بالم لب گیاهی دست ساز خانگی

رپورتاژ

بالم لب گیاهی دست ساز چیست ؟

آیا می دانید که لب های شما فاقد هر گونه از غده های عرقی هستند ؟ و هیجوقت عرق نمی کنند ؟

آیا می دانید که دلیل خشکی و پوسته پوسته شدن لب در مواقع عادی و مخصوصا های سر مانند زمستان همین دلیل است ؟

آیا می دانید که برای مرطوب نگهداشتن لب های خود و جلوگیری از خشکی لب های خود چه باید بکنید ؟

بالم لب گیاهی دست ساز راهی برای جلوگیری از خشکی لب :

مناسب ترین راه برای جلوگیری از خشکی لب های شما استفاده از بالم لب گیاهی دست ساز است . شما می توانید از بالم لب گیاهی دست ساز یا همان به اصطلاح بالم لب به عنوان نوعی پماد یا موم برای نرم کنندگی صددرصد و مرطوب کنندگی صددرصد لب های خود استفاده کنید .

بالم لب گیاهی دست ساز می تواند باعث آب رسانی و چرب نگهداشتن سطح پوست لب شما باشد . و از خشکی و ترک خوردگی پوست لب شما به صورت کامل جلوگیری کند . تا شما در طول روز احساس سنگینی و چسبندگی در لب های خود نداشته باشید .

برای خرید بالم لب از وبسایت آیدا نچرالز دیدن کنید

مواد تشکیل دهنده بالم لب گیاهی دست ساز :

مانند دیگر محصولات گیاهی مانند صابون از مواد اصلی و همیشگی مورد استفاده در بالم لب گیاهی دست ساز یا همان بالم لب می توان به لانولین ، موم زنبور ، وازلین ، عسل ، روغن نارگیل ، روغن آفتاب گردان ، دسته ای از ویتامین ها مثل ویتامین های c ویتامین E و… پارافین اشاره کرد .

مزایای استفاده از بالم لب گیاهی دست ساز :

·       استفاده بسیار راحت از بالم لب گیاهی دست ساز :

شما می توانید از بالم لب گیاهی دست ساز استفاده بسیار بسیار راحتی داشته باشید . زیرا استفاده از بالم لب گیاهی دست ساز نیاز به مهارت های بسیار سختی ندارد و شما می توانید مانند رژ  از آن استفاده کنید . توجه داشته باشید استفاده از بالم لب گیاهی دست ساز به زمان خاص یا مکان خاصی مربوط نیست . بلکه شما می توانید برام نرم شدن و لطیف شدن لب های خود در هر مکان و زمانی از آن استفاده کنید .

·       سرعت بالای بالم لب گیاهی دست ساز برای درمان پوست لب  :

ایا تابه حال توجه کرده اید که پوست لب ها تا به چه میزان نازک و حساس هستند ؟ و حتی در بعضی از مواقع به دلیل خشکی ممکن است شما با خونریزی لب های خود روبه رو شوید . به همین دلیل می توانید از بالم لب گیاهی برای درمان پوست لب های خود استفاده کنید .

استفاده از بالم لب گیاهی دست ساز یا همان بالم لب باعث مرطوب کنندگی بالای لب ها و جلوگیری  و درمان از ترک خوردگی لب و پوسته پوسته شدن لب در کوتاه ترین زمان ممکن می شود .

·       زیبا کنندگی لب و براق شدن لب توسط استفاده از بالم لب گیاهی :

شما می توانید با استفاده از بالم لب گیاهی دست ساز یا همان بالم لب به زیبایی همیشگی و مداوم لب های خود بدون هیچگونه خشکی دست پیدا کنید . توجه داشته باشید از نظر روانشناسی ثابت شده است . افرادی که دارای لب های زیبایی نیستند .

در نهایت از اعتماد به نفس بسیار پایینی در مهمانی ها و جمع های دوستانه برخوردار خواهند بود . زیرا همیشه احساس ناراحتی دارند بابت نداشتن لب های براق و زیبل . به همین دلیل استفاده از بالم لب گیاهی دست ساز یا همان بالم لب را می توان برای این افراد بهترین گزینه دانست تا لب هایی براق و لطیف داشته باشند .

·       حجیم کنندگی لب توسط بالم لب گیاهی :

همانطور که می دانید تمامی افراد دارای لب هایی از نوع گوشتی و قلوه ای نیستند . بلکه بسیار از افراد دارای لب های باریک هستند . به همین دلیل ممکن است احساس ناراحتی داشته باشند . البته امروزه و مخصوصا در سال 2021 روش های بسیار زیادی برای پروتز لب و تزریق فیلتر لب ها وجود دارد . اما در نهایت شما می توانید بدون استفاده از هیچکدوم از این موارد و تنها با استفاده از بالم لب گیاهی دست ساز یا همان بالم لب گیاهی به عنوان یک روش طبیعی و ساده باعث حجیم شدن لب های خود استفاده کنید .

·       معطر بودن بالم لب گیاهی دست ساز :

شما باید توجه داشته باشید که لب های هر شخص دارای حساسیت بسیار بالایی است و ممکن است به بالم لب گیاهی دست ساز حساسیت داشته باشد . اما شما می توانید از بالم لب گیاهی دست ساز معطر استفاده نکنید . زیرا این بالم لب گیاهی دست ساز معطر است که باعث حساسیت پوستی لب یا سوزش لب ها می شود . به همین دلیل پیشنهاد می شود که شما ار بالم لب گیاهی دست ساز یا همان بالم لب بدون عطر استفاده کنید .

طرز ساخت بالم لب گیاهی دست ساز :
 مواد مورد نیاز برای ساخت بالم لب گیاهی دست ساز :

 

  • روغن نارگیل 2 قاشق غذاخوری
  • وازلین بهداشتی مقدار لازم
  • کپسول ویتامین 1 عدد
  • رژلب یک تکه کوچک برای رنگ دهی

طرز تهیه :

شما برای تهیه بالم لب گیاهی دست ساز باید تمامی مواد مورد نیاز را ذوب کنید . البته سعی کنید تا برای ساخت بالم لب گیاهی دست ساز از وازلین بهداشتی و رژلب های بدون سرب استفاده کنید . سپس بعد از اینکه مواد را ذوب کردین کپسول ویتامین E راذوب می کنید د محتوای آن را به مواد خود اضافه می کنید . سپس یک مخلوط می کنید تا مواد به صورت یکدست شوند . در این مرحله بالم لب گیاهی دست ساز شما آماده است آن را در یک ظرف بریزید و در یخچال قرار بدهید . اما توجه داشته باشید که ماندگاری این بالم کم است و باید به صورت ساعتی استفاده شود .

سخن آخر :

این تنها یک نوع از بالم لب گیاهی دست ساز بود . و شما می توانید مقدار های بسیار زیادی از بالم لب گیاهی دست ساز در خانه بسازید . اما اگر شما نیز مانند دیگر افراد از آن دسته از افرادی هستید که نمی توانید وقت خود را برای ساخت بالم لب گیاهی دست ساز قرار بدهید . بهتر است این بالم لب گیاهی را از سایت های مختلف خریداری کرده و مورد استفاده قرار بدهید .

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

نظرات بسته شده است.