هر آنچه که باید در مورد پیکر تراشی لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی بدانید

0

رپورتاژ

پیکر تراشی  به مجموعه ای از روشهای تهاجمی و غیر تهاجمی گفته می شود که بوسیله آن ها  میتوان نواحی مختلف بدن را به فرم دلخواه درآورد . پیکر تراشی مناسب  افرادی است که  شکم و پهلو دارند و یا دارای چاقی موضعی ران و باسن و یا بازو می باشند.

لاغر کردن شکم با استفاده از جراحی های مختلفی انجام می شود که پزشک با توجه به نیاز بدن بیمار، فرم آن و میزان افتادگی و سطح چربی های مازاد، روش مناسب را برای بیماران خود اجرایی می کند.

لیپوماتیک و آبدومینوپلاستی دو نمونه از این روش ها می باشند که برای بیماران قابل اجرا می باشند.

عمل جراحی لیپوماتیک 

لاغر شدن با عمل لیپوماتیک از جمله روش های نوین و جدیدی است که جایگاه بسیاری از شیوه های قدیمی دیگر مانند لیپوساکشن را گرفته است. این روش بدون احتیاج به بیهوشی و کاملا سرپایی و تنها با بی حسی موضعی انجام می گیرد وبه همین دلیل توانسته است خطرات بیهوشی را حذف کرده است.

دستگاه لیپوماتیک یکی از دستگاهای لیپولیز در جهان است که توسط FDA  تائید شده است .این روش توانسته است رتبه برتر جهان را بدست آورد و سلامت بیماران تا حد قابل توجهی حفظ کند.

به دلیل پیشرفت دستگاه ها میزان برداشت چربی در یک جلسه به اندازه ایست که شخص می تواند در یک جلسه عمل لیپوماتیک به نتیجه دلخواه خود برسد .

در این روش شخص کمترین میزان تورم یا کبودی و درد و خونریزی را دارد و همچنین خطر امبولی در لیپوماتیک کاملا از بین رفته است. در روش لیپوماتیک کانولاهای قابل انعطاف که در چند جهت به وسیله امواج اینفراسونیک لرزش ایجاد میکنند. باعث شکستن بافت های چربی همچنین به صورت همزمان مکش و خارج کردن چربی ها از بدن می شوند.به دلیل استفاده از امکانات ایمنی این روش کمترین خونریزی و صدمه را به قسمت های دیگر بدن می رساند.

برداشت چربی به روش لیپوماتیک و تزریق چربی همزمان

در پیکرتراشی با لیپوماتیک  تخلیه چربی به طور کاملاً یکنواخت و طبیعی از مناطقی مانند شکم، پهلو، پشت، باسن، ران، ساق و بازو ها انجام می شود و حتی می توان حجم اندکی از چربی های موضعی در مناطقی مانند غبغب، بالای سینه، بزرگی سینه آقایان، اطراف زانو را برداشت .

همچنین از این چربی ها به دلیل عدم آسیب به سلول های چربی در هنگام تخلیه چربی، به طور همزمان می توان چربی خارج شده را به جهت فرم دهی اندام هایی که سایز کوچکی دارند و از حجم چربی کمی برخوردارند، مانند باسن، سینه، صورت (گونه، خطوط وچروک های پوستی)، پشت دست و … تزریق کرد.

عمل جراحی ابدومینوپلاستی (تامی تاک )

معمولا روش آبدومینوپلاستی جهت از بین بردن چربی های مازاد در ناحیه شکم و پهلو بکار می رود. در حقیقت این جراحی برای افرادی مناسب می باشد که در ناحیه شکم دارای میزان بسیار زیادی چربی بوده شکل ظاهری آن را به یک حالت شل و آویزان تبدیل کرده است.پس از انجام آبدومینوپلاستی چروکی بر روی پوست باقی نمی ماند و حالتی صاف و کشیده خواهد داشت. جالب است بدانید که افتادگی شکم بانوان که به علت بارداری های متعدد به وجود آمده است با استفاده از روش آبدومینوپلاستی از بین خواهد رفت.

در واقع تجمع چربی ها به علت بالا بودن سن بیماران، زایمان های متعدد و … سبب می شود تا به مرور زمان شکم یک فرم بد و بزرگ به خود گرفته و تناسب اندام بدن کاملا برهم ریزد. در نتیجه آبدومینو پلاستی بهترین گزینه برای افراد است تا بتوانند فرم زیبای اندام خود را مجددا بدست آورند.

تفاوت عمل لیپوماتیک با آبدومینوپلاستی در چیست؟

آبدومینوپلاستی برای بیمارانی مناسب است که تمام اقدامات غیر تهاجمی تر مثل رژیم و ورزش و… را امتحان کرده و نتیجه نگرفته و در حال افزایش وزن نیست .آبدومینوپلاستی در مقایسه با لیپوماتیک یک جراحی تهاجمی محسوب می شود. در روش آبدومینوپلاستی برش های مختلفی در نواحی شکم و دور ناف ایجاد می شود و به دلیل برداشت حجم بالای چربی های تجمع یافته در این ناحیه،  در نهایت زیبایی خاصی به اندام داده خواهد شد. بطور کلی اساس کار این جراحی، تغییر در مولفه هایی است که به طور مستقیم بر ظاهر شکم اثر می گذارند، مانند پوست اضافه و خطوط استریا ، توده چربی اضافه، عضلات شکمی شل شده

لیپوماتیک برای افرادی کاربردی تر است که چاقی موضعی اندکی در بدن دارند و با یک شکم بسیار بزرگ که افتاده و آویزان می باشند، روبرو نیستند. در حقیقت در کاندید های مناسب برای این عمل، پوست خاصیت انعطاف پذیری و ارتجاعی خود را دارا می باشد و تنها قرار است یک حجم مشخص از چربی های اندام شکم را خارج کرد.

با استفاده از روش آبدومینوپلاستی می توان چربی های مازاد در ناحیه شکم را خارج کرده و افتادگی های این ناحیه را برطرف نمود. این روش جراحی زیبایی مخصوص شکم است اما روش لیپوماتیک از جمله شیوه های کاربردی برای تمامی اندام هایی می باشد که دارای چربی های مازاد هستند.

بهترین بیمار برای ابدومینوپلاستی کیست؟

ابدومینوپلاستی برای افرادی که سلامت عمومی خوب و وزن ثابتی دارند سیگار نمیکشند و پوست اضافی به همراه عضلات جدا شده در خط وسط دارند میتواند ظاهر اندام را بهبود ببخشد.

جراحی پروتز سینه

به غیر از شکم ، پهلو ، بازو و ران ، قسمت هایی از بدن هستند که با گذشت زمان، دچار تغییرات شده و حالت اولیه خود را از دست می دهند فرم و اندازه سینه چه در خانم ها و چه در آقایان در زیبایی اندام دخیل است.

ایمپلنت سینه یا پروتز سینه، جهت ایجاد سینه‌های بزرگ‌تر و حجیم‌تر انجام می‌شود و ظاهری زیباتر و جوان‌تر به سینه‌هایی که در اثر شیردهی یا کاهش وزن، یا بیماری‌های مختلف، یا به صورت ژنتیکی کوچک هستند، یا به حالت افتاده، شل و آویزان شده اند، می‌دهد.

پروتزسینه با توجه به جنس و مواد پرکننده آن، اندازه پروتز ، شکل و میزان برجستگی سینه به انواع مختلف تقسیم می شود.

در حال حاضر عمدتا از دو نوع پروتز استفاده می شود‎

‏ ۱- آب نمکی (سالین)‏
‏ ۲- ژلی (سیلیکون)‏
‏ ‏
جدار هر دو نوع پروتز از سیلیکون غیر قابل نفوذ ساخته شده است و وقتی به نوع پروتز آب ‏نمکی یا ژلی اشاره می شود منظور موادی که پروتز توسط آن پر شده یا می شود.‏‎
بطور معمول پروتزهای آب نمکی سفت ترند و پروتزهای ژلی شکل طبیعی تری ایجاد می ‏کنند.‏‎

کلینیک تخصصی رویان سلامت، بهترین مرکز لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی در تهران

کلینیک تخصصی رویان سلامت یکی از بهترین مراکز تخصصی انجام عمل لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی در تهران می باشد که مجهز به پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات روز پزشکی دنیا است.

سابقه فعالیت این کلینیک و تجربه کادر پزشکی آن از دیگر نکات با اهمیتی می باشد که جزو شروط اصلی برای انجام یک عمل موفق و پربار خواهد بود. طی این جلسه مشاوره بهترین راهکار درمانی با توجه به شرایط بیمار و سوابق بیماری او، تشخیص داده می شود. تشخیص این امر نقش مهمی در اجرای روند درمان و بدست آوردن یک نتیجه عالی از آن خواهد داشت.

همانطور که مستحضرهستید هر چه میزان فعالیت کلینیک های زیبایی بیشتر باشد نشان دهنده اینست که به علت خدمات بسیار خوبی که ارائه می دهد و سطح بالای رضایت مشتریان، با متقاضیان زیادی روبرو است.

پیکر تراشی بدون عمل جراحی با تکنیک لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی در کلینیک تخصصی رویان سلامت با حضور و مشارکت ماهر ترین جراحان که آشنا به علم پزشکی زیبایی می باشند و دریافت هزینه هایی مناسب، انجام می شود که میزان رضایت بیماران از نتایج نهایی این عمل بسیار عالی و قابل توجه است.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رویان سلامت با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیپوماتیک و مراقبت های بعد از آن مشورت نمایید. لطفا جهت مشاوره با شماره 02141936 تماس بگیرید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.