انواع روش‌ های کاشت ابرو

0

رپورتاژ

هم اکنون شاهد روی کار آمدن روش‌های مختلف کاشت ابرو هستیم. هریک از این انواع روش‌ های کاشت ابرو دارای یک سری ویژگی‌های مثبت و منفی هستند که می‌تواند در هر شخصی متفاوت باشد. به منظور انتخاب بهترین روش کاشت ابرو طبیعی داشتن اطلاعات کافی در این زمینه اجباری است. به همین دلیل در زیر شما همراهان همیشگی کلینیک تخصصی رز را با روش‌های مختلف پیوند ابرو آشنا خواهیم کرد.

  • کاشت ابرو با روش  FUE

روش کاشت ابروFUE  شباهت بسیار زیادی به روش کاشت مو با همین عنوان دارد. لذا کاندیدهای این روش پیوند ابرو برای رسیدن به ابروهایی با تراکم بالا باید در چند جلسه به تکرار این روش بپردازند. البته میزان ریزشی که در ابروهای رخ داده تاثیر بالایی در تعداد جلسات مورد نیاز خواهد داشت. اف یو ای روشی کاملا غیر تهاجمی بوده و از برش و بخیه در طول انجام عملیات استفاده نمی‌شود. به همین دلیل دارای حداقل عوارض جانبی بوده و در کلینیک کاشت مو و ابرو رز بین افرادی که نیازی به تراکم بالا در ابروهای خود نیستند محبوبیت زیادی دارد.

  • کاشت ابرو با روش FUT

در روش FUT گرافت‌های مو به صورت نواری از ناحیه بانک مو برداشته شده و بعد از انجام عملیات لازم بر روی فولیکول‌های مو آن‌ها را طبق الگوش کاشت در ناحیه ابرو قرار می‌دهند. در این روش می‌توان به بالاترین تراکم لازم به منظور انجام عملیات کاشت ابرو رسید. اما از آن‌ جایی که با ایجاد برش نواری در قسمت بانک مو همراه است بیمار می‌تواند دوره نقاهت طولانی مدتی را تجربه کند. کاشت ابرو با روش تف یو تی به صورت کاملا انحصاری در کلینیک رز با همکاری دکتر روحانی انجام می‌گیرد. به دلیل ایجاد محیطی کاملا استاندارد و حضور تیم تخصصی با تجربه در این کلینیک مراحل پیوند ابرو به صورت کاملا حرفه‌ای و با حداقل عوارض جانبی انجام خواهد شد.

  • کاشت ابرو با روش SUT

کاشت ابرو به روش SUT یکی از جدیدترین روش‌های کاشت ابرو طبیعی است که از آن جهت داشتن ابروهایی با ظاهری کاملا طبیعی استفاده می‌شود. در این روش از دستگاه‌های کاملا اتوماتیک برای برداشتن و کاشتن فولیکول‌های مو بهره می‌برند. به همین دلیل نتایج حاصل از آن درصد موفقیت بالایی دارد. علاقه‌مندان به این روش می‌توانند با مراجعه به کلینیک تخصصی رز که یکی از بهترین کلینیک‌های کاشت مو و ابرو در ایران به حساب می‌آید از مزایای روش پیوند ابرو اس یو تی بهره ببرند.

نحوه انجام کاشت ابرو طبیعی

اصول کاشت ابرو طبیعی در تمامی روش‌های تقریبا یکسان است. تفاوت‌های اصلی روش‌ها در نحوه برداشت و کاشت فولیکول‌های مو است. چرا که هر روشی فناوری مختص خود را دارد. در زیر به بررسی مراحل انجام پیوند مو به ترتیب اشاره شده است:

  • مشاوره با پزشک

قبل از اقدام به هر کاری با ید با پزشک در مورد انتظارات خود از انجام کاشت ابرو مشورت کنید. در این جلسه شرایط بدنی، وضعیت بانک مو، میزان ریزش تارهای مو در ناحیه ابرو و مواردی از این قبیل بررسی شده و بهترین روش کاشت ابرو توسط پزشک تعیین می‌گردد. شما می‌توانید با مرتجعه به کلینیک کاشت ابرو رز https://roz-clinic.com/ قبل از هر کاری از مشاوره رایگان ما در حضور دکتر روحانی استفاده کنید.

  • آماده‌سازی بانک مو و ناحیه کاشت ابرو

در روز اصلی کاشت ابرو قبل از شروع کار بانک مو و ابروها برای آغاز عملیات آماده‌سازی می‌شوند. به این صورت که این دو ناحیه استریل شده و بی‌حسی موضعی اعمال می‌گردد. سپس پزشک خطوط ابرو را مطابق با خواست بیمار مشخص می‌کند.

  • برداشت فولیکول‌های مو

در مرحله بعدی فولیکول‌های مو بر اساس روش کاشت ابرو از ناحیه بانک مو برداشته میشوند. بانک مو در اغلب مواقع پشت سر یا زیر گوش بیمار انتخاب می‌گردد.

  • آماده‌سازی فولیکول‌های مو

بعد از برداشت فولیکول‌های مو پزشک متخصص با دقت بالایی زیر میکروسکوپ قوی شروع به آماده‌سازی فولیکول‌های برداشته شده از بانک مو می‌کند. در این مرحله فولیکول‌ها به صورت تار به تار جداسازی می‌شوند.

  • کاشت ابرو

آخرین مرحله مربوط به کاشت ابرو است. به این صورت که در آن پزشک فولیکول‌های آماده شده را طبق الگوی رسم شده در ناحیه ابرو و روش پیوند ابرو انتخاب شده، قرار می‌دهد. کلینیک زیبایی رز مفتخر به بهره‌مندی از به روزترین تکنولوژی‌ها جهت انجام عملیات برداشت و کاشت فولیکول‌های مو در ناحیه ابرو است.

مزایا و عوارض احتمالی کاشت ابرو

مثل هر عمل زیبایی دیگر کاشت ابرو نیز با یک سری عوارض احتمالی و مزایای قابل توجهی همراه است. مزایای روش‌های کاشت ابرو به شرطی که در یک محیطی معتبر انجام شوند بسیار زیادی و رضایت یخش خواهد بود. کلینیک کاشت موی رز در تهران با برخورداری از بهترین امکانات و تیم تخصصی و کاملا حرفه‌ای نهایت سعی خود را می‌کند تا حداکثر مزایایی که می‌توان از پیوند ابرو انتظار داشت را به مراجعه‌کنندگان خود به ارمغان آورد. مهم‌ترین مزیتی که می‌توان برای کاشت ابرو عنوان کرد داشتن ابروهایی پرپشت و کاملا طبیعی است که چهره افراد را جوان‌تر و زیبا‌تر نشان خواهد داد. چرا که ابرو عضو بسیار مهمی در صورت است که تاثیر زیادی در زیبایی دارد.

اما در کنار مزایایی که سبب می‌شود افراد زیادی به سمت کاشت ابرو جذب شوند چندین عارضه احتمالی نیز وجود دارد که در صورت کوچکترین اشتباه بروز پیدا خواهند کرد. به همین دلیل توصیه می‌شود هرگز به کلینیک‌های بدون مجوز و پزشک‌های غیر متخصص برای انجام چنین عملیات مهمی مراجعه نکنید. پزشک متخصص دکتر روحانی این تضمین را به بیماران خود می‌دهد که در صورت رعایت تمامی مراقبت‌های قبل و بعد از کاشت ابرو با دقت بالا عارضع جانبی مهم و اذیت کننده‌ای را تجربه نخواهند کرد. از جمله عارضه‌های احتمالی ناشی از کاشت ابرو عبارتند از:

  • احساس درد در سر
  • التهاب و تورم در چشم‌ها
  • بی‌حسی در نواحی ابرو
  • عفونت
  • خونریزی
  • نکروز

هزینه کاشت ابرو

هزینه کاشت ابرو برای هر شخصی می‌تواند متفاوت باشد. چرا که پارامترهای مختلف و مهمی در ارتباط با این موضوع سهیم هستند. چند نمونه از مواردی که تاثیر بالایی در تعیین هزینه پیوند ابرو دارد می‌توان به تجربه و مهارت پزشک که در اجرت او موثر خواهد بود، روش کاشت مو، نرخ کلینیک براساس امکانات و شرایط فراهم شده برای بیمار، وضعیت بانک مو و غیره اشاره کرد. انجام کاشت ابرو مستلزم داشتن مهارت و تجربه کافی در این زمینه است. همچنین از آنجایی که نتایج حاصل از آن تاثیر به سزایی در زیبایی چهره افراد خواهد داشت نمی‌توان به خاطر تفاوت جزئی در هزینه به کلینیکی نامعتبر مراجعه کرد. کلینیک پوست و موی رز مفتخر است که با فراهم کردن بهترین امکانات و به روزترین فناوری‌های کاشت ابرو رضایت تمامی مراجعه‌کنندگان را جلب می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش‌های کاشت ابرو و هزینه‌های مربوط به آن‌ها می‌توانید با کارشناسان ما از طریق یکی از پل‌های ارتباطی تماس بگیرید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5