برای خرید یخچال ساید بای ساید به چه نکاتی باید توجه کنیم ؟

0

رپرورتاژ

اگر قبل از خرید یخچال ساید بای ساید،تحقیقات لازم را انجام ندهید و از ویژگی های یک یخچال ساید بای ساید خوب و باکیفیت آگاهی نداشته باشید گویی وارد مسیری شده اید که انتهای آن پشیمانی است و انگار پول و وقت خود را به هدر داده اید.

اگر هم وقت کمی برای تحقیق در مورد خرید یخچال ساید بای ساید یا یخچال فریزر دارید در این جا نکات مهمی را که حتما باید به آن ها توجه کنید را به شما بیان کرده ایم تا بتوانید در مدت زمان کم بهترین تصمیم را برای خرید یخچال داشته باشید .

چه میان هزینه ای را برای خرید یخچال در نظر دارید ؟

در همین ابتدا باید بازه قیمتی خود را مشخص کنید .زیرا زمانی که به فروشگاهی برای خرید یخچال فریزر مراجعه می کنید ممکن است با یخچال هایی رو به رو شوید که از لحاظ ظاهر با هم یکسان باشند اما قیمت های متفاوتی دارند و شما را در انتخاب دچار تردید نمایند و ممکن است در آن لحظه فکر کنید که هرچه قیمت یخچال ، گران تر باشد پس کیفیت بالاتری دارد . این موضوع همیشه درست نیست ، هر چند که برند یخچال در کیفیت و قیمت آن تاثیر مستقیمی دارد و شما هم با توجه به آنها و ویژگی و امکانات دستگاه آن را انتخاب میکنید اما تطبیق تمامی اینها با مبلغی که در نظر دارید رابطه مستقیم دار . پس اگر بازه قیمتی خود را مشخص کنید راحت تر می توانید یخچال هدف خود اعم از یخچال ساید بای ساید، یخچال فریزر، یخچال دو قلو ، یخچال بالا پایین و… را تهیه کنید.

به میزان مصرف انرژی یخچال توجه کنید

اگر یک خانواده کم جمعیت هستید ، پس سعی کنید از خرید یخچال های بزرگ اجتناب کنید .زیرا هرچه یخچال از سایز بزرگتری برخوردار باشد طبیعتا میزان مصرف انرژی بالاتری نیز دارد که برای یک خانواده کم جمعیت اصراف است . روی اکثر یخچال ها میزان مصرف انرژی آن یخچال با حرف A  تا G  مشخص شده است که طبیعتا A  به معنی مصرف انرژی کمتر و هر چه به سمت  G باشد به معنای مصرف بیشتر انرژی است حتی در بعضی از یخچال ها مانند یخچال دوقلو و یخچال فریزر شاهد تعدادستاره برای مصرف انرژی هستیم که تعداد ستاره های بالاتر نشان دهنده حداقل مصرف انرژی ممکن برای یخچال است . همچنین در چند نمونه از یخچال های ساید و یخچال دوقلو و حتی یخچال بالاپایین به دلیل برفکی که داخل یخچال به وجود آمده و  حاصل از دمای زیاد داخل یخچال است مصرف انرژی بسیار بیشتر خواهد شد در نتیجه هنگام خرید یخچال از فروشنده بخواهید تا یخچالی بدون برفک را به شما معرفی کند زیرا وجود همین سیستم در یخچال باعث شده تا مشکلات مربوط به مصرف انرژی حل شود .

فضای داخلی یخچال و رنگ و جنس بدنه یخچال یادتان نرود

توجه کنید که هرچه قدر فضای داخلی یخچال بزرگتر باشد و از ارتفاع بالاتری برخوردار باشد ، ظروف و قابلمه های بیشتری در آن جا میگیرد و زمانی که مهمانی داشته باشید از این بابت خیالتان راحت ترخواهد بود . ضمن اینکه برای آنکه هارمونی رنگ و تناسب در آشپزخانه شما رعایت شود پس سعی کنید رنگ متناسب با کابینت ها و دیوارآشپزخانه انتخاب کنید .

معمولا یخچال ها به سه رنگ سفید ، نقره ای ، استیل در بازار موجود هستند که اگر قصد خرید یخچال را داشته باشید می تواند یخچال هایی به رنگ مشکی را هم در گزینه های خود قراردهید که این روزها بسیار پرطرفدار هستند و جلوه بسیار خاصی برای آشپزخانه شما به وجود خواهند آورد.

حواستان به موتور یخچال باشد

یکی از مهمترین نکات برای خرید یخچال کیفیت موتور آن است . متاسفانه در بیشتر یخچال ها از موتورهای چینی استفاده شده و همین موضوع باعث کاهش عمر یخچال خواهد شد . پس هنگام خرید یخچال حتما به فروشنده بیان کنید که موتور یخچال چینی نباشد و قدرت بالایی نیز داشته باشد.

امکانات جزئی تررا فراموش نکنید

معمولا افراد قبل از خرید یخچال به ابعاد و رنگ و جنس بدنه و سیستم های خنک کننده و … که تقریبا جلوی چشم است توجه می کنند که درست است اما نکات جزئی تری مانند تنظیم دمای داخل یخچال و نورمناسب داخل آن و تنظیم میزان رطوبت برای تازه تر نگه داشتن سبزیجات بسیارمهم است .

برای مثال باید از فروشنده بخواهید تا راهنمای مربوط به تنظیمات دما را در اختیارشما قرار دهند زیرا دمای قسمت یخچال با فریزر متفاوت است و اگر اطلاعاتی در مورد تغییرات دما نداشته باشید ممکن است مواد غذایی شما یخ بزند و یا موادی که در فریزر هستند مانند گوشت و… فاسد شوند .همچنین میزان تنظیم رطوبت نیز برای قسمت های مختلف یخچال نیز متفاوت است و برای موادغذایی مختلف نیازمند کنترل متفاوتی برای رطوبت داخل یخچال هستیم.

البته این موارد اغلب توسط تکنسین های شرکت گارانتی که در محل یخچال را نصب مینماید آموزش داده میشود.

برندهای معتبر برای خرید یخچال کدام برندها هستند ؟

 

در بازار یخچال های بسیار متنوع با مارک های متفاوتی وجوددارند که به معرفی چندنمونه برتر آن ها برای خرید می پردازیم .

یخچال ال جی

شرکت ال جی یکی از برندهای معتبر در تولید لوازم خانگی است که می توانید باخیال راحت خرید یخچال از این برند را داشته باشید.

این برند معتبر انواع مختلف یخچال سایدبای ساید ، یخچال اینستاویو، یخچال های فریزر پایین ، یخچال های فریزربالا ، یخچال فریزهای چند درب را داشته که در جدیدترین تولیدات خود یخچال های ساید بای ساید و دوقلو بسیار باکیفیت و با مصرف حداقل انرژی را در اختیار خریداران قرار می دهد .

برای مثال با سیستم Door in Door  تعبیه شده در جدیدترین یخچال های ساید با ساید ال جی دیگر نیازی به باز کردن درب یخچال برای برداشتن نوشیدنی ندارید که این خود کمک بزرگی در جهت مصرف حداقلی انرژی می باشد .

همچنین این برند در یخچال های ساید بای ساید خود سیستم های پیشرفته تهویه هوای داخل یخچال ، سیستم خنک کننده متناسب با موادغذایی ، سیستم از بین برنده بوی بد یخچال و همچنین باکتری زدایی ، سیستم تصفیه آب  و تصفیه هوای داخل یخچال، حسگرهای بسیار پیشرفته و… وجود دارد که خرید یخچال ساید بای ساید ال جی را ارزشمند خواهد کرد .

در ادامه به معرفی چند نمونه برتر از یخچال های ال جی با ویژگی های بالا را به شما معرفی خواهیم کرد .

 

نام یخچالمدل یخچال
یخچال ساید بای ساید ال جیاینستا ویو LG GR-X259CSBV

اینستا ویو GRX-334DPB

اینستاویو GR-X29FTQKL

یخچال فریزرهای چنددرب ال جیLG GR-J34FTUHL

LG GR-J338LSJV

LG GM-J916

LG GR-J264

یخچال های فریزر بالا و پایین الجیLG GR-B872

LG GRB-882

LG GRB-832DHS

LG GR-682

 

یخچال های سامسونگ

یکی از برندهای شناخته شده دیگر در انتخاب یخچال برند سامسونگ است که طرفداران بسیاری داشته و یکی از گزینه های خرید آن ها از این برند می باشد.

روز به روز قابلیت های جدید و حرفه ای تری به یخچال های ساید بای ساید سامسونگ اضافه شده که باعث شده طرفداران این برند نسبت به آن هر روز بیشتر میشود ، برای مثال کنترل دما به صورت کاملا دقیق ، قابلیت سردکردن و منجمد کردن در مدت زمان کم در صورت درخواست کاربر از یخچال ،تنظیم دما در قسمت های مختلف یخچال با توجه به نوع موادغذایی داخل محفظه ، تبدیل محفظه داخل یخچال به فریزر در صورت کم آوردن فضا ، وجود فضای وسیع برای قرار دادن موادغذایی زیاد، و توانایی اتصال به وای فای تنها چند ویژگی برتر یخچال های ساید بای ساید سامسونگ است که طرفداران خود را مبهوت کرده است .

 

نام یخچالمدل یخچال
 یخچال های درب فرانسوی و دوقلوSamsung RR39-RZ32

Samsung RFG28MESL

یخچال های ساید بای ساید Samsung RF858QALAXW

Samsung RH58

Samsung RS51

Samsung RF56

یخچال های فریزر بالا و پایین Samsung RT85

Sasmung RT62K7160SL

Samsung RT53K6540SL

 

یخچال های بوش 

این برند آلمانی نیز در بازار حرف برای گفتن زیاد دارد و درواقع غولی برای رقبای خود محسوب شده که  یخچال های ساید بای ساید آن ، ویژگی های منحصر به فردی مانند تکنولوژی های بسیار حرفه ای خنک کننده ، تازه گی و طراوت بالای موادغذایی داخل محفظه ، سیستم های از بین برنده باکتری و بوی بد یخچال ، طبقه هایی از جنس شیشه که کاملا محکم و ضدخش و شکستگی هستند تنها چند نمونه از مزیت های یخچال های بوش است که علاوه بر حس خاص بودنی که به مشتری بابت انتخاب و خرید این برند می دهد ، تجربه لذت بخشی را نیز برای او به وجود خواهد آورد .

 

نوع یخچالمدل یخچال
یخچال ساید بای سایدKAG90AW204

KAG93AI30M

KAD80A104

یخچال دوقلوKSV36VI30 | GSN36VW30

KSW36PI304-GSD36PI204

یخچال فریزر بالا و پایینBosch KDN53NW204

 Bosch KDV58VW304

Bosch KGN56V304

Bosch KGN56A204

 

جمع بندی

در این مطلب با سه برند از بهترین مارک های خارجی یخچال ساید بای ساید ، فریز ، دوقلو و بالا و پایین آشنا شدیم  البته ذکر این نکته به جاست که برندهای ایرانی بسیاری مانند اسنوا ،الکترواستیل ، امرسان ،یخساران ، پارس و… وجوددارند که به نسبت قیمت مناسب خود از کیفیت خوبی نیز برخوردار هستند .

شهرستان مرزی بانه از دیر باز به قطب تجاری غرب کشور محروف بوده است کا کالاهای سنگین همچون تلویزیون ، انواع یخچال ،کولرگازی ، لباسشویی و ظرفشویی و… از این شهر مرزی با قیمت مناسب از طریق بازارچه های رسمی کوله بری وارد میشود.

فروشگاه بانه شاپ نیز یکی از دهها فروشگاه معتبر شهرستان بانه میباشد که هموطنان گرامی میتوانند جهت گرفتن راهنمایی و مشاوره برای خرید یخچال از بانه با قیمت مناسب و بدون واسطه از آن بهره مند شوند.خرید یخچال ساید بای ساید از بانه به دلیل از بین رفتن واسطه از لحاظ اقتصادی به میزان قابل توجهی به صرفه میباشد.

تلفن تماس : ٠٨٧٣۶٣۴۵١٠٠              وبسایت : banehshop.com
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.