معرفی بهترین نمونه‌های کرم‌‌های آبرسان و دلایل استفاده از آنها

0

رپورتاژ

پوست علاوه بر جنبه زیبایی و ظاهری، یک سد حفاظتی است که از ورود عوامل بیماری‌زا مثل ویروس‌های خطرناک به سایر اندام‌های داخلی، جلوگیری می‌کند. به همین دلیل، مراقبت از پوست و توجه به آن بسیار اهمیت دارد. همه ما در طول روز، به طور مداوم آب از لایه‌های عمیق پوستمان تبخیر می‌شود که این موضوع ممکن است در مدت کوتاهی، باعث خشکی پوستمان شود. معمولا خشکی پوست، با علائمی هم چون چروک و زبر شدن پوست، پوسته پوسته شدن دست و صورت، خارش و قرمزی همراه است.

در چنین مواردی، خشکی پوست اگر ریشه در بیماری‌های دیگر نداشته باشد، استفاده از کرم‌های مرطوب کننده و آبرسان، می‌تواند تا حد زیادی التیام بخش پوست باشد. این کرم‌ها با ترمیم لایه‌های بیرونی، میزان نرمی و لطافت پوست شما را به حالت طبیعی برمی‌گردانند. امروزه برندهای مختلف، کرم‌های مرطوب کننده و کرم‌های آبرسان را در نمونه‌های متنوع، متناسب با پوست‌های معمولی، خشک و خیلی خشک تولید کرده‌اند که از کیفیت قابل قبولی نیز برخوردار هستند. در ادامه در ارتباط با خواص و مزیت‌های استفاده از کرم‌ آبرسان و انواع آن، با شما صحبت خواهیم کرد.

چرا باید از کرم‌های مرطوب کننده استفاده کنیم؟

پوست صورت، گوش‌ها، گردن و قفسه سینه، به تغییرات محیطی بسیار حساس است و در این نواحی، معمولا سلول‌های مرده با سرعت بیشتری نسبت به سایر قسمت‌های بدن، تولید می شوند. بنابراین برای ترمیم این بخش‌ها، پوست به رطوبت نیاز دارد. کرم‌های مرطوب کننده و آبرسان، یکی از محصولاتی رایجی هستند که بسیاری از متخصصان پوست، استفاده از آنها را برای ترمیم و تامین رطوبت پوست، توصیه می‌کنند. کافیست مرطوب کننده‌ها و آبرسان‌های پوستی را براساس نوع پوست و ترکیبات به کار رفته در آن خریداری کنید تا شاهد اثرات مطلوب آن بر روی پوست خود، باشید. در ادامه برخی از مزیت‌ها و خواص کرم‌های آبرسان را باهم مرور می‌کنیم:

– مرطوب سازی

مرطوب سازی روزانه پوست، می‌تواند احتمال بروز خشکی شدید یا چربی را کاهش دهد. چربی بیش از حد برای پوست مضر است و باعث بروز بیماری‌های پوستی شایع مانند آکنه می‌شود. بنابراین، اگر پوست به درستی هیدراته شود، می‌تواند از تولید چربی‌های اضافی روی پوست جلوگیری کند. پس اگر پوست چربی دارید، از مرطوب کننده‌های سبک استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که پوست شما خیلی چرب نمی‌شود.

– پنهان کردن لکه‌های پوستی

استفاده روزانه از مرطوب کننده‌ها، کاهش لکه‌های پوستی را تضمین می‌کند. زیرا مرطوب کردن پوست با کرم‌های مخصوص، علاوه بر تقویت پوست، سطح آن را براق کرده و تا حدودی باعث محو شدن لکه‌ها خواهد شد. البته در ترکیبات برخی از مرطوب کننده‌ها، از رنگ دانه‌های مجاز استفاده می‌شود که می‌توانند باعث تغییر رنگ و یکدست شدن پوست شوند.

– کاهش چروک‌های پوستی

افزایش سن یکی از موارد شایعی است که باعث چروک شدن و خشکی پوست می‌شود. استفاده از مرطوب کننده‌های مخصوص، برای رفع یا کاهش این مشکل، بسیار کمک کننده خواهند بود.

– تسکین پوست‌های حساس

اگر پوست شما بسیار حساس است، در برابر هوای گرم یا سرد پوست به سرعت ملتهب و قرمز می‌شود، و یا اینکه در اثر استفاده از مواد شوینده مثل صابون، به سرعت خشک و پوسته پوسته می‌شود، بهترین راه کار برای شما استفاده از کرم‌های آبرسان است. در چنین مواردی، به دنبال مرطوب کننده‌ای باشید که ترکیبات آن دارای مواد تسکین دهنده مانند آلوئه ورا، بابونه ، بلغور جو دوسر و یا عسل باشد.

– یکدست و شفاف شدن پوست صورت

خشک و پوسته پوسته شدن پوست، باعث می شود تا چهره شما رنگ پریده و کدر بنظر برسد. طبق نظر متخصصین پوست، اگر پوست از رطوبت کافی برخوردار باشد، یکدست و شفاف‌تر دیده می‌شود.

معرفی انواع کرم‌های آبرسان و کرم‌های مرطوب کننده

در بسیاری از موارد، با وجود مصرف مواد خوراکی و نوشیدن آب کافی، پوست رطوبت خود را از دست می‌دهد و به اصطلاح خشک می‌شود. به همین دلیل، برای تامین رطوبت باید از یکی از محصولات مراقبتی پوست مانند کرم‌های آبرسان، لوسیون‌ها یا کرم‌های مرطوب کننده متناسب با درجه خشکی پوست، استفاده کرد. در این بخش به معرفی چند نمونه از آبرسان‌های برند ژوت می‌پردازیم:

  1. کرم هیدارمکس ( مخصوص پوست خشک): کرم هیدرامکس یکی از بهترین محصولات برند ژوت است که برای پوست‌های خشک و خیلی خشک، مناسب می‌باشد. ترکیبات آن شامل روغن بادام، روغن جوانه گندم، شی باتر، عصاره گیاه آلوئه ورا و دکسپانتنول است. از آنجایی که این کرم فاقد پارابن است، انتخابی مناسب برای پوست‌های حساس می‌باشد. علاوه براین کرم هیدرامکس برطرف کننده خشکی و التهابات پوستی است، بافتی سبک دارد و سریعا جذب پوست می‌شود و همچنین بسیار مغذی و نرم کننده است.
  2. 2. کرم آبرسان دست و صورت هیدرااکتیو: این محصول یکی دیگر از آبرسان‌های خوب و با کیفیت است که برای استفاده دست و صورت مناسب بوده و در قالب‌های تیوپی و پمپی بسته‌بندی می‌شود. این کرم حاوی ترکیباتی همچون روغن بادام و زیتون، عصاره آلوئه ورا، شی باتر و ویتامین‌های E و B5است. مزیت‌های آن عبارتند از:

– این کرم فاقد چربی است پس برای کسانی که پوستی چرب دارند قابل استفاده می‌باشد.

– بالا بودن میزان ماندگاری رطوبت

– برطرف کننده التهابات پوستی

– قابل استفاده برای پوست‌های حساس

– کرم آبرسان هیدراکر : این کرم یکی از با کیفیت‌ترین و جدیدترین کرم‌های آبرسان است که شامل یک کرم پمپی 200میلی لیتر است. این محصول فاقد اسانس بوده و موثر در درمان بیماری های خشکی پوست مثل اگزما و پسوریازیس است.آبرسان عمیق پوست خشک و حساس است و  حاوی دکسپانتنول ؛آلوئه ورا و روغن زیتون و شی باتر است

شرکت ژوت، یکی از بهترین شرکت‌ها در زمینه فروش اقلام آرایشی و بهداشتی است. این شرکت باکیفیت‌ترین و استانداردترین محصولات را با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. مشتریان برای راحتی و سرعت بیشتر در خرید، کافیست به سایت شرکت ژوت مراجعه کرده و پس از سفارش، در سریع‌ترین زمان، محصولات خود را تحویل بگیرند.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5