با اپلیکیشن تیک طب خدمات پزشکی و پرستاری را در منزل دریافت کنید

0

رپورتاژ

در روزهایی زندگی می‌کنیم که ابزارهای دیجیتال به کمک افراد پرمشغله آمده‌اند و دسترسی به بسیاری از امور مهم و زمان‌بر را برای آنها سهولت بخشیده است. از طرفی ترافیک و آلودگی هوا باعث شده تمایل همه ما به انجام کارها از طریق اینترنت و در منزل بیشتر شود. همه می‌دانیم که سایت‌ها و اپلیکیشن‌های زیادی برای خرید در منزل وجود دارد، اما شاید برای‌تان جالب باشد که اپلیکیشن‌های خدمات پزشکی در منزل هم توسعه داده شده‌اند. اپلیکیشنی که می‌تواند علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، به سلامت هرچه بیشتر افراد هم  کمک کند و رفت‌و‌آمد به بیمارستان و مطب پزشک را به نحوی آسان‌تر کند. چرا که در شهر آلوده‌ای همچون تهران، حتی رفت‌و‌آمد کوتاه به مقاصد مختلف هم می‌تواند سلامت افراد را به خطر بیاندازد و نه تنها به بهبود سلامت آنها کمکی نکند، بلکه در عود انواع بیماری‌ها نیز نقش بسزایی داشته باشد. تا چند سال پیش در هر شرایطی، حتی در صورتی که سخت بیمار و ناخوش احوال بودیم، باید به مطب پزشک مراجعه و از خدماتی مانند تزریقات و ویزیت پزشک استفاده می‌کردیم. اما امروز خبر خوشی برای شما داریم! شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن “تیک طب” از خدماتی همچون: پزشک در منزل، پرستار در منزل، تزریقات در منزل، فیزیوتراپی در منزل، روانشناسی و مشاوره در منزل و حتی مامایی در منزل بهره‌مند شوید! با نصب و استفاده از این اپلیکیشن متوجه خواهید شد که خدمات تیک طب به چند مورد سطحی ختم نمی‌شود و هر یک از این موارد شامل زیر مجموعه‌های زیادی است که بیمار را از مراجعه به مطب پزشک و حتی در مواردی از رفتن به بیمارستان بی‌نیاز می‌کند.

تیک طب چه کار میکند؟

“تیک طب” یک اپلیکیشن با طراحی منسجم و کاربر‌پسند است که به بیمار کمک می‌کند بدون خروج از منزل و یا محل کار، به امور پزشکی خود بپردازد. برای مثال، فیزیوتراپیست‌های حرفه‌ای این مجموعه می‌توانند به افرادی که به هر دلیلی به این خدمت نیاز دارند در منزل خدمت‌رسانی کنند. همچنین از گزینه‌ی پزشک در منزل هم می‌توانید جهت انجام معاینه در منزل استفاده کنید.
ممکن است فردی سالمند در منزل شما نیاز به نگهداری داشته باشد و شما به هر دلیلی امکان مراقبت از وی را نداشته باشید. در این صورت نیز ما به شما گزینه‌ی پرستار در منزل را پیشنهاد می‌کنیم که یکی از خدمات موجود در این اپلیکیشن است. همینطور موارد کاربردی دیگری نیز در تیک طب وجود دارد که شما می‌توانید به راحتی از آنها استفاده کنید.

شما می‌توانید این درخواست را در محل کار خود یا در هر شهری که هستید برای عزیزانتان در جای دیگر ثبت کنید و تمام پروسه انجام شده و نتایج آن را بر روی اپلیکیشن مشاهده نمایید.

همچنین تیک طب در هر سرویس، به صورت رایگان برای فرد دریافت کننده خدمات پرونده پزشکی ایجاد کرده و علائم حیاتی او را در پرونده ثبت می‌کند.

در تیک طب انتخاب پزشک یا پرستار برای خانواده توسط شما انجام می‌شود و شما می‌توانید پس از دریافت هر سرویس امتیاز و نظر خود را ثبت کنید.

چرا از اپلیکیشن تیک طب استفاده کنم؟

همانطور که می‌دانید، سلامت دُرّ گرانبهایی است که هریک از ما باید در بدست آوردن و نگهداری از آن تمام تلاش خودمان را به کار بگیریم. از این رو تیک طب این امکان را در منزل برای شما فراهم آورده است. ما به خوبی می‌دانیم که شما چقدر بابت خطرات آلودگی هوا نگران هستید و از طرفی، چقدر زمان برای شما اهمیت دارد. پس امکان استفاده از خدمات پزشکی در منزل را برای شما فراهم آورده‌ایم تا برای تزریق یک سرم و یا ویزیت پزشک، ساعت‌ها وقت با ارزش خود را در خارج از منزل صرف نکنید.
اگر نیاز به مشاوره، معاینه، تزریقات و پانسمان، طب سنتی، مامایی و یا پرستار در منزل داشته باشید تنها با صرف چند دقیقه، می‌توانید این خدمات را از طریق اپلیکیشن تیک طب در منزل دریافت کنید و زمان رفت و آمد خود را صرف دیگر امور مهم خود کنید.
خدمات پزشکی اپلیکیشن شامل: ویزیت و معاینه پزشک عمومی یا پزشک متخصص هستند که در منزل ارائه می‌شوند.
معمولا به سختی می‌توان سالمندان را در هنگام بیماری به بیمارستان و یا مطب پزشک برسانیم. تیک طب برای شما که در منزل از افراد سالمند نگهداری می‌کنید نیز خدماتی ارائه می‌دهد. در تیک طب میتوان در بخش نگهداری از سالمندان، درخواست پرستار در منزل را ثبت کرد تا از خدمات پرستاری با تجربه و کار‌بلد در کنار سالمندان خود بهره‌مند شوید.
بخش پرستاری از سه قسمت پرستاری اولیه، پرستاری عمومی و پرستاری ویژه تشکیل شده است که بنا به نیاز بیمار، خدمات این بخش‌ها متفاوت هستند.
خدمات پرستاری مورد ارائه در قسمت پرستاری اولیه شامل: مراقبت‌های پرستاری اولیه در منزل و بیمارستان، حمام بیمار و تعویض پوشک می‌شود که امکان انتخاب هریک از این موارد به صورت جداگانه و برای مقدار زمان مورد نیاز در اپلیکیشن وجود دارد.
بخش پرستاری عمومی نیز به خدماتی مانند انجام تزریقات در منزل، گذاشتن سوند ادراری، نوار قلب، کشیدن بخیه و… می‌پردازد. اما در صورتی که نیاز به مراقبت‌های بیشتری باشد، بخش پرستاری ویژه نیز برای این موارد طراحی شده است که انجام دیالیز صفاقی، پانسمان زخم بستر، مراقبت حرفه‌ای از بیماران ام‌اس پیشرفته و آلزایمر و همچنین پانسمان سوختگی و زخم دیابتی نیز در لیست خدمات این بخش است.
یکی دیگر از قسمت‌های موجود در این اپلیکیشن، بخش مامایی در منزل بوده که از بخش‌های زیاد و متنوعی از جمله ویزیت و مشاوره مامایی، ویزیت و پاپ اسمیر، مراقبت‌های دوران بارداری و… برخوردار است. این بخش به کمک بسیاری از افراد از جمله کسانی که در بارداری خود نیاز به مراقبت‌های ویژه‌ای دارند آمده و تا هر زمان که نیاز است در کنار آنها خواهد ماند.

همکاری سازمانی:

تیک طب برای سازمان‌ها، شرکت‌ها و استارتاپ‌ها خدماتی ویژه‌ای در نظر گرفته که جهت پایش سلامت سازمانی می‌توانید از این خدمات استفاده کنید. در این سرویس به درخواست سازمان تیم سلامت به محل اعلام شده مراجعه و پس از معاینه تمامی افراد سازمان نسبت به تشکیل پرونده و ایجاد حساب کاربری برای هر یک از آن ها اقدام می‌کند. همچنین مدیران می‌توانند گزارشات و نتایج پایش انجام شده را در سیستم مشاهده کنند.

سخن پایانی

مجموعه‌ی تیک طب با در نظر گرفتن شرایط بیماران و خانواده‌های ایشان، سعی بر انجام خدمات متنوع و مورد نیاز بیماران کرده است تا در جهت سلامت هرچه بیشتر جامعه قدمی نیکو برداشته باشد. این مجموعه برای تمامی مردم ایران آرزوی سلامت روز افزون و بی‌نیازی از هرگونه خدمات پزشکی می‌کند. با این وجود، اپلیکیشن تیک طب در هر شرایطی در کنار شما خواهد بود و با ارائه خدمات حرفه‌ای و تخصصی شما را در همراهی بیماران‌تان تنها نخواهد گذاشت.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.