چگونه چت تلگرام را برگردانیم؟

1

نحوه بازگرداندن عکسها و متن پیام های پاک شده تلگرام

تا قبل از این که پیام رسان تلگرام قابلیت پاک کردن پیام ها را اضافه کند هیچکس نمی توانست اشتباه خود را جبران کند و هر پیامی که می فرستادید قطعا به دست گیرنده می رسید. اما حالا با اضافه شدن این قابلیت می توانید پیش از این که گیرنده، پیام شما را در تلگرام ببیند آن را پاک کنید انگار نه انگار که پیامی فرستاده شده است! اما اضافه شدن این قابلیت هم داستان ها و ترفند های خود را دارد. حالا که امکان پاک کردن پیام ها در تلگرام وجود دارد، ممکن است کنجکاو شده باشید که پیام هایی که برای شما فرستاده می شوند و بعد حذف می شوند چه محتوایی دارند؟ آیا بازیابی پیام های تلگرام پاک شده امکان پذیر است؟ آیا می شود به طور کلی هر پیامی که چه شما و چه مخاطب شما پاک کرده است را ریکاوری کرد؟ در ادامه ابزار هایی را معرفی می کنیم که ظاهرا از پس این کار می آیند.

بازیابی پیامهای پاک شده تلگرام توسط مخاطب
پیش از این که قابلیت حذف پیام های تلگرام توسط فرستنده به برنامه تلگرام اضافه شود، اگر به فرض شما پیامی را برای شخصی می فرستادید و دستگاه آن شخص به اینترنت متصل می بود، پیام شما به عنوان یک نوتیفیکیشن یا اطلاعیه برای گیرنده نمایش داده می شد تا زمانی که به سراغ گوشی خود رفتید متوجه دریافت پیام شوید. اما حالا که امکان حذف پیام توسط فرستنده در تلگرام فراهم شده، به محز حذف پیام توسط فرستنده اطلاعیه آن هم از گوشی شما حذف می شود و شما هیچ گاه متوجه وجود چنین پیامی نمی شوید.

راهکار برای ذخیره پیام های حذف شده توسط فرستنده در تلگرام بسیار ساده است! کافی است تا برنامه ای روی گوشی خود نصب کنید تا اطلاعیه هایی که دریافت می شود را ذخیره کند که حتی پس از از بین رفتن آن اطلاعیه ها همچنان شما در جایی آن ها را داشته باشید!

در این صورت می توانید حتی به پیام هایی که برای شما فرستاده شده و سپس پاک شده نیز دسترسی داشته باشید فقط کافی است که این برنامه را نصب کنید و اینترنت دستگاه شما همیشه فعال باشد تا بتواتید اطلاعیه همه پیام های ارسال شده را فورا دریافت کنید.

آموزش استفاده از برنامه Notification History
– ابتدا برنامه Notification History را دانلود، نصب و باز کنید.
– در اولین اجرای برنامه از شما خواسته می شود که با لمس گزینه OK دسترسی این برنامه را به اطلاعیه های گوشی خود مجاز کنید.

به برنامه اجازه دسترسی به notification ها را بدهید

– سپس در صفحه جدید در فهرست برنامه ها تیک برنامه Notification History را بگذارید. پیامی به شما اطلاع می دهد که با این کار این برنامه می تواند به نوتیفیکیشن های گوشی شما دسترسی داشته باشد.

بازیابی پیام های تلگرام پاک شده

حالا با برگشتن به برنامه هر اطلاعیه ای که در گوشی شما نمایش داده شود در این برنامه فهرست می شود که می توانید هر کدام را ببینید.

ریکاوری پیامهای حذف شده تلگرام + تصاویر حذف شده
بحث دیگری که قرار است درباره آن به صورت تصویری آموزش دهیم، ریکاوری پیام ها و تصاویر حذف شده توسط خود شماست. تلگرام تمامی پیام ها و تصاویری که شما برای افراد می فرستید را در سرور خود نگهداری می کند؛ به این معنا هر زمانی که مایل باشید می توانید به آن ها در هر کجا دسترسی داشته باشید (برخلاف واتس اپ که ذخیره سازی روی سرور ها انجام نمی شود).

بازیابی پیام های تلگرام پاک شده با برنامه MobiSaver
ولی ممکن است پیام هایی را به اشتباه پاک کرده باشید یا حتی مهم تر از آن تصاویری را که فرستاده اید یا از مخاطبی در تلگرام دریافت کرده اید را به اشتباه پاک کرده باشید. در این صورت برای ریکاوری پیام های حذف شده تلگرام توسط خود شما مراحل زیر را دنبال کنید.

– نرم افزار EaseUS MobiSaver را بر روی کامپیوتر خود دانلود و نصب کنید.
– سپس آن را اجرا کنید.
– در مرحله اول از شما خواسته می شود تا گوشی خود را با کابل USB به کامپیوتر متصل کنید.

– سپس برنامه شروع به شناسایی دستگاه شما می کند.
– سپس برنامه به دنبال تمامی فایل های پاک شده و مخاطبین و همچنین پیام ها می گردد.

فهرستی از فایل های ریکاوری شده

– در نهایت فهرستی از موارد یافته شده نمایش داده می شود که با تیک زدن هر کدام می توانید آن را ریکاوری کنید.

بازیابی تصاویر پاک شده تلگرام از Telegram Images
جالب است بدانید که زمانی که برنامه تلگرام را بر روی گوشی خود نصب می کنید، به صورت پیشفرض هر تصویری که برای شما فرستاده شود دانلود شده و در حافظه دستگاه شما ذخیره می شود. در این صورت حتی اگر پیام هایی که تصویر هم ممکن است باشند را دستی حذف کنید همچنان تصاویر ذخیره شده در مسیری به نام Telegram Images در حافظه گوشی شما موجود است.

برای مشاهده این تصاویر که در گالری شما نیز نمایش داده نمی شوند، با یک برنامه مدیریت فایل به حافظه گوشی خود وارد شوید و مسیر Telegram -> Telegram Images را باز کنید.

می بینید که تمامی تصاویر دانلود شده در این مسیر وجود دارند!

به یاد داشته باشید که با دیلیت اکانت تلگرام تمامی داده های مربوط به اکانت تلگرام شما از بین می رود و دیگر هیچ راه بازگشتی نیست.


چگونه چت تلگرام را برگردانیم / ترفندهایی برای بازگرداندن فایل های حذف شده

چگونه چت تلگرام را برگردانیم ؟ / بازگرداندن عکسها از گوشی آیفون / چگونه عکسهای حذف شده از تلگرام را در سیستم اندروید بازگردانیم

چگونه چت تلگرام را برگردانیم

یکی از نرم افزارهای محبوب که کاربران زیادی  از آن استفاده میکنند تلگرام است که با استفاده از آن میتوانند عکس ، پیام ، فیلم و … را ارسال کنید اما زمانی اتفاق می افتد که شما به اشتباه پیامی را حذف میکنید و بازگرداندن آن از تلگرام کار آسانی نیست اما غیر ممکن هم نیست چندین روش برای بازگرداندن وجود دارد :

بازیابی عکس تلگرام

زمانی که شما عکسی را در تلگرام دریافت میکنید این عکس در فولدر تصاویر تلگرام ذخیره میشود که حتی اگر شما چت های خود را پاک کنید این عکسها پاک نمیشوند این روش ساده ترین روشی است که شما میتوانید عکسهای خود را بازگردانید .

راه دومی که شما میتوانید نسبت به بازگرداندن پیام های  خود اقدام کنید این است که به حافظه نهان cache  گوشی خود سری بزنید که تمام پیام ها فیلم و عکسهای حذف شده در آنجا ذخیره میشود و شما میتوانید تصاویر حذف شده از تلگرامتان را از آنجا پیدا کنید .

حال اگر شما اطلاعات دیگری مانند پیام ، اطلاعات تماس ، تصاویر ، فایل های ویدیویی و .. خود را پاک کرده اید میتوانید با نصب نرم افزار EaseUs   به روی دستگاه اندروید خود فایل های حذف شده تان را بازیابی کنید

برای اینکار باید دستگاه خود را به کامپیوتر وصل کنید نرم افزار را راه اندازی کنید و دکمه شروع را بزنید

به این نکته توجه داشته باشید که این نرم افزار فقط به دستگاه اندروید روت شده دسترسی دارد

پس از آنکه وصل شدید دستگاه اطلاعات شما را اسکن میکند و شما میتوانید فایل خود را پیدا کنید . پس از پیدا کردن فایل مورد نظر خود بازیابی یا recover  را بزنید تا روی کامپیوترتان ذخیره شود.

بازیابی عکسهای پاک شده آیفون

اگر به طور اتفاقی عکسی را از گوشی آیفون خود پاک کردید نگران نباشید با چند روش میتوانید آنها را بازگردانید آی او اس به طوراتوماتیک عکسها را تا 30 روزدر جای دیگر نگه میدارد البته اگر عکسهای خود را از recently delet   پاک نکرده باشید . برنامه photo  را باز کنید به پوشه recently delet   بروید گزینه select  را که گوشه سمت راست است باز کنید و recover all  را بزنید حال میتوانید عکسهای خود را بازگردانید .

روش دوم این است که اگر icloud photo library  شما روشن بوده باشد شما میتوانید   اکانت خود را در icloud,com  باز کنید وارد تنظیمات شوید و restore file  را انتخاب کنید و در اینجا میتوانید عکسهای پاک شده را برگردانید .

کاری که بهتر است به طور همیشگی انجام دهید بک آپ گرفتن است پس اگر این کار را همیشه انجام میدهید میتوانید با استفاده از برنامه iTunes  اطلاعات خود را از کامپیوتر به گوشی منتفل کنید برای انجام این کار باید برنامه iTunes را روی کامپیوتر خود بازکنید و وقتی گوشی خود را به کامپیوتر وصل کردید وارد قسمت summary شوید و restorebackup  را انخاب نمایید با این روش هم میتوانید عکسهای حذف شده خود را در صورتی که بک آپ گرفته باشید برگردانید .

پیشنهادی که در اینجا به شما میشود این است که برنامه google photo  را نصب کنید تا به صورت خودکار از عکسهای شما بک آپ بگیرد . بیشتر بدانید : چگونه تلگرام را حذف کنیم

بازیابی پیام های حذف شده
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که پیام هایی را که به آنها نیاز داشتید را به اشتباه از گوشی خود پاک کنید این را بدانید که هر چه از پاک شدن اطلاعاتتون بیشتر بگذرد امکان بازیابی آن به مراتب کمتر میشود پس به محض اینکه اتفاقی اطلاعات شما پاک شد این کارها را برای بازگرداندن آنها امتحان کنید

دو نرم افزار پیشنهادی ما Wondershare Dr. Fone و Coolmuster Android SMS+Contacts Recovery هستند . پس از آنکه نسخه آزمایشی واندر شر را روی پی سی خود نصب کردید باید یو اس بی را به دستگاه وصل کنید برای اینکار شما باید USB Debugging را  روی گوشی خود فعال کنید به قسمت تنظیمات رفته وارد Developer options شده و تیک USB Debugging را بزنید .

در صورتی که در تنظیمات گزینه Developer options را پیدا نکردید  در قسمت About Phone و در شاخه  Software Info هفت بار Build Number  را بزنید در این صورت دسترسی شما به Developer options آزاد میشود .

حال که با یو اس بی به دستگاه وصل شدید برنامه به صورت اتوماتیک دستگاه شما را آنالیز میکند و اطلاعاتتون را بازیابی میکند اگر اطلاعات شما زیاد باشد این کار طول خواهد کشید

سپس تمام فایل های شما چه آنها که پاک شده و نشده در قسمت فایل های بازگردانی شما قابل مشاهده میباشد در نهایت اطلاعاتی را که میخواهید بازگردانده شود را تیک بزنید راست کلیک کنید و گزینه Recover Checked را انتخاب کنید تا پیامک شما در قالب یک فایل آفیس روی پی سی ذخیره شود .


بازیابی چت های پاک شده تلگرام

آیا می توان پیام های پاک شده در یک گفتگو را در تلگرام بازیابی کرد؟ چطور چت های پاک شده ی خود را برگردانیم. گاهی اوقات در تلگرام چت هایی را که در یک گفتگوی خصوصی داشته ایم را پاک می کنیم و بعد از این کار پشیمان می شویم و یا به اشتباه پیام را حذف کرده ایم و متوجه می شویم که پیام مدنظر خود را پاک نکرده ایم و پیام دیگری را پاک کرده ایم و خیلی دوست داریم پیام را برگردانیم. در ابتدا بگوییم که در تلگرام چنین قابلیتی وجود ندارد و گزینه ای برای برگرداندن چت هایمان نداریم. در صورتی که اکانت خود را حذف کنید یا چتی را پاک کنید به هیچ وجه قابل بازیابی نیست.

یک راه برای دیدن و دسترسی به آن پیام ها وجود دارد و این است که از شخص مقابلی که آن چت را با او داشته اید، کمک بگیرید و اگر در گوشی او همچنان حذف نشده باشد به راحتی می توانید به چت مورد نظرتان دست بیابید ولی اگر شخص مقابلتان هم حذف کرده باشد، دیگر نمی توان چت را به حالت اول برگرداند، ولی نگران نباشید امکان برگرداندن بعضی از فایل ها با بعضی روش ها وجود دارد.

در بسیاری از کانال ها و سایت ها برای دانلود نرم افزار بازیابی، تبلیغات زیادی می شود و این برنامه را برای فروش گذاشته اند. به شما اطمینان می دهیم این موارد کاملا کذب است و چنین نرم افزاری وجود ندارد. گاهی افرادی گول این تبلیغات را می خورند و متوجه می شوند که نه تنها این کار را انجام نمی دهد بلکه حریم خصوصی شان را نیز به خطر انداخته اند.

آموزش تعمیرات موبایل | تعمیر ال سی دی شکسته | گوشی های اپل استوری | تعمیرات آیفون | عکس | گیف | پیامک
حال ما در اینجا برای دیدن پیام های پاک شده تلگرام و برگرداندن بعضی از عکس ها، گیف یا استیکر چند روش معرفی کرده شاید بتوانید حداقل بعضی از آن ها برگردانید.

راه حلی برای بازیابی چت های حذف شده تلگرام

جهت معرفی ترفند بازیابی عکس های پاک شده اینجا کلیک کنید.

در گوشی خود، مدیریت برنامه ها (file manager) را پیدا کنید و وارد آن شوید و در پوشه ی Android ، وارد فولدر data شوید و گزینه ی org.telegram.messenger را لمس کنید و وقتی به پوشه ی Cache وارد شدید، تمام محتوایی را که در تلگرام ارسال یا دریافت کرده اید، در اینجا می بینید و بدلیل حجم بالای این پوشه، برای بالا آمدن آن کمی زمان لازم است، پس در این قسمت کمی صبور باشید، تا تمامی آنها بالا بیایند. پیشنهاد ما این است که این پوشه را در کامپیوتر باز کنید، آنجا بهتر می توانید عکس یا استیکر مورد نظر تان را که قبلا پاک کرده اید، پیدا کنید. زیرا اگر فایلی را در تلگرام دانلود کرده و بعدا پاک شود در اینجا حذف نمی شود تا وقتی که محتوای Cache را پاک کنیم.

دانلود نرم افزار بازیابی پیام های تلگرام

برخی مواقع وجود دارد که کاربری، Cache را نیز پاک کرده و دسترسی به فایل مورد نظر برایش غیر ممکن شده است در اینجا پیشنهاد ما استفاده از پرچم دارترین نرم افزار بازیابی اطلاعات اندروید در دنیا یعنی EaseUS MobiSaver for Android  می باشد. برنامه ی گفته شده قابلیت این را دارد که اطلاعات پاک شده در گوشی شما را با استفاده از اسکن سریع و کامل گوشی یا تبلت برگرداند. مخاطبین، پیامک ها، عکس ها از جمله فایل هایست که این نرم افزار می تواند بازیابی کند. با دانلود این برنامه حداقل می توانید عکس ها و پیش نمایش استیکرهایی را که در تلگرام پاک کرده اید را برگردانید.

برای دانلود برنامه گفته شده هم می توان در گوگل، نام انگلیسی آن را سرچ کرد و یا از طریق لینکی که برای شما قرار داده ایم دانلود نمود.

EASEUS Data Recovery

مرحله ی بعد از دانلود و نصب این برنامه، باید گوشی تان را به کامپیوتر توسط سیم USB متصل نمایید. و از قسمت درایو ها آن را پیدا کنید و بعد بر روی گزینه ی اسکن کلیک کنید. چند دقیقه منتظر بمانید، پوشه ای را برای شما، نمایان می کند و با رفتن به داخل این پوشه، شاید بتوانید عکس مورد نظر خود را پیدا کنید و بعد از هایلایت کردن فایل های مورد نظرتان، بر روی Recover زده و در یک فولدر در کامپیوتر آن را save کنید.

این برنامه قابلیت های خوبی دارد که از آنها می توان به دسترسی سریع، بازیابی حرفه ای فایل ها و اطلاعات حذف شده، بازیابی اطلاعات فرمت شده و پشتیبانی از انواع حافظه و مموری های موبایل نام برد.

سوالات متداول- بازیابی چت های پاک شده تلگرام
1- آیا امکان برگرداندن و بایابی چت های پاک شده تلگرام وجود دارد؟
یک راه برای دیدن و دسترسی به پیام های پاک شده در تلگرام وجود دارد و این است که از شخص مقابلی که آن چت را با او داشته اید، کمک بگیرید و اگر در گوشی او همچنان حذف نشده باشد به راحتی می توانید به چت مورد نظرتان دست بیابید ولی اگر شخص مقابلتان هم حذف کرده باشد، دیگر نمی توان چت را به حالت اول برگرداند، ولی نگران نباشید امکان برگرداندن بعضی از فایل ها با بعضی روش ها وجود دارد.

در بسیاری از کانال ها و سایت ها برای دانلود نرم افزار بازیابی، تبلیغات زیادی می شود و این برنامه را برای فروش گذاشته اند. به شما اطمینان می دهیم این موارد کاملا کذب است و چنین نرم افزاری وجود ندارد. گاهی افرادی گول این تبلیغات را می خورند و متوجه می شوند که نه تنها این کار را انجام نمی دهد بلکه حریم خصوصی شان را نیز به خطر انداخته اند.

2- چگونه می توان پیام های حذف شده خود را درتلگرام آیفون بازگرداند؟
امکان بازیابی چت های تلگرام وجود ندارد زیرا تلگرام یک برنامه پیام رسانی ابری است. پس از حذف پیام های خود (چت های خصوصی)، نمی توانید آنها را بازیابی کنید. می توانید پیام های حذف شده خود را از گروه ها و کانال های تلگرام (تنها در صورتی که شما ادمین یا سازنده باشید) در پنجره 48 ساعته با استفاده از گزینه Recent Action بررسی کنید.

3- هنگام حذف گفتگوها در تلگرام چه اتفاقی می افتد؟
مطابق با قوانین تلگرام، پیام هایی که شما برای حذف، انتخاب خواهید کرد «هم برای شما و هم برای شخص دیگر، بدون اینکه اثری از آن باقی بماند، ناپدید می شود».

4- چگونه می توانم چت های حذف شده تلگرام را در آیفون بازیابی کنم؟
هنگامی که پیام های خود را در تلگرام حذف کردید، آیفون نمی تواند آنها را بازیابی کند، مگر اینکه در آی­تیونز و یا آی­کلود یک نسخه پشتیبان تهیه کرده باشید.

نحوه استفاده از سرویس iCloud برای بازیابی تاریخچه چت تلگرام به شرح زیر است، با استفاده از حساب iCloud می توانید به راحتی به تمام پیام های تلگرام خود دسترسی پیدا کنید. تمام کاری که باید انجام دهید اینست که وارد حساب iCloud خود شوید و گزینه پیام ها را انتخاب کنید. پس از یافتن تمام پیام های مورد نظر، می توانید گزینه غیر فعال کردن در تنظیمات iCloud را انتخاب کنید. اکنون می توانید گزینه Merge را جستجو کنید، این گزینه به شما امکان می دهد تمام پیام های متنی حذف شده را دوباره در گوشی خود بازیابی کنید.

5- چگونه پیام های حذف شده در تلگرام خود را با نسخه پشتیبان از طریق iTunes بازیابی کنم؟
آیفون خود را با iTunes به رایانه خود متصل کرده و پنجره مورد نیاز را باز کنید.
می توانید گزینه بازگردانی را انتخاب کنید که تمام داده های نسخه پشتیبان را به دستگاه شما منتقل کند.
در صورتی که به طور خودکار از پیام های متنی نسخه پشتیبان تهیه نکرده باشید، این مراحل نتیجه نخواهند داد.
6- چگونه می توان چت های حذف شده تلگرام را در اندروید بازیابی کرد؟
به تنظیمات دستگاه های اندروید خود بروید. سپس برنامه ها یا اطلاعات برنامه را جستجو کنید. روی آن کلیک کنید. پس از این لیست برنامه ها ظاهر می شوند. برنامه ها را مرور کنید و تلگرام را انتخاب کنید. سپس گزینه حذف نصب را مشاهده خواهید کرد. پوشه ها و رسانه های ایجاد شده با تلگرام ممکن است در حافظه دستگاه شما با همان نام پوشه برنامه تلگرام قرار داشته باشند. هر کدام را که خواستید بازیابی کنید، همچنین می توانید آن را از مدیر فایل حذف کنید.

7- چگونه می توانم فیلم حذف شده را از تلگرام بازیابی کنم؟
مراحل بازیابی عکس ها و فیلم های حذف شده در تلگرام

هنگامی که چت شما حذف شد، در تلفن همراه خود به مدیریت فایل بروید و روی پوشه «تلگرام» ضربه بزنید.
در مرحله بعدی، روی تصاویر تلگرام، ویدئوهای تلگرام و غیره ضربه بزنید تا پرونده های حذف شده خود را مشاهده کنید.
تمام تصاویر ، فیلم ها و سایر اسناد ذخیره شده در آنجا را پیدا خواهید کرد.
8- چگونه می توانم تاریخچه چت تلگرام را دانلود کنم؟
برای انتقال چت های تلگرام از برنامه دسک تاپ، فقط به تنظیمات> انتقال داده های تلگرام بروید، موارد مورد نظر خود را انتخاب کنید و دکمه انتقال (export) را فشار دهید. اگر فقط می خواهید یک چت تلگرام شخصی و مخصوص را انتقال دهید، باید گفتگو را باز کنید، روی علامت سه نقطه ضربه بزنید و گزینه “Export chat history” را انتخاب کنید.

9- آیا می توانم از گفتگوهای تلگرام خود نسخه پشتیبان تهیه کنم؟
با برنامه iKeyMonitor و با استفاده از ویژگی کی لاگینگ و گرفتن عکس از تصاویر، می توانید از سابقه چت تلگرام نسخه پشتیبان تهیه کنید. برای آیفون ، Safari را باز کنید و برای دسترسی به iKeyMonitor ، آدرس http://localhost:8888 را وارد کنید. برای اندروید، صفحه شماره گیری را باز کنید و برای بازدید از iKeyMonitor شماره *8888# را وارد کنید. کلید مجوز خود را وارد کنید و برای ورود به iKeyMonitor روی ورود به سیستم ضربه بزنید.

10- چگونه می توان چت های حذف شده تلگرام در اندروید را بازیابی کرد؟
می توانید یک روش غیر متعارف را امتحان کنید:

به آدرس telegram.org بروید و وارد سیستم شوید (لاگین کنید).
گفتگو و چت های را می خواهید ذخیره کنید انتخاب کنید.
از پنجره گپ ها بصورت کامل پایین بروید. این پیام ها را بارگیری می کند.
صفحه وب را با فرمت مورد نظر خود ذخیره کنید.


بازیابی چت‌های حذف شده تلگرام و ریکاوری هیستوری

چگونه پیام‌های حذف شده تلگرام را برگردانیم؟ شاید خیلیا بنا به دلایلی به دنبال ریکاوری و برگرداندن یا بازیابی چت‌های حذف شده تلگرام هستند و دوباره می‌خواهند که پیام‌های پاک شده قبلی با یک شخص را که ریمو کرده اند یا اشتباه پاک شده برگردانند. برای ریکاوری چت در تلگرام اگر شما حساب کاربری خود را پاک کنید و یا مکالمات مورد نظر رو دوطرفه حذف کنید کار سخت میشود و ما در اینجا به شما چند راهکار آموزش می‌دهیم که امیدوارم استفاده کنید.

اولین راهی که به فکرتون میرسه برای دسترسی کامل به اون چت ها اینه که از گوشی طرف بردارید، چون در صورت اینکه طرف گفتگوه‌ها رو پاک نکرده باشه برای همیشه در تلگرامش باقی خواهد ماند، اینو همینجوری گفتم چون خیلیا امکان دسترسی به گوشی طرف را ندارید. حالا اتفاق افتاد دوطرفه پیام‌ها پاک شد، خیلیا براشون مهمه این گفتگوها و می‌خوان به عنوان مدرک یا هرچیز دیگری مجدد به اون گفتگوها دسترسی داشته باشند.

ما برای دیدن پیام‌های حذف شده تلگرام و حداقل بازیابی عکس و گیف و استیکرها چند راهکار به شما معرفی میکنیم که امیدوارم بخشی از داده های شما را بازگرداند و یا در آینده اگر همچین مسائلی پیش اومده بتوانید اطلاعات از دست رفته را بازگردانید.

روش اول : دانلود نرم افزار ریکاوری تلگرام
با توجه به امنیت تلگرام که بسیار بالا هست بازیابی اکانت حذف شده تلگرام کار بسیار دشواری است، اما شما میتوانید کمی از فایل‌هایی که حذف شده را با استفاده از قدرتمند‌ترین نرم‌افزار بازیابی اطلاعات اندروید در جهان بازیابی کنید. این برنامه قادر است اطلاعات حذف شده و از دست رفته از پوشه کش و گالری شما را با اسکن سریع بازیابی کند.

بنظر من حتما این برنامه را روی کامپیوتر یا لپتاپ خود نصب کنید، چون حداقل عکس ها و پیش‌نمایش استیکرهای که در گفتگوهای شما پاک شده را بازیابی می‌کند. برای دانلود و آموزش بیشتر از طریق لینک زیر برنامه را دانلود کنید.

دانلود نرم افزار ریکاوری تلگرام
پس از دانلود و نصب گوشی خود را به کامپیوتر متصل کرده و از لیست درایوها اونو انتخاب کنید و Scan را بزنید سپس منتظر باشید تا این برنامه کارش و انجام بده که شاید چند دقیقه ای زمان ببرد. حالا بروید تو لیست پیدا شده ببینید که عکساتون هست و پس از انتخاب فایلهاتون روی Recover بزنید و در یک پوشه دلخواه کامپیوتر آنها را ذخیره کنید.

از امکانات این نرم افزار ریکاوری میتوان به دسترسی سریع، بازیابی حرفه ای فایل ها و اطلاعات حذف شده، بازیابی اطلاعات فرمت شده و پشتیبانی از انواع حافظه و مموری‌های موبایل اشاره کرد.

روش دوم : بازیابی چت‌های حذف شده تلگرام از طریق پوشه کش
این پوشه مخزن تمام فایل‌های رد و بدل شده در تلگرام میباشد. هر نوع فایل، استیکر، پیش نمایش عکس‌ها و ویدیوها و … در آن وجود دارد.

برای اینکار وارد فایل منیجر گوشی خود بشید و در حافظه داخلی به مسیر android/data/org.telegram.messenger بروید که در اینجا یک پوشه با نام Cache میبینید که شامل تمام فایل‌های رد و بدل شده در تلگرام است. این پوشه را باز کنید، چون فایل زیادی در اون وجود داره ممکن است گوشی هنگ کند یا طول بکشه که کامل باز شود. اگر کامپیوتر دارید می‌تونید این پوشه را کپی کرده و در کامپیوتر خود باز کنید.

اگر وارد کش بشید می‌بینید کلی فایل و استیکر در اون وجود داره که همونایی هست که قبلا در گفتگوها رد و بدل شده است.

روش سوم : برنامه Notification History
این برنامه به عنوان یک اپلیکیشن پرطرفدار و قدرتمند برای دسترسی به تاریخچه‌ی کامل نوتفیکیشن‌های دریافتی می باشد که توسط ikva eSolutions توسعه و برای اندروید منتشر شده است.

دانلود Notification History

با نصب این برنامه هر هشداری روی گوشی شما مانند پیام‌های تلگرام و واتس آپ و … را ذخیره می‌کند که بعدا می‌توانید به آنها دسترسی داشته باشید.

روش چهارم : ارتباط با پشتیبانی تلگرام
اگر اطلاعات شما خیلی مهم بوده می‌توانید با ارسال پیام به پشتیبانی تلگرام با اپراتور فارسی آن گفتگو کنید و درخواست خود را مطرح کنید. البته این راه اصلا تضمینی نیست و احتمال بسیار کم نتیجه بده، اما خب تیری در تاریکی است.

ارسال پیام به پشتیبانی تلگرام

اگر در اینترنت به سایت‌هایی برخورد کردید که دانلود نرم‌افزار ریکاوری پیام‌های تلگرام و برنامه بازیابی چت‌های تلگرام را می‌فروشند بدانید که کاملا دروغ است و هرگز فریب اینجور برنامه‌ها را نخورید چون علاوه بر اینکه کار نم‌یکند بلکه ممکن است به حریم خصوصی شما نفوذ کنند.

بازیابی چت ها در هنگام حذف پیامها
پیامرسان تلگرام در بروزرسانی اخیر خود یک قابلیت اضافه کرده است که 5 ثانیه پس از پاک کردن چت و گفتگوها یا لفت دادن به شما فرصت میدهد که با با زدن گزینه Undo به عقب برگردید و چت یا گفتگویی که پاک کردید را به حالت قبل برگشت می‌دهد. متاسفانه عیب ما ایرانی‌ها اینه خیلیاشون هنوز تلگرام خود را آپدیت نکردند. همین الان تلگرام اصلی را بروزرسانی کنید.

برگرداندن پیام حذف شده در گروه
اگر اشتباهی پیامی را در گروه خودتون پاک کردید میتوانید طی 48 ساعت در بخشRecent Action اون پیام را مشاهده کنید یا مجدد در گروه ارسال کنید. برای دسترسی به این بخش شما باید ادمین گروه باشید.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

این عکس‌های تاریخی را یا ندیده‌اید یا احتمالش کم است که دیده باشید!

پسرک «بانجو» نوا» با سگش -  تقریباً در اوایل دهه 1900جورج لوکاس قبل از تکامل جلوه‌های کامپیوتری، 1984فضای داخلی خطوط قطار اورینت اکسپرس،  سال 18831947. دختری در حال بازی با ماشین اسباب‌بازی، شهر نیویورک، عکس از فرد…

آیا تا حالا عکس‌های باکیفیت از فضای داخلی پنهان سازهای موسیقی مختلف دیده بودید؟!

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که داخل سازها و آلات موسیقی چگونه است؟در کودکی و نوجوانی بسیار پیش آمده بود که وسایل الکترونیکی را باز کرده باشیم. اما خب آنها پیج داشتند و ما خودمان را متقاعد می‌کردیم که دوباره می‌توانیم سر هم‌شان…

مجموعه‌ای از تصاویر هراس‌آور، عجیب با به اصطلاح نفرین‌شده!

برای قسمتی از شگفتی یا ترس خودمان از پیرامون یا عکس‌ها نمی‌شود توضیح صریح ارائه کرد. احتمالا منشا این ترس‌ها به تدریج در سیناپس‌های مغزی ما از هزاران سال پیش یه یادگار گذاشته شده.آدم فکر می‌کند اگر قرار باشد برنامه هوش مصنوعی ایجاد شود…

نقاشی‌هایی که به بالاترین رقم‌ها قیمت‌گذاری و فروخته شده‌اند

در اینجا می خواهیم لیستی از گران‌ترین نقاشی هایی که در بازار حراجی‌ها به فروش رسیده اند را با هم مرور کنیم. البته هر لحظه امکان تغییر این لیست و جایگزینی نقاشی های دیگری وجود دارد ولی در آن صورت هم می توان نقاشی های زیر را جزء گرانترین های…

دستمال‌های پارچه‌ای برای پنهان کردن نقشه فرار در زمان جنگ جهانی دوم

جورجینا کنیوندر جنگ جهانی دوم، نقشه‌های سرّی روی دستمال‌های جیبی چاپ می‌شد تا نیروهای متّفقین در پشت خطوط دشمن بتوانند از آنها استفاده کنند. گرامی داشتن دستمال‌های پارچه‌ای کهنه پدر ‌همسرم شاید به نظر کاری ناخوشایند باشد اما در دل آنها…

به نظرتان کدام شغل‌ها بیش از آنچه که لایقشان است، درآمد دارند؟!

بسته به فرهنگ هر کشور و شرایط سیاسی و اقتصادی هر ناحیه پاسخ به این سوال هم متغییر است.اما چرا ما برخی‌ها را از این نظر همیشه در رادار خود داریم و بعضی‌ها را نه.واقعیت این است که برخی اصلا چراغ خاموش حرکت می‌کنند و در رادار ما نیستند…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. فرشته عبدی می گوید

    اگه کسی کامپیوتر و لپ تاب نداشته باشه که از اون طریق ریکاوری کنه تکلیف چیه؟:)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.