برای ورود به بازار کار پردرآمد PLC از کجا شروع کنیم؟

0

رپورتاژ

رشته پی ال سی از جمله رشته های بسیار تخصصی و درآمدزا در بازار کار برق و الکترونیک است. این رشته با توجه به نقش کنترلگر پی ال سی در مدیریت و برنامه ریزی فرایندها در بخش صنعتی، خطوط تولید و غیره جز مشاغل بسیار تخصصی بوده و از بازارکار بسیار عالی برخوردار می باشد.

ورود و موفقیت در بازار کار پی ال سی به طور مستقیم با دانش و مهارت شما در این شغل در ارتباط است. بنابراین برای آنکه بتوانید در این شغل به موفقیت دست یابید و به درآمد بالایی برسید بایستی به صورت حرفه ای و با شرکت در دوره های آموزش پی ال سی مهارت های مورد نیاز این شغل را یاد بگیرید.

ویژگی ها و مهارت های یک متخصص پی ال سی

یک متخصص پی ال سی شخصی است که می بایست انواع تابلوهای برق را بشناسد و مهارت لازم در کار با تابلو های برق و طراحی، مونتاژ و نصب آنها را داشته باشد. آشنایی با مفاهیم پنوماتیک و هیدرولیک، آشنایی با انواع پی ال سی ها، آشنایی با انواع روشهای کنترل ON/OFF، مهارت در برنامه نویسی و برنامه ریزی تابلوهای پی ال سی بخش کوچکی از مهارت هایی است که یک متخصص حرفه ای پی ال سی بایستی با آن باشد.

می توان گفت علاقه به برق و کار با آن، علاقه مندی به برنامه نویسی، دقت بالا برخی از مهم ترین ویژگی های است که برای تصدی و موفقیت در این شغل لازم است.

ورود به بازار کار PLC و مراحل آن

پس از آنکه با شغل پی ال سی، پیش نیازهای آن و بازار کار آن آشنا شدید، لازم است مراحل زیر را برای ورود به این حرفه انجام دهید.

1.گذراندن دوره های آموزشی

همانطور که اشاره شد رشته پی ال سی از رشته های بسیار تخصصی در بازار کار بوده و ورود به آن مستلزم آشنایی با مهارت های گوناگونی است. با توجه به تخصصی بودن تابلوهای پی ال سی و نقش مهم آنها در بخش صنعتی طراحی و برنامه ریزی آن بسیار تخصصی بوده و کوتاهی در برنامه ریزی آنها مشکلات و اختلالات بسیاری را به همراه می آورد.

معمولا دوره آموزش پی ال سی در دو دوره درجه یک و درجه دو برگزار می شود. اگر در ابتدای راه هستید و هیچ اطلاعی درباره پی ال سی و نحوه کار آن ندارید بایستی کار خود را با دوره های پی ال سی درجه دو شروع کنید.

انتخاب یک آموزشگاه حرفه ای برای موفقیت هر چه بیشتر در این دوره ها بسیار حائز اهمیت است. بنابراین بهترین آموزشگاه را شناسایی کرده و در دوره های آن ثبت نام کنید.

2.تمرین و کار عملی

درست است که در دوره های پی ال سی به صورت عملی نحوه کار و طراحی تابلوهای پی ال سی همچنین برنامه نویسی آنها آموزش داده می شود. اما برای ورود موفق این آموزش کافی نبوده و شما می بایست به تمرین و کار عملی بپردازید.

در این راستا پس از آشنایی با مفاهیم پی ال سی توصیه می کنیم مدت زمانی 2 تا 3 ماه را نزد یک متخصص PLC کار حرفه ای مشغول فعالیت شده و به تمرین بپردازید.

3.آغاز کار و ارسال رزومه

پس از آنکه از طریق شرکت در دوره های پی ال سی با مهارت های این شغل آشنا شدید و از طریق تمرین و کار عملی به کسب تجربه پرداختید. نوبت آن است که برای شرکت ها، کارخانه ها، بخش های صنعتی، شهرک های صنعتی، کارگاه های تولیدی و بسیاری از مراکز دیگر رزومه ارسال کرده و به استخدام آنها درآیید.

توجه داشته باشید که این شغل از مشاغل بسیار تخصصی در بازار کار است. بنابراین میزان درآمد و حقوق این شغل بالا بوده و عددی بین 10 تا 20 میلیون تومان می باشد. البته با کسب تجربه این درآمد بیشتر خواهد شد.

آموزشگاه برق گستران، مرکز تخصصی آموزش پی ال سی

همانطور که اشاره شد، دانش و مهارت شرط لازم برای موفقیت در شغل پی ال سی است. بنابراین انتخاب آموزشگاه معتبر و یادگیری صفر تا صد مهارت های این شغل از مهم ترین فاکتورها برای ورود به این حرفه است.

آموزشگاه برق گستران یکی از آموزشگاه های معتبر و حرفه ای آموزش پی ال سی است که به صورت کاملا تخصصی و کارگاهی این دوره را برگزار می کند. این آموزشگاه با هدف برآورده کردن نیازهای هنرجو و ورود موفق آنها به بازار کار دوره فوق را برگزار می نماید.

مجهز کردن کارگاه های آموزشی، آموزش زیر نظر اساتید متخصص، ارائه مدرک معتبر، ارائه پشتبانی پس از اتمام دوره، امکان تجدید دوره آموزشی برخی از مزایای این آموزشگاه است.

لازم به ذکر است که این آموزشگاه علاوه بر دوره فوق دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید. برخی از دوره های پرطرفدار این مرکز آموزشی عبارتند از:

آموزش تعمیرات موبایل

آموزش تعمیرات موبایل از دیگر دوره های بسیار عالی و تخصصی در این آموزشگاه است. این دوره آموزشی به صورت دوره های آموزش نرم افزاری تعمیرات موبایل و آموزش سخت افزاری تعمیرات موبایل برگزار می گردد.

آموزش تعمیرات موبایل های اندروید و آیفون قدیمی و جدید در کلاس های تعمیرات موبایل آموزشگاه برق گستران به صورت کامل و جامع آموزش داده می شود.

در این دوره آموزشی استاد دوره ابتدا به معرفی موبایل، مدارهای آن، قطعات آن پرداخته و سپس به صورت عملی نحوه عیب یابی و تعمیر انواع مشکلات در مدارهای گوناگون موبایل را آموزش می دهد.

در این دوره کارآموزان به صورت عملی و با در اختیار داشتن ابزارهای لازم به تمرین  و رفع اشکال می پردازند. این موضوع باعث شده تا بدون دغدغه وارد بازار کار شده و به درآمدزایی بپردازند.

آموزش تعمیرات برد

آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی یکی از دیگر دوره های عالی و پرطرفدار برق و الکترونیک در این آموزشگاه است. همانطور که می دانید بردهای الکترونیک امروزه در تمامی لوازم الکترونیک از بزرگ تا کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. این موضوع نشان از بازار کار عالی این رشته می دهد.

در دوره آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی آموزشگاه برق گستران کارآموزان همانند دیگر دوره های آموزشی در کارگاه های مجهز و به صورت مرحله به مرحله با صفر تا صد نحوه عیب یابی و تعمیر انواع بردهای الکترونیکی آشنا می شوند.

این کلاس آموزشی کلیه مفاهیم مربوط به تعمیر انواع برد را از صفر تا صد به شما آموزش می دهد و شما را به یک تعمیرکار حرفه ای تبدیل خواهد کرد.

آموزش نصب و تعمیرات پکیج

آموزش پکیج دیواری در این آموزشگاه در دو کلاس نصب و تعمیرات برگزار می گردد. دوره آموزش نصب پکیج، پیش نیاز دوره تعمیرات بوده و به آموزش مرحله به مرحله نصب انواع پکیج های داخلی و خارجی می پردازد. این کلاس به صورت عملی می باشد و کارآموز طی دوره به صورت عملی مباحث را تمرین می نماید.

پس از آموزش نصب، مفاهیم تعمیرات پکیج آموزش داده می شود. این دوره در نیز همانند دوره نصب به صورت عملی می باشد. کارآموز طی دوره به تمرین عملی کلیه مطالب مربوط به تعمیر و عیب یابی پکیج می پردازد.

کلاس های پکیج دیواری مجتمع برق گستران برای کلیه علاقه مندان به نصب و تعمیرات پکیج و افرادی که با این حرفه آشنا بوده و قصد دارند به صورت حرفه ای وارد بازار کار این شغل شده و به درآمدزایی بپردازند، مناسب می باشد.

این آموزشگاه علاوه بر دوره های فوق دوره های متعددد دیگری را برگزار می نماید. کلاس های آموزش تعمیرات لوازم خانگی، برق ساختمان، نصب و تعمیرات کولرگازی، کلاس های آموزش هوشمند سازی ساختمان برخی از ده ها دوره پرطرفدار در این آموزشگاه است.

برای اطلاعات بیشتر از دوره‌های این آموزشگاه و ثبت نام می‌توانید به سایت این مرکز به نشانی https://barghgostaran.com مراجعه نمائید. همچنین می‌توانید در ساعات کاری آموزشگاه با شماره ۰۲۱۶۶۵۹۷۳۰۵ تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره تلفنی دریافت کرده و در دوره دلخواه ثبت نام نمائید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.