جدیدترین یافته ها و نتایج از کاشت مو به روش SUT با کلینیک رویان سلامت

0

رپورتاژ

حتما روش های جدید کاشت مو به گوشتان خورده است، اما اطلاعات زیادی راجع به روش انجام آن ها ندارید. یکی از روش هایی که جدیدا طرفداران زیادی دارد، SUT خواهد بود. این راه یکی از جدید ترین روش ها در سراسر دنیا‌ست. یک مقاله ی جامع از کلینیک رویان سلامت در ادامه با ما باشید.

همیشه داشتن موهایی سالم و پرحجم آرزوی همه افراد خواهد بود؛ اما بنابر دلایل مختلفی مانند ارث، افزایش سن و سایر موارد باعث می شود که در بعضی مواقع مو های شما بریزد، حجم آن کم شود یا دچار طاسی شوید.

این اتفاق معمولا در آقایان بیشتر از بانوان اتفاق می افتد. همانطور که عمل “ تزریق چربی به پوست “ بیشتر در بین خانم ها طرفدار دارد، این نوع از عمل زیبایی نیز برای آقایان بیشتر استفاده می شود. با این حال نمی شود به طور قطعی هر یک از عمل های زیبایی را به یک جنسیت خاص نسبت داد.

در ادامه برای شما اطلاعات بیشتری راجع به روش های جدید کاشت قرار داده ایم که با مطالعه کامل آن ها مطالب مفیدی به دستتان خواهد رسید؛ بنابر این اگر دوست دارید آگاهی خود را بالا ببرید، تا پایان مقاله همراه ما باشید.

SUT چیست؟

با توجه به اینکه روش های زیادی برای کاشت وجود دارد، انتخاب هر کدام بستگی به نظر پزشکان خواهد داشت. با این حال امروزه روش جدیدی برای کاشت مو استفاده می شود که طول درمان کمتری را برای شما به همراه دارد.

این روش جذاب به وسیله خارج کردن فولیکول های فرد متقاضی از بانک موی او صورت می گیرد و باعث افزایش حجم مو ها خواهد شد. این عمل جراحی زیبایی با جدید ترین و مدرن ترین دستگاه ها صورت می گیرد و فولیکول ها در جاهای مخصوصی برای کاشت ذخیره خواهند شد.

همچنین در طول عمل احتیاجی به بیهوشی کامل وجود ندارد و تنها با یک بی حس موضعی عمل توسط پزشک متخصص انجام خواهد شد؛ بنابراین به دلیل سختی عمل جای نگرانی وجود ندارد. توجه داشته باشید که SUT بیشترین تاثیر را به عنوان یک راه درمانی روی رشد و حجیم شدن مو های شما خواهد داشت.

چرا از SUT به عنوان روش زیبایی استفاده کنیم؟

همان طورکه می دانید، روش های سنتی و قدیمی به دلیل سختی و داشتن عوارض زیاد مورد توجه افراد قرار نمی گیرد. در حالی که روش جدید STU به عنوان یک عمل زیبایی کاشت مو باعث شده است که افراد زیادی به سمت این عمل روی بیاورند.

به دلیل کوتاه بودن پروسه درمانی و تاثیر فوق العاده این عمل روش های قبلی به طور کلی کنار گذاشته شده است و از این روش بهره می گیرند. همچنین این تنها روشی است که کمترین عوارض را برای افراد به دنبال دارد؛ بنابر‌این اگر سلامتی برایتان اهمیت دارد، این راه را برای مو‌های خود برگزینید.

از دیگر مزایایی که این روش در مقایسه با دیگر راه های زیبایی دارد، این است که دوره نقاهت بسیار کوتاه خواهد بود و نهایتا تا 14 روز طول می کشد. علاوه بر این نباید از بدون درد یا کم درد بودن آن غافل شد. به طوری که بلافاصله پس از عمل شما درد آنچنانی احساس نخواهید کرد.

هیچ جای زخمی روی پوست شما وجود ندارد و به راحتی این امکان را دارید که فعالیت های روزانه خود را انجام دهید.

روش انجام کاشت مو

هنگامی که شما قصد انجام عمل کاشت برای مو‌های خود را داشته باشید، پس از مراجعه به پزشک آزمایشاتی روی شما انجام می شود. این آزمایش ها مشخص خواهد کرد که چه روشی برای شما مناسب است و بهترین راه خواهد بود.

انجام این آزمایشات ضروری هستند و پزشک باید همه آن ها را به ترتیب برایتان انجام بدهد. بعد از اینکه روش کاشت مناسب خود را پیدا کردید، روی سر شما ضد عفونی و استریل خواهد شد. این کار برای آماده سازی قبل از عمل صورت می گیرد.

در ناحیه هایی که استریل شده اند، از بی حسی موضعی استفاده می شود. در ادامه فولیکول هایی را که قبلا برای کاشت ذخیره شده اند، در جای مناسب انتقال می دهد. محل قرار‌گیری این فولیکول ها بسیار مهم است.

در صورتی که این مناطق اشتباه انتخاب شوند، عمل بی نتیجه می ماند و هیچ تاثیری روی رشد موهای شما نخواهد داشت. به عبارت دیگر مرحله جایگذاری فولیکول ها جزو مهم ترین مراحل عمل به حساب می آید.

مدرن ترین روش SUT با کلینیک رویان سلامت

همان طور که در جریان هستید، روش های جدید کاشت به تازگی طرفداران بسیاری پیدا کر‌ده است و افراد زیادی به سمت آن روی می آورند. چندی پیش به دلیل وجود روش های سنتی و عوارض زیادی که بعد از عمل به وجود می آمد، مردم از این نوع جراحی های زیبایی صرف نظر می کردند.

حال به تازگی متوجه شده اند که روش جدید SUT که در کلینیک رویان سلامت استفاده می شود، جزو بهترین و ایمن ترین راه های کاشت است. همچنین به دلیل تاثیرات فوق العاده ای که روی مو ها دارد، باعث پر پشتی و افزایش جذابیت شما خواهد شد.

متخصصان روبان سلامت با همه تجربه خود تلاش می کنند که بهترین نتیجه را برای شما رقم بزنند و خاطره خوبی را برایتان ثبت کنند؛ بنابر این برای انجام عمل های زیبایی خود‌ سراغ مرکزی مدرن و پیشرفته بروید. این مراکز با داشتن بهترین روش و دستگاه ها به شما کمک خواهند کرد که به نتیجه دلخواه برسید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.