اهمیت نگارش صحیح مقالات آکادمیک

0

مقالات و به طور کلی اسناد آکادمیک یکی از بخش‌های اصلی و ضروری پژوهش‌های دانشگاهی است و به صورت مستقیم بر روی تحصیل دانشجویان تأثیر می‌گذارد. بدون نگارش و انتشار مقاله مناسب، اکثر دانشگاه‌ها،  به دانشجویان تحصیلات تکمیلی اجازه دفاع از پایان نامه خود را نمی‌دهند و عملاً گرفتن مدرک و پس از آن گذار به مقطع بالاتر توسط تعداد و کیفیت مقالات منتشر شده سنجیده می‌شود.

افزایش دانش و توانایی فردی به منظور نگارش مقالات با کیفیت می‌تواند به شکل قابل ملاحظه‌ای به شما در مسیر دستیابی به موفقیت‌های تحصیلی کمک کند، به همین دلیل وجود منبع آموزشی مناسب باعث افزایش سرعت انتشار و همچنین سطح کیفی مقالات شما خواهد شد. ژورنال هاب به عنوان یک منبع معتبر آموزشی چند سالی است که کار خود را شروع کرده و به صورت پیوسته در حال انتشار مطالب و آموزش‌های با کیفیت در زمینه مقاله‌نویسی آکادمیک می‌باشد. مطالب آموزشی ژورنال هاب شامل تمام موارد مورد نیاز از نگارش پروپوزال تا نگارش مقاله علمی، نگارش پایان نامه، آماده‌سازی پاورپوینت دفاع و دفاع از پایان نامه می‌شود.

اولین گام در هنگام شروع پژوهش مورد نیاز برای اخذ پایان نامه، نگارش پروپوزال مناسب و دفاع از آن می‌باشد. به منظور نگارش پروپوزال باید موضوع مناسب خود را انتخاب کرده و دید عمیقی نسبت به آن به دست آورید. به دست آوردن دانش کافی در زمینه پژوهشی خود نیازمند جستجو و بررسی منابع آنلاین از قبیل اسکوپوس و گوکل اسکولار می‌باشد که راهنمای استفاده از هر دوی این منابع توسط ژورنال هاب منتشر شده است. پس از آن باید از نتایج خود مقاله مناسب استخراج کنید. مقالات آکادمیک به چند گروه از قبیل مقالات ISI، مقالات علمی پژوهشی و مقالات کنفرانسی می‌شود که اصول نگارش تک تک آن‌ها، ارسال برای چاپ و در نهایت اخذ اکسپت به صورت آموزش‌های گام به گام در ژورنال هاب موجود است.

گام بعدی در روند انجام پژوهش نگارش متن پایان نامه است. پایان نامه مهم‌ترین سندی است که به عنوان نتیجه پژوهش خود، می‌نویسید. به همین دلیل باید نهایت توجه و دقت را در نگارش آن انجام دهید و متنی علمی و دقیق بنویسید. در نهایت نیز با ساخت فایل ارائه (معمولاً با استفاده از پاورپوینت)، جلسه دفاع از پایان نامه را برگزار کنید.

همچنین ژورنال هاب اطلاعات بسیار کاملی در مورد مجلات آکادمیک ارائه می‌دهد، از این اطلاعات می‌توانید برای بررسی و انتخاب مجله مناسب استفاده کنید. برخی از مهم‌ترین این اطلاعات عبارت‌اند از:

  • بررسی نمایه‌های مختلف از قبیل اسکوپوس
  • ارائه پارامتر ایمپکت فاکتور و تغییرات آن در طول سال‌ها
  • پارامتر SJR
  • پارامتر آیگن فاکتور
  • بررسی لیست‌های سیاه وزارت علوم، دانشگاه آزاد، وزارت بهداشت و چندین مرجع دیگر
  • اطلاعات ناشر مجله
  • درصد تقریبی پذیرش در هر مجله

با این خدمات می‌توانید مهارت‌های مورد نیاز برای نگارش مقاله را به دست آورده و مجله مناسب خود را انتخاب کنید.

ژورنال هاب در تمام مراحل مقاله‌نویسی در کنار شماست.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5