سفر های نوروزی به دو مقصد پرطرفدار

0

رپورتاژ

آشنایی با مردم و تماشای نحوه زندگی آنان، در گوشه و کنار جهان، بخش جذابی از سفر است. بهار، بهترین فرصت برای گشت و گذار است، هم هوای مطبوع داریم و طول روز هم بیشتر است و مدت زمان بیشتری برای گشت‌های شهری دارید.
یکی از دغدغه‌های همیشگی، گرفتن ویزا است. می‌توانید نوروز امسال، کشوری را انتخاب کنید که مراحل پیچیده برای دریافت ویزا نیاز ندارد. با این روش، هزینه سفر نیز به‌صرفه خواهد شد و یا هزینه این بخش را می‌توانید، در انتخاب هتلی رده بالاتر خرج کنید، تا سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

تور تایلند سفر به کشور پارک های آبی

سفر با تور تایلند نوروز 99، یکی از به یادماندنی‌ترین سفرهای گردشگران است. با توجه به طولانی بودن تعطیلات نوروزی، فرصت کافی دارید، تا تورهای ترکیبی تایلند را انتخاب کنید.
در بانکوک، خرید و تفریح های هیجان‌انگیز در انتظار شماست و در پاتایا یا پوکت در ساحل‌های زیبای‌ش نوشیدنی‌هایی با میوه‌های استوایی نوش‌جان می‌کنید. در سفر به تایلند، حتما شهرهای ساحلی را انتخاب کنید و از تفریحات ساحلی لذت ببرید.

سواحل معروف در پاتایا

  • ساحل جومیته، شلوغ‌ترین ساحل پاتایا
  • ساحل پاتایا، ماجراجویی و تفریحات بی پایان
  • ساحل وانگ آمات، بهترین انتخاب برای خانواده‌ها
  • ساحل کو لارن، زیبایی کم نظیر

تایلند مخصوص خرید کردن است. در بانکوک اگر به سنترال ورلد و سیام پاراگون بروید، خرید‌های خوبی می‌کنید. به تماشای معابد زیبا بروید، در گرند پالاس، قسمت قدیمی شهر قدم بزنید و از تماشا‌ی معابد طلایی لذت ببرید، اگر فرصت شد به معبد پراکائو بروید که مجسمه بودای زمردین که جنس آن از سنگ یشم بوده و درحالت مراقبه نشسته، ببینید.

برای انتخاب هتل، به لیست تور‌های نوروز 99 بر روی وب‌سایت آژانس مقتدرسیر از همین حالا نگاهی بیاندازید. تمامی هتل‌ها دارای صبحانه رایگان هستند و کیفیت هتل‌ها عالی و قیمت‌ها نسبت به خدماتی که ارائه می‌دهند، بسیار مناسب است. اگر مایل بودید و در بانکوک هتل‌های سه یا چهار ستاره رزرو کنید، اما در شهر‌های ساحلی این ریسک را نکنید و هتل‌های خوب پنج ستاره انتخاب کنید، البته پاتایا و پوکت هتل‌های چهار ستاره‌ عالی هم دارند. در این هتل‌ها زیباترین رویاهای‌تان واقعی می‌شوند، با آن استخر‌های رو به دریا و ماساژو‌رهای حرفه‌ای آسیایی، که خستگی روز‌ها را از تن‌تان بیرون می‌کنند.

تمامی این تور‌ها، با پرواز ماهان و سلام ایر انجام می‌شود و شما مستقیم، راحت به تایلند پرواز می‌کنید و با ترنسفر رایگان آژانس مقتدرسیر، به هتل‌ محل اقامت خود می‌رسید.

به تمامی گردشگران، یک سیم‌کارت رایگان توسط آژانس تحویل داده می‌شود و در گشت‌های شهری، یک راهنمای فارسی زبان، همراه مسافران است. تا هم توضیحات کاملی در مورد مناطق دیدنی دریافت کنید و هم این‌که هر سوال و راهنمایی را نیاز داشتید، از راهنما جویا شوید.
از غذاهای تایلندی لذت ببرید، در این کشور رستوران‌های عالی بی‌شماری وجود دارند، که سر‌آشپز‌های معروف از سراسر دنیا را استخدام کرده‌اند. حتما سری به رستوران‌های مزالونا و اورینتال بانکوک بزنید که با فضای شاعرانه و عاشقانه‌ای، برای‌تان خاطره‌ای خوب می‌سازند.
سفر بهاری به تایلند، این کشور زیبا و هیجان‌انگیز، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفرهای خانوادگی است. برای رزرو بهترین هتل و پرواز و داشتن تنوع در انتخاب، از همین حالا برای رزرو تور تایلند با کارشناسان آژانس مقتدرسیر تماس بگیرید، در مورد هتل، پرواز و نحوه سفر بپرسید.

تور گرجستان؛ سفر بدون ویزا به تفلیس

چند سالی شده که ورود به گرجستان نیاز به ویزا ندارد. تور گرجستان در بهار 99، یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار است، که بسیاری از مردم جهان، به خصوص ایرانیان، مشتاقانه به بازدید از این کشور زیبا می‌روند.
گرجستان با داشتن دو شهر توریستی معروف تفلیس و باتومی، بسیاری از امکانات و زیر‌ساخت‌های تفریحی را، برای گردشگران فراهم کرده است. هم طبیعتی بکر و زیبا دارد و هم باتومی با سواحل و هتل‌های زیبای پنج ستاره، مقصد لوکسی برای خوش‌گذرانی، در تعطیلات نوروز است.

هتل‌های معروف تفلیس

  • هتل سیتی سنتر
  • مارگو پالاس
  • آستوریا
  • هتل بلتیمور
  • هتل هالیدی این
  • هتل رامادا

تفلیس با کوچه و خیابان‌های قدیمی، بوتیک‌های مدرن اطراف میدان آزادی و موزه‌ها و بناهای تاریخی خیابان روستاولی، شما را بیشتر با فرهنگ مردم گرجی آشنا می‌کند.
تور گرجستان را با هتل‌های ۴ و ۵ ستاره انتخاب کنید، تا تجربه لذت‌بخش از سفر به گرجستان دو چندان شود. هتل‌‌های معروف زنجیره‌ای را می‌توانید در تفلیس و باتومی رزرو کنید و از خدمات خوب آن‌ها استفاده کنید. معمولا هتل‌ها با صبحانه رزرو می‌شوند، تا مهمانان گرامی، از صبحانه‌های گرجی و بین المللی هتل نوش جان کنند. در انتخاب محل هتل نیز، حساس باشید تا دست‌رسی خوبی به مراکز تفریحی و مراکز خرید، داشته باشید.
طبق آمار، صد نوع مذهب و نژاد مختلف، در تفلیس در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند، مردم این کشور مهربان و فاقد تعصبات مذهبی و اعتقادی هستند. به همین دلیل است همه جای تفلیس کلیسا، مسجد و کنیسه می‌بینید و بر فراز شهر، مجسمه مادر تفلیس که نماد مهمان‌نوازی و دفاع از سرزمین‌شان خودنمایی می‌کند، که یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر شده است.
تور گرجستان نوروز 99، با پرواز تابان و قشم ایر بسیار به‌صرفه و اقتصادی است و گردشگران در آژانس مقتدرسیر دارای گشت شهری و ترنسفر فرودگاهی نیز خواهند بود.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.