همیشه منزلتان تمیز خواهد بود! با ما همراه باشید!

0

رپورتاژ

نظافت منزل برای اکثر خانواده‌های ایرانی بسیار مهم است. متاسفانه در این میان بیشتر بار این مسئولیت بر دوش خانم های خانه است! چه بهتر که برای سریع تر شدن نظافت منزل، اعضای خانواده با کمک هم و همدلی دشواری این کار را پشت سر بگذارند! اگر هر کس یک گوشه از کار را بگیرد مدت زمان کوتاه تری برای تمیزی و نظافت منزل مورد نیاز خواهد بود!

اگر بتوانید برای نظافت منزل و به خانم خانه کمک کنید، بسیار عالی است! ما در این مطلب به شما نکات مهم و ترفندهایی را خواهیم گفت تا این کار برای شما راحت تر و لذت بخش باشد.

احتمالا خیلی از شما به خودتان می‌گویید اگر ما وقت خالی داشتیم حتما کمک میکردیم! اما چه کنیم که کار و مشغله نمی‌گذارد!

اگر واقعا اینطور باشد، گزینهٔ دیگری هم جلوی پای شما است. اگر نمی‌توانید به طور مستقیم کمک کنید یا مجبورید به تنهایی این کار را انجام دهید، بهتر است از نیروهای متخصص در این کار استفاده کنید. پیشنهاد ما به شما نیروهای متعهد و معتمد پین‌ورک است! زیرا اصول نظافتی را می‌دانند و با سرعت و دقت بیشتری نظافت و تمیزی خانه شما را انجام خواهند داد!

اصول و ترفندهای نظافت منزل

1. برنامه ریزی کنید

کارها را تقسیم کنید. ترتیب نظافت اتاق ها را مشخص کنید. برای مثال برنامه ریزی کنید که روز اول هفته آشپزخانه و پذیرایی، روز دوم هفته اتاق خواب ها و سرویس بهداشتی و … !

مشخص کنید هر قسمت از نظافت به عهدهٔ کدام اعضای خانواده است. اگر از نظافتچی کمک نمی‌گیرید بهتر است کارهای سخت تر -مثل باز کردن پرده ها یا دیوار شویی- را به مرد خانه بسپارید. در صورتی که از متخصصین پین‌ورک استفاده کنید به صورت کاملا حرفه‌ای این دسته از کارها را برای شما انجام خواهند داد.

2. دور بریزید

اگر به مدت یک سال از هر کدام از وسایل خانه یا آشپزخانه استفاده ای نکرده اید، مطمئن باشید که یک سال آینده هم همینطور خواهد بود. پس با یک هدف دو نشان بزنید. با اهدای این وسائل به افراد نیازمند هم آن ها را خوشحال کنید و هم فضای خانه خود را خلوت تر کنید!

3. فهرست خرید تهیه کنید

قطعا برای نظافت به مواد شوینده و وسایل نظافتی متفاوتی نیاز پیدا خواهید کرد. آنها را از پیش تهیه کنید تا بین کارتان وقفه‌ای به وجود نیاید و کارها سریع تر پیش برود!

4. زودتر شروع کنید

هر چه زودتر برنامه ریزی و انجام نظافت را شروع کنید استرس کمتری برای اتمامش دارید و در نتیجه دقت بیشتری در تمیزی خواهید داشت!

5. راه پله و مشاعات فراموش نشود

همانطور که می‌دانید نظافت راه پله، مشاعات و آسانسور بسیار مهم است و اولین چیزی است که در یک ساختمان به چشم می‌آید! از نظافت راه پله و مشاعات غافل نشوید! اگر برای اینکار به کمک احتیاج داشتید پین‌ورک در خدمت شما است!

پین‌ورک در نظافت چه کمکی به شما می‌تواند بکند؟

پین‌ورک در حقیقت یک واسطه بین مشتری و نظافتچی های حرفه‌ای است. متخصصین متعهد و معتمد پین‌ورک برای کارهای سخت مثل نظافت منزل و مهمانداری و خانه‌تکانی و… آموزش حرفه‌ای دیده اند و بدون اینکه نیاز باشد شما به آن ها نکات نظافتی را گوشزد کنید، خانه شما را برق می‌اندازند!

همانطور که بالاتر هم اشاره کردیم متخصصین ما کار نظافت راه پله و مشاعات را هم مانند نظافت منزل با دقت و ظرافت بالا انجام می‌دهند.

قیمت مقرون به صرفهٔ پین‌وک و تضمین عملکرد نیروها توسط شرکت، یک فرصت استثنائی است! این فرصت را از دست ندهید و همین حالا در سایت یا اپلیکیشن پین‌ورک ثبت سفارش کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5