بهترین اپلیکیشن‌های افزایش بهره‌وری، تمرکز و مدیریت امور شخصی در سال ۲۰۲۱

با استفاده از این ابزارها می‌توانید کارهای بیشتری در دوران همه‌گیری کرونا و پس از آن انجام دهید

0

داریم به محل‌های کار مدرن، راحت و کاملا متصل راه دور خود در عصر جدید عادت می‌کنیم.

اسمارت‌فون‌ها و تبلت‌ها اصلی‌ترین ابزارهای کاری ما در این دوران پاندمی کووید-۱۹ هستند. مهم نیست چه کار می‌کنیم؛ خواه ویرایش اسناد، یادداشت‌برداری، وبلاگ‌نویسی، جلسات کاری راه دور و ویدیویی، ضبط فیلم و صدا، ردگیری پروژه‌ها یا هر کار دیگری، سروکارمان با اپلیکیشن‌های تلفن همراه است.

در این ماه‌ها، کاربران زیادی دنبال اپلیکیشن‌هایی بودند تا باعث افزایش تمرکز و بهره‌وری آن‌ها شوند و امور شخصی خود را بهتر و هوشمندتر مدیریت کنند. همه دوست دارند کارهای بیشتری را در زمان کمتری انجام دهند و کاملا روی پروژه‌ها و کارهای خود تمرکز داشته باشند.

در اینجا بهترین برنامه‌های افزایش بهره‌وری در سال ۲۰۲۱ را معرفی می‌کنیم:

Evernote

اگر دنبال یک اپلیکیشن عالی برای سازمان‌دهی کارهای خود در محل کار هستید؛ باید برنامه Evernote را بررسی کنید. این اپلیکیشن برای اندروید، iOS، ویندوز و مک عرضه شده و همه کارها از جمله یادداشت‌برداری، فهرست to-do و چک لیست را در یک برنامه فراهم می‌کند. هنگام یادداشت‌نویشی، می‌توانید عکس، صدا، تکه‌هایی از وب و چیزهای دیگر را به آن اضافه کنید.

یک ویژگی دیگر این اپلیکیشن، آپلود اسناد تایپ شده در Evernote با اسکن آن‌ها توسط دوربین دستگاه است. ابزار جست‌وجوی بسیار قدرتمندی دارد تا سریعا بتوانید هر یادداشت یا فهرست خاص را پیدا کنید. قابلیت تنظیم یادآوری‌ها و هشدارها را دارد تا مطمئن شوید برخی از کارها را سر موعد انجام می‌دهید.

از آن‌جایی که ابزار Evernote یک پلتفرم مبتنی بر ابر است؛ همه یادداشت‌ها و لیست‌های جدید می‌توانند روی همه دستگاه‌ها همگام‌سازی کنند.

اپلیکیشن‌های Google productivity

گوگل مجموعه وسیعی از اپلیکیشن‌های بهره‌وری ساده و کاربردی دارد که هیچ هزینه‌ای هم ندارند و به راحتی با دیگر ابزارهای گوگل جفت می‌شوند.

از جمله این ابزارها می‌توان به Docs ،Sheets ،Slides ،Forms و Drive اشاره کرد. شما نه تنها می‌توانید از طریق مرورگر وب در لپ‌تاپ یا کامپیوترهای رومیزی به این ابزارها دسترسی داشته باشید؛ بلکه اپلیکیشن آن‌ها برای پلتفرم‌های اندروید و iOS نیز عرضه شده است.

با تشکر از خدمات ابری گوگل، می‌توانید تمام اسناد، صفحات گسترده، ارائه‌ها، فرم‌ها و سایر پرونده‌ها و فایل‌ها را روی کلاود گوگل ذخیره کرده و بعد در هر دستگاه دیگری به آن‌ها دسترسی داشت.

Trello

هر فردی که چندین پروژه زمان‌بندی شده همزمان دارد؛ یک اپلیکیشن مدیریت پروژه مانند ترلو (Trello) برای مدیریت عالی حجم کارها نیاز است. شما می‌توانید تمام پروژه‌ها و کارهای خود را به صورت کارت‌هایی به ترلو اضافه کرده و بعد آن‌ها را مدیریت یا پیشرفت‌شان را بررسی کنید.

همان‌طور که دارید برای کارهای کوچک و بزرگ خود کارت‌های مختلفی می‌سازید؛ می‌توانید فهرست چک لیست‌ها، برچسب‌ها، زمان‌بندی‌ها و موارد دیگر را برای افزایش بهره‌‌وری خود به برتامه اضافه کنید.

اگر با همکاران و افراد دیگر روی یک پروژه کار می‌کنید؛ می‌توانید در ترلو وظایف خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و با روشن کردن قابلیت اعلان‌ها، متوجه شوید که یک کار پایان یافته است یا کار جدیدی به شما اختصاص یافته است.

این برنامه از اتصال آفلاین پشتیبانی می‌کند و زمانی که در مسافرت هستید و به اینترنت دسترسی ندارید؛ می‌توانید کارت‌های خود را حذف و اضافه یا به‌روز کنید و بعد در اولین اتصال، همگام‌سازی می‌شوند. برنامه Trello به صورت وب در دسترس و البته نسخه‌های از این برنامه برای ویندوز، مک، اندروید و iOS منتشر شده است.

1Password

شما این روزها چند رمزعبور دارید؟ قطعا نمی‌توانید دقیقا آن‌ها را بشمارید و برخی‌ها را اصلا به یاد ندارید. مدیریت گذرواژه‌ها در سال‌های اخیر به یک دردسر بزرگ تبدیل شده است و مدیریت دستی و قدیمی آن‌ها بسیار وقت‌گیر است. با اپلیکیشن 1Password می‌توانید رمزعبورهای محکم و امنی برای همه حساب‌های کاربری آنلاین خود بسازید و در یک مکان به سادگی آن‌ها را در دسترس داشته باشید.

همین‌طور، می‌توانید اطلاعات حساس و رمزهای عبور کارت‌های بانکی، آدرس‌ها، یادداشت‌ها، گذرنامه و چیزهای مهم دیگر را در 1Password ذخیره و نگه‌داری کنید و هنگامی که باید در وب‌سایت‌ها و برنامه‌ها وارد شوند؛ دیگر نیازی به تایپ مجدد آن‌ها نداشته باشید.

اگر یک آیفون با قابلیت Face ID دارید؛ می‌توانید با تشخیص چهره به این نرم‌افزار لاگین کنید. در غیر این صورت، باید فقط یک رمزعبور را به خاطر بسپارید. برای دسترسی به 1Password می‌توانید از نسخه تحت وب یا نرم‌افزارهای اندروید و iOS استفاده کنید.

Otter AI

برنامه Otter یادداشت‌برداری در جلسات را آسان‌تر می‌کند. تمام کاری که باید انجام دهید؛ فشار دادن کلید ضبط جلسات است تا آن‌ها را برای شما رونویسی کند. وقتی جلسه کاری شما به پایان می‌رسد؛ متن کامل صجبت‌ها را در دسترس خواهید داشت.

در اپلیکیشن Otter از فناوری هوش مصنوعی استفاده شده است که به استفاده درست از علائم نگارشی، تلفظ‌ها، پاراگراف‌ها و گوینده‌های صحبت‌ها کمک می‌کند. اگر اشتباهی صورت گرفته باشد؛ می‌توانید به راحتی متن را ویرایش و اصلاح کنید. همچنین، امکان تبدیل متن به فرمت‌های فایلی دیگر مانند PDF و TXT و SRT و MP3 را دارید.

دیگر ویژگی این نرم‌افزار، اشتراک‌گذاری ساده متن صحبت‌های جلسات با دیگران است. قابلیت جست‌وجو در متن‌ها را دارید یا اینکه به جلسات دوباره گوش دهید. می‌شود به رونوشت‌ها عکس اضافه کنید و البته در ماه فقط ۶۰۰ دقیقه جلسات به طور رایگان پیاده‌سازی می‌شود.

ادوبی آکاروبات ریدر

احتمالا بسیاری از خواننده‌ها با این نرم‌افزار آشنا هستند. بهترین برنامه برای خواندن و حاشیه‌نویسی روی فایل‌های PDF که با بسیاری از پلتفرم‌ها و نرم‌افزارها ترکیب شده و شما می‌توانید در ایمیل‌ها یا درون مرورگرهای وب از آن بهره ببرید.

می‌توانید به اسناد PDF یادداشت‌های شخصی خود را اضافه کنید یا بخشی از متن را هایلات کرده و در سند دیگری قرار دهید.

اگر یک فرم PDF برای شما ارسال شده است؛ می‌توانید با لمس یا قلم نوری آن را پر و امضا کنید و پس بفرستید. این اپلیکیشن برای دو پلتفرم اندروید و iOS در موبایل در دسترس است و با یک حساب کاربری Adobe Document Cloud رایگان می‌توانید اسناد خود را روی دراپ‌باکس ذخیره کنید.

Freedom

وقتی می‌خواهید روی یک پروژه مهم تمرکز کنید؛ بدترین چیز دریافت انبوهی از ایمیل‌ها و اعلان‌های برنامه‌های مختلف از جمله شبکه‌های اجتماعی است. اپلیکیشن Freedom به شما اجازه می‌دهد اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌ها را برای یک مدت زمان موقت بلوکه کنید تا هیچ اعلانی دریافت نشود و با تمرکز بالا کارهای خود را پیش ببرید.

برای استفاده از این برنامه کافی است در ابتدای شروع به کار یا رفتن به جلسه کاری، این برنامه را روشن و برنامه‌هایی که باید مسدود شوند؛ انتخاب کنید. زمان پایان جلسه را برای برنامه Freedom مشخص کنید تا پس از آن دوباره به همه اعلان‌ها دسترسی داشته باشید.

اگر هر روز در یک ساعت‌های مشخصی باید وارد جلسه شوید یا دوست دارید کارهای با تمرکز بالایی انجام دهید؛ می‌توانید برای همه روزهای هفته، برنامه Freedom را زمان‌بندی کنید. همین‌طور، می‌توانید فهرست از اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌های مسدود شده از پیش تعریف شده داشته باشید و در مواقع مختلف استفاده کنید. این برنامه برای سیستم‌عامل‌های مک، ویندوز، اندروید و iOS عرضه شده است.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

زندگینامه «هرژه» و مروری بر مجموعه کتاب‌های «ماجراهای تن تن»

امروز مصادف است با نخستین بخش از رشته ماجراهای تن‌تن و میلو نوشته هرژه . به همین خاطر این پست را به صورت مشروح اختصاص می‌دهیم به این نوستالژی دوران کودکی‌مان: «نیروهای ویلهلم دوم قیصر آلمان وارد بلژیک شده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند.» این را زنانی…

مجموعه‌ای از تصاویر عجیب و غریبی که در گوگل مپ و گوگل استریت دیده شده‌اند!

گوگل مپ بسیار کار راه‌انداز است و گوگل استریت اصلا اگر سرعت اینترنت اجازه بدهد، اجازه جهانگردی مجازی به ما می‌دهد.اما برخی اوقات اشخاص به صورت تصادفی و یا حین وب‌گردی‌های طولانی تصاویری در این سرویس‌های گوگل شکار کرده‌اند که بسیار بامزه…

چرا هنگامی که می‌خواهند عکسی از ما بگیرند، ناخودآگاه سرمان را کج می‌کنیم؟

وقتی در فیس بوک، اینستاگرام یا سایر سایت‌های رسانه اجتماعی پر از عکس هستیم، احتمالاً متوجه یک روند در زبان بدن کاربران خواهیم شد. هنگام عکس گرفتن و مواجهه با دوربین، برخی افراد به طور خودکار سر خود را به یک طرف خم می‌کنند. به نظر می‌رسد که…

دو اینفلوئنسر سفر در واقع با یک تلویزیون ساده، سفر جعل می‌کردند و هیچ خبری از عکس واقعی در محیط…

دو عکاس به نام مانوئل بختر و و مانوئل رومز رام تصاویر خیره کننده‌ای خلق کردند که آنها را در حال پیاده‌روی در برف، کمپینگ در کوه‌ها و پرواز با هواپیما به سوی مقصدی دور نشان می‌دهد. اما در واقع آنها از در هنگام ثبت همه این عکس‌ها از اتاق…

شوخی با مجسمه‌ها – وقتی حال مردم خوش است!

شوخی و طنز هم حال و هوای خاص خودش را می‌طلبد. مردم اگر از نظر پیشبینی شرایط اقتصادی آینده و وضعیت رفاه اکنون، آرامش و اطمینان خاطر لازم را داشته باشند و اگر بتوانند خود مقوله فرهنگ و اخلاق و دانش خود را ارتقا بدهند، شرایظ ظاهری و باطنی دیگر…

چرا بعضی‌ها وقتی پا به سن می‌گذارند جذاب می‌شوند یا دست‌کم کمتر زشت به نظر می‌رسند؟ عکس‌های قدیمی…

خب، این هم بحثی است که نمی‌دانم شما تا حالا در موردش با کسی صحبت کرده‌اید یا خیر. برخی در جوانی واقعا چهره یا قامت غیرقابل تحملی دارند. مثلا زیاد زمخت هستند، بینی یا فک یا گوش‌های بزرگ دارند. تناسب چهره ندارند. کلا جزو زیباروها به حساب…
منبع laptopmag
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.