چگونه هزینه های خرید نواربهداشتی را کاهش دهیم؟

0

رپورتاژ

یکی از مهمترین دوران ها در طول زندگی خانم ها دوران قاعدگی است. انتخاب محصولات بهداشتی به ویژه برای بانوان اهمیت زیادی دارد. نوار بهداشتی یکی از ضروری ترین اقلام برای خانم هاست که هر ساله مبلغ نسبتا چشمگیری برای خرید آن هزینه می کنند. اگر میخواهید بدانید که چگونه میتوان هزینه های خرید نواربهداشتی را کاهش داد در این مطلب با ما همراه باشید.

نوار بهداشتی یک پد دستمال کوچکی است که از الیاف مصنوعی و پنبه ساخته شده است. پیش از اختراع نواربهداشتی یکبار مصرف گذراندن دوران عادت ماهانه کمی برای بانوان سخت بود اما اکنون با تولید نوار بهداشتی های یکبار مصرف در انواع و اقسام مختلف این مسئله راحت تر شده است. نوار بهداشتی ها در انواع و سایز های مختلف از جمله بالدار و بدون بال و یا ویژه شب و روز تولید می شوند.

خرید نوار بهداشتی از موارد پر اهمیت برای بانوان است که با خرید عمده می توان در هزینه های این کالای مصرفی صرفه جویی کرد.

مهمترین دغدغه خانم ها در دوران قاعدگی احساس آسودگی خیال است تا بتوانند به راحتی به فعالیت های روزانه خود برسند.

از آنجا که نوار بهداشتی یک محصول همیشه لازم در خانه است خانم ها تمایل دارند که همیشه چند بسته در خانه داشته باشند. روزهای عادت ماهیانه یکی از حساس ترین روزها برای یک خانم است که باید نکات مهمی را در انتخاب محصولات بهداشتی خود به ویژه نوار بهداشتی رعایت کنند.

در دوران عادت ماهانه خانم ها بسته به وضعیت خودشان مقدارهای متفاوتی نوار بهداشتی مصرف می کنند اما باید توجه داشت که لازم است هر نوار بهداشتی هر 4 ساعت یکبار عوض شود. (حتی در صورت تمیز بودن). چرا که رطوبت ناشی از آن باعث ایجاد باکتری ها و فعالیت میکروارگانیسم ها خواهد شد که این امر امکان ابتلا به عفونت زنان را بالا میبرد.

نوار بهداشتی ها که آنها را با پد بهداشتی نیز می شناسیم علاوه بر دوران قاعدگی توسط خانم ها می تواند برای ترشحات روزانه هم استفاده می شود. همواره باید در انتخاب و خرید نوار بهداشتی دقت کرد تا موجب خارش، سوزش و یا عفونت نشود.

یک خانم در طول زندگی خود 500 بار قاعدگی را تجربه می کند و به طور متوسط هر خانم در طول زندگی خود 16800 پد مصرف می کند که این خود هزینه هنگفتی به شمار می رود. اگرچه نوار بهداشتی در اکثر فروشگاه ها و داروخانه ها یافت می شود اما یکی از به صرفه ترین و منطقی ترین راه ها خرید عمده نوار بهداشتی است.

خرید عمده نوار بهداشتی

از آنجا که نوار بهداشتی یک محصول همیشه ضروری در خانه هاست یکی از روش هایی که می توان از هزینه های هنگفت آن کم کرد خرید عمده نوار بهداشتی است. حتما می دانید که با خرید عمده هر محصولی به دلیل تعداد بالای خرید می توانید با قیمت مناسب تری آن محصول را در اختیار داشته باشید. اما نواربهداشتی یک محصول با حجم زیاد است و شاید خرید نواربهداشتی عمده برای همه افراد راحت نباشد. یکی از بهترین روش ها برای خرید عمده نوار بهداشتی خرید آن بصورت آنلاین است که علاوه بر صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد باعث صرفه جویی در زمان شما خواهد شد.

در اینجا قصد داریم یک فروشگاه آنلاین همیشه تخفیف در زمینه کالاهای اساسی و سوپر مارکتی یعنی وبسایت بنک چی را به شما معرفی کنیم. بنک چی یک سوپرمارکت آنلاین است که به شما امکان می دهد تا هم بصورت عمده و هم بصورت تکی خرید انجام دهید. با خرید عمده نوار بهداشتی از بنک چی می توانید در کمترین زمان سفارش خود را ثبت کنید و با یک خرید مطمئن درب منزل تحویل بگیرید. ویژگی منحصر به فرد بنک چی آن است که هرچه تعداد خرید شما بیشتر باشد تخفیف بیشتری دریافت می کنید بنابراین خرید محصولی مانند نوار بهداشتی بصورت عمده در این وبسایت بسیار به صرفه خواهد بود.

در وب سایت بنک چی می توانید انواع محصولات نوار بهداشتی از معتبرترین برندهای بازار را مشاهده کنید و ویژگی هریک را با دیگری مقایسه کنید. علاوه بر خرید عمده امکان خرید تکی نوار بهداشتی نیز برای شما فراهم است بنابراین می توانید راحت تر سبد خریدتان را تکمیل کنید.

سایت بنک چی به سراسر ایران ارسال دارد و در صورت خرید بالای 75 هزارتومان هزینه ارسال شما رایگان خواهد شد. بنابراین با خرید عمده نوار بهداشتی از بنک چی در هزینه ها و زمان شما صرفه جویی خواهد شد. بنابراین اگر میخواهید در خرید نوار بهداشتی قیمت تمام شده پایین تری را بپردازید، خرید عمده نواربهداشتی از وبسایت بنک چی یک انتخاب صحیح است.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

سخت است باور کنیم که این عکس‌ توهم‌برانگیز، واقعا عکس است و نقاشی نیست – چرا علیرغم هوش مصنوعی…

اخیراً توجه زیادی به جهان‌های فانتزی ایجاد شده در هنر هوش مصنوعی شده است. با این وجود عکاسی هنوز قدرت و تازگی خاص خودش را دارد و می‌تواند جادو کند و صحنه‌های فانتزی خیره‌کننده ایجاد کند.برخی از عکس‌های تارین گلدمن -عکاس آفریقای جنوبی-…

سری جدیدی از عکس‌های جذاب مقایسه‌ای زمان قدیم و جدید مکان‌ها و شهرها

عکس‌های «قبل و بعد» یا عکس‌های یک مکان بعد از گذشت زمان مدید، به چند دلیل جالب از آب درمی‌آیند:دگرگونی دیداری: انسان‌ها به طور طبیعی به سمت تغییرات و دگرگونی‌های بصری گرایش دارند. عکس‌های قبل و بعد تصویری واضح و قابل توجه از پیشرفت،…

ژاک شارل: کسی که اولین بالون هیدروژنی تاریخ را به پرواز درآورد

در 4 ژوئن 1783، برادران مون‌گلفیه اولین بار یک بالون هوای گرم را در جنوب فرانسه به نمایش گذاشتند. این بالون که از گونی محکمی پوشیده شده با کاغذ ساخته شده بود و تا نزدیک به 2 کیلومتر بالا رفت و به مدت 10 دقیقه در هوا باقی ماند.خبر موفقیت…

برای جبران خطرات سلامتی ناشی از نشستن در طول روز وجود باید تحرک متناوب انجام بدهید. اما هر چند دقیقه…

برای کاهش اثرات مضر نشستن بر سلامتی، هر نیم ساعت یکبار 5 دقیقه پیاده روی سبک داشته باشید. این یافته کلیدی مطالعه جدیدی است که در مجله Medicine & Science in Sports & Exercise منتشر شده است.محققان نوشته‌اند:«ما از 11 فرد سالم…

مورد عجیب بیمار M: مردی که گلوله‌ای به سرش خورد و بعد همه چیز را وارونه می‌دید!

بر اساس گزارش موردی که به تازگی منتشر شده است، یکی از منحصر به فردترین و عجیب‌ترین موارد آسیب مغزی در تاریخ شرح داده شده: این مورد با نام مستعار بیمار M، نامیده می‌شود که در سال ۱۹۳۸ در جریان جنگ داخلی اسپانیا به سرش گلوله خورد و بعد آن…

اگر در زمان این شخصیت‌های معروف مجله تایم وجود داشت و قرار بود روجلد شماره شخصیت سال شوند!

مجله تایم یک نشریه خبری هفتگی معروف است که طیف گسترده‌ای از موضوعات از جمله سیاست، رویداد‌های جهانی، علم، فناوری، سرگرمی و غیره را پوشش می‌دهد. اولین بار در سال 1923 منتشر شد و از آن زمان به یکی از تأثیرگذارترین و شناخته شده‌ترین مجلات در…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5