فیلم های معروفی که در کانادا فیلم برداری شده اند

0

رپورتاژ

از سالیان پیش با بروز تکنولوژی و سیستم‌های پیشرفته صوتی و تصویری یعنی درست زمانی‌ که ارتباطات از محدودیت خارج شد و مردم در هر نقطه جهان قادر به تماشای تصاویری از نقاط دیگر جهان گشتند و روز به روز بر مقدار سرگرم کنندگی این صنعت افزوده شد تا این صنعت را به عنوان جنبه جدایی ناپذیر زندگی پیشرفته انسان مدرن تبدیل کند، مقاصد گردشگری نیز تحت تاثیر قرار گرفته و هرساله خیل عظیمی از گردشگران به سمت مکان‌های جذاب فیلم‌برداری شده توسط فیلم سازان، سرازیر شدند.

سفر به کانادا، به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین کشورها که همواره تاثیر شگرفی در دنیای آثار فرهنگی داشته است، نیز از این قاعده مستثنی نبوده و تبدیل به یکی از سفرهای مورد توجه توریست‌ها و نیز فیلم‌سازان شده است. در اغلب مواقعی که ببینده به تماشای یک فیلم یا سریال می‌پردازد، یکی از موارد جالب توجه و سوال برانگیز لوکیشن چشمگیر در فیلم‌برداری‌ است و یا به بیان دیگر می‌توان اظهار داشت که یکی از تاثیرگذارترین عوامل در روند تولید فیلم انتخاب مکانی مناسب و چشم‌نواز است که ببیننده را ترغیب به شناخت و ماجراجویی در آن سرزمین کند.

سفر به کانادا می‌تواند یکی از روش‌های رسیدن به پاسخ این سوال‌ها باشد، چرا که جاذبه‌های طبیعی حیرت‌انگیز و آب و هوای دلپذیر این منطقه، علاوه بر جذب توریست‌ها، مقصد فیلم‌برداری بسیاری از فیلم‌ سازان معروف بوده است.
از بین تعداد بی‌شمار سازندگان فیلم‌های معروفی که در راستای جذابیت‌های آشکار و پنهان مکان‌های موجود در کانادا راهی سفر به کانادا برای فیلم‌برداری شدند، می‌توان به تعدادی اشاره داشت که بیش از دیگری و به صورت جامع‌تری، بیننده را مسحور این خلقت تحیر انگیز می‌کنند.

همانطور که ذکر شد کانادا کشوری پهناور با چشم انداز بی‌نظیر است. به همین دلیل تور کانادا همواره توسط مجموعه‌های گردشگری در حال برگزاری است. سفر به کانادا می‌تواند یکی از به یادماندنی‌ترین و رویایی‌ترین تجربه‌های زیسته هر انسان در طول عمر با ارزشش باشد. از فیلم‌های فاخر و حاوی اطلاعات مکفی می‌توان به شاهکارهایی که در ذیل به بررسی و معرفی‌شان می‌پردازیم اشاره کرد:
۱-از گور برخاسته یا (the revenant)
غرب کانادا به جهت داشتن فضای شهری خیره کننده و نیز طبیعت جذاب با رنگ‌هایی چون بوم نقاشی که منطقه را به یک اثر هنری از خالق جهان هستی، مبدل کرده است، مقصد مناسبی برای فیلم‌برداری است. بازگشته یا از گور برخاسته؛ فیلمی با ژانر وسترن، حماسی، درام و مهیجی که نوعی زندگینامه را نیز در بردارد، یکی از ده‌ها و صدها فیلم ساخته شده در این مکان است.
فیلمنامه این اثر با نویسندگی مارک اسمیت و با اقتباس از رمانی تحت همین عنوان نوشته شده است و با نقش آفرینی منحصر به فرد دیکاپریو و تام هاردی، در رده بندی بهترین فیلم‌های هالیوودی قرار می‌گیرد. این فیلم که در پیچ و خم جنگل، رودها و کوهستان‌های بریتیش کلمبیا و کوهستان‌های مرتفع آلبرتا می‌تواند اطلاعات خوبی جهت انتخاب مقصد اصلی سفر به کانادا را خدمت بینندگان عرضه کند.

۲-گودزیلا
این اثر که در سال ۲۰۱۴ که با کارگردانی گرث ادواردز و نقش آفرینی و درخشیدن ستاره‌هایی همچون آرون تایلر، جانسون، الیزابت اولسن و …. ساخته شده است، هر بیننده خوش ذوقی را علاقمندِ عشق ورزیدن به مناطق ساحلی می‌کند.
همه لحظات این فیلم در ونکوور فیلم‌برداری شده است و یکی از لوکیشن‌های فیلم‌برداری شده در منطقه استیوستون است که منحصراً نقش به سزایی در علاقمند کردن بینندگان به طبیعت ساحلی دارد. این منطقه همواره یکی از مقاصد مورد علاقه شرکت کنندگان در تورهای مخصوص سفر به کاناداست.

۳– مرد پولادین
این فیلم ابر قهرمانی که با نویسندگی دیوید اس گوویر و کارگردانی زک اسنایدر در جزایر ونکوور و بریتیش کلمبیا فیلم‌برداری شده است به طور ویژه‌ای طبیعت مسحور کننده کانادا را به رخ می‌کشد. در این اثر که حاوی هنرِ هنری کویل در نقش ابر قهرمان اصلی، دایان لین، مایکل شانون و …. است؛ بریتیش کلمبیا، همچون ستاره‌ای سینمایی در نقش آلاسکا به ایفای نقش می‌پردازد و در رقابت با همتای آمریکایی‌اش به سکوی بالاتری در رده بندی زیبایی، دست می‌یابد.
همچنین فیلم‌های مفتخر دیگری چون مردان متحد، کوهستان بروکب، گوون، ظهور و طلوع سیاره میمون‌ها و …. نیز در همین مناطق بکر و رویایی فیلم‌برداری شده‌اند.
از آن‌جا که تور کانادا انتخابی هوشمندانه و خردمندانه جهتِ یک سفر رویایی است، می‌توان برای درک واضح‌تری از چشم‌نوازی این منطقه و در نتیجه، انتخاب سفر به کانادا، به عنوان مقصد گردشگری، می‌بایست به تشریح اطلاعاتی از مناطق مختلف این کشور پرداخت.

 ونکوور 

این شهر ساحلی که از مهم‌ترین و پر جاذبه‌ترین مناطق مستقر در کاناداست، در بخش جنوب غربی بریتیش کلمبیا واقع و از سه جهت توسط آب احاطه شده است. این منطقه با طبیعت ملایم و آرام‌بخش خود هرساله مسافران زیادی از تور کانادا گردی را اغوا و شیفته خود می‌کند. کاووش در پارک ۱۰۰۰ جریبی استنلی، باغ گیاه‌شناسی ون دوسن، تنفسِ هوای دلپذیر مسیرهای بکر پیاده روی، دیدار با سالن‌های المپیک زمستانی و ارکستر سمفونیک و…. می‌تواند از دلایل شیفتگی به این منطقه باشد.

ویکتوریا 
در هنگامه رسیدن و نگریستن به استحکام ساختمان ویکتوریا، بیننده راهی سفری می‌شود که وی را دائما بین گذشته استعماری و جهان معاصر معلق می‌دارد. یک نگاه متعادل به گذشته، حال و حتی آینده می‌تواند دستاورد سپری کردن زمان در این مکان رویایی باشد. همچنین پارلمان بریتیش کلمبیا، قلعه باشکوه کریداروخ، ایالت طوطی‌ها و باغ‌ها از دیگر مقاصدی هستند که تورهای مسافربری سفر به کانادا می‌توانند به عنوان مقصد گردشگری برگزینند.

توفینو 
در نظر اول هر فرد با توجه به آب و هوای این کشور برای سفر به کانادا منتظر بازدید از جنگل‌های بارانی است. اما توفینو پا به میدان گذاشته و تمام تصور فرد را تغییر می‌دهد. در این منطقه می‌توان خلیج‌های کوچک، سواحل و دریاچه‌های زیبا و به امتداد این ویژگی‌ها، لذت چشیدن غذاهای ساحلی مخصوص را کسب کرد.

 کوئه بک – مونترال 
اگر روحیه‌ای ماجراجو، رمانتیک و نوستالژیک دارید، مونترال سفری به قدمت عاشقانه‌های تاریخی را به شما هدیه می‌کند. مونترال به عنوان بزرگ‌ترین شهر کوئه بک که خود مرکز فرهنگی کانادا به شمار می‌رود، واقع در جزیره‌ی رودخانه سنت لارنس است‌. این شهر فرانسوی زبان، با موزه‌ها، بوتیک‌ها، معماری منحصر به فرد و… علاوه بر حس زیبای گشت زدن در کوچه‌های تاریخ، حس زیست چند روزه در ونیز را نیز به شما هدیه می‌کند. اتاوا، دریاچه خاص لوئیس، تورنتو، شهر کلگری، آبشارا نیاگارا و سایر جاذبه‌های طبیعی این کشور می‌توانند دلایل بسیار متقن و محکمی برای انتخاب تور کانادا باشند.

سرویس خدماتی جدید و چند منظوره bestcanadatours مجری تور کانادا با در دست داشتن رهنمودهای مدرن و پیشرفته آماده ارائه خدمات سفر و کسب اطلاعات برای سفر به کانادا است. در این راستا وب سایت پیش‌رو به تفضیل و تشریح کشور پهناور کانادا پرداخته و سپس با ارائه خدمات منحصر به فرد، شما را در رقم زدن یک سفر رویایی و آسوده همراهی می‌کند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

قسمت دیگری از عکس‌های تاریخی کمتر دیده شده‌اند و نگرش جدیدی نسبت به تاریخ در ما ایجاد می‌کنند

عکس‌های تاریخی بسیار هستند. برخی از آنها از فرط تکرارِ دیگر روتین می‌شوند و نکته جدیدی به ما نمی‌افزایند. متاسفانه برخی از آنها در بایگانی‌های فراموش می‌شوندو کسی متوجه نکته‌شان نمی‌شود و به تدریج نابود می‌شوند و برخی هم کمتر از بقیه بها…

مرگبارترین روز در تاریخ، چه روزی بود و چطور رخ داد؟

انسان‌های راه‌های زیادی برای کشتن هم در طول تاریخ ابداع کرده‌اند: سلاح‌های هسته‌ای و زیستی ، بمب‌های آتش‌زا، گلوله‌ها، سرنیزه‌ها، ایجاد قحطی عمدی و ...کاملا قطعی نیست، اما طبق بسیاری از روایت‌ها مرگبارترین روز در تاریخ بشر در واقع نتیجه…

رهبران شرکت‌ها و کشورها در قالب افراد بی‌خانمان- چه کسی می‌داند اگر جبر جغرافیایی و اکوسیستم نبود،…

اگر پدر زیستی استیو جابز او را در یک سناریویی تخیلی به سوریه می‌برد، استیو جابز چه سرنوشتی پیدا می‌کرد؟ یک کارمند؟ یک مدیر رده میانی؟ یکی از انبوه کشته‌های جنگ داخلی این کشور؟بدیهی است که اکوسیستم مناسب و شرایط اقتصادی و یک آبشار…

چرا بعضی‌ها وقتی پا به سن می‌گذارند جذاب می‌شوند یا دست‌کم کمتر زشت به نظر می‌رسند؟ عکس‌های قدیمی…

خب، این هم بحثی است که نمی‌دانم شما تا حالا در موردش با کسی صحبت کرده‌اید یا خیر. برخی در جوانی واقعا چهره یا قامت غیرقابل تحملی دارند. مثلا زیاد زمخت هستند، بینی یا فک یا گوش‌های بزرگ دارند. تناسب چهره ندارند. کلا جزو زیباروها به حساب…

سلبریتی‌ها از کودکی تا پیری در این ویدئوهای جالب – از ویل اسمیت تا کیانو ریوز

چطور می‌شود که ما پیر می‌شویم. این تغییر بسیار تدریجی رخ می‌دهد، اما قطعی است. با کارهایی می‌شود کندش کرد اما مسلما نمی‌توان به کی جلوی آن را گرفت.پیری یک فرآیند زیستی پیچیده است که در موجودات زنده از جمله انسان اتفاق می‌افتد. در حالی…

۱۱ رخدادی که تاریخ دنیا را تغییر دادند به روایت میدجرنی

گرچه از اکثر این وقایع تاریخی عکسها و فیلم‌های زیادی وجود دارد، اما می‌خواهیم با میدجرنی آنها را بازسازی کنیم. شاید تمرینی شود برای بازافرینی رخدادهایی که از آنها عکسی گرفته نشده یا عکاسی در زمان آنها اصلا اختراع نشده بود.شروع جنگ جهانی…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.