گرفتن ویزای کار استرالیا واقعا چقدر سخت است؟

0

رپورتاژ

همونطور که توی دور و اطراف خودمون میبینیم و میشنویم خیلی از دوستان و آشناها حرف از رفتن و گرفتن ویزای استرالیا میزنن. رفتن به استرالیا مثل اغلب کشورها نیاز به یکی از چند نوع  ویزا داره : ویزای تحصیلی ، ویزای کاری ، ویزای سرمایه گذاری ، ویزای خانوادگی و …

بین همه ی اینا « ویزای کار» استرالیا متداول ترینشونه ؛ ویزای کاری استرالیا انواع گوناگونی داره که با در نظر گرفتن شرایط می تونید برای اخذ هر یک از اونها اقدام کنید ، سیستم گزینشی متقاضیان مهاجرت به استرالیا برمبنای امتیازه و برای سه نوع ویزای اصلی کار استرالیا ( 189،190و491)، متقاضی نیاز به داشتن حداقل 65 امتیاز داره ؛ بد نیست مختصری درمورد نحوه ی امتیاز بندی این ویزا بدونیم.

طبق گفته یکی از معروف ترین سازمان‌های مهاجرتی استرالیا به نشانی  https://selectvisa.com/، دولت استرالیا با برنامه‌ریزی دقیق و سیستم مکانیزه‌ای که برای ویزای کار استرالیا در نظر گرفته است به دنبال جذب نیروی کار ماهر است که با استعداد و توانایی‌هایش بتواند باعث رونق و پیشرفت اقتصادی استرالیا شود. اقدام برای مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای کار استرالیا ، یکی از محبوب‌ترین روش‌های مهاجرت به استرالیا در بین ایرانیان است.

چطور برای گرفتن ویزا کار استرالیا اقدام کنیم؟

گرفتن ویزا به همین آسونیا نیست. این از اون کاراییه که قطعا خسته کنندست! توی پروسه تحقیق تا گرفتن ویزا حتما نیاز به کمک و استفاده از نجربه افرادی دارن که قبل از شما برای 1000 نفر ویزا گرفتن! البته هزینه هم این وسط واقعا مهمه. برای همین پیشنهاد ما ویزای کار استرالیا سلکت ویزا ست که بتونه در کنار هزینه معقول، به کمک تیم حرفه ای و خبره خودش همه انتظاراتو براورده کنه.

مراحل اقدام برای مهاجرت کاری به استرالیا

1- اولین مرحله برای اقدام برای ویزای مهارت استرالیا ، ارزیابی شغلی متقاضی با سازمان تخصصی ارزیابی کننده ی مربوطه به اونه . این مرحله ممکنه تا 3 ماه طول بکشه و خوبه اینم بدونید که اکثر سازمان های ارزیابی مهارتی ، نیازی به ارایه ی مدرک تسلط زبان ندارن.

2- دومین مرجله ، ابراز تمایل برای درخواست ویزاست. در این مرحله ، متقاضی ، اطلاعات امتیاز خودش رو به اداره مهاجرت استرالیا ارایه میده و سیستم اتوماتیک اداره مهاجرت استرالیا ، با توجه به امتیاز متقاضی و در صورت داشتن امتیاز لازم ، براش دعوت نامه ای برای اقدام برای ویزای استرالیا صادر میشه.

اخذ اسپانسرشیپ ایالتی هم در همین مرحله انجام میشه . این مرجله به حداقل چند هفته زمان نیاز داره  و در صورتیکه امتیاز متقاضی به مقدار لازم نرسه ، اطلاعات اون شخص تا 2 سال تو سیستم ذخیره میشه.

3- مرحله آخر ، درخواست ویزاست که در اون اداره مهاجرت استرالیا  تمامی مدارک متقاضی و وابستگانش رو دریافت میکنه و در صورت تطابق مدارک ارایه شده با اطلاعات داده شده توسط متقاضی، ویزای متقاضی رو صادر میکنه ، زمان لازم برای این مرحله متغیره ولی به طور متوسط حدود 9 ماه طول میکشه .

حواستون باشه که سری هم به شغل هایی که استرالیا بیشتر بهش نیاز داره توی سایت STSOL بندازید. اگر شما مهارت لازم و سابقه کاری کافی در این زمینه های شغلی داشته باشید، شانس بیشتری برای گرفتن سریع تر و کم دردسر تر ویزای کاری استرالیا دارد.

خلاصه ویزای کار استرالیا از روش امتیاز شماری بدون کارفرما :

این دسته از ویزای کار شامل ویزای 189 استرالیا ، ویزای 190 استرالیا و ویزای 491 استرالیا میشه . برای دریافت این ویزا ها شما نیاز به داشتن کارفرما ندارین . برای هر سه مدل ویزای مهارتی باید از طریق مشخصی اقدام کنین . یعنی به طور خلاصه ، ابتدا یک رشته از لیست رشته های مورد نیاز استرالیا انتخاب می کنین . بعد بر اساس همون رشته انتخاب شده ، معادل سازی یا ارزیابی مدارک کاری و تحصیلی رو دریافت می کنین . بعد از معادل سازی به سراغ دریافت نمره زبان می رین . (اگر از قبل نمره دارین که چه بهتر ). سپس ثبت امتیاز در سیستم امتیاز بندی استرالیا رو انجام می دین . و در مرحله بعدی به دنبال دریافت دعوت نامه بر اساس نوع ویزا های 189 ، 190 و 491 می رین. بعد از اینکه دعوت نامه را دریافت کردین ، پرونده رو ثبت می کنین و منتظر دریافت ویزا می شین ؛ در نهایت ویزا رو دریافت می کنین . اگر ویزای 189 و 190 دریافت کنین ، اقامت دائم دارین . اگر 491 دریافت کنین باید سه سال از پنج سال آینده رو تو استرالیا کار کنید تا اون رو تبدیل به اقامت دائم کنین .

سایر مزایای زندگی در استرالیا:

هیچکس نمیتونه منکر زیبایی ها و طبیعیت حیرت انگیز استرالیا بشه. اگه از همون کسی که استرالیا رو کشف کرد هم بپرسید، میگه ممکنه هنوز کلی جای زیبای ناشناخته داشته باشه! از دوچرخه سواری کوالاها و شیرین بازی کانگروها گرفته تا خزه ها و گونه های گیاهی عجیب غریب!

استرالیا یه تجربه خیلی خوب برای هر کسی میتونه باشه. مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای کار باعث میشه که یه شغل هم داشته باشی و دخل و خرجت باهم متناب باشن و اینجوری بهتر بتونی از زندگی تو اون محیط لذت ببری!


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

چگونه از نشخوار فکری یعنی زیاد فکر کردن به چیزی تنش‌زا، رهایی پیدا کنیم؟

بعضی‌ها درگیر یک نوع نشخوار فکری می‌شوند. مثلا خاطرات بد گذشته، از دوران کودکی یا رابطه بد با شریک زندگی سابقشان را مرتب ناخواسته به هر بهانه‌ای مرور می‌کنند یا در مورد یک کار جزئی که می‌دانند انجام دادنش سخت نیست و از عهده‌اش برمی‌آیند،…

برای جبران خطرات سلامتی ناشی از نشستن در طول روز وجود باید تحرک متناوب انجام بدهید. اما هر چند دقیقه…

برای کاهش اثرات مضر نشستن بر سلامتی، هر نیم ساعت یکبار 5 دقیقه پیاده روی سبک داشته باشید. این یافته کلیدی مطالعه جدیدی است که در مجله Medicine & Science in Sports & Exercise منتشر شده است.محققان نوشته‌اند:«ما از 11 فرد سالم…

آیا ماری آنتوانت واقعاً گفته بود مردمی که در قطحی نان هستند، کیک بخورند؟! حقیقت درباره یکی از…

این یکی از بدنام‌کننده‌ترین داستان‌های تاریخ است: روایت این است که ملکه ماری آنتوانت وقتی شنید که دهقانان فرانسوی آنقدر فقیر شده‌اند که توانایی خرید نان ندارند، پاسخ داد: "بگذارید کیک بخورند." این افسانه برای قرن‌ها نقل شده است و به این…

مجموعه عکس‌های پرتره زیبا هیلاری گولد از افراد مسن سندرم داون، پیش‌فرض‌های ذهنی ما را به چالش می‌کشد

یک مجموعه عکس با معنا و زیبا گرفته شده توسط هیلاری گولد، با عنوان «من اینجا هستم» این تصور نادرست مردم را به چالش می کشد که افراد مبتلا به سندرم داون تا سنین پیری نمی‌توانند زندگی گنند.برای مثال هیلاری گولد، عکس پرتره جوآن، زنی 84 ساله…

سازه‌ها و چیزهایی که حس مگالوفوبیای ما را به شدت تحریک می‌کنند – گالری عکس

مگالوفوبیا اصطلاحی است که برای توصیف ترس شدید و غیرمنطقی از اشیاء یا چیزهای بزرگ استفاده می‌شود. کلمه "مگالوفوبیا" از ترکیب دو کلمه یونانی "مگالو" به معنای بزرگ  و "فوبیا" که به معنی ترس یا بیزاری قوی است، گرفته شده است.افراد مبتلا به…

صندلی‌های بامزه طراحی شده با هوش مصنوعی توسط بونی کاره‌را

تصور کنید وارد اتاقی می‌شوید و صندلی‌ای را می‌بینید که شبیه یک قاچ هندوانه غول‌پیکر است، همراه با پوست و دانه‌هایش. یا صندلی‌ای که شبیه آناناس سیخ‌دار است، با لبه های تیز و اندرون نرمش؟این دنیای بونی کاره‌را است، هنرمند با استعداد سه…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.