آیا می‌دانستید که محبوب‌ترین سرویس پخش جاری موسیقی اسپاتیفای نیست؟

0

اگر از شما بپرسند که محبو‌ب‌ترین سرویس پخش جاری موسیقی، در میان کاربران «دنیا» چیست، چیزی که در وهله نخست ممکن است به ذهن شما برسد اسپاتیفای و بعد سرویس موسیقی اپل است. بعد از اینها تعداد کمتری از شما ممکن است پاندورا یا دیزر Deezer را بیاورید یا شاید سرویس پخش موسیقی آمازون.

گرچه همه اینها مشترک‌ها و علاقه‌مندن زیادی دارند، اما در واقع این یوتیوب است که با فاصله بسیار زیاد و با داشتن دو میلیارد کاربر فعال در ماه، در صدر نشسته است.

اسپاتیفای که مشترک ایرانی زیادی هم دارد در سال 2006 تاسیس شد و در سال 2008 عملا رونمایی شد. در اسپاتیفای در حال حاضر 60 میلیون قطعه موسیقی وجود دارد و مردم در آن 4 میلیارد فهرست پخش موسیقی ایجاد کرده‌اند. به علاوه در اسپاتیفای می‌توانید 1.9 میلیون پادکست پیدا کنید.

اسپاتیفای در مارس سال 2011 توانست از مرز داشتن یک میلیون مشترک پولی در اروپا بگذرد و سپتامبر همان سال تعداد مشترکانش به دو میلیون نفر رسید.

در حال حاضر اسپاتیفای 320 میلیون مشتری ماهانه دارد که 144 میلیون نفر از آنها مشترک پولی هستند. این در حالی است که سرویس موسیقی اپل تا ژوئن سال 2020 حدود 72 میلیون مشترک داشته است.

اما 320 میلیون مشترک اسپاتیفای کجا و کاربرهای میلیاردی اپل کجا؟! تعداد زیادی از ویدئوهای محبوب یوتیوب موزیک -ویدئو هستند و اگر میزان تماشای هر یک از آنها را ببینید، می‌بینید که نجومی است.

یوتیوب کلا دومین سایت محبوب دنیا است و در واقع قسمت جستجوی داخلی یوتیوب دومین موتور جستجوی محبوب دنیا محسوب می‌شود که از طریق آن 30 میلیون نفر روزانه دنبال ویدئوهای مورد نظر خود می‌گردند.

روزانه حدود یک میلیارد ویدئو در یوتیوب دیده می‌شود که این در واقع 37 درصد کل ترافیک اینترنت دنیا است! در واقع کاربران موبایل دنیا به طور متوسط هر روز 40 دقیقه ویدئوهای یوتیوب را می‌بینند.

چیز دیگری که باعث محبوب شدن یوتیوب شده این است که به صورت نیتیو و پیش‌فرض روی گوشی‌های اندرویدی وجود دارد. در سال بیش از یک میلیارد گوشی اندرویدی فروخته می‌شود. در صورتی که در تعداد اندکی از آنها اسپاتیفای به صورت پیش‌فرض نصب است.

البته به جز تماشای عمومی موزیک- ویدئوها در یوتیوب ما یک سرویس موسیقی یوتیوب هم داریم که از نوامبر 2015 بنا نهاده شد. در اینجا دیگر آمار یوتیوب چندان درخشان نیست. این سرویس فعلا 30 میلیون مشترک پولی دارد. البته نصب به 20 میلیون مشترک سال پیش، میزان پیشرفت عالی بوده؛ اما یوتیوب در این قسمت با سرویس پخش جاری موسیقی فاصله دارد.

هم یوتیوب، هم اساتیفای همیشه پیشنهاد غافلگیرکننده برای شنیدن/دیدن موسیقی یا موزیک-ویدئو به ما می‌دهند. هر یک به سکی خاطرات گذشته را به ما یادآوری می‌کنند و گاهی ما در آنها موسیقی‌هایی را که یک دهه یا بیشتر نشنیده‌ایم می‌توانیم دوباره بشنویم و با هنرمندان تازه آشنا شویم.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

سلبریتی‌ها از کودکی تا پیری در این ویدئوهای جالب – از ویل اسمیت تا کیانو ریوز

چطور می‌شود که ما پیر می‌شویم. این تغییر بسیار تدریجی رخ می‌دهد، اما قطعی است. با کارهایی می‌شود کندش کرد اما مسلما نمی‌توان به کی جلوی آن را گرفت.پیری یک فرآیند زیستی پیچیده است که در موجودات زنده از جمله انسان اتفاق می‌افتد. در حالی…

انگار این شخصیت‌های تاریخی و اسطوره‌ای همین الان عکس گرفته‌اند! استفاده از هوش مصنوعی برای بازسازی…

ما بسیاری از شخصیت‌های تاریخی را تنها به صورت طراحی‌های محو و مجسمه‌ها و سردیس‌ها را دیده‌ایم. حالا تصور کنید که این شخصیت‌ها دوباره زنده می‌شدند و با آرایش صورت و مو و ریش امروزی و لباس‌های مدرن به عکاسخانه می‌رفتند.این کاری است که یک…

عکس‌های دلپذیر این سلبریتی‌ها با میدجرنی نسخه پنج و این دستور ایجاد شده که شما هم می‌توانید از آن…

تصور کنید که بخواهید عکس‌هایی از شمار قابل توجهی از سلبریتی‌ها داشته باشید که همه در حال انجام یک کار واحد هستند، آن هم در یک شرایط نوری یکسان.در شرایط عادی که نمی‌شود به همه‌شان دیکته کرد که ژست مورد نظر ما را بگیرند. اما هوش مصنوعی…

روسای جمهوری آمریکا به صورت تصاویر خیالی شبیه گیم‌های رل پلیینگ ژاپنی!

توجه: تصاویر را میدجرنی ساخته و سازنده ظاهرا فارغ از سمت و سوی سیاسی و فقط یک نوع بیان هنری دست به این کار زده است.جو بایدن:دونالد ترامپ:باراک اوباما:جورج دبلیو بوش:بیل کلینتون:جورج بوش پدر:…

عکس‌های بی‌نظیر از آبشارهای رنگارنگ دریاچه‌های پلیتویس در کرواسی و مقایسه آنها با فصل یخ‌زده

نوشته: تاماس دومبورا توثمن چهار سال پیش در فصل زمستان از دریاچه‌های پلیتویس بازدید کردم و از دنیای زیبا و یخ زده آنها با آبشارهای یخی و مناظر سفید عکس گرفتم.اخیراً دوباره به این دریاچه‌ها بازگشته‌ام تا از همان منظره خیره‌کننده عکس…

مهم نیست این تابستان چقدر گرم است، برهنه نخوابید! مشکلات سلامتی بی‌لباس خوابیدن

بر اساس تحقیقات یک شرکت فروش تشک آنلاین به نام Casper حدود ۲۸.۵ درصد از آمریکایی‌های گفته‌اند که هر شب، هفتگی، ماهانه یا هر چند وقت یکبار برهنه می‌خوابند. اما ۷۱.۵ درصد دیگر گفتند که همیشه با لباس می‌خوابند.واضح است که برهنه خوابیدن…
منبع androidauthority
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5