دکتر محبوبه آقاجانی فوکال پوینت علمی دیابت در استان البرز

0

رپورتاژ

پزشکان و متخصان داخلی جزو یکی از پر مراجعه ترین رسته پزشکان، جهت مشاوره و راهنمایی، چه توسط بیماران و مبتلایان به اختلالات مختلف و چه توسط دیگر پزشکان و متخصصان هستند. یک متخصص داخلی به دلیل اینکه قادر به تشخیص و درمان طیف گسترده ای از بیماری های بزرگسالان هستند، در صورت داشتن تجربه کاری و سطح علمی بالا می توانند بزرگترین اتکای شروع تشخیص و روند درمان برای بیماری گوناگون قرار بگیرند.

فوکال پوینت کیست؟

اما در میان همین پزشکان نیز، آنان که دارای سوابق کاری و علمی بالایی هستند و از منظر علمی مورد تائید قاطبه همکاران خود قرار می گیرند به عنوان فوکال پوینت علمی برای بیماری مختلف انتخاب می شوند و برای بیماران مختلف مورد مشورت قرار می گیرند. تا هم به پزشکان و نیروهای جدی الورود در یک بخش بیمارستانی آموزش های لازم را بدهند و هم بر حسن اجرای عملکرد دیگر پزشکان در آن زمینه نظارت داشته باشند. به همین دلیل به این دسته از پزشکان فوکال پوینت علمی گفته می شود یعنی نقطه کانونی برای یک زمینه و رسته پزشکی در منطقه ای که انتخاب شده اند.

به تعریف دیگر در واقع فوکال پوینت ها افرادی هستند که از طرف وزارت خانه متبوع خویش به عنوان رفرنس و مرجع علمی، تشخیصی و درمانی در بیماری های مختلف معرفی می شوند. برای مثال در هر شهری چندین فوکال پوینت در بیماری های مختلف حضور دارند. مثلا فوکال پوینت علمی دیابت استان البرز یا فوکال پوینت کرونا در استان خوزستان.

دکتر آقاجانی متخصص داخلی نیز به عنوان فوکال پوینت دیابت در کلاشهر کرج و استان البرز فعالیت داشته و هم اکنون نیز در حال خدمت رسانی به بیماران و بخش درمان کلانشهر کرج هستند.

بهترین پزشک متخصص داخلی در کرج

حضور دکتر آقاجانی با سوابق تحصیلی و کاری بالا در بخش دیابت و فعالیت به عنوان فوکال پوینت دیابت در استان البرز نشان از اهمیت ابتلا به دیابت و نیاز به کنترل و درمان بیماری های منجر به آن یا ناشی از ابتلا به دیابت است. به همین دلیل آشنایی با دیابت و علائم ابتلا به آن می تواند کمک زیادی در غربالگری بیماران دیابتیک و مراجعه سریعتر به پزشک متخصص جهت کنترل و بهبود بیماری دارد و پزشکان فوکال پوینت برای آموزش و راهنمایی بیماران و همچنین آموزش کادرهای بیمارستانی و درمانی در مورد بیماری های مختلف اهمیت بسزایی دارند.

شاید بتوان گفت پزشکانی که به عنوان فوکال پوینت علمی در مورد یک بیماری انتخاب می گردند، اصلی ترین مرجع پاسخگویی در مورد آن بیماری هستند. هنگامی که یک پزشک داخلی در کرج به عنوان فوکال پوینت علمی دیابت، در استانی به اهمیت استان البرز انتخاب می گردد، یعنی به عنوان مرجع تخصصی و علمی، جهت پاسخگویی به رسانه ها، همکاران و پزشکان، بیماران و مراجعان دارای صلاحیت لازم بوده است.

سوابق علمی و اجرائی دکتر محبوبه السادات آقاجانی

دکتر محبوبه السادات آقاجانی، دوره پزشکی عمومی خود را در یکی از معتبر ترین دانشگاه های علوم پزشکی کشور یعنی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گذرانده است و سپس در دانشگاه قدیمی و معتبر علوم پزشکی گیلان، در دوره تخصص داخلی فارغ التحصیل شده اند و دارای بورد تخصصی بوده و سالهاست مشغول طبابت و خدمت رسانی به بیماران محترم هستند. وی بخش عمده ای از دوران فعالیت حرفه ای و پزشکی خود را در استان البرز گذرانده است و از با سابقه ترین و معتبر ترین نام ها در بین متخصصان داخلی شهر کرج می باشند.

از میان سوابق کاری دکتر آقاجانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ریاست بخش همودیالیز بیمارستان آموزشی درمانی امام علی (شهید باهنر) به مدت دو سال
  • مسئول کلینیک دیابت بیمارستان آموزشی درمانی امام علی (شهید باهنر) به مدت سه سال
  • معاونت درمانی بیمارستان آموزشی درمانی امام علی (شهید باهنر) به مدت سه سال
  • فوکال پوینت علمی دیابت استان البرز به مدت هفت سال

بیماری های مرتبط با پزشک متخصص داخلی

از میان طیف وسیعی از بیماری ها که پزشک متخصص داخلی می تواند به تشخیص و درمان آنها بپردازد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بیماری های غدد و متابولیسم مانند دیابت، چربی خون بالا و بیماری های تیروئید
  • بیماری های ریه مانند آنفلوانزا، سرفه مزمن، آسم، برونشیت و سیاه سرفه
  • بیماری های کلیوی مانند نارسایی کلیه، عفونت مجاری ادراری، سندرم نفروتیک و سنگ کلیه
  • روماتولوژی مانند التهاب مفصلی، رماتیسم قلبی، پوکی استخوان و التهاب عضلانی
  • بیماری های گوارش مانند یبوست، اسهال، تهوع، استفراغ، رفلاکس معده، زخم معده و سندرم روده تحریک پذیر

شما هم می‌توانید برای مراجعه به مطب دکتر محبوبه آقاجانی، پزشک متخصص داخلی در هفت تیر کرج از نوبت‌دهی آنلاین سایت www.dr-aghajani.com استفاده کرده و یا با شماره تلفن 02632731306 تماس بگیرید.

آدرس مطب دکتر آقاجانی در کرج، هفت تیر، بلوار شهدای دانش آموز، جنب بیمارستان قائم، ساختمان پزشکان امین است. برای مراجعه به مطب ایشان تنها کافیست عبارت “دکتر محبوبه السادات آقاجانی” را در نقشه گوگل جستجو کرده و از طریق آن مسیر خود را پیدا کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.