذر ماه برگزار می شود، در این فستیوال رقصندگان سماع این رقص مذهبی و روحانی را انجام می دهند. این فستیوال یکی از بزرگ ترین فستیوال های معنوی و عرفانی در جهان به شمار می رود. در واقع ترکیه ای ها و دوستداران فلسفه ی مولانا این روز را که سالروز مرگ مولانا است را به عنوان شب عروسی او که در واقع پیوستن او به خدا و معبود ابدی او است را جشن می گیرند و علاقه مندان بسیاری از جمله مسافران تور آنتالیا از این فستیوال استقبال می کنند.

اگر دوست دارید تا در این فستیوال شرکت کنید باید این نکات را بدانید

خانم ها باید حداقل روسری در این مراسم بر روی سر خود بیاندازند

در این مراسم هر کسی با هر مذهبی می تواند شرکت کنند

بانوان و آقایان در این مراسم از هم جدا هستند

این مراسم تنها در شهر قونیه برگزار می گردد.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.