آیا می‌دانید که ستاره‌های کنونی سینما و موسیقی، قبل از شهرت چه شغلی داشتند؟!

0

ستاره‌های امروز دنیا بیشتر از طریق فیلم‌ها و آهنگ‌ها و آلبوم‌هایشان شناخته شده هستند و کمتر کسی می‌داند که تینا ترنر پرستار بوده و جرج کلونی فروشنده کفش زنانه. دست‌چینی از ستاره‌های امروز و شغل‌های گذشته‌‌شان.

دمی مور

دمی مور قبل از ورود به سینما چندان محبوب نبود. کسی از دیدن‌اش خوشحال نمی‌شد و حتی در بسیاری از موارد در را هم بر روی او و همکارانش باز نمی‌کردند. دمی مور در یک شرکت جمع‌آوری بدهی از بدهکاران کار می‌کرد.

کلینت ایستوود

۴ بار برنده و ۱۰ بار نامزد جایزه اسکار، ۳ بار برنده و ۱۲ بار نامزد جایزه گلدن گلوب و برنده جایزه جشنواره فیلم کن. کلینت ایستوود، بی شک جز پرافتخارترین سینماگرانی است که پیش از ورود به دنیای سینما به عنوان نجات غریق در استخر کار می‌کرد.

مادونا

مادونا قبل از اینکه مادونا بشود به عنوان نجات غریق، پیشخدمت در یک رستوران و مدل مجله پلی بوی و پنت‌هاوس کار می‌کرد.

دیانه کروگر

دیانه کروگر، بازیگر آلمانی و مانکن سابق که به خاطر ایفای نقش هلن در فیلم “تروا” و نقش “بریجت فون همرسماک” در فیلم “حرامزاده‌های لعنتی” مشهور شد. او قبل از ورود به هالیوود با مرده‌ها سروکار داشت و در یک شرکت “کفن و دفن” کار می‌کرد.

آنتونی هاپکینز

آنتونی هاپکینز قبل از دریافت جایزه اسکار، گلدن گلوب، بفتا و لقب اشرافی “سِر” از ملکه الیزابت دوم کارگر کارخانه فولادسازی بوده است.

جنیفر لوپز

جنیفر لوپز برای اینکه بتواند هزینه کلاس‌های رقص و خوانندگی را تامین کند، به عنوان منشی در دفتر یک وکیل کار می‌کرد.

برد پیت

برد پیت در کنار گارسونی و رانندگی در لباس مرغ برای فروشگاه زنجیره‌ای “El Pollo Loco” تبلیغ می‌کرد.

کوئنتین ترانتینو

کوئنتین ترانتینو، به عنوان کارگردان، نمایشنامه‌نویس، هنرپیشه و تهیه‌کننده یکی از برجسته‌ترین استعدادهایی بود که در اوایل دههٔ ۱۹۹۰ میلادی در صنعت سینما پدیدار شد. او هنر خود را با تجربه و کار به‌دست آورده و تحصیلات دانشگاهی خاصی ندارد. تارنتینو پیشتر در یک ویدئو کلوب فیلم‌های «خاص» اشتغال داشت و مراجعه‌کنندگان را به کابین تماشای فیلم راهنمایی می‌کرد!

ساندرا بولاک

ساندرا بولاک در حالی که تنها سه واحد باقی مانده بود تا فارغ‌التحصیل شود، برای انجام تست‌های بازیگری ترک تحصیل کرد و برای گذران زندگی به‌عنوان پیش‌خدمت در یک کافه مخصوص همجنس‌گرایان در نیویورک کار می‌کرد. او بعدا تحصیلات را به پایان رساند و نه تنها یکی از پردرآمد‌ترین بازیکن زن هالیوود، بلکه برنده جایزه اسکار و گوی طلایی برای ایفای نقش در فیلم نقطه کور شد.

ماریا کری

ماریا کری قبل از کشف صدایش به عنوان آرایشگر در یک آریشگاه کار می‌کرد و پیش از آن نیز پیشخدمت در رستوران بود.

هیو جکمن

هیو جکمن به خاطر بازی در نقش‌های مختلف در فیلم‌های بزرگ، در ژانرهایی مانند رمانتیک، ابرقهرمانی، موزیکال، درام، اکشن و کمدی در جهان شناخته شده است. جکمن قبل از ورود به دنیای سنیما در یک باشگاه پرورش اندام حوله در اختیار مشتریان قرار می‌داد. او بدن‌سازی را تازه بعد از اولین نقش خود در یک تئاتر آغاز کرد. (عکس: هیو جکمن در فیلم بینوایان)

پینک

پینک که برنده سه جایزه گرمی است، در یک رستوران فست فود کار می‌کرد و پس از مدتی این کار را رها کرد و در یک پمپ بنزین مشغول به کار شد.

پیرس برازنان

پیرس برازنان قبل از اینکه بر روی پرده سینما و بخصوص در نقش جیمزباند ظاهر شود، گرافیست تبلیغاتی بوده است.

بت میدلر

بت میدلر در طول سال‌ها فعالیت ۱۴ آلبوم موسیقی منتشر کرده و ۲ نامزد جایزه اسکار و ۳ بار برنده جایزه معتبر گرمی شد. او در دوران کالج در کارخانه بسته‌بندی آناناس در هونولولو هاوایی کار می‌کرد.

تینا ترنر

تینا ترنر قبل از اینکه با صدای جاودانه‌اش به شهرت جهانی دست یابد، به عنوان پرستار در یک زایشگاه کار می‌کرده است.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

رهبران شرکت‌ها و کشورها در قالب افراد بی‌خانمان- چه کسی می‌داند اگر جبر جغرافیایی و اکوسیستم نبود،…

اگر پدر زیستی استیو جابز او را در یک سناریویی تخیلی به سوریه می‌برد، استیو جابز چه سرنوشتی پیدا می‌کرد؟ یک کارمند؟ یک مدیر رده میانی؟ یکی از انبوه کشته‌های جنگ داخلی این کشور؟بدیهی است که اکوسیستم مناسب و شرایط اقتصادی و یک آبشار…

تصور کنید که در یک دنیای تخیلی، هری پاتر را استودیو جیبلی می‌ساخت

استودیو جیبلی یک استودیوی مشهور انیمیشن‌سازی ژاپنی است که به دلیل سبک هنری متمایز، داستان‌سرایی پر از تخیل و انیمیشن‌های هیجان‌انگیزش مشهور است. استودیو جیبلی که توسط هایائو میازاکی و ایسائو تاکاهاتا تأسیس شد، تعدادی از محبوب‌ترین فیلم‌های…

تراژدی ایگناتس زملوایس: پزشکی که پیشگام شستن دست ها بود

نزدیک به ۱۵۰ سال از اقدامات پیشگامانه لوئی پاستور و رابرت کخ می‌گذرد که به پایه‌گذاری نظریه میکروب بیماری کمک کرده است. با این حال، متقاعد کردن ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی برای جدی گرفتن شستن دست‌ها هنوز یک چالش است. مراکز کنترل و…

نمونه‌هایی از وندالیسم – البته در شکل نسبتا خفیف آن

وندالیسم به عمل عمدی ایجاد خسارت، تخریب یا اسیب زدن به اموال، اغلب بدون هیچ دلیل یا توجیه قانونی اشاره دارد. این کار شامل اعمالی مانند رسم گرافیتی، برچسب زدن، خراشیدن، شکستن یا نقاشی روی سطوح، از جمله ساختمان‌ها، وسایل نقلیه، فضا‌های عمومی…

معماری‌هایی که واقعا شایسته تحسین هستند و ستایش هنری ما را برمی‌انگیزند

تناسب اجزا، انحناها، هماهنگی با فرهنگ و شرایط اقلیمی، عظمت، رنگ‌ها یا نشانه‌های قدمتی که ما را به خلسه‌های پر از تخیل می‌برند، هر کدام از اینها ممکن است یک عمارت را شاخص و برجسته کنند.در این پست بناهایی را با هم مرور می‌کنیم که هر یک از…

عکس های هوایی تام هگن از باغ های زیتون اسپانیا – الگوهای زیبای مواج و سنت‌های قدیمی

به مدت هزاران سال، اسپانیا به دلیل آب و هوای مدیترانه‌ای، تابستان‌های طولانی و گرم و دمای معتدل زمستانی، در تولید زیتون پیشرو بوده است. میوه‌های زیتون که در آب نمک نگهداری می‌شوند و یا آسیاب می‌شوند تا روغن‌های طبیعی از آنها استخراج شوند،…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.