عسل طبیعی دهچی و فواید آن برای سلامت بدن

0

رپورتاژ

از زمان قدیم، این جمله که “عسل خیلی خاصیت داره” رو از زبان اطرافیان‌ خود بسیار شنیدیم. همیشه وقتی سرما می‌خوردیم، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها دستور درست کردن شربت لیمو عسل رو می‌دادند و با خوردن این معجون سحرآمیز پی به اثر جادویی عسل برای خیلی از بیماری‌ها و مشکلات می‌بریدم.

در واقع، خواص عسل برای سلامت بدن محدود به یک یا دو مورد نمی‌شود. امروزه محققان به این موضوع پی برده‌اند که عسل با مواد تشکیل دهنده‌اش، می‌تواند بسیاری از بیماری‌ها را درمان و تسکین دهد و از بروز بسیاری از بیماری‌ها و مشکلات نیز جلوگیری کند.

شاید یکی از اصلی‌ترین موارد، تاثیر عسل در رشد مو باشد. اگر دقت کرده باشید، عسل در مواد تشکیل دهنده بسیاری از محصولات مراقبت و زیبایی مو، دیده می‌شود. وجود آنتی اکسیدان در عسل طبیعی، باعث می‌شود که مو شاداب بماند و سلامت آن حفظ شود. همچنین عسل یک آبرسان بسیار قوی برای موی سر به شما می‌آید و همین موضوع اثبات می‌کند که عسل برای رشد مو عالی است.

اما نکته‌ای که اینجا باید با شما در میان بگذاریم این است که، انواع عسل طبیعی و خواص آن تنها در صورتی بر روی سلامت بدن تاثیر دارد که، از خرید عسل طبیعی و ارگانیک مطمئن شوید. بله، درست است. تا زمانی می‌توانید از عسل به عنوان دارویی برای سلامت خود استفاده کنید، که آن عسل طبیعی و ارگانیک باشد. عسل طبیعی است که سرشار از آنتی اکسیدان است، عسل طبیعی است که انواع ویتامین‌ها را دارد، عسل طبیعی است که سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند و هزاران خاصیت دیگر که همگی این ماده را به خوراکی ارزشمند تبدیل کرده است.

عسل با گرما دیدن و استرلیزه شدن، تمام خواص خود را از دست می‌دهد؛ بنابراین خوردن این نوع عسل هیچ تاثیری بر سلامت بدن شما نمی‌گذارد و در واقع خوردن آن با نخوردن آن هیچ تفاوتی ندارد. اما چطور عسلی بخریم که از طبیعی و ارگانیک بودن آن مطمئن باشیم؟

باید بگوییم که برای خرید عسل طبیعی، خیلی کار سختی پیش رو ندارید و در واقع باید گفت که بسیار آسان نیز است. تنها کافی است که به خواندن این مقاله ادامه دهید تا با وب‌سایتی آشنا شوید که عسل طبیعی را که به صورت مستقیم از زنبوردار تحویل می‌گیرد و به فروش می‌رساند.

وب‌سایت دهچی

دهچی، وب‌سایتی مرجع برای خرید آنلاین عسل طبیعی است. کار اصلی دهچی این است که شما را به عنوان مصرف کننده به زنبوردار متصل کند و مرز بین شما و تولید کننده عسل طبیعی را بردارد. زنبوردار به دلیل دور بودن از امکانات شهرهای بزرگ و همچنین نداشتن دسترسی به فضای آنلاین، سهم عمده فروش خود که در دنیای آنلاین است را از دست می‌دهد. دهچی با راه اندازی وب‌سایت خود، قصد دارد تا دسترسی زنبوردار به مشتریان آنلاین را راحت‌تر کند.

در واقع می‌توان گفت که دهچی، خرید عسل از زنبور دار را بسیار راحت کرده و هم مصرف کننده از خوردن عسل طبیع و هم زنبوردار با فروش محصولات خود سود می‌کنند و دهچی به عنوان پلی میان این دو از این اتفاق احساس رضایت می‌کند.

عسل‌هایی که در وب‌سایت دهچی به فروش می‌رسند، همگی طبیعی و گرما ندیده هستند و دهچی برای اینکه از این موضوع مطمئن شود، ابتدا عسل را از زنبوردار می‌گیرد، سپس آن را برای انجام آزمایش‌های متعدد به آزمایشگاه‌های مجهز می‌فرستد.

میزان کیفیت و سلامت عسل برای دهچی، مهمترین فاکتور است. بنابراین این رقم باید چندین برابر عدد کیفیت عسل‌های صنعتی و فروشگاهی باشد.

عسل زنبوردار، در صورت گرفتن امتیاز کیفیت برای بسته بندی آماده می‌شود. بسته بندی یکی از مواردی است که به عنوان مانع برای زنبوردار به شمار می‌آید و به دلیل نبود امکانات در روستاها، بسته بندی عسل در واقع شدنی نیست. دهچی این مشکل را نیز برای زنبوردار حل کرده است و عسلی که زنبور دارهای دهچی تولید می‌کنند، در بهترین و شیک‌ترین شیشه‌ها بسته بندی می‌شوند تا علاوه بر طعم و خاصیت، ظاهر زیبایی نیز داشته باشد.

دو فاکتور مهم در وب‌سایت دهچی این است که ابتدا مصرف کننده عسل بتواند به آسانی عسل طبیعی بخرد، دوم اینکه زنبوردار بتواند محصولات خود را به مشتریان بالقوه به فروش برساند. این یعنی دهچی تمام واسطه‌هایی که سر راه زنبورداران بودند را حذف کرده است. واسطه‌ها و دلالانی که باعث می‌شدند زنبوردار محصول خود را، برای اینکه آنها بیشتر سود کنند، زیر قیمت واقعی بفروشند.

خرید عسل از دهچی

به دلیل مشغله و کار زیاد، همه ما خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام می‌دهیم و کمتر زمان خود را صرف گشتن در فروشگاه‌ها می‌کنیم. وب‌سایت دهچی نیز، کار شما را در خرید عسل طبیعی به صورت آنلاین آسان کرده است.

برای خرید عسل طبیعی آنلاین از سایت دهچی کار سختی پیش رو ندارید. کافی است به سایت دهچی به آدرس dehchi.com مراجعه کنید، با داستان زنبوداران آشنا شوید، قیمت عسل طبیعی هر زنبوردار را مشاهده کنید، می‌توانید برگه آزمایشگاهی عسل زنبوردار را نیز در پروفایل آنها مشاهده کنید و در نهایت تصمیم خود را برای خرید بگیرید.

تمام عسل‌هایی که در دهچی به فروش می‌رسند دارای شناسنامه هستند، که این شناسنامه‌ها با توجه به شیوه تولید عسل طبیعی و زنبوردار آن و همچنین روستا یا منطقه‌ای که در آن تولید می‌شوند پر می‌شود. همان‌طور که گفتیم تمام عسل‌هایی که در دهچی به فروش می‌رسند دارای برگه رسمی آزمایش مورد تایید سازمان غذاودارو است که به همراه هر محصول ارسال می‌شود.

به همین راحتی و با چند کلیک، می‌توانید از خرید عسل طبیعی مطمئن شوید و با مصرف آن به صورت مداوم سلامت بدن خود را تضمین کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5