قیمت خرید آپارتمان در شمال

0

رپورتاژ

شهرستان نور که از توابع استان مازندران و در قسمت غربی این استان می‌باشد، از شمال به دریای خزر، از قسمت شرقی به آمل، از غرب به نوشهر و چالوس و از جنوب به تهران وصل است. لهجه و گویش مردم این شهر گویش مازندرانی نوری می‌باشد. شهرستان نور در گذشته چهار ناحیه به نام‌های بلده، تمیشان، ناتل و ماهان داشته است. اولین نام این شهرستان نیز رستم‌دار بوده که با نوشهر و چالوس ایالت کهن رویان را تشکیل داده بودند. باستان‌شناسان آثار تاریخی از دوران اشکانیان در شهرستان نور یافته‌اند که قدمت این شهر را بسیار طولانی می‌نماید. در واقع نور جزء قدیمی‌ترین قسمت‌های شهری مازندران بوده است. جاذبه‌های گردشگری نور در سرتاسر این شهرستان پراکنده‌اند و تعداد آن‌ها بسیار زیاد است. هر ساله تعداد قابل توجهی از گردشگران و توریست‌ها با اجاره ویلا در نور اقامت می‌کنند و روزهای خوشی را در این شهر سپری می‌نمایند.
برای خرید آپارتمان در شمال و اطلاع از قیمت آپارتمان در شمال با املاک سی ساید تماس حاصل نمایید

آب و هوا شهر نور

شهر نور از نظر تقسیمات اقلیمی جزو اقلیم معتدل و مرطوب می‌باشد. آب و هوای شهر نور معتدل و مرطوب بوده
و بیش‌ترین درجهٔ حرارت در تابستان‌ها ۳۶ درجه بالای صفر و کم‌ترین درجهٔ حرارت در زمستان‌ها ۱- درجه سانتی گراد زیر صفر است.

پوشش‌ گیاهی شهر نور:

ارتفاعات نور را پوشش گیاهی جنگلی تشکیل داده و انواع درختان توسکا، اوجا، ازگیل، افرا، بلوط، گل گاو زبان، گیاه صنعتی گون، گیاهان خاکشیر، گل ختمی، کاسنی، زرشک، بمبارمنگ که دارویی هستند .
امکانات شهر نور برای ساخت و ساز و سرمایه گذاری
1-دسترسی آسان به امکانات ولوازم ساختمانی ازجمله(شن وماسه وسیمان و…)
2-وجودکارگران ماهر ومعماران مجرب درمنطقه برای احداث پروژه های عظیم
3-تجهیز کارگاه در حداقل زمان در موقعیت مناسب
4-امنیت سرمایه گذاری درمنطقه باتوجه هم زیستی متعادل مردم منطقه با فرهنگ اجتماعی بالا وارتباطات سالم و…
5-بدلیل ارتفاع بالا ی شهر از شهرهای همجوار خودباعث اختلاف دمای حدود12 درجه خنک تردر تابستان با شهرداری همجوار می گردد
6- بدلیل ارتفاع بالا از سطح دریا ، مخازن فاضلاب با مشکل مواجه نمی شود
7-دسترسی آسان به منابع طبیعی کوه پایه همجوار و پارکها و آب گرم معدنی
8- دسترسی آسان به دریا به لحاظ حداقل مسافت
9-حداقل فاصله زمانی ومکانی باتهران که خودموجب دسترسی راحت ترو روانتر به امکانات وسازه ای احداث می باشد
10-عدم ترافیک درایام تعطیلات رسمی ومذهبی
11-محدود نبودن شهراز لحاظ جاده های ارتباطی با شهرهای نور-آمل- محمودآباد
12-وجود پارکهای جنگلی چسبیده به شهربرای استفاده دراوقات فراغت
13- امکانات مناسب پزشکی درمانی در منطقه

آیا خرید آپارتمان در شمال سرمایه گذاری است؟

جواب این سوال در ابتدا به نوع خرید و دید شما به سرمایه گذاری بر می گردد، افرادی با چشمان باز و با توجه به موقعیت و زیر ساخت های موجود در منطقه از قبیل جاده، راه، آب، برق، گاز، تلفن، اینترنت، مراکز خرید، نزدیکی به مراکز درمانی و جاده های اصلی و توریست پذیر بودن منطقه خرید می کنند، که در هر حال سالانه با افزایش قیمت ویلا و زمینِ خود مواجه و علاوه بر جنبه سرمایه گذاریِ خرید ویلا یا خریدِ زمین در شمال، از حیث تفریحی و رفاهی هم در اوقات فراغت و تعطیلات، بهره مند بوده است و در کنارِ خانواده و عزیزانِ خود، می تواند لحظات گرم و زیبایی را خلق نماید.
یکی از مواردی که افراد در این روز ها به خرید آپارتمان در شمال می اندیشند و راغب می سازد؛ همانطور که در بالا عنوان شد،  اول داشتن مکانی در  مازندران، شهرستان نور و یا مکانهای دنج و آرام، برای گذراندن اوقات فراغت خویش،  و دوم سرمایه گذاری در این منطقه نیز می باشد. پس این افراد سودی دو طرفه خواهند داشت، هم افزایش قیمت اصولی و معقول در سرمایه گذاری و دوم اینکه، صرفه جویی در هزینه های سفر به شمال و استراحت روح و روان خود داشته اند.
املاک سی ساید شما را در خرید آپارتمان در شمال و خرید آپارتمان در نور راهنمایی خواهد کرد.

سی ساید با تفکری نوین در صنعت ملک در شمال کشور با هدف های کوتاه مدت و بلند مدت افتتاح شد.
اولین شعبه سی ساید واقع در خیابان خامنه ای  شهر نور در سال ۸۹ افتتاح شدکه بعد از گذشت دو سال با افزایش فضا و نیرو با قدرت مضاعف به فعالیت خود ادامه داد.سی سایدبا قدرت در جذب سرمایه های کوچک و بزرگ در  بخش ملک به فعالیت خود ادامه داد
از اهداف سی ساید جذب سرمایه گذاران غیر بومی ، اجرای پروژه های ویلایی و آپارتمانی بود که با تاسیس اولین دپارتمان طبقاتی منطقه با بیش از 60 نیروی فعال در سال 1397 به هدف خود نزدیک شد.با ایجاد شعبه دیگر در سال 1399 در منطقه دریابیشه (بین رویان تا سیسنگان )حس اعتماد در بین خریداران و سرمایه گذاران را بیش از پیش کرد.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5